MALL.HU

Megbízható webáruház MALL.HU
Hirdetés
MALL.HU Értékelései Értékelések átlaga: 3.9 (477 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a MALL.HU legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2023. április 20.

A véleményem jó is, és rossz is erről a webáruházról.
Első vásárlásom volt tőlúk. Az Árukeresőn "Megbízható bolt" jelzés volt, és pluszban az "Ország boltja", ez úgy gondoltam, jelent valamit.
Grilles mikrót rendeltem ápr 11-én 42 ezer ft értékben, az övéké volt a legjobb ár. A kiszállítási idő a weboldalukon írtak szerint: ápr 13-14. A vételárat a megrendeléskor átutaltam, amit azonnal visszaigazoltak. Hamarosan jött az értesítés, a csomag elkészítve a futárnak való átadásra. Ápr 17-én telefonáltunk az ügyfélszolgálatra (a telefonszám az oldalukon nincs fent, csak a Google-ban található) azonnal felvették, kedves, udavrias, segítőkész volt a munkatársuk. Megnézte, stb. A csomag másnap (ápr 18-án) megérkezett, sértetlen állapotban (GLS).
Minket a 4-5 nap késés nem zavart, nem ajándéknak vettük, Eddig minden rendben volt.
Felbontás után kiderült, hogy a készülék sérült, a hátulján a fedőlemez behorpadt, félig levált a készülékről, a hátlemez sarkán letört egy kis darab , stb. Első perctől fotóztuk, ahogy vettük ki. A nylon csomagolásból ki sem vettük, azon mód vissza is tettük, lezártuk a dobozt. Magát a dobozt is lefotóztuk, hogy sértetlen, tehát nem szállítási hiba. A készülék sérülten került bele.
Újabb telefon az Ügyfélszolgálatra, azonnal felvették,közölték, hogy sajnos nem tudnak másikat küldeni, de küldik a futárt, és visszautalják a vételárat. Másnap jött a futár (DPD) elvittte a dobozt. Most itt tartunk.

2023. március 30.

A rendelt, és a mai napon átvett csakra karkötő egyik sötét színű "köve" rövid idejű viselet után sötétre színezte a bőrömet, ami egy kristály esetén meglehetősen morbid. Azok a gyöngyök nyilvánvalóan műanyagok. Nagy csalódás.

2023. március 29.

Tisztelt Ügyfélszolgálat,

Felháborító és félrevezető gyakorlat egy termék hirdetése, az ügyféllel való kifizettetése, a szállítási idő folyamatos késleltetése, majd ki NEM szállítása, a rendelés törlése az ügyfél tájékoztatása nélkül, alternatív termék javaslat vagy kompenzáció felajánlása nélkül, az ügyfél NEM tájékoztatása az egészről, illetve annak elmulasztása is, hogy a számlájáról levett, hetek óta használt pénzét mikor fogják visszautalni!

Őszintén remélem, hogy az ilyen gyakorlattal rendelkező cégek, mint az Önöké mihamarabb tönkre megy.

2023. március 17.

Nem olyan színű terméket kaptam mint amilyet rendeltem.

2023. március 11.

Rendeltem tőlük egy világítós Beurer kozmetikai tükröt, amit törött üveggel szállítottak ki. Nem szállításkor sérült, mert a csomag ép volt teljesen, hanem ELEVE SELEJTES TERMÉKET KÜLDTEK. A pénzemet nem akarták visszaadni a termék visszaküldése után, hanem ragaszkodtak a cseretermékhez. Viszont ehhez meg napokat kellett várni, míg visszaérkezik hozzájuk a saját selejtes termékük. HOZZÁTESZEM: Magyar nyelvű termékleírást egyébként nem adtak a termékhez, úgyhogy eleve nem lehetne forgalmazni itt. Az ügyfélszolgálat érdektelenül és hárítóan reagált a leveleimre, telefonszám NINCS. A kommunikáció nehézkes és elutasító volt.
Soha többet nem rendelek innen az biztos. Ha pedig nem küldik el a HIBÁTLAN csereterméket egy héten belül vagy a pénzemet vissza, a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Ha már külföldi webshopként Magyarországon akar értékesíteni, utána nézhetne a hatályos jogszabályoknak, illetve panasz esetén lehetne valamiféle emberségre törekedni, mert tulajdonképpen kicsalták a pénzemet egy selejtes termékkel.

2023. március 6.

Születésnapra rendeltem, időben. A csomag megérkezett a születésnap előtt három nappal, de a csomagban nem a megrendelt termék volt, hanem egy teljesen más. Azonnal hívni akartam őket, de nincs telefonos ügyfélszolgálatuk. reklamációs emailben kértem az azonnali sürgősségi futáros pótlást, hogy a hétvégi szülinap előtt megkaphassam a terméket, de péntekre ugyan küldtek futárt, de csak a rossz terméket vitte el a jót nem. természeten előre ki volt fizetve de nem volt nálam semmi. Többszöri email váltás majdnem egy hónap után végre megkaptam a terméket, amit most tudok odaadni az ünnepeltnek. Valószínű ha bármi fontos és sürgőset rendelnék azt biztosan nem fogok tőlük.

2023. február 20.

Nem a megrendelt árút küldték , elérhetetlenek , e-mailre nem válaszolnak

2023. február 17.

Rendeltem már lassan egy hónapja labda medencét (senkinek sem ajánlom,használhatatlan) és vissza küldtem,azt mondtak 14 nap a vissza fizetés,mas azt mondta másnap már vissza utaljak,hat 17 napja könyörgök nekik a saját penzemer ! Innen senkise rendeljen aki biztosra nem tudja hogy milyen a termek amit szeretne !

2023. január 21.

Nincs feltüntetve, hogy UTÁNVÉTELES Packeta autómatás átvételhez SZÜKSÉG VAN ALKALMAZÁS LETÖLTÉSRE illetve MOBILNETRE!!!

2023. január 19.

Sajnos 5 -ből 3 x jártam úgy hogy a terméket nem szállították ki időben legutóbb egy karácsonyi ajándék amit már dec. legelején megrdeneltem , illetve most egy szülinapi ajándék ami nem fog megérkezni 1 hónap alatt sem gyermekem születésnapjára(köszönöm), pedig a megrendeléskor 4-5 munkanap lett feltüntetve.Ami nem kicsit kellemetlen, és nem egy last minute rendelésről van szó, hanem kb 1 hónappal az események előtt. A késésről pedig sem egy e mail , sem egy sms, az ügyfélszolgálatot hívva tudtam meg hogy a terméket már ne várjam, mert késik. Ezek után sem egy bocsánatkérő üzenet, vagy kártérítés , hogy a karácsonyfa alatt nem lesz ajándék.(mittudomén kupon vagy valami).Hatalmas csalódás az a bolt.

2023. január 9.

A megrendelt termék vissza lett küldve 2022.12.15-én, a mall.hu-hoz, visszaérkezett 2022.12.30-án, a jóváíró számlát megkaptam 2023. 01.03-án azonban visszautalás a többszöri telefonálás ellenére sem jött meg, még 2023.01.11-én sem. Természetesen az írásbeli és a többszöri szóbeli reklámációra sem érkezett válasz több mint egy hete!
Senkinek sem ajánlom, hogy visszaküldje a megrendelt terméket a mall.hu-nál, de a legjobb ha meg sem rendeli.

2022. december 28.

A rendeléstől számított 11. napon kaptam meg a rendelt terméket, miután a panaszomat és kérdéseimet írásban jeleztem a cég felé. Eredetileg a 4. napra ígérték a kiszállítást. Semmi kommunikáció, jelzés nem volt a késésről, minden nap a következő napra tették a csomag nyomon követő rendszerbe a kézbesítést. Írásos panaszomra kitérő választ kaptam, 2 napra rá megérkezett a csomag. Az okozott bosszúságért (karácsonyi ajándék lett volna!!!!) sem szóban, sem írásban nem kaptam elégtételt. Senkinek nem ajánlom ezt a céget!

2022. december 27.

Megbízhatatlan Webáruház !!!!
Kertem,hogy elállni szeretnék a vásárlás-tól nem válaszolnak az email-re.
Valaki ha tudja a cimet hova kell visszaküldeni írja meg.

2022. december 19.

Rendeltem a feleségemnek karácsonyra 1 Lovilion csodálatos feleségemnek feliratú nyakláncot és kaptam "lányomnak" felitatút.
Én elhiszem,hogy sok a rendelés de úgy gondolom talàn jobban kellene figyelni!
Nem véletlenül ezt rendeltem,a szöveg amit tartalmazott nagyon szép.
Szetettem volna a örömet okozni neki!A lánc nagyon szèp de úgy lett volna teljes az ajándék ha el is tudja olvasni!

2022. december 19.

A 143506929 számú megrendelésemmel kapcsolatban egy életre meghatározta,hogy többet nem rendelek semmit a mall.hu oldalról!December 2-án megrendelt,5-én feldolgozott megrendelésemet 19- én még nem sikerült kézbesíteniük!A panaszomra is csak a reakció az volt,hogy felveszik a kapcsolatot a szállítóval és visszajeleznek,de ezt sem sikerült,legalább annyi korrektség lett volna Magukban,hogy annyit mondanak elfogyott,oda adták másnak,stb.A családom egyik tagja is ugyanezt a terméket rendelte,csak egy nappal később,ő legalább megkapta,bár a papírokat még nem skkerült megküldeniük!Nagyot csalódtam Magukban!

2022. december 19.

A fiamnak 12_14 én megrendeltem egy ajándékot karácsonyra standard szállítással amibe azt ígérték. hogy 12-15 ig ki küldik az ajandékot.A mai napi nem értesítenek ,mi történt a rendeléssel,de az 1290 Ft ot felszamolják.Ma érdeklődtem e mailen 2 napot írták hogy válaszolnak.Nem értem miért hirdetik hogy 2 nap vagy 24 órás szállitással gyorsan ki ér a rendelés.Ha 24 órás szállítással kérem akkor Januárba küldik ki a rendelést?Nagy csakodás nekem ez most máskor is rendeltem ettől a cégtől időbe megjött minden.Még jó hogy nem fizettem ki előre most futhatnák a pénzem után.

2022. december 14.

Nagyon meg vagyok elégedve. Halkan, szépen dolgozik. Egyenletesen süt. A család nagyon szereti. Gyakran sütök a barátoknak és az ismerősöknek is.

2022. december 5.

A kompressziós kesztyű mérete kicsi, zsibbadbak az ujjaim benne, nem használható.
Milyen címre tudom visszaküldeni és az árát visszakapni?

2022. december 4.

Azért elmehetnek oda ahová gondolom....Megrendeltem a mosószert és az öblítő,mindkettő nyilvánvalóan fel van vizezve! Száradás után 0 az illata a ruhának. Szégyen hogy Magyarországon ezt még mindig megtehetik... Ez volt az utolsó hogy az oldalról bármit rendeltem, és másokat is arra fogok bíztatni hogy innen még véletlenül se rendeljenek! Inkább megveszem drágábban, mert nem azert mosok drága pénzért, magas vízár mellett hogy utana ne érezzem a frissen mosott ruha illatát!SZÉGYEN!!!! (Gondolom a véleményem úgysem teszik ki, lerontaná a magas színvonalat :D .... de aki elolvassa legalább tudja h mi a véleményem)

2022. november 26.

2 munkanap alatt flottul lement egy termékcsere. Jeleztem a gondomat, másnap! itt volt a futár a rossz termékért. Maximálisan elégedett vagyok velük. Így kellene ezt mindenhol :)

2022. november 23.

Kérdés nélkül törölték a rendelésem. Black Friday-os akció során akartam volna vásárolni. Ezek szerint betétes volt sajnos.

2022. november 14.

Hallo,was ich bestellt habe ist in kurzer Zeit geliefert worden!😀 Ich bin sehr zufrieden, mit dem was ich bestellt habe (Auto Mini-Kompressor).Macht weiter so! Auch die Bezahlung ist Okay.Andreas

2022. november 10.

Évek óta rendelek tőlük 30-40 ezer Ft értékben. Ennek ellenére a kiszállítás nem ingyenes és nem pontos. Most már 5900 (!) Ft kiszállítási díj mellett második napja hiába várom a csomagokat! Ez volt náluk az utolsó rendelésem.

2022. szeptember 16.

Plusz költség kifizetése ellenére a kért napra nem érkezik meg a megrendelt termék..pontos értesitöt nem küldenek a csomag szállitásáról. Várjak napokat 0-24ben hogy mikor szàllitják ki..de a plusz költséget felszámolják..vicc

2022. július 14.

Megrendeltem egy TV-t tőlük, majd a szállítás állapotánál azt láttam, hogy átadták a futárszolgálatnak. Ezt követően jött az email, hogy törölték a rendelésemet. Eközben elfogyott a termék a másik forgalmazónál, így csak több 10 ezerrel drágábban tudom megvenni máshol.
Egy sajnálommal letudták és a partnerükre mutogatnak.
Mindenki vigyázzon velük, mert nem megbízhatóak. Ezt az is bizonyítja, hogy még egy telefonos ügyfélszolgálatuk sincs.

2022. június 24.

Senkiházi banda!!!Soha nem érkezik meg akkorra amikorra ígérik.

2022. május 31.

Végtelenül tisztességtelen társaság, senkinek nem ajánlom őket. Pár hónap használat után elromlott egy 100.000 ft-os gép, amit tőlük vásároltam. A garanciális javítást vagy cserét nem végeztek el, a pénzt nem fizették vissza, csak hitegettek 2,5 hónapig. Az ügyfélszolgálatuk egy vicc, a telefont nem ismerik

2022. május 24.

Csatlakozom az elégedetlen késik sorához. Május 1-jei

2022. május 20.

Kamushopping,1 hétig hitegetnek,hogy a termék úton van,majd hirtelen törlik a rendelést!
Senkinek nem ajánlom!!!

2022. május 19.

Borzalmas, kamus dilettáns cég zéró ügyfélszolgálattal...
Csak bolond mazochistáknak ajánlom.

Irány a bolt oldala!

A MALL.HU a csehországi MALL leányvállalataként 2005 óta van jelen a magyar piacon, melynek rövid időn belül meghatározó szereplőjévé vált.

MALL.cz már 2000 óta jelen van az internetes kereskedelemben. Az évek során vezető pozícióba került a cseh piacon. Az anyacég több mint 45 webáruházat működtet hazánkon kívül Lengyelországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Horvátországban.

A cégcsoport fő célkitűzése a vásárlói szokások átalakítása, és a szolgáltatások színvonalának folyamatos emelése.

Egyre több ember találja egyszerűbbnek és célravezetőbbnek az internetes vásárlást Kelet- és Közép-Európa szerte. Mi számukra szeretnénk maximális vásárlási élményt biztosítani a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva.

Mi az, amit ajánlunk, és mi a filozófiánk?

Számunkra a legfontosabb, hogy szeretnénk lehetőséget biztosítani a maximális vásárlási élmény eléréséhez, a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva. Kimozdulás nélkül hozzájuthat, legyen szó hűtőszekrényről, UHD TV-ről, játékról, fűnyíróról, ruháról vagy állateledelről, mi a vásárlás terén maximális kényelmet nyújtunk. A termékekkel és az áraikkal kellemes meglepetéssel szolgálunk saját otthonában!

Kapcsolat:
m-HU Internet Kft.
Soroksári út 44.
1095 Budapest

Cégadatok:
Cégjegyzékszám: 01-09-329752
Adószám: 26516574-2-43


Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@mall.hu

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés