eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2024. április 24.

Kritikán aluli!Két hete varok egy memoriakártyára!Majd közlik higy a postánál van a cuccom de persze a posta rendszerébe nincs ilye csomagszám amit az emag megadott!!Az életbe egy ceruzát nem veszek ezektöl a dzégyenektöl!!!!!

2024. április 15.

Hová süllyedtek??? Korábban egy telefononnal/íméllel mindent elintézhettél, most semmi kapcsolatfelvételi lehetőség velük. Nincs telefonszám, hiába írsz, nem válaszolnak, cseveghetsz a buta Dia robottal, aki mindenre ugyanazt a két sablont dobja oda...
Felejtse el mindenki őket, akinek panasza van, a Fogyasztóvédelemhez is forduljon, ne csak ide írja be a véleményét!
Én akciós áru megrendelésétől estem el amiatt, hogy lehetetlen volt fizetni a rendszerükben.

2024. április 1.

Myforest kulacs, szilikon, narancssárga/zöld, 2,2 l 2024. ápr 01.

Ne vegye meg
eMAG vásárlói értékelés
A TERMÉK TÖBB HELYEN PENGÉVEL MEG VAN KARCOLVA /VÁGVA! NEM ELÉG HOGY SOKAT KELLET VÁRNI A KISZÁLLÍTÁSRA, ÉS ÜNNEP ALATT MEG KELLETT KÉRNI MÁST HOGY VEGYE ÁT A RÖVID TARTÁSI IDŐ MIATT, MÉG HIBÁSAN JÖTT MEG. MOST MI A FENÉT KEZDJEK EZZEL, MIKOR SZERDÁRA ( 2024.04.03) AJÁNDÉKNAK LETT VÉVE?????

2024. március 27.

Megrendelés azonositó szám 1128172865 megrendeltem a 4 garden APW 2021 es 2Ah -4Ah magasitó száras ágvágó fürészt, akumulátor és töltő nincs hozzá, kértem adják meg hol tudom beszerezni, nem tájékoztatnak, azóta nem álnak szóba velem.Nagyon elavult egy akkumulátoros fűrész, képzeljétek nem megy akkumulátor nélkül. Igy csak egy ujjabb lom a háznál, mert használni nem tudom.

2024. március 19.

A termékek rendben voltak eddig , de a Kisszállás felháborított.
Megrendeltem egy terméket és rá 1-2 órára észrevettem , hogy rossz kiszállítási címet adtam meg.
Azzonal írtam a Chet be az eMag oldalàn , hogy tévedés történt és rossz címet adtam meg.A Chet en válaszoltak , hogy a címet kijavították.Rà pár napra írtam , hogy a Neten még mindig a téves cím szerepel.
Megint írtam nekik mire azt S vslazt kaptam , hogy nem lehet címet cserélni rendelés leadása után .Írtam még egyszer a Chet be ott azt válaszoltàk hogy rendben van és kicserélték a címet .
Ma kaptam egy emailt, hogy a csomag megérkezett egy Easybox ba és atvehetem.
Pont ezt volt a téves cím nem cserélték ki a kiszállítási címet.
Szégyen , hogy a Chet ben össze - vissza beszélnek.
Küldtem egy emailt segítséget kértem még válaszra sem méltattak.
Szerencsétlen és szánalmas rendszer , hogy egy kiszállítási címet nem tudnak kicserélni.
Szégyelljék magukat.
Inkább visszakuldetik a csomagot és visszafizetik a pénzt minthogy helyesen kiszállítanàk.
A cég meg maga ellen is dolgozik.
Üdvözlettel Kovács Attila

2024. március 15.

Elérhetetlenek. Semmilyen információm nincs a rendelt termékről.
Senkinek nem ajánlom.

2024. március 8.

Én ezt kértem és előre fizettem- https://www.emag.hu/mosmaoo-lezeres-szintezokeszlet-4d-16-soros-zold-lezer-20-m-hatotav-muanyag-hordtaskaval-2-elemmel-magneses-fali-tartoval-2-allithato-talppal-fekete-zold-taozhuang03/pd/DBPPJ6MBM/?ref=history-shopping_1127992549_162664_1
Ezt kaptam helyette - https://www.emag.hu/4d-lezeres-szintezo-16-vonallal-mustool-360-zold-feny-maximalis-mert-tavolsag-40-m-2-elem-fekete-zold-poa9791834/pd/D0851GMBM/?ref=sponsored_products_fill_r_p_ra_5_2&provider=rec-ads&recid=recads_2_aa75bbee891e9d359fd14d886da3a70e22da590f50a9f8c737a1c9ee76c93fbf_1709889558&scenario_ID=2&aid=3c6d9f7d-dd13-11ee-8ea3-06ea15427731&oid=151286522
És telefonon nem lehet Őket elérni.
#1127992549 számú rendelés. Nem azt küldtek amit megvettem.

2024. március 6.

T. Emag!
Meghirdettek a Kring Primo konyhaszeket 2db/9990 forintert, miert nem lehet egy szinbol tobbet rendelni? Ha ingyenes szalliast irnak, miert kell fizetnem majd 2000 forintot. A masik igen fontos kerdesem, miert nem vihetek fel 5 szamjegyu iranyitoszamot a szamlazasi reszbe? Nem a szallitasi cimbe!
TEHAT A HELYES SZAMLAZASI CIM:
Dürr Systems AG
Carl-Benz-Str. 34
74321 Bietigheim-Bissingen
Nezzek vissza a kapcsolatkent megadott "levelezesnek" nem mondhato kapcsolatot, Irtam, mi a problem a robot meg irta a sajat robot valaszat, utana, megint en, megint a robot! Egy vicc Többet nem rendelek innen

2024. március 4.

2023.08.13-án rendeltem egy hajszárítót az emag oldalról. 2024. 02.05-én jeleztem, hogy meghibásodott a készülék. Általuk kért képeket is továbbítottam a termékről. Kértem a garancia, jótállási igény érvényesítését, hosszas levelezés után azt válaszolták, hogy küldenek egy futárt, aki azóta sem ért ide. Teljesen fel vagyok háborodva, hogy termékeket hirdetnek, eladják drága pénzért, amint probléma jelentkezik a vásárlót szóra is alig méltatják, és a vásárló készülék nélkül marad és sehova sem fordulhat további segítségért. Nem ajánlom senkinek, hogy erről az oldalról rendeljen.

2024. február 29.

Az árut gyorsan megkaptam. Ez nem az eMag érdeme.
Az árak folyamatosan változnak, anélkül, hogy akció, vagy leértékelés lenne.
Van egy buta program a " DIA", ami csak előre leírt szövegek és választási lehetőségek között válogat.
A panaszomat kétszer is elutasította és így nem tudtam beadni.
Olyan terméket kaptam, amin nem volt termék és típus azonosító, így az alkatrészek beazonosítása nem volt lehetséges.
A kínaiak ehhez képest vevőbarát tisztességes kereskedők.
Ott könnyen lehet reklamálni és tisztességesen elbírálják a panaszt.

2024. február 17.

A csomagot megkaptam tőlük easyboxba, viszont a képen és leírásban szereplő két termék helyett csak egyet kaptam, ezt ugye ott nem tudom jelezni. A termékcímben és a képen is két darab termék szerepel ezen az áron (egy készlet). Hogy ez elírás és kép hiba, vagy a forgalmazó hibája, az még mindig nem derült ki. Erre panaszt nyújtottam be több, mint egy hete, de még sajnos nem kaptam választ. Így elég csalódott vagyok. Telefonon nem lehet őket elérni, mivel nincs ilyen lehetőség, csak várni lehet a válaszukra emailben. Tehát, ha gond van a termékkel, nem tudsz velük beszélni, írogathatsz panaszlevelet (de csak egyszer szabad!!! "Kérjük, hogy ugyanarra a problémára vonatkozó kérdésed ne küldd el még egyszer, mivel ez késlelteti a válaszadásunkat."), meg beszélhetsz a mesterséges intelligenciával, ami felesleges, meg várhatsz az email válaszukra. Hogy mi lesz ezzel, hogy a pénzemért nem kaptam meg, amit megvettem, nem tudom. Nem egy nagy tétel, de így pénzkidobás... A termék ráadásul rossz minőségű, de visszaküldeni sem tudom, mert nincs meg minden darab, amit rendeltem... Nekem nagy csalódás. Nem fogok többet rendelni tőlük, nekem ez nem fér bele. De ahogy olvasom itt, ez egy ilyen hely.

2024. február 15.

Sajnos nem volt választási lehetőség a webáruháznál, ahonnan rendeltem, hogy melyik céggel szállítsák ki a megrendelésemet. Első alkalommal választottam az automatába való kézbesítést. A Webáruháztól email-es értesítést kaptam 11-én, miszerint átadták a futárszolgálatnak a termékeket. Ezután a futárszolgálattól semmilyen értesítést nem kaptam, 15-én a csomag nyomonkövetése gombra kattintva láttam, hogy a csomag már visszaküldés alatt áll. Semmi értesítő, nulla elérhetőség még 17:00 előtt is, (utána pedig automata üzenet a telefonban, habár a honlapjuk szerint 20:00-ig elérhető az ügyfélszolgálat). Ezáltal nem csak a megrendelésemtől estem el, nem tudom újrarendelni a termékeket, mert időközben elfogytak. Időt, pénzt feleslegesen áldozni egy ilyen gyenge minőségű szolgáltatóra borzasztó. Mindenkinek kerülendő (a többi, korábbi negatív kommenteket is szem előtt tartva).

2024. február 13.

Rendeltem egy kis tételt, amelyet valami romániai cég forgalmaz. Világosan meghatároztam, hogy melyik EasyBoxba kérem a csomagot. A futárcég nyomkövető oldalán egyészen más cím van megadva. Az eMAG honlapja szerint a rendelés továbbítása után már nem tudnak semmit tenni (vagy nem akarnak?). A futár cég (Sameday) állítja, hogy nem tudják a kiszállítási címet megváltoztatni. Autózhatok több kilométert, hogy hozzájussak a rendelésemhez. Utolsó alkalom, hogy bármit is veszek az eMAG-tól.

2024. február 10.

Miután nem tudták határidőre leszállítani a megrendelt és előre kifizetett terméket, törölték a rendelésemet, azzal a tájékoztatással, hogy a partnertől a terméket nem tudták lefoglalni. A honlapon a termék továbbra is megtalálható, raktáron van, bárki számára megrendelhető és megvásárolható! MEGBÍZHATATLAN, NEM AJÁNLOM SENKINEK!

2024. február 9.

Garanciális idő alatti meghibásodás esetén korlátozzák a vásárlót. Nem biztosítanak cseregépet. A márkaszervíz által kiállított igazolás feladásához egy dunaharaszti HRSZ címmel ellátott címet adnak meg. Azonban szerződésük van a Magyar Postával, ugyanis ezen a címen nem veszik át a levelet, hanem továbbítják Budapest 62 (Nyugati pályaudvar) postahivatalba. Ezzel egy dokumentum beérkezése hozzájuk 12-14 nap alatt történik meg. Ezalatt sem kell a pénzt visszafizetniük az ügyfélnek. SENKINEK NEM AJÁNLOM EZT A CÉGET!

2024. február 8.

Megbízhatatlan, elérhetetlen cég. A idén január 15-én leadott és ajándékutalvánnyal részben kifízetett rendelésem a mai napig azaz 2024.02.08-ig nem érkezett meg. A szállítást január 22-24-re igérték! Mailjeimre nem kapok választ, a szállító cég azt jelezte, hogy a rendelt árút ők nem is szállítják. Senkinek sem ajánlom, hogy náluk rendeljenek, én futok a pénzem után.

2024. február 7.

Hibás árut küldtek ès hiába jeleztem nekik, nem csináltak semmit!

2024. február 5.

Hiányos, rossz terméket kaptam. A negatív véleményemet három alkalommal is "Sajnos az értékelése nem egyezik a közzétételi szabályokkal, ezért felfüggesztésre került" kommeltel nem engedték megjeleníteni.

Harmadik alkalommal annyit írtam, hogy "hiányos, rossz minőség"
Felháborítónak tartom, hogy negatív véleményt nem lehet visszajelezni egy áruház felé. A vásárló megtéveszétes, amit törvény tilt.

2024. február 1.

Három hét alatt semmi információm nincs a megrendelt termékről, nekem kell utána kérdezni, hogy kiserűljön nincs szállítási információjuk róla.

2024. február 1.

Három hét alatt semmi információm nincs a megrendelt termékről, nekem kell utána kérdezni, hogy kiserűljön nincs szállítási információjuk róla.

2024. január 28.

December 3-án rendeltem egy kompresszort. A mai napig nem kaptam meg. (2024.01.27)
Ez egy nulla cég!
Soha többet nem rendelek ezektől.

2024. január 26.

1127451803 sz. rendelésben van 1db. gyerek ülés.
Ez viszont használhatatlan. Skoda Fabia 2006.
Bizonyára ennek az az oka elsősorban, hogy nem található a honlapjukon pontos leírás, sem a termékkel elnem küldött MAGYAR NYELVŰ termékismertető!
Az idegen nyelvű leírásban található olyan tartozék ami szintén nincs a csomagolásban.
Így csak az a lehetőségem van hogy vissza kell küldenem a terméket!
Nagy István
De a probléma nem csak erre az egy termékre vonatkozik!
Volt egy rendelésem még a 2023. évben amit vissza is szállítottak 2023.12.02. án.
Azóta csak részemről történt egy csomó levélírásra elpazarolt időm.
Mert még arra sem vették a fáradtságot, hogy kártalanítsanak,
TÖBB MINT " hónap nem volt elég !?!?!?!?!
Ezek alapján senki sem gondolhatja komolyan, hogy ilyen szélhámos felelőtlen társaságnak a jó hírát lehessen keltenem!
A véleményem ellenőrzésa is ez idáig úgy történt ,

NEM ÖSSZEEGYEZTETHETŐ ........ stb .. a szemétség tényleg nem fér az illetékesek begyébe.
Lényeg hogy FIZESS, FIZESS ,FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS, FIZESS,

Semmi más nem számít!!!

Nagy István
apatszele55@gmail.com

2024. január 25.

A rendelt adapterem koszosan használtan, hiányosan érkezett meg és a doboza is szét volt szaggatva! Nagyot csalódtam a cégben és nem tartom valószínűnek, hogy náluk rendelem a következő terméket!

2024. január 22.

Bluettoth-os fejhallgatót rendeltem, de amit küldtek egyáltalán nem volt az. Jeleztem és visszaküldtem az árút easybox-on keresztül, az emag által megadott PIN kóddal. A terméket eltüntették, és a termék-visszaküldési kérelmet törölték, azóta a cég elérhetetlen. Telefonszám nincsen, email -re nem válaszolnak. Se termék, se visszatérített pénz. :(
Az ügyfélre nagy ívben tesznek. Szimpla lehúzós cég. Szégyen

2024. január 15.

Nem azt a terméket küldték, amit rendeltem, hanem egy rosszabb minőségű utánzatot, ami a közelébe sincs a hírdetett terméknek. A kapcsolatot nem lehet felvenni velük (pedig mindenhol próbáltam) , az értékelésem pedig törölték, amiért 0-ra értékeltem őket! Soha többet..

2024. január 14.

Rendeltünk egy plüst a gyerekemnek...teljesen mast kűldtek...reklamációnkat egyszerűen nem fogadtak el......csalódtam !!! És mivel minden fórumnál ezen ceg reklamácioja letíltas hoz...ezert ahol csak tudom tályekoztatom az embereket

2024. január 9.

2 tétel megjött, a 3. egy hónap után sem aztán törölt szállítás lett. Hiába ír nekik az ember, hetek óta semmi, bukó 4900 ft, még jó hogy nem valami drágát rendeltem. Lopják az embereket. Ügyfélszolgálat nincs, se garancia.

2024. január 5.

Csak akkor vásárolj tőlük, ha biztosan nem lesz visszárud. A 30 napos visszaküldés csak az igen limitált saját termékekre vonatkozik, amit persze csak az apróbetűsben írnak.
Január másodikán 15 naptári nappal a vásárlás után elutasították a visszáru igényemet, mondván Én az Edigitáltól vásároltam (ami összeolvadt az eMaggal), akire 14 naptári nap vonatkozik. Ja és intézzem velük egyenesen. Természetesen hozzájuk is hiába fordultam. Egy banda. A két ünnep között 3 nap állt volna a rendelkezésemre. Ügyfélszolgálat természetesen csak online, viszont ott csak a chatbot válaszolt...

2024. január 4.

Egy igazi szélhámos cég, hetek óta nem válaszolnak leveleimre, háromszor írtam nekik különböző platformon. Telefonszám nincs, csak egy Román telefon elérhetőség, sajnos ezt nem néztem meg az elején, ez mindent el mond.
Kiküldték a terméket és nincs hozzá alkatrész, így nem is tudod beüzemelni, ezt külön meg kell venned, ami már jóval drágább, mint ami a magyar piacon van. Fogyasztók megtévesztése. Később küldtek 4.000-Ft os kuponkódot, gondoltam ezt felhasználom és megrendelem, igaz 10.000-Ft értékben kell rendelnem, nos hiába rendeltem 13.000-Ft, mégsem engedte a megrandelést, mondván kevés az összeg. Kapnak 48 órát, hogy felvegyék a kapcsolatot velem, ha nem történik meg, akkor küldöm a levelet a Fogyasztóvédelemnek.

2024. január 3.

Megigérték h karácsonyra küldik a csomagot, dec 8-at irták szállitasra, de nem jött meg. Beszéltem velük többször is , igérték visszaszólnak. Persze nem csak egyszer kapom az értesítést h törölve a rendelésem…
Ennyit az emagról

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés