eMAG Magyarország
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!
Szörnyen körülményes minden, partner cégtől rendeltem ezért felelősséget sem vállalnak a sérült, újra csomagolt és színben sem passzoló rendelésemért. 😂 Ügyfélszolgálat ami egy programozott robot szintén kész vicc 😂😂
Engem ért nagy hátrányokból kiindulva, nagyom kerülendő, nem tisztességes módon kezeltek!!!!
1 hónapja rendelt 1,3 milliós TV sehol sincs, ügyfélszolgálat nem reagál, a futárszolgálat szerint ( sameday) sikeresen visszaküldték ….. nagy értékű csalás miatt rendőrségi feljelentés lesz a héten. Fáradtságot és pénzt nem sajnálva a végsőkig elmegyek, velem sajnos rossz lóra tettek.
150 wattos fotó izzó szettet rendeltem meg, és fizettem ki ők 135 wattos izzókat küldtek helyette., ügyfelszolgálatuk mindössze egy Dia névre keresztelt online droid, élő ügyintézővel nem lehet kapcsolatba lépni. A robot meg olyan buta mint a tök. Semmiben nem tud segíteni, sajnos nem egy R2D2...sem pedig C3PIO, inkább hasonlatos egy vödör vízre.
Értesítenek a kiszállitásrol és nem jön meg.Közben egy egész napos várakozási időt határolnak be reggel 9 és este 18 között?
Több napot várok egy csomagra nem megyek dolgozni.
🤌
Székelyvill átverte a feleségemet emagon keresztül egy nagy rakás szar az egész ahogy van sok rossz minőségű termékkel. Rossz kamerát kaptunk visszaküldük cserére azóta se kamera se pénz hitegetnek ha felveszik a telefont. Senki ne vasároljon tőlük aki nem akar magának felesleges idegeskedést.
Inkorrekt cég! Soha többet semmit nem rendelnek tőlük! közel egy hónapja várok egy fűtő berendezésre, kb. a 20. megkeresésem után nagy nehezen válaszra méltattak, hogy mégsem tudják kiszállítani a terméket, és majd valamikor visszautalják a pénzt! Nem Ajánlom senkinek őket!
Magam és ismerőseim kárán okulva tapasztaltam: román cégtől nem szabad rendelni!!! Az emag tele van ilyen cégek termékeivel, amelyek gyakran hibásan érkeznek, és utána hiába bármiféle jogszerű reklamáció, az ügyfélszolgálat képtelen kezelni a problémát. Nem is értem, miért forgalmaznak olyan termékeket, amelyekért semmiféle felelősséget nem tudnak/akarnak vállalni. Az ügyfélszolgálat pedig minősíthetetlen!!! Gondoltam, fogyasztóvédelemhez fordulok, de nem érte meg az időt/energiát (végül is "csak" 20.000 forintot buktam). Remélem, egyszer valaki tényleg feljelentést tesz. Én már biztos nem vásárolok tőlük, de még van elég balek az országban, aki finanszírozza a működésüket. Az Alza mellesleg sokkal korrektebb cég.
1 hónapja várunk a klima cserére. Válaszra se méltatnak. Gusztustalan cég. Mindenki kerülje el öket ha teheti.
Okédékok vagytok!0 garancia,0 válasz a problémakra.ezek vagytok!
Vélemény? Lesújtó! Képtelenek egy megrendelést teljesíteni, játszanak a vásárló idegeivel a chates megoldásukkal, mivel minden egyes alkalommal újra és újra le kell írni, mi a probléma. Egy telefonos ügyfélszolgálat talán hatékonyabb és gyorsabb lenne.
Eset: rendeltem két csopmag kutyakaját, de a megadott két szállítási nap egyikén se érkezett meg. Chat, probléma, az egyik zsák megsérült, ezért áll a raktárban. OK, sérült zsák lemondva, visszautalva, újra megrendelve, újra kifizetve, megadott időben kiszállítva. A másik zsák továbbra sincs sehol. Újra chat, időbe telik, mire megmagayarázom, hogy nem, nem az egész megrendelés volt sztornó, csak a fele, űj ígéret, kiszállítják. Várok, semmi. Újra chat, újra fél óra magyarázás, új ígéret. Csomag sehol. Már 11 napja várok... Újra chat. Kiderül, tegnap váratlanul sztornózták a másikat is, csak épp értesítés nem jött róla. Hurrá! Ha rajtuk múlik, a kutyáim éhen halnak. Soha többet e-Mag!!!
2023.09.09 - én rendeltem 4 db yato pillanatszorítót, a mai napig egy hangjuk sincs.
Az e-mailre se válaszolnak, gagyi román cég...
Borzasztó a szállító cégük (Sameday), az oldalon forgalmazó cégek, a kiküldött termékek minősége.
Bútorokat rendeltünk tőlük, amiknek a minősége silány, két nap alatt összezuhantak a fiókok a sínek minősége miatt. Visszaküldeni nem lehetett csak saját költsége, aminek díját a fogyasztónak kell fizetni és mivel külföldi a forgalmazó, a bútor visszaküldésének ára fele lett volna a rendelt termékeknek.
Másik leadott rendelésünk a csaptelepkre, amiből fehér helyett krómot küldtek. Még aznapi visszaküldés, két hónap ügyintézés és békéltető testületi ügyintézés után 4000 Ft-tal kevesebbet sikerült visszautalnia a cégnek.
Szörnyű, hosszadalmas, bonyolult ügyintézés és silány áruk.
Jól gondoljátok meg, mit rendeltek erről az oldalról. Ki tudja, hány termék esetében HAMISÍTVÁNY az, amit forgalmaznak.
Én egy parfümöt rendeltem (Dior Homme Sport). És sajnos hamisítványt forgalmaznak.
Írtam nekik, vissza is utalták a pénzem. De ami a legszomorúbb, hogy azzal takaróztak, hogy az oldalukon nagyon sok más cég is árul, amiért ők kb. nem felelősek.
Sőt, ez az egész kb. 2 hónapja történt. Tudnak róla, hogy hamisítványt lehet rendelni az oldalukon, és a mai napig megrendelhető ugyan ez......
Szándékosan, tudatosan átverik, megtévesztik az embereket és hamisítványt árulnak.
3 hete rendeltem egy táskát ma írják, hogy nem fogják kiszállítani mivel nincs készleten
Az EMAG- nál Vásároltam egy side by side hűtöt közel 300.000ft ért házhozszállitás szolgáltatással amiért külön díjat számolt fel a hűtő több mint 100kg volt egy azaz 1 embert küldtek a sofört és vedd le ahogy tudod elven gondolkodnak úgy hogy én kifizettem a szolgáltatás árát ráadásul nem emelö hátfalas autó jött plussz pénzért kellet fogadni hirtelen embereket hogy a családi házba bevigyék .nem emelet !!! Ráadásul az ügyfélszolgálat telefonon nem elérhető a csetrobot egy kalap szart nem ér csak általános kérdésre tud válaszolni aki teheti ne vegyen tőlük csak a fejfájás és a bonyodalom.!!!!!
eMAG egy szánalmas próbálkozás egy középeurópai AMAZON online áruház létrehozására ami nem sikerül mert nam veszik figyelembe a vásárlók érdekeit, csak profitorinetált olyan áruk eladásában amiknek a minõsége erõsen kérdéses.
Azonnali kiszállitást (esetenként másnapi átvétellel) igérnek ami idövel 1 hétre vagy 10 napra hosszabbodik. Ha valami sürgösen kell nem jön meg odöben. Problémás az áruk visszaküldése, az költségek visszavizetése sem biztositott.
Köszönö, ilyenbõl nem kérek. Mától at eMAG számomra FAKE.
Érthetetlen,hogy mi a célja a cég managementjének.Mi is itthonról rendeltünk,drága számítástechnikai terméket,és mi is romàn partnercég termékét kaptuk.Magyar használati útmutató nélkül!Operációs rendszer nélkül!(kis betűs trükk bejött).Senkinek sem ajánlom ezt a webáruházat.Remélem egyszer odafennt is feltűnik már.
Az EMAG-tól rendeltem egy gördeszkát. A Geoshopfamily kiszállítójuk a gördeszka helyett egy plüss figurát küldött, amit visszaküldtem a szállítónak és mivel ők hibáztak kértem a költségeim visszatérítését. A gördeszka árát ugyan visszautalták, de a jelentős szállítási költséget nem fizették vissza. A reklamációs e-mailemre a Geoshopfamily hetek óta nem válaszol.
Olyan cegekkel vagy magán vállalkozásokkal is foglalkoznak ami már a piac szintet sem ütik meg. Ez által magukat is lejàratjàk.
Converse cipőt rendeltem. Forgalmazó és szállító: eMag. Nem az eredeti dobozában jött hanem egy kétszer akkora noname dobozban, csomagolás nélkül, még kicsit koszos is volt. Egyértelműen HAMISÍTVÁNY.
3 hét után a termékről csak annyit tudni hogy még nem tudtak teljesíteni:-)) agyrém. csetes robottal beszélgetnem kell telon elérni nem lehet senkit. humán emberi értelmes lényeket kellene alkalmazni nem chatrobotot. rosszabbak lettetek mint a magyar posta a szememben. kotont meg bugyit nem akartok árulni? mert árul-ás az megy de szolgáltatás az nem:-))
Hamis parfümöket értékesítenek. Ügyfélszolgálattal nem lehet beszélni, csak chat robottal. Miután több vásárló jelezte a problémát, továbbra is értékesítik a hamis parfümöket. Nem ügyfélorientáltak. Gazdasági Versenyhivatalnál jelenteni fogom.
A negatív értékeléseket az EMAG-on nem jelenítik meg! Azt a választ kapom folyamatosan, hogy az ügyfélszolgálat nem fogadta el! Többször módosítottam, normálisan, kulturáltan írtam le mindent, mégis nem jelenítik meg.
Nem azt a megrendelt 2 darab növénytermesztő lámpát küldték, amit rendeltem, hanem olcsóbb lámpákat, amelyek nem sárga színben világítanak, hanem lilát!
Az általuk küldött lámpák ára, értéke kevesebb a megrendelt lámpáknál (az EMAG-on megtalálható, alacsonyabb áron!).
2 alkalommal rendeltünk (rendelésenként 2 darab lámpát), mert az első alkalom után azt gondoltuk, hogy véletlen hiba volt, hogy nem a megrendelt lámpákat küldték. Második alkalommal is másmilyen, olcsóbb lámpákat küldtek, amelyek lila színben világítanak! Ezeket még be sem lehet dugni a konnektorba!
Most már tudjuk, hogy nem véletlen hiba volt, hanem átverik, becsapják az embereket.
2023.06.24-èn rendeltem egy telefont, ma 2023.08.01 van és még nem ért ide, technikai hiba miatt, pedig ki van fizetve. Ügyfélszolgálat egy nagy nulla. Napi 2x keresem őket, de semmi haladás. 5ezer forintos kuponnal akarjak kiszurni a szemem, amiert b@lfaszok dolgoznak ott. Gratulálok egy ilyen nagy cégnek hogy ezt megengedheti magának!
Tobb 100 ezer forintos tételnél sem vállalnak felelősséget. Minden Romániából jön és már az eladó is elmondja mielőtt vásárolnál hogy jól gondold meg. Scam!
Senkinek sem ajánlom,hogy innen rendeljen mert az akciósnak hirdetett terméket megrendelve másnap egy levéllel elintézték,hogy még sem akciós. Bocsi,de teljes áron megvehetem. Szégyenek
Utolsó vásárlásom volt itt az eMAG-nál. Ügyfélszolgálat egy nulla. Nem segít, inkább időt húz. Nem szaporítom a szót, levonom a tanulságot. MINDENKI KERÜLJE EL!
1124288689 számú megrendelésemet hiába várom. Már 19-én ki kellett volna szállítani, de se kép, se hang. Emag-tól ez volt az utolsó rendelésem
Sampon helyett felmosórongy.....
Nem nagy összeg. De kritikátlan ügyfélszolgálat. Fél éve semmi moccanat.
Soha többé. Inkább lemondok a termékről, vagy drágábban veszem meg .
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre