eMAG Magyarország



Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az eMAG Magyarország legnépszerűbb termékeit!

Jogtalanul kifizettettek velem 28000Ft ÁFÁ-t, érvénytelen, szabálytalan számlát küldtek, nincs telefonos kontakt lehetőség, hitegetnek, hazudoznak és húzzák az időt, és ezt nagyon udvariasan teszik. Csak üzengetés írogatással lehet velük komunikálni, elsősorban csak egy mesterséges inteligenciával. Amennyiben nem térítik vissza a jogtalanul beszedett ÁFÁ-t, az adóhatóságnál feljelentést teszek.
Senkinek nem ajánlom őket, szerintem nagy ívben kerülendő rendkívül szélhámos társaság amibe én sajnos beleszaladtam.

Kritikán aluli üzlet! Először is rosszul adták meg az e-mail címemet a futárcégnek, így az áru átvétele is egy tortúra volt, majd kiderült, hogy a termék nem felel meg a leírásban foglaltaknak és ócska.
Bár a márkanév és a típusszám egyező egy általam régebben, máshol vásárolttal, sokkal rosszabb minőségű, és más, mint az eredeti, már otthon meglévő.
Ennek láttán írtam egy értékelést, amelyben leírtam a termék hibáit, de ezt meg sem jelentették, visszaküldték nekem az értékelésemet, hogy írjam át. Nevetséges és felháborító. Senki ne vásároljon itt!

Hetek kell várni egy probléma megoldására. Telefonon nem tudom elérni őket. Ha emailt írok, jön egy lecseszős üzenet, hogy relax,ne üzengessek,majd jelentkeznek.. Első és utolsó alkalommal rendeltem tőlük..

Március elején rendeltem egy parfümöt, előre ki kellett fizetnem, amikor kivettem az átvételi pont automatájából, már gyanús volt, hogy át van ázva a doboz. Haza vittem kibontom, és össze vissza van törve a parfüm. Fotókat készíttettem róla, e- mailben jeleztem az emag felé, +a szállító cég felé is. Az emag küldött is visszajelzést. Kértem a termék visszafizetését, de ez idáig nem történt meg. Közben törölték a kérelmemet! Hát így kell ezt csinálni! Jól átvernek mindenkit, lehúznak! Undorító mocskos szemét banda! Soha többet nem rendelek tőlük! És erre bíztatok mindenkit!

Átverés! Senkinek sem ajánlom! 4 üveg Sambuca Ramazzottit rendeltem utánvéttel, 18.000 Ft-ot fizettem, de amikor átvettem a csomagot, csak 1 üveg volt benne! Próbáltam elérni az ügyfélszolgálatot, de semmi érdemi választ nem kaptam. Nagyon csalódott vagyok, és másokat is óvatosságra intek!

2024 Novemberében vásároltam egy Rommelsbacher SVD1400 Növényi ital & Leveskészítő „VERA”1400 W készüléket kb 75 000 ,- Ft ért a következő rendelési számmal:A készülék hibás volt ezért vissza küldtük a terméket és visszatérítést kértünk. Azóta sem kaptunk semmit 2025.03.24. Sem a termék sem a visszatérítés nincs nálunk kvázi megloptak 75 000Ft-tal. Egy idő után nem válaszolnak semmilyen formában a megkeresésekre ezért ügyvédhez fordultunk most per pillanat a Nemzetközi békéltető testületnél az ügy. Nagyon szomorúnak tartom, hogy a mai világban ezt megteheti egy ilyen nagy cég.

Megbízhatatlan áruház! Csomag rendelés után (előre kifizetett termék) a rendelést törlik, technikai okokra hivatkozva. A terméket ezután csak a sokszorosáért lehet megvásárolni! Megtévesztik az ügyfeleket valamint az áruházi vásárlást regisztrációhoz és személyes adatok megadásához kötik.

Rendeltem egy parfümöt EDP, de sajnos nem parfümöt, hanem testpermetet kaptam... Ezt jeleztem és beadtam a visszaküldési igényemet. Hetekig nem jött érte a futár majd többszöri megkeresésemre közölték, hogy nem jönnek érte, tartsam meg és visszakapom a pénzemet. Ennek egy hónapja, és a pénzemet azóta se láttam. Minden egyes megkeresésnél van valami jó kifogás, hogy miért is nem indult el a visszautalás. A legundorítobb az az egészben, hogy írtam egy értékelést, amit töröltek, mert szerintük nem felelt meg (????) és törölték :D hát vicc az egész. Most írtam egy másikat, ami elbírálás alatt van, gondolom majd ezt is törlik szépen, mert nem poziív, pedig teljesen normálisan van megfogalmazva...

Megrendeltem egy okos órát , ami mindenféle egészségügyi mérés funkcióval kecsegtetett ,helyette küldtek valami szar mechanikusat ami talán nem is működik , mindezt 26 ezer Ft-ért

A boltban rendelt termékről az az aktuális információ, hogy úton van a boxba. Ez egy hete így áll és a megkeresésemre az a válasz, hogy “ma érkezik”. 5 évente rendelek valamit és mindig megfogadom, hogy innen soha többé!

Soha többé nem rendelek az emagtól. A forgalmazó partnerrel sem, és az emaggal sem lehet felvenni a kapcsolatot, csak a mesterséges intelligencia Diával lehet chatelni, ami a nullával egyenlő.

6 hét után sem érkezett meg a csomagom. Az ügyfélszolgálat bosszantani rossz, semmit sem segítettek többszöri megkeresésre sem. Próbálom visszaszerzni a pénzemet, eddig hiábavalóan. Ne rendeljetek tőlük, nekem 40000 forintom bánja!

A megrendelt termèk hulladèk, visszaküldèsi lehetősèg van, önköltsègen, kínába! Nevetsèges...

A csomagpontra rendelt termékem azóta sem érkezett meg, csak előre tudtam fizetni és nem tudtam kiválasztani a futárszolgálatot. A sameday és az emag egymásra mutogat, visszatérítést nem akarnak küldeni. Mindkettő ügyfélszolgálata egy nagy 0-át ér, soha többet nem rendelek tőlük.

Az Easybox mint szállító teljesen megbízhatatlan, 6 napja náluk van a megrendelésem de azóta se szállították ki az átvételi helyre. Jan 30 rá igazolták vissza a kiszállítást, aznak küldtek egy megjegyzést hogy "nincs üres szekrény" ezt követően soha semmi... Február 4-en meg mindig nem került kiszállítását. Az eMag is megbízhatatlannak válik ezáltal. Soha többé nem rendelek tőlük

A leghitványabb szolgáltatás, amivel valaha találkoztam! December 27-én megrendelt, előre kifizetett és január 7-re ígért termék január 29-én, háromszori egyeztetés után lett leszállítva, csak éppen nem nekem, még csak nem is a megadott cím szerinti településen. A rendszer leszállított árúként jelzi a megrendelést. Reklamálni nem lehet, az űrlapok olyan kategóriákat adnak, amibe természetesen nem fér bele a reklamáció jellege. Az ügyfélszolgálat, ami állítólag 8-20 óráig rendelkezésre áll, a kora délutáni írásos reklamációra nem reagál. Miért is tenné? Egy lenyúlás az egész.

Decemberben rendelt termék el volt törve ami azóta sem rendelkeződött csak hazugságok tömkelege,nincs telefonos elérhetősége, nem értem miért engedik Magyarországon működni egy ilyen céget. Rengeteg károsult van még kell nézni facebookon. Szégyen EMAG

Figyelmeztetés a vásárlóknak az eMAG-ról
Szeretném megosztani a tapasztalatomat, hogy mások elkerülhessék ugyanazt a helyzetet. 2024. január 14-én kellett volna megérkeznie a rendelésemnek (egy Garmin Epix 2 Pro okosóra), de azóta sem kaptam meg a terméket, és az ügyet sem sikerült rendezni.
Az eMAG ügyfélszolgálata szerint a csomagot átadták a futárszolgálatnak, de a futárszolgálat azt állítja, hogy nem kapták meg a csomagot. A rendelést nem tudom törölni, és a pénzem visszatérítésére sem kaptam lehetőséget. Az eMAG minden megkeresésemre csak türelmet kért, de érdemi megoldás vagy visszajelzés nem érkezett.
Eddig úgy érzem, hogy se a termékemet, se a pénzemet nem fogom viszontlátni, és az ügyfélkezelésük rendkívül csalódást keltő. Mindenkit arra szeretnék figyelmeztetni, hogy legyen nagyon körültekintő, mielőtt innen rendelne!

El se jutottam náluk a megrendelésig. Először nem tetszett az oldalnak a telefonszámom, azt javítottam, pedig a kívánt formák egyikét választottam, utána meg az átvételi pont nem volt neki megfelelő. Szóval komoly amatörizmus van az oldal mögött. Vagy csak sima átverés? Pedig régi oldal. Hogy létezhet még?

A termékek minősége kritikán aluli, egyes termékeket törötten szállítják ki amire meg azt írják márka az is kópia. Már mindent visszaküldtem de a futár is csak ígérte hogy jön és nem jött. A visszaküldési listában nem volt minden termék, az ügyfélszolgálat a munkaidő elején nem elérhető az Ai chate borzalmas. A rendelésből 1 termék mai napig meg sem jött. Régen jó volt ez az áruház, mára senkinek sem ajánlom. Eskü a béna Temu is jobb ennél.

Két terméket rendeltem. Az egyik kiírása félrevezető volt (a megadott számadatok nem egyeztek, a készülék gyakorlatilag magasabb teherbírásúként volt feltüntetve az oldalon, mint a dobozon). A másik eladó nem azt a terméket küldte, hanem egy 40%-kal olcsóbbat. A reklamációra sem az eMAG, sem az eladó nem válaszol.

Dec.2-i rendelésem az ünnepek után dec.31-én érkezett.Sürgetéseimre nem reagáltak,csak gép válaszol. A megrendelés törlése opció nem működött. Telefonszámukon nem elérhetőek. Ünnepek után érkezett játék kinézetre is gyenge kínai utánzat, de a miénk NEM IS MŰKÖDIK! Panaszra a gép azt válaszolja, hogy már folyamatban van az elbírálás,majd jelentkeznek.Holott eddigi reklamációm sürgetések voltak, a sz.r árura most írtam először panaszt. Ráadásul karácsony előtt jelentősen felárazták a játékot,most ugyanazt féláron adják / nem akciósan/. Szóval tesznek az egészre, emag ezután felejtős.

2024.12.04. rendeltem egy M8 TV játékkonzol 4K Lite (Forgalmazza a(z): ShopMobile HU)A rendelés napján (12.04.) az emag oldalán keresztül azt jelezte, hogy van készleten és a várható szállítás 2024.12.13. A csomag nem érkezett meg ezen a napon, mondván a várható szállítási idő nem egy konkrét idő, ezért néhány nap késés belefér. A biztonság kedvéért 12.13. írtam az ügyfélszolgálatnak. Az ügyfélszolgálat türelmet kért és ígéretet kaptam egy visszajelzésre. Nem kaptam választ ezért 12.15. ismét írtam. Majd 12.19. kaptam egy levelet "Értékeld utolsó eMAG rendelésedet #1131350934" mit értékeljek a meg nem érkezett csomagnál??? Néhány perc mulva kaptam ismét egy levelet, hogy a csomagom nem került átvételre ezért törlik a megrendelést. Persze előre fizetni kellet, de azt ígérték visszautalják a sztornó számlát követően. Az biztos én soha többé nem rendelek az eMAG oldaláról. Ügyfélszolgálat = a 0-val. Az egész egész egy nagy káosz véleményem szerint. Most a gyermekeim egyik karácsonyi ajándéka nem lesz a fa alatt. Kicsit kellemetlen, de megoldom.

Érdemes távolról elkerülni! Az eMag-on nem ritka az olyan kereskedő, amely a vásárlók megtévesztésére szakosodott és azok becsapáson alapszik az üzleti modelljük... Bár probléma adtán lehet panaszt beküldeni, de az eMag mégsem tesz semmit a probléma megoldására!

Minősíthetetten, hazug szélhámos banda!
Soha többet nem rendelek tőlük!
Semmit mem kaptam, de értékeljem az áruházat.
Szerintük megkaptam az egyébként ajándéknak szánt tetméket.
A futarszolgalat előszőr megtagadta a kiszállítást, mert dupla csomagog akart kiszállítani
, természetesen dupla dijért, majd azt állítja hiányos a csomag azért nem szállít!
Már nem is fogom megkapni az ünnepekig.
Az adatimat töröljék a rendszerükböl!
1131295074
2024.11.30. 23:26.
150 679 Ft

Nincs ügyfélszolgálat, csak chaten, arra is sokat kell várni. Fogalmuk sincs hol van a rendelt termék, azonnal a futárcéghez irányítanak. A szállítási idő rendelés után a duplájára nőtt.

Kritikán aluliak.
Rendeltem tőlük egy terméket, amit hibásan kaptak meg, visszaküldtem másnap, majd azóta sem kaptam vissza a pénzem, a visszaküldésem törölték.
Elérni lehetetlen őket, sem telefon, sem e-mailen, sem cheten. Ha cheten még is sikerül beszélni velük és kapnak egy számukra kényelmetlen kérdést, akkor egyszerűen csak kilép a beszélgetésből.
Ha tehetitek ne innen rendeljetek!

Minden rendben, ok.

A megrendelt és kifizetett áru nem érkezett meg.
Elérni semmilyen módon nem lehet őket. Egyedüli kamu elérhetőség a nagyon gagyi online chat.

Jó napot kívánok az lenne a kérdésem hogy rendeltem kutya tápot és nem azt kaptam Darling 15 kg OS helyet 10 kg frizkit kaptam legyen szívesek kicserelni hívjanak fel Tel.06709414043 Kakucsi Tibor Vecsés Bocskai út 28 2220
<p>Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, a kontinens 4 országában megtalálhatóak: Magyarországon, Lengyelországban, Romániában és Bulgáriában. Ügyfélorientált filozófiájukra alapozva, folyamatosan igyekeznek ügyfeleik mindennapjait megkönnyíteni.</p>
<h3><strong><u>Történetük</u></strong></h3>
<ul>
<li>2013-ban léptek a magyarországi piacra</li>
<li>tagjai a dél-afrikai székhelyű Naspers multinacionális befektető csoportnak, mely a 2014-es pénzügyi évben 6157 millió dollár jövedelmet ért el</li>
<li>2014-től olyan nagyszerű vásárlási eseményekkel lepték meg ügyfeleiket, mint például az Észbontó Akciók Napjai, ráadásul bevezették a Black Friday elnevezésű rendkívüli akciókkal teli napot is</li>
<li>2015-től pedig rendszeresen kedveskednek vásárlóik számára Árak Forradalmával és Készletkisöpréssel</li>
<li>A Black Friday egy különleges esemény, amely minden bizonnyal Magyarországon is hagyománnyá válik, ahogyan az más országokban is történt. Rengeteg erőfeszítést és szenvedélyt fektettek az előkészületekbe és az eredmények is azt mutatják, hogy megéri. Ezen a rendkívüli napon az online kereskedelem túlszárnyalja az offline kereskedelmet, a vásárlóknak pedig lehetőségük van igen kedvező áron beszerezni a kívánt termékeket.</li>
<li>A 2016-os Black Friday napján 315 ezer megvásárolt terméket rendeltek oldalukon, több mint 2.1 millió látogató érkezett csupán egyetlen nap alatt, valamint rekordszámú forgalom és látogatás érkezett a mobil platformokról is- közel 50%.</li>
<li>mobilalkalmazásukat folyamatosan fejlesztik, hogy ügyfeleik bárhol és bármikor élvezhessék legjobb ajánlataikat és az online vásárlás előnyeit</li>
</ul>
<h3><strong><u>Cél, vízió, vállalati kultúra</u></strong></h3>
<ul>
<li>Cél: Az ügyfeleik életét jobbá tenni azáltal, hogy időt és pénzt spórolnak meg nekik.</li>
<li>Vízió: Közép-Kelet Európa legnagyobb online kereskedőjévé válni.</li>
<li>Vállalati kultúra: A célokat szem előtt tartva arra törekszenek, hogy ügyfeleiket boldoggá tegyék és ügyfélorientált szellemben teljesítsék ígéreteiket. Vallják, hogy gyorsaságukkal, fejlesztéseikkel és új szolgáltatásaikkal közelebb kerülhetnek ügyfeleikhez. Nagy hangsúlyt fektetnek az alkalmazottakra, a felületekre és a technológiára, a szolgáltatásokra és az innovációra. Folyamatosan arra törekszenek, hogy ügyfeleik tapasztalatait jobbá tegyék a visszajelzésekből tanulva. Mindezt egy felhasználóbarát felület biztosításával garantálják, melyet az ügyfelek visszajelzései alapján terveztek és hoztak létre.</li>
</ul>
<h3><strong><u>eMAG Marketplace</u></strong></h3>
<p>Az eMAG Marketplace programja azon partnereiket foglalja magában, akik az oldalukon jelenítik meg termékeiket. A Marketplace eladók termékeinek köszönhetően az oldalt böngésző vásárlók lényegesen nagyobb termékkínálatból válogathatnak. A Marketplace eladóinak szolgáltatási színvonalát folyamatosan figyelemmel kísérik és értékelik, biztosítva, hogy mindegyik partner megfeleljen az eMAG rendszerében megszokott magas minőségi elvárásoknak.</p>
<p> </p>
<p> </p>
<p> </p>
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre