eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2023. október 30.

Szörnyen körülményes minden, partner cégtől rendeltem ezért felelősséget sem vállalnak a sérült, újra csomagolt és színben sem passzoló rendelésemért. 😂 Ügyfélszolgálat ami egy programozott robot szintén kész vicc 😂😂

2023. október 26.

Engem ért nagy hátrányokból kiindulva, nagyom kerülendő, nem tisztességes módon kezeltek!!!!

2023. október 24.

1 hónapja rendelt 1,3 milliós TV sehol sincs, ügyfélszolgálat nem reagál, a futárszolgálat szerint ( sameday) sikeresen visszaküldték ….. nagy értékű csalás miatt rendőrségi feljelentés lesz a héten. Fáradtságot és pénzt nem sajnálva a végsőkig elmegyek, velem sajnos rossz lóra tettek.

2023. október 20.

150 wattos fotó izzó szettet rendeltem meg, és fizettem ki ők 135 wattos izzókat küldtek helyette., ügyfelszolgálatuk mindössze egy Dia névre keresztelt online droid, élő ügyintézővel nem lehet kapcsolatba lépni. A robot meg olyan buta mint a tök. Semmiben nem tud segíteni, sajnos nem egy R2D2...sem pedig C3PIO, inkább hasonlatos egy vödör vízre.

2023. október 20.

Értesítenek a kiszállitásrol és nem jön meg.Közben egy egész napos várakozási időt határolnak be reggel 9 és este 18 között?
Több napot várok egy csomagra nem megyek dolgozni.
🤌

2023. október 18.

Székelyvill átverte a feleségemet emagon keresztül egy nagy rakás szar az egész ahogy van sok rossz minőségű termékkel. Rossz kamerát kaptunk visszaküldük cserére azóta se kamera se pénz hitegetnek ha felveszik a telefont. Senki ne vasároljon tőlük aki nem akar magának felesleges idegeskedést.

2023. október 14.

Inkorrekt cég! Soha többet semmit nem rendelnek tőlük! közel egy hónapja várok egy fűtő berendezésre, kb. a 20. megkeresésem után nagy nehezen válaszra méltattak, hogy mégsem tudják kiszállítani a terméket, és majd valamikor visszautalják a pénzt! Nem Ajánlom senkinek őket!

2023. október 6.

Magam és ismerőseim kárán okulva tapasztaltam: román cégtől nem szabad rendelni!!! Az emag tele van ilyen cégek termékeivel, amelyek gyakran hibásan érkeznek, és utána hiába bármiféle jogszerű reklamáció, az ügyfélszolgálat képtelen kezelni a problémát. Nem is értem, miért forgalmaznak olyan termékeket, amelyekért semmiféle felelősséget nem tudnak/akarnak vállalni. Az ügyfélszolgálat pedig minősíthetetlen!!! Gondoltam, fogyasztóvédelemhez fordulok, de nem érte meg az időt/energiát (végül is "csak" 20.000 forintot buktam). Remélem, egyszer valaki tényleg feljelentést tesz. Én már biztos nem vásárolok tőlük, de még van elég balek az országban, aki finanszírozza a működésüket. Az Alza mellesleg sokkal korrektebb cég.

2023. október 6.

1 hónapja várunk a klima cserére. Válaszra se méltatnak. Gusztustalan cég. Mindenki kerülje el öket ha teheti.

2023. október 3.

Okédékok vagytok!0 garancia,0 válasz a problémakra.ezek vagytok!

2023. szeptember 21.

Vélemény? Lesújtó! Képtelenek egy megrendelést teljesíteni, játszanak a vásárló idegeivel a chates megoldásukkal, mivel minden egyes alkalommal újra és újra le kell írni, mi a probléma. Egy telefonos ügyfélszolgálat talán hatékonyabb és gyorsabb lenne.
Eset: rendeltem két csopmag kutyakaját, de a megadott két szállítási nap egyikén se érkezett meg. Chat, probléma, az egyik zsák megsérült, ezért áll a raktárban. OK, sérült zsák lemondva, visszautalva, újra megrendelve, újra kifizetve, megadott időben kiszállítva. A másik zsák továbbra sincs sehol. Újra chat, időbe telik, mire megmagayarázom, hogy nem, nem az egész megrendelés volt sztornó, csak a fele, űj ígéret, kiszállítják. Várok, semmi. Újra chat, újra fél óra magyarázás, új ígéret. Csomag sehol. Már 11 napja várok... Újra chat. Kiderül, tegnap váratlanul sztornózták a másikat is, csak épp értesítés nem jött róla. Hurrá! Ha rajtuk múlik, a kutyáim éhen halnak. Soha többet e-Mag!!!

2023. szeptember 19.

2023.09.09 - én rendeltem 4 db yato pillanatszorítót, a mai napig egy hangjuk sincs.
Az e-mailre se válaszolnak, gagyi román cég...

2023. szeptember 13.

Borzasztó a szállító cégük (Sameday), az oldalon forgalmazó cégek, a kiküldött termékek minősége.
Bútorokat rendeltünk tőlük, amiknek a minősége silány, két nap alatt összezuhantak a fiókok a sínek minősége miatt. Visszaküldeni nem lehetett csak saját költsége, aminek díját a fogyasztónak kell fizetni és mivel külföldi a forgalmazó, a bútor visszaküldésének ára fele lett volna a rendelt termékeknek.
Másik leadott rendelésünk a csaptelepkre, amiből fehér helyett krómot küldtek. Még aznapi visszaküldés, két hónap ügyintézés és békéltető testületi ügyintézés után 4000 Ft-tal kevesebbet sikerült visszautalnia a cégnek.
Szörnyű, hosszadalmas, bonyolult ügyintézés és silány áruk.

2023. szeptember 6.

Jól gondoljátok meg, mit rendeltek erről az oldalról. Ki tudja, hány termék esetében HAMISÍTVÁNY az, amit forgalmaznak.
Én egy parfümöt rendeltem (Dior Homme Sport). És sajnos hamisítványt forgalmaznak.
Írtam nekik, vissza is utalták a pénzem. De ami a legszomorúbb, hogy azzal takaróztak, hogy az oldalukon nagyon sok más cég is árul, amiért ők kb. nem felelősek.
Sőt, ez az egész kb. 2 hónapja történt. Tudnak róla, hogy hamisítványt lehet rendelni az oldalukon, és a mai napig megrendelhető ugyan ez......

Szándékosan, tudatosan átverik, megtévesztik az embereket és hamisítványt árulnak.

2023. szeptember 1.

3 hete rendeltem egy táskát ma írják, hogy nem fogják kiszállítani mivel nincs készleten

2023. augusztus 31.

Az EMAG- nál Vásároltam egy side by side hűtöt közel 300.000ft ért házhozszállitás szolgáltatással amiért külön díjat számolt fel a hűtő több mint 100kg volt egy azaz 1 embert küldtek a sofört és vedd le ahogy tudod elven gondolkodnak úgy hogy én kifizettem a szolgáltatás árát ráadásul nem emelö hátfalas autó jött plussz pénzért kellet fogadni hirtelen embereket hogy a családi házba bevigyék .nem emelet !!! Ráadásul az ügyfélszolgálat telefonon nem elérhető a csetrobot egy kalap szart nem ér csak általános kérdésre tud válaszolni aki teheti ne vegyen tőlük csak a fejfájás és a bonyodalom.!!!!!

2023. augusztus 25.

eMAG egy szánalmas próbálkozás egy középeurópai AMAZON online áruház létrehozására ami nem sikerül mert nam veszik figyelembe a vásárlók érdekeit, csak profitorinetált olyan áruk eladásában amiknek a minõsége erõsen kérdéses.
Azonnali kiszállitást (esetenként másnapi átvétellel) igérnek ami idövel 1 hétre vagy 10 napra hosszabbodik. Ha valami sürgösen kell nem jön meg odöben. Problémás az áruk visszaküldése, az költségek visszavizetése sem biztositott.
Köszönö, ilyenbõl nem kérek. Mától at eMAG számomra FAKE.

2023. augusztus 22.

Érthetetlen,hogy mi a célja a cég managementjének.Mi is itthonról rendeltünk,drága számítástechnikai terméket,és mi is romàn partnercég termékét kaptuk.Magyar használati útmutató nélkül!Operációs rendszer nélkül!(kis betűs trükk bejött).Senkinek sem ajánlom ezt a webáruházat.Remélem egyszer odafennt is feltűnik már.

2023. augusztus 21.

Az EMAG-tól rendeltem egy gördeszkát. A Geoshopfamily kiszállítójuk a gördeszka helyett egy plüss figurát küldött, amit visszaküldtem a szállítónak és mivel ők hibáztak kértem a költségeim visszatérítését. A gördeszka árát ugyan visszautalták, de a jelentős szállítási költséget nem fizették vissza. A reklamációs e-mailemre a Geoshopfamily hetek óta nem válaszol.

2023. augusztus 15.

Olyan cegekkel vagy magán vállalkozásokkal is foglalkoznak ami már a piac szintet sem ütik meg. Ez által magukat is lejàratjàk.

2023. augusztus 11.

Converse cipőt rendeltem. Forgalmazó és szállító: eMag. Nem az eredeti dobozában jött hanem egy kétszer akkora noname dobozban, csomagolás nélkül, még kicsit koszos is volt. Egyértelműen HAMISÍTVÁNY.

2023. augusztus 11.

3 hét után a termékről csak annyit tudni hogy még nem tudtak teljesíteni:-)) agyrém. csetes robottal beszélgetnem kell telon elérni nem lehet senkit. humán emberi értelmes lényeket kellene alkalmazni nem chatrobotot. rosszabbak lettetek mint a magyar posta a szememben. kotont meg bugyit nem akartok árulni? mert árul-ás az megy de szolgáltatás az nem:-))

2023. augusztus 9.

Hamis parfümöket értékesítenek. Ügyfélszolgálattal nem lehet beszélni, csak chat robottal. Miután több vásárló jelezte a problémát, továbbra is értékesítik a hamis parfümöket. Nem ügyfélorientáltak. Gazdasági Versenyhivatalnál jelenteni fogom.

2023. augusztus 8.

A negatív értékeléseket az EMAG-on nem jelenítik meg! Azt a választ kapom folyamatosan, hogy az ügyfélszolgálat nem fogadta el! Többször módosítottam, normálisan, kulturáltan írtam le mindent, mégis nem jelenítik meg.
Nem azt a megrendelt 2 darab növénytermesztő lámpát küldték, amit rendeltem, hanem olcsóbb lámpákat, amelyek nem sárga színben világítanak, hanem lilát!
Az általuk küldött lámpák ára, értéke kevesebb a megrendelt lámpáknál (az EMAG-on megtalálható, alacsonyabb áron!).
2 alkalommal rendeltünk (rendelésenként 2 darab lámpát), mert az első alkalom után azt gondoltuk, hogy véletlen hiba volt, hogy nem a megrendelt lámpákat küldték. Második alkalommal is másmilyen, olcsóbb lámpákat küldtek, amelyek lila színben világítanak! Ezeket még be sem lehet dugni a konnektorba!
Most már tudjuk, hogy nem véletlen hiba volt, hanem átverik, becsapják az embereket.

2023. augusztus 1.

2023.06.24-èn rendeltem egy telefont, ma 2023.08.01 van és még nem ért ide, technikai hiba miatt, pedig ki van fizetve. Ügyfélszolgálat egy nagy nulla. Napi 2x keresem őket, de semmi haladás. 5ezer forintos kuponnal akarjak kiszurni a szemem, amiert b@lfaszok dolgoznak ott. Gratulálok egy ilyen nagy cégnek hogy ezt megengedheti magának!

2023. augusztus 1.

Tobb 100 ezer forintos tételnél sem vállalnak felelősséget. Minden Romániából jön és már az eladó is elmondja mielőtt vásárolnál hogy jól gondold meg. Scam!

2023. július 27.

Senkinek sem ajánlom,hogy innen rendeljen mert az akciósnak hirdetett terméket megrendelve másnap egy levéllel elintézték,hogy még sem akciós. Bocsi,de teljes áron megvehetem. Szégyenek

2023. július 22.

Utolsó vásárlásom volt itt az eMAG-nál. Ügyfélszolgálat egy nulla. Nem segít, inkább időt húz. Nem szaporítom a szót, levonom a tanulságot. MINDENKI KERÜLJE EL!

2023. július 20.

1124288689 számú megrendelésemet hiába várom. Már 19-én ki kellett volna szállítani, de se kép, se hang. Emag-tól ez volt az utolsó rendelésem

2023. július 17.

Sampon helyett felmosórongy.....
Nem nagy összeg. De kritikátlan ügyfélszolgálat. Fél éve semmi moccanat.
Soha többé. Inkább lemondok a termékről, vagy drágábban veszem meg .

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés