eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

December 8-.-án rendelt , kifizetett termék még nem érkezett meg, a kiszállítás dátuma folyamatosan változik, természetesen nem előre.Soha többet e-mag.

A korábbi véleményemet nem tudom módosítani, ezért írok újat.
A negatív komment hagyása után 1 munkanappal jelezték, hogy EasyBox-ba érkezett a termék. A beígért szállítási időpont után 1 héttel...
Reggel 8:30 megjött az üzenet, hogy át tudom venni. Kód és ennyi, semmi egyéb. Aznap pont 8:00-tól 20:00 - ig voltam úton, nem tudtam azonnal érte menni. Ugyanaznap 18:30-kor jön egy újabb figyelmeztetés, ha másnap reggel 8:30 -ig, azaz a megérkezést követő 24 h-n belül nem veszem ki a boxból a cuccomat, akkor már nem tudom átvenni, mert visszaviszik. Ez hol van a normálishoz képest??!

gkgk

A rendelés soha nem érkezett meg, a panaszra nem reagálnak.

Eddig ha kellett valami, az Extreme Digital-tól rendeltem. Csakhogy őket megvette az eMAG. Oké, rendelek tőlük. Vezeték nélküli zajszűrős fülhallgatót. Megrendeltem 17.-én (szombat), gondoltam én, majd jövő héten hozzák. Várható kiszállítás 12.20-12.21.
Tegnap (12.20) és ma is (12.21) folyamatosan néztem az eMAG oldalát is, és az e-mailt is, de úgy néz ki még a futárhoz se juthatott el a dolog, mert sem az eMAG, sem a futár cég nem keresett, hogy átvették, holott ma meg kellett volna, hogy kapjam a terméket. Sem pedig információt nem tudok kapni arról, hogy hol jár a csomag. Az eMAG oldalán az van írva, hogy csomag elküldve, csak akkor kérdem én, hogy 3 nap alatt hogy nem érkezett meg ez a futárcéghez? Állítólag valami román Flanco szállítja.
Amíg az Extreme Digitaltól rendeltem, nem volt ilyen probléma. Ők tudták a dolgukat. Össz vissz egyszer nem frissítették a csomagkövetőt, de az már a DPD sara volt inkább. De most hogy az eMAGról kellett rendeljek, sehol semmi.
Ma 6 óra körül az eMAG oldalán a várható kiszállítást átírták 12.19-re, és Curier futárszolgálat helyett már csak az szerepel, hogy futárszolgálat. Kérdem én, most ez azt jelenti, hogy jövő decemberbe kapom meg a rendelésem, vagy azt, hogy utazzak vissza az időben? xd
Így olvasva, akik előttem írtak, már abban is kételkedek, hogy egyáltalán azt fogom kapni, amit rendeltem, vagy abban is kételkedek, hogy ha jó terméket is kapok, akkor nem fog-e idő előtt elromlani.
Kár volt megvennetek az Extreme Digitalt, ha nem tudjátok tartani a színvonalukat......
Még az a szerencsém, hogy utánvétes a csomag, így csak időt vesztettem.

soha többé emag. a kifizetett termék öt hét alatt nem érkezett meg. se visszatérítés, se válasz az e-mailekre. valószínűleg az emag nem több most már sima pénzlehúzásnál. legközelebb inkább a nigériai hercegnek utalok, ő legalább nagyobb hozamot ígér, mielőtt átverne...

Megérdemlik a Fogyasztóvédelmi feljelentést és a szankciókat!
Kommunikació nulla, telefont nem veszik fel, a pénz átutalva, kiszállítás nem történik, a termék állítólag a futár raktáraban van, persze gondolom ez csak a kamu infó, úgy látom mindenki hasonló tapasztalatokat fogalmazott meg. Egyértelműen megérett a feljelentésre a cég!

December 9-én rendeltem egy terméket,gondolvàn hogy Karácsonyra ide ér.
Ma 21. van.A nyomonkövetés szerint a futár szolgálat raktárában van,már napok óta.
Természetesen előre utalással fizettem,mert bíztam abban,hogy karácsonyig megkapom.
A futárszolgálatot elérni nem lehet...
Soha többet nem rendelek innen.

Két megrendelésemből egyet teljesítettek. Arra járna a kiváló értékelés, de mivel a másikkal kapcsolatban még csak segítséget sem kapok a problémám orvoslására, ezért a rossz értékelés.

December 11-én kifizetett termékem szintén a sameday raktárban van egy másik megvásárolt, kifizetett termékemmel együtt. Megkeresésre nem reagálnak, a boxok telítettek, próbáltam mailben információt kérni, választ nem kaptam. Kértem másik kiszàllítást, amivel a lassan 2 hete megrendelt, fizetett terméket eljuttathatnák hozzám karácsonyig (ajándék) amit időben megrendeltem, de a napok csak fogynak...Senkinek nem ajánlom, soha többet emag!

Két terméket rendeltem, az egyiket megkaptam, de csak amiatt, mert a termék forgalmazója (nem az emag!) felhívott, hogy telítettség miatt nem tudja behelyezni az easyboxba a kifizetett árut, ezért elküldi futárral. A másik termékről semmi hír, a visszaigazolás szerint már meg kellett volna kapnom, jelenleg a sameday raktárban van 12.16-a óta. Több mail, érdeklődés utàn sem reagál se az emag, se a futár cég. Soha többet tőlük, nem ajánlom senkinek!

Kommunikáció nulla felhívhatatlanok. Futár nem érkezik meg telefon semmi ja de meg van adva egy kamu szám ami nem működik. Az hogy nem hozzák amikor megígérik előfordul,de hogy ezt nem is jelzik az botrànyos. Nem fogom senkinek sem ajánlani hogy tőlük vásároljon mert csúnyàn kellemetlenül beègnék velük. Tanultam,többet tőlük semmi!!!
Ui,: Nekik is hasonlót kívànok a fa alá!

Az egyik legrosszabb vállalkozás amivel valaha dolgom volt, a december 14.-re igért termék kiszállítását a mai napig sem teljesítették és az ügyfélszolgálat soha nem elérhető valamint az email panaszra sem reagálnak sem ők sem a futárcégük. Remélem hamarosan megérkezik az Amazon Magyarországra és letörli ezt a Román gagyi céget a föld felszínéről. Soha többé nem veszek semmit ezektől.

Nem ajánlom senkinek. Karácsony előtt 4 nappal sehol nincs a csomagom. Egyszer beletették az easy boxba csak értesíteni nem tudtak ezért a csomag visszafordult, törölve lett a rendelésem. A telefont
persze nem veszik fel. "Köszönöm" Emag!

1 hónapja várunk egy TV-t. Sameday futárszolgálattal küldik, de☝️
1.alkalom: futárnál csak kp lehet fizetni. TV így nem jött! 🤷♂️ XXI.század, kártyás fizetés? Ugyan már 🙈 Gratulálok Sameday futárcég!!! 🤦🤦🤦
2. Alkalommal olyankor jött a futár amikor direkt jeleztem (!!!☝️🙏) hogy nem leszek otthon. Nyilván aznap jött.🙈 TV igy ismét ugrott.
3. Alkalommal szintén nem a megbeszélt időben és nem is a már eMAG-nál is jelzett címre akarta hozni a Tv-t. Sebaj, 3. alkalommal is ugrott a TV!🙈
Drága eMAG! 178000 FT-ot adnék! Az én pénzem nem kell???? Jeleztem többször, hogy ez a kutyaütő futárcég szar és alkalmatlan! Sameday cég telefonja kikapcsolva!!! Email-re nem reagálnak! Jeleztem önöknek is, erre nem tesznek semmit! 👏👏👏👏

Nem érkezett meg a rendelt termék, ráadásul ki is fizettem.
Soha többet nem rendelek innen semmit.

nagyon rossz. kritikán aluli. Rendelés leadva.. kiszállítás jelezve péntekre és hétfőre sem érkezett meg. Telefonon fél óra mire kapcsolnak. A szállító cég meg elérhetetlen így futhatok a pénzem után. Holnap megprobálom a fogyasztóvédelmet bevonni. Senkinek nem ajánlom a céget

2022. Dec. 13-14-re ígérte az emag a termék kiszállítását.
40 e Ft fölötti értékben, előre fizettem érte.
A futárszolgálat oldala szerint a csomagom dec. 13-a óta egy rakárban van, valahol pár kilóméterre tőlem, ahonnan a futárnak már konkrétan hozzám kellene kihoznia. Azóta 5 nap telt el.
Az eMAG a telefont nem veszi fel, az e-mailekre nem reagálnak, az oldalukon lévő panaszos űrlapot ötödszörre sikerült nagy-nehezen elküldeni.
Most rendeltem tőlük életemben másodszor. Az első is katasztrófa volt. Ez is.
Soha, senkinek nem javaslom ezt a céget!!!!

2022. Dec. 13-14-re ígérte az emag a termék kiszállítását.
40 e Ft fölötti értékben, előre fizettem érte.
A futárszolgálat oldala szerint a csomagom dec. 13-a óta egy rakárban van, valahol pár kilóméterre tőlem, ahonnan a futárnak már konkrétan hozzám kellene kihoznia. Azóta 5 nap telt el.
Az eMAG a telefont nem veszi fel, az e-mailekre nem reagálnak, az oldalukon lévő panaszos űrlapot ötödszörre sikerült nagy-nehezen elküldeni.
Most rendeltem tőlük életemben másodszor. Az első is katasztrófa volt. Ez is.
Soha, senkinek nem javaslom ezt a céget!!!!

Soha többet emag.
Fekete pénteken rendeltem pár dolgot tőlük. Az oké, hogy 2 hét volt a becsült szállítási idő, ami egyébként 3 lett, mire ideért a futár. Nem baj, nem volt sürgős, megértem, hogy ilyenkor bolondok háza van, legalább azt kaptam, amit rendeltem. A késésért cserébe meg kaptam egy 3000 ft-os kupont, kicsit könnyes is lett a szemem az meghatódottságtól, hogy milyen kedvesek, mondom rendelek még valamit. Na itt kellett volna megállni. Akciós volt, amit kinéztem + a kupon... mondom ez verhetetlen ár, hülyének is megéri, hát még nekem. Hamar meg is érkezett, csak éppen nem az, amit rendeltem, hanem a kisebb, olcsóbb verziója. Amit persze azonnal jeleztem is. Aztán megint... Aztán még párszor... Ennek már 8 napja, hogy "hamarosan felveszik velem a kapcsolatot..." Természetesen semmi válasz. A számlán az van, amit rendeltem, a garancialevélen szintén, csak éppen hiába, ha nem kaptam meg fizikálisan azt a terméket. Az ügyfélszolgálat le sem bélsaraz... Visszaküldeni nem fogom, mert ha ilyen a hozzáállásuk, akkor se pénz se áru nem lesz soha többet. Megrendeltem máshonnan, ezt meg majd eladom. A dupláját buktam rajta, mint amennyit a kuponnal nyertem, de még így is jobb, mintha elbukom a teljes árát. Adjuk el drágán az olcsót, hátha nem veszik észre... Kiváló üzletpolitika, gratulálok.

A terméket vissza küldtem nem megfelelő teljesítmény miatt. 12 02 án megfelelt a készülék a vissza küldés szabájoknak. Tehát átveték bevizsgálták csak az árát azóta semm utalják vissza. Telefonon elérni nem lehet az emagot. Személyes ügyintézés sem lehetséges e-mailre is csak az a válasz hamarosan felveszük a kapcsolatot önnél. Vicc az egész soha többet e mag.

Egy kalap sz..r! Le adtam a rendelést jött a mail,h ekkor lekiszállitva először december 6-7 majd december 8-9 módosít...

Rendeltem tőlük egy serpenyőt amit online kártyával előre kifizettem, erről emailt kaptam, nyomon lehet követni a csomagom minden szép és jó.
Majd a szállitás napján reggel kapok egy sms-t a futárszolgálattól, hogy fizessem ki utánvéttel a csomagot a futárnál. Felhívom a futárt, a GLS-t, mire közlik, hogy náluk a számlán utánvéttel szerepel a csomag nekik igy küldte ki az Emag. Hívom az emagot várakozok.. hallgatom a zenét és közlik velem, hogy hát ők nem tudják ők max írnak egy emailt a GLS-nek hogy oldják meg.
Újra hívom a GLS-t mondom nekik, hogy az emag felvette velük a kapcsolatot kérem szóljanak a futárnak hogy ne kelljen duplán kifizetnem a csomagot. Ők nem látnak semmilyen emailt..
ÉN telefonáljak újra az emagnak, mert valószínűleg nem jó email címre írtak nekik.. hívom újra az Emagot várakozok hosszú perceket és semmi. Újabb panasz emailt küldtem nekik és semmi.
Tehát ha nem akartok 48x telefonálgatni a ti pénzeteken és futkosni a csomag után vagy nem szerettek duplán fizetni kérlek ne válasszátok az Emag-ot , mert katasztrófa ez a szállítás. Megjegyzem mégegyszer ez egy szaros serpenyő, kis tétel, semmiség lett volna. Nem én mulasztottam, az Emag visszaigazoló emailben oda is írták, hogy látják online kártyás fizetés.
Hát ennyit az Emagról. :))

10 napja megrendelt terméket még nem kaptam meg! Telefonon lehetettlen elérni az ügyfélszolgálatot és az email panaszomra sem reagálnak! Katasztrófa szar egy cég!!!!

Harmadik hete várom a megrendelt és kifizetett mosógépet.A vállalt szállítási határidő után egy-két nappal kaptam egy levelet, hogy egy-két napot csúszik a szállítás! Ennek harmadik hete!!!! Telefonon lehetetlen elérni az ügyfélszolgálatot. (A családban mindenki hívja őket, sőt néhány kollégát is ráállítottam már a telefonálásra.....sikertelenül)
SOHA TÖBBET NEM RENDELEK INNEN, S MINDENKINEK EZT AJÁNLOM!!!

Nem jó a hitelesitö kód amit smsben küldenek. 6x küldték ki 6x írtam be jol és nem tudok tovább lépni nem fogadja el! Igy nem tudom ellenörizni a rendelésem állapotát!

A megrendelt 3 termèkből egy èrkezett meg 3 hèt alatt.

.

Kritikán aluli , 2 napra vállalta az áru kiszállítását, eltelt több mint 2 hét semmi... Nyilván elérni se az EMAG-ot, se a futár céget nem lehet, telefon ha ki is cseng senki nem veszi fel, mail-re pedig hetek alatt sem válaszolnak.
Többet biztos nem veszek semmit sem, az utolsó kis webshop is megbízhatóbb mint ők.
Maximum utánvéttel, ha nem sürgős a termék, úgy nem igazán lehet nagyot bukni.

Egy hete rendeltem az Emagról. A megrendelésnél információként az szerepelt, hogy 2 napon múlva megkapom a terméket. A rendelést december 7-én adtam le, de a mai napig sem érkezett meg. A telofonos ügyfélszolgálat elérhetetlen. 4x hívtam őket, de munkatárshoz nem jutottam. E-mailes megekeresésre annyi válasz jött, hogy úgy látják csomagom késésben van, de 1-3 munkanapon belül megkapom. A honlapon továbbra is az szerepel, hogy a rendelt termék készleten van, és 2 munkanap alatt meg lehet kapni, ha rendelik. Nem ajánlom senkinek....
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre