VIP-Phone

Megbízható webáruház VIP-Phone
Hirdetés
VIP-Phone Értékelései Értékelések átlaga: 4.3 (286 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a VIP-Phone legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2012. augusztus 18.

Kedves, segítő kész eladók. Vásárlásom során igyen felhelyezték a fóliát, behelyezték a simkártyámat és tovább kérdéseimmel készséggel válaszoltak :)

2012. július 28.

Korrektek, megbízhatók.

2012. július 27.

Véleményem szerint egy nagyon korrekt bolt.Kedvesek segitőkészek és gyorsak.Segitettek üzembehelyezni a készüléket és időt szántak rám a vásárlás után is.

2012. július 18.

Ez egy csaló banda! vip-phone.hu, viptech.hu, viptechnika.hu és még ki tudja hány weboldaluk van.
Rendeltem egy telefont tőlük. Másnap reggel felhívtak és megkérdezték, hogy tényleg szeretném-e megrendelni az adott telefont. Aki felhívott, elmondta a telefon típusát, tartozékait, garanciát, a személyes átvétel helyét, színét és árát. Mondtam, hogy igen, ezt a telefont szeretném megrendelni. Azt mondták, hogy OK, délután mehetek majd érte, de még fel fognak hívni. Aznap persze nem hívtak, másnap sem és hétfőn sem. Hétfőn délelőtt írtam nekik egy emailt, hogy mikor mehetek a telefonért. Választ azóta sem kaptam. Kedden dél körül hívtam őket újra, hogy akkor van-e telefon vagy nincs vagy mikor lesz. Az eladó kikereste a megrendelésemet, majd azt mondta, hogy pár perc múlva visszahív. Két óra múlva újra felhívtam őket, hogy elfelejtettek visszahívni. Nem, ők nem felejtettek el visszahívni, csak még nem érkezett meg a telefon az üzletükbe (kérdem én, hogy ettől még nem illene visszahívni??). De megnézi valami külső raktárban és láss csodát, meg van a telefon. Mondom OK, megyek érte rögtön, ugyanis ajándékba lesz és a mai nap át kellene már adnom. Elmegyek az oktogon téri üzletükbe. Előkerül a telefon. Eladó kérdi kell-e fólia rá, mondom köszi nem, kell-e nagyobb memória, mert a 2GB az kicsi, mondom köszi nem, csak a telefon kell. OK 48e FT. Mondom nem 40e?? Azt mondja nem, esetleg a fekete színűnek annyi vagy a nem kártyafüggetlennek. Mondom, ez biztos, hogy nem így van. Megkeresi a weboldalukon a telefont és ott tényleg 48-ért van. Igen ám, de én nem ezen a weboldalon rendeltem. Megkeresi egy másik weboldalon, ott is 48e. Mondom neki, hogy nézze meg a harmadik weboldalon is. És lám, ott tényleg 40e volt (mire hazaértem, már 48e volt). OK ezt tisztáznia a kell. Felment az emeletre én meg mivel láttam, hoyg ez nem lesz egyszerű, elmentem a parkolóórához pénzt bedobni. Visszajön. Hát bizony a kollégája elszúrta az árat. Ez 48-ba kerül. Mondom OK, de az én megrendelésemen 40e szerepel én nem szeretnék valaki más hibája miatt plusz 20%-al többet fizetni. Ő viszont nem adhatja olcsóbban, hisz a beszerzési ára 43e. Engem ez nem érdekel, én 40-ért rendeltem meg. Itt aztán ment a vita, hogy 40-ért nem adja oda, én meg többet nem vagyok hajlandó fizetni érte. Esetleg oda tudná adni 44-ért. Mondom nem. A 40, az 40. Nem érdekel, hogy kinek a hibájából. Egy ekkora cég 4 ezer Ft-ból ne csináljon problémát. Megjegyezném, hogy amíg az üzletben voltam, egy másik eladó eladott egymás után 3db Galaxy S II-t, aminek a minimális ára 100e. Ha 10%-os árréssel dolgoznak, akkor már egy olyan telefon eladásából meglenne nekik a 4e Ft veszteség. De nem, kötik az ebet a karóhoz. 44-ért tudja ideadni, de csak nekem. Kértem főnököt, azt mondja nincs, beszéljem meg vele. Mondom, veled már 20 perce beszélek és semmi eredmény. Ja, csak megjegyezném, hogy az elején amint látta, hogy itt probléma van, áttért a tegezésre, pedig elmúltam már 30. Milyen oknál fogva tegez??
Mivel ő sem engedett és én sem, azt mondta, hogy jó, akkor vegyem úgy, hogy a telefon fizikailag nincs is ott az üzletben és ha lesz, akkor majd értesítenek. Mondom neki, hogy ez így nem jó, mert a telefon igenis az üzletben van, hisz az előbb a kezemben volt. De az nem, mert az egy drágább telefon volt. Ennyire hülye indokot…
Mivel kezdett lejárni a parkolóórám, otthagytam őket és megfogadtam, hogy tőlük soha nem veszek semmit, és megpróbálom mindenhol a történetet elmondani, hogy mások is tanuljanak belőle.
Otthon egy kicsit utánanéztem a cégnek és látom, hogy a Békéltető Testületnél, mint nem együttműködő partner szerepelnek. Továbbá már a Tékozló Homáron is feltűntek. Szóval úgy néz ki, hogy ha probléma van, akkor nem együttműködőek! Emiatt nem ajánlom senkinek őket!
Én szerencsére csak kb 2 liter benzint és 270Ft parkolódíjat buktam miattuk. De másnap megvettem ugyanazt a készüléket ugyanannyiért gyári garanciával, nem holmi himi-humi bolti garanciával.

2012. július 1.

Az igért ajándékot többszöri telefonálás és email küldés után sem küldték,a postaköltség is magas a vásárolt készülék árához képest.Nem ajánlom senkinek ezt az boltot.Szerintem kamu bolt.De ez az én véleményem.

2012. június 27.

Egy mobiltelefont rendeltem a bolttól. Nagyon meg voltam elégedve, mivel folyamatosan tartotta velem a bolt a kapcsolatot a termék kiszállítását illetően, így rögtön át tudtam venni, amikor megérkezik.Minden I. osztályú:)

2012. június 27.

Alapvetően az ár döntött, de fontos szempont volt a cég hettere is, nagyobb értékű beszerzés esetén az ember utánanéz, hogy kivel szerződik. (A honalpon egyértelműen fel van tűntetve a cég neve, cégnyilvántartásban ez alapján könnyen ellenőrizhető, hogy 9 éve létező társaság, alapítás óta változatlan tulajdonosi struktúra, nem indult ellene felszámolás/végrehajtás, pénzügyi adatokat könyvvizsgáló ellenőrizte)

2012. június 27.

Nagyon kedvesek es segitokeszek voltak, sot a telefonvedo foliat felraktak a telefonomra. A bolt konnyen megtalalhato. Ajanlanam masoknak is.

2012. június 27.

Az üzlet alkalmazottai nagyon készségesek, udvariasak voltak, minden, a megrendeléssel kapcsolatos eseményről (átutalás beérkezése, csomag feladása.. ) telefonon, és email-ben is tájékoztattak. A megrendelt termék gyorsan, az előre megbeszélt napszakban megérkezett, nem kellett az egész napot azzal tölteni, hogy a futárra várjak. Mindennel teljes mértékben elégedett vagyok, ajánlom a boltot minden olyan vásárlónak, aki jó minőségű árut, kedvező áron akar megvásárolni, a lehető legjobb feltételek mellett.

2012. június 27.

Gyorsan megkaptam a rendelésemet.A telefon tökéletes.

2012. június 27.

Már a 4.telefonomat vettem náluk.Eddig elégedett voltam a hozzáállásukkal.Az üzletben mindig kellemes,barátságos légkört tapasztaltam,kereskedelemben Magyarországon ez ritka.

2012. június 27.

Rendelésemmel kapcsolatosan 2 órán belül megkerestek,és megbeszéltük a szállítás részleteit,ajánlottak tartozékokat a készülék védelme miatt.A kijelzővédő fóliát precízen rátették a telefonra.A telefon pontosan megérkezett.Összességében ez egy PROFI csapat.Ajánlom mindenkinek.

2012. június 27.

Előny volt számomra a 2 év garancia,és az ajándék autós töltő.

2012. június 27.

Remek kiszolgálást tapasztaltam,elégedett vagyok az üzlettel.

2012. június 26.

Helló! Személyesen vásároltam náluk és teljesen meg vagyok elégedve egyrészt a kiszolgálással, és hogy volt nálluk raktáron a készülék. Talán a legolcsóbbak és fóliát fel tudják helyezni a készülékre hibátlanul. Engem megfogtak. Ajánlani tudom mindenkinek

2012. június 23.

Az én történetem pár hétre nyúlik vissza. Megtaláltam a neten a nekem legmegfelelőbb üzletet, a legmegfelelőbb árral és referenciákkal. Megrendeltem a terméket. Visszahívtak, h át is vehetem. Bementem az üzletbe. Hozzá teszem kissé nehéz volt megtalálni. A kiszolgáló személyzet udvarias volt. Több hasznos dolgot is ajánlottak a telefonhoz. Én szőkeségem, meg mindent kért is és meg is vettem. A készüléket ajándékba vittem. Nem néztem meg különösképpen. Amikor 2 nap múlva egy házi buli alkalmával átadtam a készüléket kiderült, hogy van rajta egy óriási karc és a hátlap meg is van törve. Ciki volt... Másnap fölhívtam az üzletet és elmondtam,h hogy jártam. Azt mondták, h vigyem be a készüléket és valahogy orvosolják az üzlet kollégái. Amikor bementem az üzletvezetőt kerestem. Elmondtam neki mindent. Udvarias és segítőkész volt. Azt mondta egy napot kér és megpróbálja orvosolni a gondomat. Azt hittem ez csak lerázós duma. És meglepődésemre hívott egy ügyintéző pár óra múlva és azt mondta, h a nagykerben jóváírták és kicserélték a készüléket. E számómra egy igazi pozitívum. Csak ajánlani tudom a vipphont.

2012. június 15.

Sziasztok! Korrekt volt minden. Úgy ahogy a nagy könyvben meg van írva. Köszönöm Nektek!!!!!

2012. június 14.

2011. november elején vásároltam egy készüléket a VIP Phone Group Kft Oktogon téri boltjában. Már nyár óta néztem ezt a készüléket (HTC Desire S).
Amikor odamentem közölték, hogy csak "bolti garanciás" készülékük van raktáron. Elmagyarázta a "kedves" eladó, hogy ez mindössze azt jelenti, hogy náluk tudom érvényesíteni a garanciális problémáimat és nem 2 év, hanem csak 1+1 év a garancia (1 év teljeskörű + 1 év szoftver).
Márciusban felvettem a gyártóval a kapcsolatot, mert nem tudtam rajta szoftvert frissíteni (pedig már jött rá ki újabb verzió). A gyártó közölte, hogy a frissítés (mivel Német T-Mobile márkázott a telefon), a Német T-Mobile hatásköre. Megdöbbenve olvastam a gyártó sorait, hiszen új készüléket vettem (feltételeztem, hogy gyári állapotú).
Felkerestem a boltot e-mailen többször is, de válaszra sem méltattak heteken keresztül. Alig két hete (június elején) arra hivatkoztak, hogy azért nem válaszoltak, mert 5 hónapja nem használják azt az e-mail címet (info kukac vipphone pont hu), ahova a levelet küldtem. A mai napig ez az elérhetőség van megadva honlapjukon. Miután nyilvános fórumon megírtam először a véleményem, telfonon felkerestek (az ott elhangzottak nehezen bizonyíthatóak, hiszen kétlem, hogy azt rögzítették). Akkor azt állították, hogy ők nem tudtak semmit a készülék származásáról, de megnyugtattak, hogy megoldják a problémát. Megegyeztünk (több ízben is), hogy visszaküldik a márkaszervizbe, ahol kicserélik a "főpanelt" egy eredeti gyárira.
Bár az alatt az idő alatti is, amíg náluk volt a készülék javításon, volt konfliktus, mert a szervizes kollega szerint nincs hivatalos frissítés a készülékre, ezért nem működik a szolgáltatás. Ezt a gyártó is és a márkaszerviz is cáfolja, hiszen a frissítés már az adás-vétel előtt elérhető lett volna.
Mivel nem budapestilakos vagyok, a javításhoz futárszolgálattal küldtem vissza a készüléket, amin egyébként 1 hónapig ültek. Az 1 hónap elteltével felhívtak, és közölték, hogy a készülék márkázott, ezért csak ugyan olyan márkázott panelre tudnák cserélni, aminek nincs értelme, ezért azt meg sem teszik. Majd visszaküldték a telefont egyetlen dokumentum kíséretével, ami egy angolul írt levél volt. A levél nem tartalmaz semmilyen információt egyébként, csak azt, hogy a készülék ugyan német T-Mobile készletről származik, de az gyárilag független. (ezzel az információval kerestem fel a boltot márciusban). Eltelt 2 hónap, amiből 1 hónapig náluk volt a készülék, majd egy angol nyelven írodott levélben közlik azokat, amikkel visszaküldtem a telefont!
Ekkor írtam ismét a gyártónak (ekkor már május elején járunk). Ők is felhívtak telefonon (angliából hívott egy roppant kedves és segítőkész hölgy, magyarul, akivel közel 1 órán keresztül beszéltem) és közölték, hogy a készülék sajnos szürke importból származik. A szoftvert módosították rajta, így nem látszik, hogy márkázott, viszont éppen a nem hivatalos módosítás miatt már nem él a gyári garancia! Hát ezért a bolti gari! Ez az aprócska kis információ halmaz az adás-vételt megelőzően éppen elég lett volna, hogy ne vegyem meg a készüléket! És itt szeretném mindenki figyelmét felhívni arra, hogy ha „bolti garanciás” készüléket vásárol, akkor arra NINCS hivatalos gyári garancia!! Minden bizonnyal azért, mert hasonló módon értékesítik hazánkban! És csak imádkozhatunk, hogy a bolt ne úgy álljon a kérdéshez, ahogy velem!
Azt is megígérte a gyártó, hogy a márkaszervizzel lebeszéli a garanciális javítást, hogy ne legyek elégedetlen ügyfelük. Teljesen korrekt hozzáállás! Nem úgy, mint a VIP Phone Group Kft, aki az adás-vétel óta folyamatosan megtévesztő és hamis információkkal látott el.
Jelenleg a készülék a márkaszervizben van, ahol mellesleg közölték, hogy előtte soha nem járt náluk ez a telefon! (jéééé! Mert nekem meg azt mondták, hogy ott volt, hiszen 1 hónapig tartott a vizsgálat, hogy megállapítsák azt a tényt, amit már a probléma kezdete óta tudtuk, és amit meg is írtam nekik)!
Ez alatt a 3 és fél hónap alatt egyetlen levelet írt a VIP Phone Group Kft!! Holott a törvények szerint 30 napon belül kellett volna írásban válaszolnia! 77 napra az első panaszos levelem után, közölték, hogy Ők sérelmezik a panaszomat! Nem értik, hogy mit lovagolok a készülék származásán, és hogy azt hogyan értékesítették! Közölték továbbá, hogy a készüléknek nincsen semmilyen baja (éppen ma kaptam értesítést a márkaszerviztől, hogy elkészült. Minden bizonnyal megjavítottak egy hibátlan telefont! Nem kell sokat gondolkozni azon, hogy ki mond igazat.
De a legszebb, hogy ebben a levélben felkérnek arra, hogy forduljak a Békéltető Testülethez. Utánan éztem kicsit a cégnek.
A bekeltetes pont hu oldalán, nyilvánosságra hoztak egy országos listát azokról a cégekről, akik egyáltalán nem foglalkoznak a Békéltető Testület javaslatával, vagy kérésével. Ebben a listában alig 170 cég szerepel (még egyszer mondom, hogy országos listáról van szó!). Hogy hogynem, a 170 cég köztük szerepel a becses VIP Phone Group Kft., mint Együtt Nem Működő Vállalkozás!
Az említett készüléket áruhitel segítségével vásároltam. A probléma kiderültével a bankhoz fordultam, hogy szüntessék meg a szerződést. A bank azt kérte, hogy szolgáltassam vissza a készüléket, és egy átvételi elismervényt küldjek el nekik, hogy megindíthassák a szerződésbolntást. A bolt ezt természetesen megtagadta. Nem olcsó egy polgári peres eljárás, és nem is kevés ideig tart, de komolyan fontolgatom, hogy belevágjak, mert ahogy a neten keresgéltem, nem az első hülyére és semmibe vett ügyfelük vagyok, és amíg nem teszünk ellen, nem is az utolsó! Szóval csak óvatosan!
Nem ajánlom senkinek ezt a boltot!
A hab a tortán: Volt egy panaszos ügyfelük (pár hozzászólással korábban Iphone 4S). Ez az ügyfelük is próbálta minél több nyilvános fórumon elmesélni, hogy hogyan járt. Az illetőt nyilvánosan megfenyegették! Nagyon durva! Visszaéltek a személyes adataival! Hajrá fogyasztói jogok!
Véleményem szerint be kéne ezt a boltot zárni!
Köszönöm a lehetőséget az Olcsóbbat.hu-nak, hogy ezt közölhettem!

2012. június 13.

Helló! Vásároltam egy Htc sensatione készüléket, nagyon meg vagyok vele elégedve, már miután sikerült beáliitani a magyar nyelvet. :) Vásárlást követően hazamentem és nem tudtam beüzemelni, de mint kiderült ez csak az én ügyetlenségem volt.A boltban (amikor visszamentem ) nagyon segitőkészek voltak, ilyet még nem tapasztaltam garanciális ügyintézésnél sehol.Mikor elmondtam a hibát, egy srác azonnal kezébe vette a készüléket hogy én is jól lássam és segitett mindent beállitani.Kb. 45 pecet foglalkozott velem amit ezuton is szeretnék megköszönni.Csak pozitivan tudom értékelni a VIP munkájukat.

2012. június 12.

Elégedett vásárló! Végre egy korrekt kereskedő, aki a meghirdetett termeket magyar nyelvű én és összes tartozéka áll együtt adta át számomra! Sőt, mindezt nemes egyszerűséggel és természetesnek tekintve. Bátran ajánlom mindenkinek ezt a kereskedői láncot.

2012. április 2.

Nagyon felkészült eladók segítettek a vásárlásnál.

2012. március 19.

Kedves,képzett eladók.

2011. december 30.

A karácsonyi őrületben találtam rá ismét erre a webshopra. Bár többször próbáltam őket elérni telefonon és soha nem vették föl. Este felé visszahívtak. Meg is lepődtem! Leadtam utána a rendelésem és más nap meg is kaptam. Köszönöm! Csak ajánlani tudom a webshopot.

2011. december 17.

A telefonodba írd be a fogyasztóvédelem és a pszáf telefonszámát. Ha gondod van, ott a helyszínen hívd fel őket. Nekem már segített hasonló esetben. Ezen felül írj két oldalt a vásárlók könyvébe.

Üdv: Péter

2011. október 21.

Nem volt semmi gond

2011. szeptember 27.

Szombaton vásároltam egy iphone 4 16gb Vodafone függő készüléket az üzletükben.
A vásárlás előtt megkérdeztem az eladót, hogy ha baj van a készülékkel, akkor 3 munkanapon belül kicserélik e. Erre azt a választ kaptam, hogy ha ezek a készülékek bekapcsolnak, akkor nem szokott velük gond lenni. Én ezt elhittem az eladónak. Azonban már az első hosszabb használat során forrósodott a telefon. Ezt kedden jeleztem a Vodafone nál akik elmondták, hogy 3munkanapon belül a vásárlás helyén intézendő a cseregarancia. Szerdán felkerestem a Vip phone -t, elmondtam a problémám. Az eladó azt állította, hogy a 3 munkanap már lejárt, illetve ha nem járt volna le, akkor sem tudná kicserélni, illetve az árát sem tudja visszafizetni. Elmondása szerint a 3 munkanapba a vasárnap is beletartozik. Mikor közöltem vele, hogy tudomásom szerint sem a szombat sem a vasárnap nem munkanap, közölte velem, hogy nem tud segíteni, vigyem be az Apple szervizbe vagy a Vodafone hoz. az előbbinél elküldtek azzal az indokkal, hogy nem kártya független a készülék, így az a Vodafone hatásköre. A VIP phone eladója nem vett fel jegyzőkönyvet a hiba jelzéséről valamint írásban nem támasztotta alá a 3munkanapról való egyedi értelmezését, holott erre elvileg jogszabály is kötelezi. Azt gondolják, nekik mindent lehet, bárkit bolondnak nézhetnek!
Kívánok nekik sok APEH os ellenőrzést!
Engem átvertek pedig 126.810 Ft ot fizettem ki azért a telefonért, most pedig van egy alsó kategóriás Vodafone cserekészülékem, és várom a javítás eredményét, amit a Vodafone hajlandó volt elintézni.
Remélem mindenki, aki elolvassa ezt a véleményt okul a példámból és messze elkerüli a VIP phone -t!
Remélem, minél több fórumon le tudom írni a véleményem az üzletről és ezzel valamelyest viszonozhatom a VIP phone "kedvességét"

2011. augusztus 28.

Értem a felháboródást, de kétszer is meg kell nézni egy készülék hozzávalóit!!!! Alapos olvasás és utánajárás után kell választani, nem az árat nézni csak!

2011. augusztus 8.

Teljesen egyetértek veled! Engem "csak" 90.000-rel károsítottak!

2011. május 11.

A terrmék megfelelt az elvárásaimnak, a szállítás gyors volt.

2011. április 21.

Vasárnap adtam fel a rendelésemet, amit Pay-Palen ki is fizettem. Csütörtökön felhívtam a boltot ahol közölték, hogy nem fizettem futár költséget. A fizetendő összeget nem én adtam meg, hanem az ő rendszerük adta át a Pay-Palnek. Mondtam nekik, hogy azért nem fizettem futár költséget, mert postai szállítást választottam a weboldalon. Erre közölték, hogy pénteken fogják postára adni a megrendelt árut, ami - Húsvét miatt - jövő kedden vagy szerdán fog megérkezni. Ha nem húsvéti ajándéknak szántam volna, akkor is elfogadhatatlan lenne, hogy egy már kifizetett terméket több mint egy hét alatt szállítsanak ki.

Irány a bolt oldala!

Mobiltelefon, tablet adás-vétel-csere-szerviz! Használt készülékek beszámítása, értékesítése.Tartozékok széles választékban kaphatók. Adatmentés! Gyors és ingyenes* házhoz szállítás országszerte!

*70.000Ft feletti vásárlás esetén

Nyitva tartás:
Webshop 0-24 óráig
Hétfőtől - Péntekig: 10:00 - 18:00
Szombat: Zárva.
Vasárnap: Zárva.
www.vip-phone.hu
info@vip-phone.hu

P.S.: mi azt valljuk, hogy a technika nem csak elengedhetetlen része a kapcsolatfenntartásnak, hanem egyéniségének olyan része, mely tükrözi kifinomult és sok esetben exkluzív ízlését a mindennapi életben. Viszont szeretnénk felhívni a figyelmet a felelősségteljes okostelefon használatra, hiszen mi ,,mobilokat árulunk, nem függőséget"

Üzletek

  • 1138 Budapest XIII. kerület, Váci út 136C
    Telefon: +36209223333
    Nyitva tartás: Webáruház: 0-24h Üzlet: H-P 10-18-ig Szombat: Zárva Vasárnap: Zárva
    Megközelíthetőség: Árpád-hídi metrómegállótól 2 percre, könnyen megtalálható a VIP-Phone üzlete, ahol kényelmesen és személyesen is átvehető a webáruházban megrendelt készülékek és kiegészítők.
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés