eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Egy igazi szélhámos cég, hetek óta nem válaszolnak leveleimre, háromszor írtam nekik különböző platformon. Telefonszám nincs, csak egy Román telefon elérhetőség, sajnos ezt nem néztem meg az elején, ez mindent el mond.
Kiküldték a terméket és nincs hozzá alkatrész, így nem is tudod beüzemelni, ezt külön meg kell venned, ami már jóval drágább, mint ami a magyar piacon van. Fogyasztók megtévesztése. Később küldtek 4.000-Ft os kuponkódot, gondoltam ezt felhasználom és megrendelem, igaz 10.000-Ft értékben kell rendelnem, nos hiába rendeltem 13.000-Ft, mégsem engedte a megrandelést, mondván kevés az összeg. Kapnak 48 órát, hogy felvegyék a kapcsolatot velem, ha nem történik meg, akkor küldöm a levelet a Fogyasztóvédelemnek.

Megigérték h karácsonyra küldik a csomagot, dec 8-at irták szállitasra, de nem jött meg. Beszéltem velük többször is , igérték visszaszólnak. Persze nem csak egyszer kapom az értesítést h törölve a rendelésem…
Ennyit az emagról

Hetek óta varom az arut. Kommunikálni nem lehet a cèggel, a futar 3 napja nem veszi fel a telefont

Futárcég egy nagy 0.samsung mosó szárító gépet rendeltem plusz egy tűzhelyet.gépet meghoztàk amit nagy nehezen az egyik 20kilos gyerek segített félig bevini mert nem bírta el.tüzhelyett a mai napon vissza mondom inkább megveszem máshol

December 17-én rendeltem egy terméket az eMag-ról. A visszaigazoló email szerint 20-21 között érkezett volna meg a csomag, viszont ez a mai napig nem történt meg, december 30-a van. Kétszer írtam a ügyfélszolgálatnak, mint a kétszer azzal ráztak le, hogy megsürgetik a kiszállítást. Hagyjuk már!... Komolyan hetek (ahogy olvasom hónapok) kellenek egy rohadt csomag kiszállításához? Kínából ennyi idő alatt röhögve érkeznek meg a csomagok... Valaki esetleg az előttem szólok közül nem szeretne összefogni? Mert ez gáz, hogy ezt meg merik tenni... SOHA SENKI NE RENDELJEN AZ EMAG-TÓL!

Novemberben rendeltem az Emagról, választásban a megadott szállítási dátum is fontos szerepet játszott. Első kellemetlenség már fizetés után jelentkezett: rendeléskor mutatott szállítási dátum a fizetés utáni visszaigazolásban már egy héttel későbbi időponttal érkezett. “Természetesen” a megadott, vállalt időpontban a kifizetett két termékből (140e Ft) egyik csomag sem érkezett meg, de napokkal később is folyamatosan ugyanazt, az elmúlt szállítási dátumot írta a tracking. Ügyfélszolgálat, chat: zeró,…végül a semmiből, 3,5 héttel a fizetés és 10 nappal a vállalt szállítási határidő után egy szép reggelen 7-kor hiv a futár, hogy akkor most jön. Persze örültem neki, és a nyomon követő is váltott mind két termék esetében, hogy kiszállítás alatt. A futár egy csomaggal érkezett. Kérdem a másik? Ő csak ezt kapta a raktárban - válaszolta. Majd aznap három órával később hiv egy másik Sameday futár, hogy úton van - ő is. Ugyanazon rendelést két futár két külön időpontban szállított ki. Ez már csak a “csomagvárás” miatt is még egyszer bonyolította az életem. csak megerősíteni tudom a SAMEDAY negatív véleményeket: a Sameday futár raktárában bő egy hetet állt a rendelés. Én sem rendelek többet innen. A termékekkel elégedett vagyok, de a szolgáltatás teljesítés és az alkalmazott futár sajnos vér gyenge.

Rendeltem egy terméket, amiről kiderült, hogy sajnos nincs készleten. Kettő napon belül visszakaptam az árát.

Rendeltem egy vasalót , ami normálisan nem volt becsomagolva , a talpáról hiányzott a védőfólia és tele volt vizzel ...ezek szerint használt terméket küldtek úgy hogy ezt nem jelezték . A vevőszolgálattól kertem telefonszámot amit persze nem tudtak adni , és egy értelmetlen irkálás vette kezdetét . Semmiben nem tudtak segíteni. Ne vásároljanak semmit erről az oldalról

Mivel a Sameday futárszolgálat minősíthetetlen szolgáltatást nyújt, a jövőben nem fogok innen rendelni! Több mint egy hete áll a raktárban a csomagom, amiről semmi infom nincs azóta sem... telefonon nem lehet elérni őket, mert mire sorra kerülnék, szétkapcsol a vonal. A karácsonyra várt (és előre fizetett) csomagom egyszerűen eltűnt az éterben és nincs kitől kérdezni!

Senki ne rendeljen innen,úgysem jön meg a termék a kapcsolatot meg nem lehet velük felvenni. Soha többet!!! Undorító amit művelnek!

Vàsàroltunk egy fűnyírót,ami elromlott,elismerték,hogy nem lehet megjavítani.Eddig simàn ment minden,viszont az àràt azóta sem küldik és elérhetetlenek,emailre nem vàlaszolnak.Senki ne vegyen semmit!

Ratyi, a pénzt leveszi, terméket nam utalja, rühes román cég

December 4 én rendeltem, a mai napig benn áll a sameday raktárban. Kommunikálni semmilyen módon nem lehet velük, sem az Emaggal, sem a nyomorák Sameday-jel. Felháborító! Soha többé!

Sameday és eMag egy vicc, aznap soha nem szállítottak még ki semmit sem! Rengetegen várnak hetek óta a rendeléseitekre, a karácsony fa alá csak az ígéreteiteket tudjuk betenni a rendelt termékek helyett.

Csapnivalo kapcsolat,ertekelhetetlen kommunikacio.A kifizetett termekrol egy het elteltevel nincs informacio.A kezbesizes valoszinusege nulla.A ceg, az Emag ertekelese is ez!!!

Egy szemétládák a románokkal együtt. Gondolom a fogyasztóvédelem csak segíthet. Hamis információk biztosítása, férevezetés. Kellemes ünnepeket nekik és Dórának jó sexet. A román haverjuk sem válaszol.

December 6.-án rendelt termék mai napig nem érkezett meg, természetesen semmilyen formában nem lehet őket elérni. Soha többet nem fogok tőlük rendelni, undorító amit csinálnak.

Soha többet EMAG és mindenkit lebeszélek akit ismerek.Rendeltünk egy játék babakocsit a kislányomnak karácsonyra. Sajnos nem felelt meg az elképzeléseinknek így MÁSNAP reggel el is indítottuk a visszaküldést, hiánytalanul egyben becsomagolva átadtuk a futárnak amikor jött érte.
Folyamatosan figyeltem az EMAG applikációban hogy hol tart a visszaküldés folyamata és amikor a cég átvette a babakocsit , törlődött a visszaküldés folyamata , természetesen a pénzt nem kaptuk vissza.Úgy hirdetik magukat hogy könnyen és gyorsan lehet vásárolni és visszaküldeni is az árut de ez nem igaz.Az ügyfélszolgálat elérhetetlen és affelé terel hogy egy hülye géppel próbáljon beszélni az ember ami használhatatlan. (Az addig elfogyottként feltűntetett babakocsi az emagon újra elérhető persze tehát gondolom beérkezett, csak a mi pénztárcánk lett rövidebb 16.000 ft-al és vehettünk máshol karácsonyi ajándékot...)

Felháborítónak tartom, hogy 3 héttel korábban történt karácsonyi ajándék megvásárlása után, annak érkezéséről semmi hír, így karácsony előtt 3 nappal. Bosszantó, hogy nincs információ és nem lehet egy élő emberrel beszélni, de a robot sem ad értelmes választ. Raklamációra senki nem reagál. Törölni a rendelést nem lehet, mert már útnak indult a csomag, de alapvetően a futár még nem vette át. Kérem sürgősen vegyék fel velem a kapcsolatot, hogy kb. mikorra fogják kiszállítani a csomagomat!

És persze késik minden, ha egyszer be is ér...... SOHA TÖBBET

Rossz szállítási határidő (köze sincs a ténylegeshez); hiányos csomag, nincs telefonos ügyfélszolgálat. SOHA TÖBBET, egyszer elég, hogy elbaltázták a karácsonyomat.

December 10.-én rendeltem két terméket az egyik a Huion grafikus tábla ami 27000 ft volt,és még mindig nem kaptam meg.Itt van már 21.-e a pénzt pedig előre elutaltam.Mit rakok a gyermekemnek igy a fa alá???

Sajnos ez az áruház ha egyáltalán lehet annak nevezni már nem is a nulla szintre hanem a - kategóriába csúszott vissza. December 8-án rendeltem egy terméket csomag automatába kértem a szállítást. A mai napig december 21 ig nem tudták leszállítani, nem érkezett meg. Írtam az ügyfélszolgálatnak, még csak válaszra sem méltatták.!! Tegnap úgy alakult, hogy Egy üzletükbe betévedtem, a Pólus centerben. Úgy látszik, hogy még „az eladókat” is ehhez a minősíthetetlenül gyenge hozzáálláshoz válogatják ki.!! Még én éreztem magam kellemetlenül, mert a rendkívül buta, de persze emellett arrogáns eladó nem tudta megmondani, hogy mi van a rendelésemmel.!
Mindezt úgy, hogy még csak rá sem nézett. Természetesen vevő nem volt az üzletben, de volt kb. hat-nyolc eladó egy vagy két fehér inges, gondolom ők lennének „főnök beosztásban”
A vége az lett, a hogy az eladó nekem meg akarta magyarázni, hogy december 8-a sajnos már beleszámít a nagy karácsonyi dömpingbe, és ezért nem tudják szállítani a termékemet. Kérdem én mikor kellett volna megrendelnem? Augusztusban vagy hogy nekik segítsek már Januárban?
Mindehhez párosult egy hihetetlen buta mind amellett kioktató hangnem,
Nyilván az volt ott a következő kérdésem hogy akkor ki tudja megmondani, hogy mi van a rendelésemmel? Erre az volt a válasz hogy senki!!! Hirtelen azt hittem hogy egy teljesen más üzletben vagyok.? Mintha egy pékségben érdeklődnék, hogy mi van az Emag rendelésemmel.??
Sajnos ezt a webáruházat nem lehet minősíteni, de még csak a rendes üzletet sem, nálam sajnos ez már a fos kategória!!
Egyáltalán nem ügyfél centrikus az egész rendszerük, botladozik gyakorlatilag minősíthetetlenül nulla!! És megint csak azt tudom kérdezni hogy akkor az Aliza hogy csinálja? ugyanúgy rendeltem tőlük is csak december 19-én, az esti órákban, és 20-án, tehát másnap 11.00-kor jött az üzenet hogy ott van a két Rendelésem is.!! Semmiféle felelősséget nem vállalnak, de árulhatnak Magyarországon így ilyen hozzáállással ilyen semmivel én azt gondolom hogy ez ma már felháborító és nem szabadna engedni ugyanúgy törvénybe kellene iktatni. Nem szabadna engedni tevékenykedni az emag oldalát!! És ez sajnos már a harmadik ilyen rendelésem, és én csak egy ügyfél vagyok!!

Nagyon rossz a tapasztalatom az Emag-gal .soha többet nem rendelek ,Többfajta árut rendeltem ,egyet nem szállitottak ki ,ill késedelmesen akarták ,nem tudom átvenni mert elutaztam ,Kértem visszautalni a pénzemet többször ,nem is válaszolnak ,nem utalnak ,a Dia nevü gép hülyesegeket válaszol nem a lényeget ekkora cég nem tud egy normális telefonos ügyfélszolgálatot fenntartani ,röhej ,szóval semmi eredmény

November 25-én rendeltem egy apróságot. Most, december 19-én már majdnem ide is ér. Majdnem, mert a kézbesítés a csomagpontra sikertelen. Nincs elég szekrény. Talán legközelebb azt is rendeljek magamnak?

Dec 2-án adtam le a rendelést, dec 7-8-ra ígérték. Tudom, szerencsés lehetek, hogy 18-án megérkezett. Az online chat asszisztens használhatatlan. Sajnos a csomagoláson belül összenyomott dobozban érkezett a társasjáték. Ilyet jó szívvel ember ajándékba nem ad.
Soha többé eMAG. Megtanultam a leckét.

Egy SanDisk 512Gb sd-t rendeltem tőlük ami nagy huzavonára megjött. Sajnos kb 7,5Gb fért rá mint kiderült egy hamisítvány volt. Az üzletbe visszavéve azt vágták hozzám, hogy nem ők a forgalmazók majd a futár eljön érte és visszaküldik a forgalmazónak aki vissza adja a termék árát. Eléggé kételkedem benne, hogy vissza utalják. Két napja kapom az sms-t, hogy jön a futár érte csak valahogy nem ér ide. Egy hiteltelen vebáruház rengeteg hamis szart árul. Aki teheti kerülje őket az Alzával együtt.

Pamut trikó üléshuzatot rendeltem,helyette egy műszálas vackot küldtek!
Hiteltelenek!
Csalók!
Soha többet nem rendelek tőlük!!!
És másoknak sem ajánlanám!!!

Mivel sikerült velük kapcsolatba lépni, ma megjött a rendelésem.
Igaz feljelentést helyeztem kilátásba.
Előre senki ne utaljon.

A megrendelt és kifizetett árut nem szállitják ki. Az ügyfélszolgálat az ezzel kapcsolatos 3 megkeresésem közül egyikre sem válaszolt.
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre