MALL.HU
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a MALL.HU legnépszerűbb termékeit!
151304035 rendelési számon vettem két elektromos fogkefét és hozzá + pótkeféket. 2023. 12. 06-án kaptam meg a pótkefékkel együtt.
Hónapokig használtam, de amikor pótkefére akartam váltani, az nem passzolt a fogkefébe. Kértem, küldjenek másik pótkefét, azt válaszolták, nem tudnak, küldjem én vissza mindkét fogkefét, tartozékokkal együtt és visszafizetik a pénzt. Visszaküldtem, de azóta se fogkefék, se pénzvisszatérités. 21 levelet váltottam az ügyfélszolgálattal, de nincs megoldás. Mult héten értesitettek, visszaküldik szervizelés után a termékeket, de nem adják meg mikor jön a futár. ELÉG VOLT!!!!
ELJÁRÁSUK MINŐSITHETETLEN, SOHA TÖBBET NEM VÁSÁROLOK A MALL.HU-TÓL.
Mall.hu rendeltem nem lehetett visza küldeni nincs telefon szám nem válaszolnak az email címre.
Ne ajánlom senkinek!
A szeptember 23-án feladott és kifizetett megrendelés október 7-ig nem érkezett meg. Az október elsején küldött érdeklődésemre azt válaszolták, hogy újra elküldik, de azóta sem történt semmi. Van olyan, aki már kapott árucikket ettől a cégtől?
A Mall oldalán található felfujható egyszarvúea adtam le rendelést és 2027.06.10-én átutaltam a pénzt a árú és szállítási költségre. Megérkezett az amit nem rendeltünk.Irtam a Mall-nak akik küldtek egyfutárszolgát autóját és az árut elvitték.Igaz ez magyarország és előre megy ,de a költségtakarékosság miatt nem lehetett volna a kivánt árut is hozni?Azóta 5 email a mall-val és "A terméket közvetlenül partnerünktől rendelte, sajnos nem tudjuk cserélni csak pénzvisszafizetést eszközölni"Nem én a mall-tól rendeltem és hogy az ürből hozza az sem érdekel. Visszatérve a pénzt azóta is várom, Jegybanki alapkamattal. Egyébként szülinapi ajándék lett volna ,azóta már máshol rendelt ajándékkal most nyaralnak.
Az áru egyáltalán nem a leírásnak felelt meg!
kisebb volt sokkal és írta hogy jár hozzá kereszt pánt és sehol semmi....
Gyümölcscentrifugát rendeltem. harmadik nap meg is jött, egy Mandolin szeletelő, a centrifuga számlájával. Azonnal jeleztem nekik emailben, amiben azt írták "Sajnos cserélni,pótolni nem tudjuk a Marketplaces terméket.Természetesen újra rendelheti a terméket," a mandolint vissza szállítja és vissza utalja a vételárat. csakhogy nekem nincs számlám sehol.most itt tartunk nem írtak még vissza! Vajon mire vonatkozik az a bizonyos 14 nap????? nem én hibáztam, akkor miért nem cserélik ki egyszerűen????
Rendelés : 152085752
Nem azt a terméket kaptam amit rendeltem.!
Zöld szín helyet rózsaszínt kaptam .
Vártunk a csomagra de nagy csalódás volt benne mert nem azt a terméket kaptuk amit vártunk.
Termek más volt mint képen ,rossz minőségű volt.
Vissza küldésre 2600 Ft -fizettem .Termek árat húsz e-mail után 45 nap után kaptam !!!
Ügy csak semmi után fizettem
2600 Ft-t
Soha többi nem rendelek !!!
Nagyon csalódtam !!!!
Banzragch Bolormaa
Nem azt a terméket kaptam amit rendeltem.!
Zöld szín helyet rózsaszínt kaptam .
Vártunk a csomagra de nagy csalódás volt benne mert nem azt a terméket kaptuk amit vártunk.
Termek más volt mint képen ,rossz minőségű volt.
Vissza küldésre 2600 Ft -fizettem .Termek árat húsz e-mail után 45 nap után kaptam !!!
Ügy csak semmi után fizettem 2600 Ft -t
Soha többi nem rendelek !!!
Használhatatlan.
A vásárolt terméket összenyomott dobozban ,felbontva kaptam meg.A futárszolgálat lassú.Még nem tudom meddig lesz jó.
A megrendelt árú, úgy ahogy jött, nem tudom szavakba leírni.... Már ott hibáztam, hogy ennyi negatív visszajelzés után rendeltem! A második hiba, hogy átvettem a csomagot! Hiszen törékeny dolog volt bent, és fel sem tűnt, hogy simán egy zacsiba berakták,.....Természetesen amikor kibontottam egy használhatatlan semmi volt bent, de még egy leírás vagy valami papír??? Nem, hogy nulla, de értékelhetetlen!!!!!!!!!!!! Ez a bolt!!!!
2023 december 14-én adtam le rendelést egy olyan termékre, ami raktáron lévőként volt feltüntetve. A kiszállítást a nyomkövető linken 2023 december 18-ra jelezték, majd minden nap egy nappal későbbre került a várható kiszállítás, "előkészítve futárszolgálat részére" pozícióban elakadva. Semmi direkt információ nem érkezett a Mall.hu-tól arról, hogy késni fog a termék és hogy miért.
Reklamációval felkerestem az ügyfélszolgálatot, ahol csak egy választ kaptam, hogy felvették a kapcsolatot illetékes részleggel és tájékoztatnak, amint választ kapnak. Ez azóta sem történt meg. A megrendelésemet azonban december 29-én törölték. És erről is csak a nyomkövető oldalon "értesültem".
Várom a vételár visszautalását, de az előttem lévő véleményíró alapján valószínűleg hiába.
Első és utolsó rendelésem volt a Mall.hu-ról.
2023 Nov. 19.-én megrendelt és előre kifizetett terméket nem kaptam meg. A nyomon követési oldalon "előkészítve futárszolgálat részére" pozícióban elakadt a termék. Ezt a problémát hosszas idő után sem tudták megoldani. Ezért később a vételárat szerettem volna visszakérni, de ezt sem adták vissza (jelentős összegről van szó). A Mall.hu-nak a reklamációs emailjükön keresztül többször jeleztem a problémát, azonban az ő segítségük a sajnálattal olvasom sorait, valamint hogy mi mindent megteszünk , lényegében kimerült. Prágai osztályukra hivatkoznak, és Őnekik továbbítják a problémámat. Azonban én a Mall.hu-tól rendeltem. Szerintem nem az a legjobb megoldás, hogy másra hárítják a problémát (akikkel amúgy én nem vagyok kapcsolatban), Ők pedig mossák kezeiket. Összegezve: véleményem szerint a felmerülő problémákat nem akarják vagy nem képesek megoldani.
A TERMÉK TÖRÖTT ÁLLAPOTBAN KERÜLT KISZÁLLÍTÁSRA .
Sajnálattal tájékoztatom, hogy a KALIMBA teljességgel használhatatlan. Annyira hamisak a hangok, hogy az teljesen félreviheti főleg gyereket, felnőtteket meg inkább idegesíti nem megnyugtatja a fals hangzás. 2 db-ot rendeltem, számomra nem kis összegért. Vissza is küldeném, de már nem tudok még a szállításra is fizetni. A mellékelt tájékoztató legalább lehetne magyar nyelvű. Ha valami megoldás, kérem jelezzék.
2x rendeltem, egyik termek sem erkezett meg, es nem is szoltak, hogy, bocsi, ne vard...
Nem azt a terméket kaptam amit rendeltem.! Vártunk a csomagra de nagy csalódás volt benne mert nem azt a terméket kaptuk amit vártunk. Hasznàlhatatlan.
Eppen ezen a héten baszták át egy hűtőgépvásárlásnál a baratnőmet.
1. megrendeléshez kétszer egymásután ugyanazt a sérült hűtőt akarták kiszállítani.
Azt mondták, h sztornózza az első megrendelést és adjon fel egy ujat, amit utánvéttel fizet majd.
Erre a megrendelésre sem tudtak, vagy akartak szállítani.
Nem utalják vissza a pénzét amit befizetett.
Pocsék ügyintézés, pocsék beszállító, előnytelen a vevőt lehúzó szerződési feltételek.
4 napja az általuk okozott kár 40000 ft.
Felolvadt élelmiszerek.
FELJELENTÉS INDUL ELLENÜK.
Kerüljétek el ezt a bandát, ha jót akartok magatoknak!
Gagyi hibás használhatatlan árut küldtek már máaodszorra is.. és még saját pénzen vizsgáltassam be..
garanciális időn belül visszaküldött távirányítót másfél hónapja nem cserélik ki, a TV-t így nem tudom használni
/huszonezer ft/
6 hete megrendeltem és kifizettem a 3,5 literes kuktát, mely azóta sem érkezett meg! Felháborító
Sziasztok rendeltünk egy színvaltos furdonadragot a férjemnek hát egy ft nem ér se a színét nem valtoztatja se az anyaga nem olyan undorító
2023.06.22-én megrendelt terméket(előre kifizettem),melynek szállítását 06.26-28 időpontra jelezték a mai napig nem küldték és a szállítás várható időpontját naponta hosszabbítják. Sem telefonon sem emailben nem elérhetők.
Szálhámos csapat,senki ne rendeljen Tőlük!!!
Hazug csaló cég használhatatlan terméket küldenek a vásárlásról nem adnak számlát semmilyen megkeresésre nem reagálnak, nem lehet visszaküldeni a hibás terméket.
A 2023 01.31. én leadott # 97202 számú rendelésemből az egyik termék nem működött, visszaküldtem a cég címére visszaigazoló lappal együtt mert számlát nem küldtek! A terméket azóta sem cserélték sem az árát vissza nem térítették! Megbízhatatlan inkorrekt cég.
Sajnos pár napon belül , működésképtelenné vált az akupunktúrás toll.Írtam egy emailt a webáruháznak , de még nem kaptam semmilyen választ.
Tegnap megkaptam önöktöl a rendelt csomagot. Azaz nem azt amiert fizettem. A szamlam,29755 ft volt. Ez tartalmazott volna1 par kompressziós zokni 7990 tovabbá 2 kompressziósvterdvedötb20985 ft ertekben. Szallitas express, /azt mar fel sem rovom, hogy ket nap helyett ket het múlva erkezett meg/. 290 ft. Utanvet 490 ft. Amit a csomag tartalmazott 1 db m terdrögzitö, 1db xl terdrögzìtö. 2023 apr . 26. An adtam le a rendelesem.a132211 rendelesi szamon. Kerem, a hibajuk korrigalasat. Tisztelettel.
Megrendelésem, hiányosan erkezett. A csomagban nem volt szamla, a rendeles visszaigazolason feltüntetett összeget fizettem , es a csomagban nem az volt amit kertem.
Rendeltem az áruháztól egy Rowenta akkus porszívót. Az ár jó volt, de kis kalandozással a neten észre kellett vennem, hogy ennek a gépnek az akku teljesítménye nekem kevés. A rendelés 2023.05.07.-én (vasárnap) 15.00-kor történt, a visszamondás 2023.05.08. 15.30.-kor, azaz a rendelést követő fél óra múlva. Másnap kaptam egy mail-t, 9.04.-kor, hogy nem tudják törölni a rendelést, mert előkészítésre/átadásra került(ek) a futárszolgálat részére. Utána ismét érkezett egy mail 16.01.-kor, hogy "A megrendelt termék(ek) előkészítésre került(ek) a futárszolgálat részére". Tehát vagy a délelőtti nem volt igaz, vagy ez. A gépet természetesen nem fogom átvenni, ezzel a megrendelés törlődik. De erre mi szükség van? Felesleges költség, üzemanyag a futárnál, környezetszennyezés. A szállítás gyorsasága 5 csillagot érdemelne, az ügyintézés rugalmatlansága meg 1 csillagot.
A véleményem jó is, és rossz is erről a webáruházról.
Első vásárlásom volt tőlúk. Az Árukeresőn "Megbízható bolt" jelzés volt, és pluszban az "Ország boltja", ez úgy gondoltam, jelent valamit.
Grilles mikrót rendeltem ápr 11-én 42 ezer ft értékben, az övéké volt a legjobb ár. A kiszállítási idő a weboldalukon írtak szerint: ápr 13-14. A vételárat a megrendeléskor átutaltam, amit azonnal visszaigazoltak. Hamarosan jött az értesítés, a csomag elkészítve a futárnak való átadásra. Ápr 17-én telefonáltunk az ügyfélszolgálatra (a telefonszám az oldalukon nincs fent, csak a Google-ban található) azonnal felvették, kedves, udavrias, segítőkész volt a munkatársuk. Megnézte, stb. A csomag másnap (ápr 18-án) megérkezett, sértetlen állapotban (GLS).
Minket a 4-5 nap késés nem zavart, nem ajándéknak vettük, Eddig minden rendben volt.
Felbontás után kiderült, hogy a készülék sérült, a hátulján a fedőlemez behorpadt, félig levált a készülékről, a hátlemez sarkán letört egy kis darab , stb. Első perctől fotóztuk, ahogy vettük ki. A nylon csomagolásból ki sem vettük, azon mód vissza is tettük, lezártuk a dobozt. Magát a dobozt is lefotóztuk, hogy sértetlen, tehát nem szállítási hiba. A készülék sérülten került bele.
Újabb telefon az Ügyfélszolgálatra, azonnal felvették,közölték, hogy sajnos nem tudnak másikat küldeni, de küldik a futárt, és visszautalják a vételárat. Másnap jött a futár (DPD) elvittte a dobozt. Most itt tartunk.
A rendelt, és a mai napon átvett csakra karkötő egyik sötét színű "köve" rövid idejű viselet után sötétre színezte a bőrömet, ami egy kristály esetén meglehetősen morbid. Azok a gyöngyök nyilvánvalóan műanyagok. Nagy csalódás.
MALL.cz már 2000 óta jelen van az internetes kereskedelemben. Az évek során vezető pozícióba került a cseh piacon. Az anyacég több mint 45 webáruházat működtet hazánkon kívül Lengyelországban, Szlovákiában, Szlovéniában és Horvátországban.
A cégcsoport fő célkitűzése a vásárlói szokások átalakítása, és a szolgáltatások színvonalának folyamatos emelése.
Egyre több ember találja egyszerűbbnek és célravezetőbbnek az internetes vásárlást Kelet- és Közép-Európa szerte. Mi számukra szeretnénk maximális vásárlási élményt biztosítani a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva.
Mi az, amit ajánlunk, és mi a filozófiánk?
Számunkra a legfontosabb, hogy szeretnénk lehetőséget biztosítani a maximális vásárlási élmény eléréséhez, a teljes körű ügyfélszolgálat mellett, megbízható, minőségi termékek legszélesebb választékát kínálva. Kimozdulás nélkül hozzájuthat, legyen szó hűtőszekrényről, UHD TV-ről, játékról, fűnyíróról, ruháról vagy állateledelről, mi a vásárlás terén maximális kényelmet nyújtunk. A termékekkel és az áraikkal kellemes meglepetéssel szolgálunk saját otthonában!
Kapcsolat:
m-HU Internet Kft.
Soroksári út 44.
1095 Budapest
Cégadatok:
Cégjegyzékszám: 01-09-329752
Adószám: 26516574-2-43
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: info@mall.hu
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés