zooplus.hu

Megbízható webáruház zooplus.hu
Hirdetés
zooplus.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.5 (104 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2025. március 30.

Egy kisállathordozó táskát rendeltem a nyuszimnak. Teljesen meg vagyunk vele elégedeve (mi is és a nyuszi is). Szívesen szieztázik is benne. A csomagot 2 napon belül kézhez kaptam. Előtte lévő nap és a szállítás napján is kaptam e-mailt, a futár is hívott kb egy félórával érkezés előtt. A megadott egy órás szállítási intervallumban itt is volt a csomag. Kártyás, utánvét számomra a legideálisabb fizetési forma. Nem értem a sok korábbi negatív kommentet, nekem 100%-os volt az egész rendelési élmény.

2025. február 6.

A csomag hiányosan érkezett, felhívtam az ügyfélszolgálatot. Közölték velem, hogy 2 lehetőség van adnak "ajándék" kreditet a már kifizetett árú értékében amit le tudok vásárolni, vagy visszautalják. De a számlaszám nem elég még plusz banki adatokat akart kérni. Mondtam küldjék ki ami hiányzik ez lenne a legegyszerűbb, ha már hibáztak. Erre az volt a válasz, hogy nem tudják mert a hiányzó árúcikk értéke nem haladja meg a minimális rendelési értéket, magyarul ha kértem volna az "ajándék" kreditet azt sem tudnám felhasználni mert nem az sem haladja meg a minimum rendelési összeget, tehát az bukó. Az ügyintéző nem tudott többet segíteni ebben az ügyben ezért kértem egy vezető kapcsolását aki talán elismeri a hibájukat és mindkettőnknek megfelelő megoldást talál. Nem tudott, akart ebben segíteni hivatkozott e-mail címre oda írjak. Nem gondolom, hogy egy ilyen kaliberű cég megengedhetné magának ezt a vásárló ellenes magatartást. Nem ajánlom senkinek!

2024. december 8.

Fantasztikusan jó lett a Zooplus új weboldala! Áttekinthető, egyszerű és gyors! Gratulálok hozzá!

2024. november 27.

Fantasztikus a Zooplus gyorsasága: hétfőn megrendeltem az árut, szerda reggel már kézhez is kaptam! Köszönöm!

2024. november 23.

Legalább évtizede voltam kapcsolatban a céggel. Az utóbbi rendelésem után már nem kívánok velük maradni. Döbbenten tapasztalom, hogy a DPD futárszolgálat dupla levonása a kártyámról, mennyire nem érdekli a céget. 2 hete hiába írok e mailt, hiába telefonálok, senkit nem érdekel, tudtommal semmit nem léptek, hogy mint törzsvásárlót megtartsanak,- az átvitt értelemben, de felelősséggel rendelkező cég,- hisz ők kötöttek szerződést a DPD vel, nem én!
Szomorú, hogy a kb.34000 Ft-t számukra ennyire jelentéktelen összeg, ugyanis ennyi kárt okoztak nominálisan, de egyéb vonatkozásban SOKKAL TÖBB A KÁROM!!

2024. november 14.

A zooplus-szal igazából egy hatalmas probléma van, mégpedig a KISZÁLLITÁS.
Az oldalon 1-3 munkanapot hírdet, miközben egy hét elteltével még azt sem látni mikor várható az áru.
Ha panaszkodsz, "megajandékoznak"
5 vagy 10 % engedményel amivel nem sokra mész ha nem kapod meg a megrendelt termékeket, és ezért nagyon meggondolod hogy egyáltalán rendelj-e.
De legalább őszinték lennének és 6-10 munkanapot írnának az oldalukra, és a futárnak sem kéne azt hazudni, hogy a kiszàllitás sikertelen volt.
Még most egyszer utoljara próbálok bizakodó lenni, és várom az több mint egy hete megrendelt csomagomat még mindig. Nem lesz több rendelésem!

2024. október 18.

A zooplus-al nagyon meg voltam elégedve,hamar szállítottak,jó áron,nagy választék.Mégsem rendelek tőlük,mióta nem a DPD,hanem az a tróger,minősíthetetlen sameday a szállító futárcég.alighanem nem én vagyok az egyetlen,aki panasszal fordult a webáruházhoz a szállító miatt.Nagyon sajnálom,hogy a szállítóval mindent elrontottak,de normális futárt alkalmazó áruházaktól rendelek.

2024. október 18.

Átlagon aluli. A Zooplus vezetését nem érdeklik a vásárlók.

2024. október 18.

2024.09.30.-án rendeltem tőlük terméket, amit a Sameday szállít ki. Nem érkezett meg. Majd telefonáltam azt mondták, hogy megvan a raktárban, és megígérték, hogy kézbesítik. Eltelt pár nap és kaptam egy e-mailt, hogy sérült a csomag így nem tudják kézbesíteni. Külön felháborító, hogy akkor fogják visszautalni számomra az összeget, amikor ők megkapják a sérült csomagot, amit nem tudok, hogy mikor lesz, de már közel egy hónapja megrendeltem a terméket. Semmiféleképpen ne rendeljen senki a zooplus-tól.

2024. szeptember 17.

Évek óta rendelek nem kevés összegben eddig utánvétes fizetéssel voltak kisebb hibák de elenyésző. Az utolsó rendelést előre fizettem , ezt már nem kaptam meg. Írtam nekik erre automata válasz hamarosan felveszik a kapcsolatot velem . Semmi nem történt. Hívtam telefonon ott megtudtam hogy a futárcég akivel küldték ez a Sameday elvesztette a csomagom. Újra ők nem küldik ki a rendelést majd egyszer vissza utalják a pénzt de ez akár 1-2 hét is lehet. nem reagálnak a reklamációkra és meg sem próbálják a hibát javítani. Senkinek nem ajánlom hogy innen vásároljon főleg előre fizetéssel.

2024. augusztus 22.

A Zooplus a pénzéhes üzletpolitikája miatt a román Sameday futárcéggel dolgozik (olcsóbbak a Zooplus számára mint a magyar futárcégek, a vevő számára persze ugyanannyit számláznak a szállításért). Botrányos amit művelnek. Olyan trehány balkáni mentalitás, hogy most éppen a második héten próbálkoznak a csomag kézbesítésével, miután háromszor azt hazudták, hogy nem találtak otthon. Legutóbb pedig 1 hónapot vártam a csomagra. Akkor aztán rászántam 2 órát, és 65x csörgettem a futárt, míg végül belefáradt és felvette. Na akkor alaposan beolvastam neki, mire őszintén elmondta, hogy a Sameday őket is fillérekért dolgoztatja, olyan nagy a fluktuáció, hogy 5 ember helyett dolgozik, és emiatt sokszor nem jut idejük minden címre, így behazudják, hogy nem találták otthon a címzettet... Hát így megy ez a Zooplusnál, az ő számukra nem szempont, hogy a vevő megkapja-e a csomagot, nekik csak az számít, hogy minél olcsóbb legyen a futárcég, abszolút nem érdekli őket, hogy a vevők mit szívnak a kiszállítással. Egészen felháborító mentalitás. Amatőr üzletpolitika. Sérül a márka, a jó hírnevük, de az amatőr munkatársaikat az sem érdekli.

2024. július 9.

Felháborító ahogy kezelik az ügyeiket.
A csomagom nem érkezik meg mert a DPD futár lusta felhozni az emeletre a csomagot, ezért folyamatosan azt jelzi vissza, hogy nem tartózkodunk otthon, miközben fel is hív , meg is beszéljük mehet.
Szívesen kiszámláznám nekik az óradijjamat a készenléti időre .
A zooplus képtelen felvenni a kapcsolatot a DPD-vel. Nem jelentkeznek vissza, nem tudják egy hét múlva sem, mi van a csomaggal, de az újrarendelt csomagról sincs információjuk.

2024. július 9.

Felháborító ahogy kezelik az ügyeiket.
A csomagom nem érkezik meg mert a DPD futár lusta felhozni az emeletre a csomagot, ezért folyamatosan azt jelzi vissza, hogy nem tartózkodunk otthon, miközben fel is hív , meg is beszéljük mehet.
Szívesen kiszámláznám nekik az óradijjamat a készenléti időre .
A zooplus képtelen felvenni a kapcsolatot a DPD-vel. Nem jelentkeznek vissza, nem tudják egy hét múlva sem, mi van a csomaggal, de az újrarendelt csomagról sincs információjuk.

2024. július 6.

Fél éven belül negyedszerre kevertetik el a csomagomat a DPD-vel. Az ügyfélszolgálat válasza egy mondatban kimerül, aminek az a lényege, hogy sajnálják, aztán jön alatta 1 olalnyi reklám.
Illetve hozzámvágtak egy 10%-os kupont, amit nyilván nem használok fel, mert hülye lennék többet tőlük rendelni. Idestova majdnem 10 éve tőlük rendelek, de most untam meg. Szerencsére vannak más webáruházak is, ahonnan 2 nap alatt meg is érkezett a csomagom.

2024. június 18.

Hosszú évek óta rendelek a zooplustól, mivel az ő áraik a legolcsóbbak a hazai piacon. A vállalkozás ezzel szépen vissza is él. Nem olcsók egyáltalán, ha például a szlovák piacot nézzük. Itt folyamatosan emelik az áraikat, keveset akcióznak és soha nem tartják be a szállítási határidőt. A honlapukon 1-3 munkanap szerepel határidőként, amit Pesten soha nem tartottak be. állandóan a megnövekedett igényekről hablatyolnak. Átlagosan 4-5 nap a tényleges szállítás, de sok esetben a termékeket egyáltalán nem szállítja le hibás címre vagy valami más hazugságra hivatkozva. A bizonytalan szállításuk miatt kénytelen vagyok más magasabb árral dolgozó vállalkozásoktól rendelni, mert azok megbízhatóak a zooplussal ellentétben. Nem is értem, hogyan lehet ez a cég 100% megbízható bolt!

2023. december 22.

December 18.-án adtam le rendelést, az oldalukon az szerepelt hogy December 19.-e előtt leadott rendelések karácsony előtt megérkeznek, ahhoz képest December 22.-én jutottunk el oda hogy egyáltalán visszaigazolják a rendelésemet . Természetes a visszaigazolást is az után kaptam meg, miután elolvasták az emailem hogy nem ez szerepelt az oldalukon. A válasz hogy megnövekedett rendelés végett történt, ezt is megérti az ember természetesen, csak akkor ne tüntessen fel olyan dolgot amit nem tud teljesíteni. A legbosszantóbb az egészben hogy az általam rendelt termékek szinte sehol nem kaphatóak.

2023. november 16.

Ennek a cégnek a székhelye Münchenben van és a zooplus európa sok államában tevékenykedik!
A legnagyob probléma, hogy a magyrországi ügyfélszolgalat tehetetlen a sok hibás szállításokkal szemben !!!

Van egy fajta hüségprogram amely arra való, hogy a gyüjtött pontok, csak értelmetlen ajándék vásárlásra használhatók!

A leg durvább, hogy sem telefonos elérhetösége sem email cime nincs az ügyfélszolgálatnak !!!
De a kérdés inkább az, hogy van e Magyaroszági Ügyfélszolgálat...

Eddig több mint 50000 Ft. öszzegben rendeltem, de keresek egy becsületesebb céget!

2023. május 5.

Én nagyon szeretem az oldalt.
Amikor rendeltem, mindig gyorsan megkaptam a csomagot.
Kis plusz:
Regisztrálj ezen a linken keresztül, és 10% kedvezményt kapsz!
Gondoltam valakinek jól jöhet😊

https://www.zooplus.hu/invitations/Xk41lDfJ

2023. február 25.

Egy 40000-es jutalomfalat rendelésbe belecsaptak egy 4 hónapon belül lejáró, egyébként aranyárban árult terméket. Amit azért vettem meg ennyi pénzért, hogy sokáig kitartson. Vehettem volna 2x ennyi színhúst ennyi pénzért.
Baromi fárasztó, hogy nem lehet bízni bennük, és most várni kell, hogy mit válaszolnak, kicserélik-e stb. Egyelőre csak nyűg, ha normálisan válaszolnak, átírom a véleményt.

2022. december 8.

Évek óta rendelek tőlük. Egyre hanyagabbul csomagolnak, legtöbbször csak bele van dobálva minden termék a dobozba.
Most kitalálták, hogy nem kérhetem GLS futárszolgálattal a csomagomat csak DPD-vel. Amikor közöltem, hogy a DPD megbízhatatlan és nem szeretném ha ők szállítanának annyit válaszoltak, hogy sajnálják. :D

Évek óta a GLS hozza tőlük a csomagomat, megvolt a kialakult rutin stb. Ehhez hozzájön még az egyre hanyagabb csomagolás (bedobják a 20 kilós kutyakaja alá a sampont ami kifolyik) szóval elgondolkozom, hogy nem tőlük rendelek inkább a továbbiakban.

2022. október 21.

Legutóbbi rendelés csalódás volt, az egyik konzerv sérült volt , nyitott, ráadásul a gyűjtőkarton tele volt kukacokkal, vagy valami lárvával, nagyon hányinger volt az egész, nem szállításkor sérült mert a doboz ép volt, sajnos a webshopban így csomagolták be nekem.Azert ezt még egy vak dolgozónak is látnia kellett volna!!! Szóval szemétség..kérem figyeljenek oda erre!!!!

2022. július 26.

Konkrétan 1 termék miatt vagyok kénytelen tőlük rendelni még mindig, mert máshol nem találtam. A mostani csomagomat cirka 5 napja rendeltem meg, Számítok kis meglepetésre ez esetben is: kiszakadt szárazkaja csomag, romlott nedves eledel. Cserébe módosítani lehetetlen a rendelésen 30 perccel az elküldést követően, mert a raktárból már elidnult a csomagom a depó felé?! 5 napja. Kösszencske

2022. június 18.

A bolt jó,de soha többet nem rendelek innen mert a dpd kiszállítása az ígért 2-4 nap helyett már egy hét és nincs itt a rendelés.Andrejszky Györgyné 1043.Bp.Erzsébet 25.5/33telefon 06206653350 rendelés 248287623

2022. május 27.

Évek óta rendelek tőlük.
Újabban inkább a raktárosokkal van problémám, teljesen logikátlanul és lesz.rom módon csomagolnak. Simán berakják a törékeny/folyós terméket a tizenx kiló kutya-macskakaja alá, pedig minimális logikával (vagy odafigyeléssel) ki lehetne következtetni, hogy az úgy meg fog sérülni.

Az ügyfélszolgálattal elégedett vagyok, eddig talán 2x kellett hozzájuk fordulnom és szinte azonnal válaszoltak és meg is oldották a problémámat.

2022. április 26.

Rendszeres vasarlo vagyok. Soha nem volt probléma. Megrendeltem, kifizettem, és max. 3 napon belul hiánytalanul mindent megkaptam.

2022. február 17.

Mindennel meg vagyok elégedve.

2022. január 20.

Amit szeretnék rendelni, az épp nincs, készlethiányos, kérjek értesítést ha lesz bla bla bla

2022. január 15.

Korrekt üzleti politika, hogy ezer forinttól árulnak pl kutya fekhelyet, de a minimális rendelési összeg 6900 Ft a szállítási költség nélkül. Szerettem volna vásárolni tőlük, de ezt a megoldást undorítónak tartom.

2021. december 30.

Most vásároltam innen, először és utoljára!!! Nyomon követhetetlen a csomag. Az ügyfélszolgálaton lévő "hölgy" nyeglesége FELHÁBORÍTÓ!!! Ahogy közöltem a problémámat, már másnap fel sem tudtam hívni őket! Vásároltam egy kutyaágyat és annyira vákumozva volt, hogy a párna része használhatatlan!!! Következő e-mailt kaptam: kicsomagolás után kb. 48 óra elteltével tudják teljesen felvenni eredeti alakjukat, és elérni végső magasságukat... Küldjek róla újabb fotót és újra kivizsgálják... hát nem küldök fotót, nem levelezgetek, mert maga az ágy jó, és mivel "csak" a párna töltelékkel van bajom, így megoldom, mert nem váratom tovább a beteg kutyámat!
Rendkívül elavultnak tartom ezt az e-mail-'ezgetést, is és a legrosszabb, bármit is írjon nekik az ember, van egy állandó levelük, és azt küldözgetik...Viszont itt, úgy látom szeretik tisztázni magukat, és válaszolnak. Ezúton is kérem NE tegyék!!!

2021. december 29.

Az ugyfelszolgalat erdektelen, a problema megoldasa szamukra csak nyüg. Kis erofeszitessel kis megoldast kinalnak, ami meg veletlenul sem tobb, mint a nyilvanos kedvezmenyek.

Irány a bolt oldala!

Zooplus háziállatokkal kapcsolatos termékek & kellékek

A hely, ahol megtalálhat mindent, amivel kutyáját, macskáját, kisállatát vagy halait kényeztetheti!

Raktárunkban több mint 8.000 kiváló minőségű termék vár arra, hogy akár még ma kiszállíthassuk önnek: legyen szó állateledelről vagy az állatok tartásához szükséges kellékekről, a zooplus a piacán legjobb márkák minőségi termékeit kínálja rendkívül kedvező áron.

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
Hirdetés