eMAG Magyarország

Megbízható webáruház eMAG Magyarország
Hirdetés

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2025. április 9.

Jogtalanul kifizettettek velem 28000Ft ÁFÁ-t, érvénytelen, szabálytalan számlát küldtek, nincs telefonos kontakt lehetőség, hitegetnek, hazudoznak és húzzák az időt, és ezt nagyon udvariasan teszik. Csak üzengetés írogatással lehet velük komunikálni, elsősorban csak egy mesterséges inteligenciával. Amennyiben nem térítik vissza a jogtalanul beszedett ÁFÁ-t, az adóhatóságnál feljelentést teszek.
Senkinek nem ajánlom őket, szerintem nagy ívben kerülendő rendkívül szélhámos társaság amibe én sajnos beleszaladtam.

2025. április 1.

Kritikán aluli üzlet! Először is rosszul adták meg az e-mail címemet a futárcégnek, így az áru átvétele is egy tortúra volt, majd kiderült, hogy a termék nem felel meg a leírásban foglaltaknak és ócska.

Bár a márkanév és a típusszám egyező egy általam régebben, máshol vásárolttal, sokkal rosszabb minőségű, és más, mint az eredeti, már otthon meglévő.

Ennek láttán írtam egy értékelést, amelyben leírtam a termék hibáit, de ezt meg sem jelentették, visszaküldték nekem az értékelésemet, hogy írjam át. Nevetséges és felháborító. Senki ne vásároljon itt!

2025. március 28.

Hetek kell várni egy probléma megoldására. Telefonon nem tudom elérni őket. Ha emailt írok, jön egy lecseszős üzenet, hogy relax,ne üzengessek,majd jelentkeznek.. Első és utolsó alkalommal rendeltem tőlük..

2025. március 27.

Március elején rendeltem egy parfümöt, előre ki kellett fizetnem, amikor kivettem az átvételi pont automatájából, már gyanús volt, hogy át van ázva a doboz. Haza vittem kibontom, és össze vissza van törve a parfüm. Fotókat készíttettem róla, e- mailben jeleztem az emag felé, +a szállító cég felé is. Az emag küldött is visszajelzést. Kértem a termék visszafizetését, de ez idáig nem történt meg. Közben törölték a kérelmemet! Hát így kell ezt csinálni! Jól átvernek mindenkit, lehúznak! Undorító mocskos szemét banda! Soha többet nem rendelek tőlük! És erre bíztatok mindenkit!

2025. március 26.

Átverés! Senkinek sem ajánlom! 4 üveg Sambuca Ramazzottit rendeltem utánvéttel, 18.000 Ft-ot fizettem, de amikor átvettem a csomagot, csak 1 üveg volt benne! Próbáltam elérni az ügyfélszolgálatot, de semmi érdemi választ nem kaptam. Nagyon csalódott vagyok, és másokat is óvatosságra intek!

2025. március 24.

2024 Novemberében vásároltam egy Rommelsbacher SVD1400 Növényi ital & Leveskészítő „VERA”1400 W készüléket kb 75 000 ,- Ft ért a következő rendelési számmal:A készülék hibás volt ezért vissza küldtük a terméket és visszatérítést kértünk. Azóta sem kaptunk semmit 2025.03.24. Sem a termék sem a visszatérítés nincs nálunk kvázi megloptak 75 000Ft-tal. Egy idő után nem válaszolnak semmilyen formában a megkeresésekre ezért ügyvédhez fordultunk most per pillanat a Nemzetközi békéltető testületnél az ügy. Nagyon szomorúnak tartom, hogy a mai világban ezt megteheti egy ilyen nagy cég.

2025. március 21.

Megbízhatatlan áruház! Csomag rendelés után (előre kifizetett termék) a rendelést törlik, technikai okokra hivatkozva. A terméket ezután csak a sokszorosáért lehet megvásárolni! Megtévesztik az ügyfeleket valamint az áruházi vásárlást regisztrációhoz és személyes adatok megadásához kötik.

2025. március 14.

Rendeltem egy parfümöt EDP, de sajnos nem parfümöt, hanem testpermetet kaptam... Ezt jeleztem és beadtam a visszaküldési igényemet. Hetekig nem jött érte a futár majd többszöri megkeresésemre közölték, hogy nem jönnek érte, tartsam meg és visszakapom a pénzemet. Ennek egy hónapja, és a pénzemet azóta se láttam. Minden egyes megkeresésnél van valami jó kifogás, hogy miért is nem indult el a visszautalás. A legundorítobb az az egészben, hogy írtam egy értékelést, amit töröltek, mert szerintük nem felelt meg (????) és törölték :D hát vicc az egész. Most írtam egy másikat, ami elbírálás alatt van, gondolom majd ezt is törlik szépen, mert nem poziív, pedig teljesen normálisan van megfogalmazva...

2025. március 11.

Megrendeltem egy okos órát , ami mindenféle egészségügyi mérés funkcióval kecsegtetett ,helyette küldtek valami szar mechanikusat ami talán nem is működik , mindezt 26 ezer Ft-ért

2025. március 10.

A boltban rendelt termékről az az aktuális információ, hogy úton van a boxba. Ez egy hete így áll és a megkeresésemre az a válasz, hogy “ma érkezik”. 5 évente rendelek valamit és mindig megfogadom, hogy innen soha többé!

2025. március 4.

Soha többé nem rendelek az emagtól. A forgalmazó partnerrel sem, és az emaggal sem lehet felvenni a kapcsolatot, csak a mesterséges intelligencia Diával lehet chatelni, ami a nullával egyenlő.

2025. február 24.

6 hét után sem érkezett meg a csomagom. Az ügyfélszolgálat bosszantani rossz, semmit sem segítettek többszöri megkeresésre sem. Próbálom visszaszerzni a pénzemet, eddig hiábavalóan. Ne rendeljetek tőlük, nekem 40000 forintom bánja!

2025. február 21.

A megrendelt termèk hulladèk, visszaküldèsi lehetősèg van, önköltsègen, kínába! Nevetsèges...

2025. február 20.

A csomagpontra rendelt termékem azóta sem érkezett meg, csak előre tudtam fizetni és nem tudtam kiválasztani a futárszolgálatot. A sameday és az emag egymásra mutogat, visszatérítést nem akarnak küldeni. Mindkettő ügyfélszolgálata egy nagy 0-át ér, soha többet nem rendelek tőlük.

2025. február 4.

Az Easybox mint szállító teljesen megbízhatatlan, 6 napja náluk van a megrendelésem de azóta se szállították ki az átvételi helyre. Jan 30 rá igazolták vissza a kiszállítást, aznak küldtek egy megjegyzést hogy "nincs üres szekrény" ezt követően soha semmi... Február 4-en meg mindig nem került kiszállítását. Az eMag is megbízhatatlannak válik ezáltal. Soha többé nem rendelek tőlük

2025. január 29.

A leghitványabb szolgáltatás, amivel valaha találkoztam! December 27-én megrendelt, előre kifizetett és január 7-re ígért termék január 29-én, háromszori egyeztetés után lett leszállítva, csak éppen nem nekem, még csak nem is a megadott cím szerinti településen. A rendszer leszállított árúként jelzi a megrendelést. Reklamálni nem lehet, az űrlapok olyan kategóriákat adnak, amibe természetesen nem fér bele a reklamáció jellege. Az ügyfélszolgálat, ami állítólag 8-20 óráig rendelkezésre áll, a kora délutáni írásos reklamációra nem reagál. Miért is tenné? Egy lenyúlás az egész.

2025. január 29.

Decemberben rendelt termék el volt törve ami azóta sem rendelkeződött csak hazugságok tömkelege,nincs telefonos elérhetősége, nem értem miért engedik Magyarországon működni egy ilyen céget. Rengeteg károsult van még kell nézni facebookon. Szégyen EMAG

2025. január 27.

Figyelmeztetés a vásárlóknak az eMAG-ról

Szeretném megosztani a tapasztalatomat, hogy mások elkerülhessék ugyanazt a helyzetet. 2024. január 14-én kellett volna megérkeznie a rendelésemnek (egy Garmin Epix 2 Pro okosóra), de azóta sem kaptam meg a terméket, és az ügyet sem sikerült rendezni.

Az eMAG ügyfélszolgálata szerint a csomagot átadták a futárszolgálatnak, de a futárszolgálat azt állítja, hogy nem kapták meg a csomagot. A rendelést nem tudom törölni, és a pénzem visszatérítésére sem kaptam lehetőséget. Az eMAG minden megkeresésemre csak türelmet kért, de érdemi megoldás vagy visszajelzés nem érkezett.

Eddig úgy érzem, hogy se a termékemet, se a pénzemet nem fogom viszontlátni, és az ügyfélkezelésük rendkívül csalódást keltő. Mindenkit arra szeretnék figyelmeztetni, hogy legyen nagyon körültekintő, mielőtt innen rendelne!

2025. január 12.

El se jutottam náluk a megrendelésig. Először nem tetszett az oldalnak a telefonszámom, azt javítottam, pedig a kívánt formák egyikét választottam, utána meg az átvételi pont nem volt neki megfelelő. Szóval komoly amatörizmus van az oldal mögött. Vagy csak sima átverés? Pedig régi oldal. Hogy létezhet még?

2025. január 11.

A termékek minősége kritikán aluli, egyes termékeket törötten szállítják ki amire meg azt írják márka az is kópia. Már mindent visszaküldtem de a futár is csak ígérte hogy jön és nem jött. A visszaküldési listában nem volt minden termék, az ügyfélszolgálat a munkaidő elején nem elérhető az Ai chate borzalmas. A rendelésből 1 termék mai napig meg sem jött. Régen jó volt ez az áruház, mára senkinek sem ajánlom. Eskü a béna Temu is jobb ennél.

2025. január 3.

Két terméket rendeltem. Az egyik kiírása félrevezető volt (a megadott számadatok nem egyeztek, a készülék gyakorlatilag magasabb teherbírásúként volt feltüntetve az oldalon, mint a dobozon). A másik eladó nem azt a terméket küldte, hanem egy 40%-kal olcsóbbat. A reklamációra sem az eMAG, sem az eladó nem válaszol.

2025. január 1.

Dec.2-i rendelésem az ünnepek után dec.31-én érkezett.Sürgetéseimre nem reagáltak,csak gép válaszol. A megrendelés törlése opció nem működött. Telefonszámukon nem elérhetőek. Ünnepek után érkezett játék kinézetre is gyenge kínai utánzat, de a miénk NEM IS MŰKÖDIK! Panaszra a gép azt válaszolja, hogy már folyamatban van az elbírálás,majd jelentkeznek.Holott eddigi reklamációm sürgetések voltak, a sz.r árura most írtam először panaszt. Ráadásul karácsony előtt jelentősen felárazták a játékot,most ugyanazt féláron adják / nem akciósan/. Szóval tesznek az egészre, emag ezután felejtős.

2024. december 21.

2024.12.04. rendeltem egy M8 TV játékkonzol 4K Lite (Forgalmazza a(z): ShopMobile HU)A rendelés napján (12.04.) az emag oldalán keresztül azt jelezte, hogy van készleten és a várható szállítás 2024.12.13. A csomag nem érkezett meg ezen a napon, mondván a várható szállítási idő nem egy konkrét idő, ezért néhány nap késés belefér. A biztonság kedvéért 12.13. írtam az ügyfélszolgálatnak. Az ügyfélszolgálat türelmet kért és ígéretet kaptam egy visszajelzésre. Nem kaptam választ ezért 12.15. ismét írtam. Majd 12.19. kaptam egy levelet "Értékeld utolsó eMAG rendelésedet #1131350934" mit értékeljek a meg nem érkezett csomagnál??? Néhány perc mulva kaptam ismét egy levelet, hogy a csomagom nem került átvételre ezért törlik a megrendelést. Persze előre fizetni kellet, de azt ígérték visszautalják a sztornó számlát követően. Az biztos én soha többé nem rendelek az eMAG oldaláról. Ügyfélszolgálat = a 0-val. Az egész egész egy nagy káosz véleményem szerint. Most a gyermekeim egyik karácsonyi ajándéka nem lesz a fa alatt. Kicsit kellemetlen, de megoldom.

2024. december 21.

Érdemes távolról elkerülni! Az eMag-on nem ritka az olyan kereskedő, amely a vásárlók megtévesztésére szakosodott és azok becsapáson alapszik az üzleti modelljük... Bár probléma adtán lehet panaszt beküldeni, de az eMag mégsem tesz semmit a probléma megoldására!

2024. december 19.

Minősíthetetten, hazug szélhámos banda!
Soha többet nem rendelek tőlük!
Semmit mem kaptam, de értékeljem az áruházat.
Szerintük megkaptam az egyébként ajándéknak szánt tetméket.
A futarszolgalat előszőr megtagadta a kiszállítást, mert dupla csomagog akart kiszállítani
, természetesen dupla dijért, majd azt állítja hiányos a csomag azért nem szállít!
Már nem is fogom megkapni az ünnepekig.
Az adatimat töröljék a rendszerükböl!
1131295074
2024.11.30. 23:26.
150 679 Ft

2024. december 17.

Nincs ügyfélszolgálat, csak chaten, arra is sokat kell várni. Fogalmuk sincs hol van a rendelt termék, azonnal a futárcéghez irányítanak. A szállítási idő rendelés után a duplájára nőtt.

2024. december 16.

Kritikán aluliak.
Rendeltem tőlük egy terméket, amit hibásan kaptak meg, visszaküldtem másnap, majd azóta sem kaptam vissza a pénzem, a visszaküldésem törölték.
Elérni lehetetlen őket, sem telefon, sem e-mailen, sem cheten. Ha cheten még is sikerül beszélni velük és kapnak egy számukra kényelmetlen kérdést, akkor egyszerűen csak kilép a beszélgetésből.
Ha tehetitek ne innen rendeljetek!

2024. december 8.

Minden rendben, ok.

2024. december 5.

A megrendelt és kifizetett áru nem érkezett meg.
Elérni semmilyen módon nem lehet őket. Egyedüli kamu elérhetőség a nagyon gagyi online chat.

2024. december 2.

Jó napot kívánok az lenne a kérdésem hogy rendeltem kutya tápot és nem azt kaptam Darling 15 kg OS helyet 10 kg frizkit kaptam legyen szívesek kicserelni hívjanak fel Tel.06709414043 Kakucsi Tibor Vecsés Bocskai út 28 2220

Irány a bolt oldala!

<h3><strong><u>Tudnival&oacute;k az eMAG-r&oacute;l</u></strong></h3>
<p>K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 orsz&aacute;g&aacute;ban megtal&aacute;lhat&oacute;ak: Magyarorsz&aacute;gon, Lengyelorsz&aacute;gban, Rom&aacute;ni&aacute;ban &eacute;s Bulg&aacute;ri&aacute;ban. &Uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt filoz&oacute;fi&aacute;jukra alapozva, folyamatosan igyekeznek &uuml;gyfeleik mindennapjait megk&ouml;nny&iacute;teni.</p>
<h3><strong><u>T&ouml;rt&eacute;net&uuml;k</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban l&eacute;ptek a magyarorsz&aacute;gi piacra</li>
<li>tagjai a d&eacute;l-afrikai sz&eacute;khelyű Naspers multinacion&aacute;lis befektető csoportnak, mely a 2014-es p&eacute;nz&uuml;gyi &eacute;vben 6157 milli&oacute; doll&aacute;r j&ouml;vedelmet &eacute;rt el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű v&aacute;s&aacute;rl&aacute;si esem&eacute;nyekkel lept&eacute;k meg &uuml;gyfeleiket, mint p&eacute;ld&aacute;ul az &Eacute;szbont&oacute; Akci&oacute;k Napjai, r&aacute;ad&aacute;sul bevezett&eacute;k a Black Friday elnevez&eacute;sű rendk&iacute;v&uuml;li akci&oacute;kkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik sz&aacute;m&aacute;ra &Aacute;rak Forradalm&aacute;val &eacute;s K&eacute;szletkis&ouml;pr&eacute;ssel</li>
<li>A Black Friday egy k&uuml;l&ouml;nleges esem&eacute;ny, amely minden bizonnyal Magyarorsz&aacute;gon is hagyom&aacute;nny&aacute; v&aacute;lik, ahogyan az m&aacute;s orsz&aacute;gokban is t&ouml;rt&eacute;nt. Rengeteg erőfesz&iacute;t&eacute;st &eacute;s szenved&eacute;lyt fektettek az elők&eacute;sz&uuml;letekbe &eacute;s az eredm&eacute;nyek is azt mutatj&aacute;k, hogy meg&eacute;ri. Ezen a rendk&iacute;v&uuml;li napon az online kereskedelem t&uacute;lsz&aacute;rnyalja az offline kereskedelmet, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak pedig lehetős&eacute;g&uuml;k van igen kedvező &aacute;ron beszerezni a k&iacute;v&aacute;nt term&eacute;keket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napj&aacute;n 315 ezer megv&aacute;s&aacute;rolt term&eacute;ket rendeltek oldalukon, t&ouml;bb mint 2.1 milli&oacute; l&aacute;togat&oacute; &eacute;rkezett csup&aacute;n egyetlen nap alatt, valamint rekordsz&aacute;m&uacute; forgalom &eacute;s l&aacute;togat&aacute;s &eacute;rkezett a mobil platformokr&oacute;l is- k&ouml;zel 50%.</li>
<li>mobilalkalmaz&aacute;sukat folyamatosan fejlesztik, hogy &uuml;gyfeleik b&aacute;rhol &eacute;s b&aacute;rmikor &eacute;lvezhess&eacute;k legjobb aj&aacute;nlataikat &eacute;s az online v&aacute;s&aacute;rl&aacute;s előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>C&eacute;l, v&iacute;zi&oacute;, v&aacute;llalati kult&uacute;ra</u></strong></h3>
<ul>
<li>C&eacute;l: Az &uuml;gyfeleik &eacute;let&eacute;t jobb&aacute; tenni az&aacute;ltal, hogy időt &eacute;s p&eacute;nzt sp&oacute;rolnak meg nekik.</li>
<li>V&iacute;zi&oacute;: K&ouml;z&eacute;p-Kelet Eur&oacute;pa legnagyobb online kereskedőj&eacute;v&eacute; v&aacute;lni.</li>
<li>V&aacute;llalati kult&uacute;ra: A c&eacute;lokat szem előtt tartva arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleiket boldogg&aacute; tegy&eacute;k &eacute;s &uuml;gyf&eacute;lorient&aacute;lt szellemben teljes&iacute;ts&eacute;k &iacute;g&eacute;reteiket. Vallj&aacute;k, hogy gyorsas&aacute;gukkal, fejleszt&eacute;seikkel &eacute;s &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;saikkal k&ouml;zelebb ker&uuml;lhetnek &uuml;gyfeleikhez. Nagy hangs&uacute;lyt fektetnek az alkalmazottakra, a fel&uuml;letekre &eacute;s a technol&oacute;gi&aacute;ra, a szolg&aacute;ltat&aacute;sokra &eacute;s az innov&aacute;ci&oacute;ra. Folyamatosan arra t&ouml;rekszenek, hogy &uuml;gyfeleik tapasztalatait jobb&aacute; tegy&eacute;k a visszajelz&eacute;sekből tanulva. Mindezt egy felhaszn&aacute;l&oacute;bar&aacute;t fel&uuml;let biztos&iacute;t&aacute;s&aacute;val garant&aacute;lj&aacute;k, melyet az &uuml;gyfelek visszajelz&eacute;sei alapj&aacute;n terveztek &eacute;s hoztak l&eacute;tre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja mag&aacute;ban, akik az oldalukon jelen&iacute;tik meg term&eacute;keiket. A Marketplace elad&oacute;k term&eacute;keinek k&ouml;sz&ouml;nhetően az oldalt b&ouml;ng&eacute;sző v&aacute;s&aacute;rl&oacute;k l&eacute;nyegesen nagyobb term&eacute;kk&iacute;n&aacute;latb&oacute;l v&aacute;logathatnak. A Marketplace elad&oacute;inak szolg&aacute;ltat&aacute;si sz&iacute;nvonal&aacute;t folyamatosan figyelemmel k&iacute;s&eacute;rik &eacute;s &eacute;rt&eacute;kelik, biztos&iacute;tva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszer&eacute;ben megszokott magas minős&eacute;gi elv&aacute;r&aacute;soknak.</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés