Notino

Notino
Hirdetés
Notino Értékelései Értékelések átlaga: 2.4 (280 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2023. június 29.

2023.jún.23-án írtam itt véleményt, melyet szeretnék kiegészíteni az azóta történt fejlemények alapján. Reklamáltam a webáruházban is, és "kárpótlásként" a romlott testápolóért e-mailben küldtek egy ajándékutalványt 4000 Ft értékben. Őszintén szólva már az is meglepett,hogy egyáltalán foglalkoztak a problémámmal, és elismerték a hibát. Az utalvány értéke számomra elfogadható, pozitívum az is, hogy pár hónapig érvényes,tehát nem kell rögtön levásárolni. Nyilván fel fogom használni majd, de még mindig van bennem egy keserűség, mivel az értékelésem továbbra sem látható a termék alatt a weboldalukon (lehet,hogy ugyanazt a romlott krémes szettet árulják továbbra is....hmmmm...) A termékértékeléseknek ez a - véleményem szerint - tisztességtelen moderálása nagyon nem bizalomgerjesztő.

Notino válasza (2023. július 21.) :
Kedves Vica!
Köszönjük a visszajelzését és elsősorban nagyon sajnálom, hogy lejárt termék érkezett meg Önhöz. Mint az egyik legnagyobb parfümöket és kozmetikumot forgalmazó webáruház, mindig a legmagasabb minőségű, eredeti termékeket értékesítettük és értékesítjük. Együttműködünk a legnagyobb kozmetikai gyártókkal, mint a LVMH, a L’Oréal, a Coty, a Puig, az Estée Lauder, a Shiseido és még sok más neves márkával. Cégünk 2004 óta van a piacon és 20 millió ügyfél bizalmát élvezzük, amit nagyra értékelünk és természetesen tevékenységünket felügyeleti hatóságok, valamint partnereink és maguk a márkák felügyelik.. A visszajelzése alapján alapján úgy látom a reklamációját a kollégáim már fel is dolgozták Önnek, remélem a feldolgozási folyamattal meg volt elégedve. Cégünk folyamatosan dolgozik a fejlesztésen és fontos számunkra a Vásárlóink visszajelzései, így amennyiben észrevétele lenne azt örömmel vennénk, ha megosztaná velünk telefonon, hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-22014, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. június 28.

Érthetetlen számomra, ha rendelek valamit és nem azt a terméket adják amit rendeltem,ami az átvételkor ki is derül, (persze már csak a fizetés után! ), miért kell kupont kapjak, miért nem a vételárat adják vissza, ha már hibáztak!
Majd én eldöntöm ezek után akarok e itt vásárolni, de nem, rám kényszerítenek egy újabb vásárlást...

2023. június 23.

Egy Lolita Lempicka Lolitaland szettet vásároltam (edp+lotion+kozmetikai táska), melyben a lotion szavatossági ideje 5 hónapja lejárt. Oké, nem nagy tragédia, túltettem volna magam rajta, végülis maga a parfüm volt a vásárlásom célja . Ami viszont rettenetesen feldühített, hogy megemlítettem a lejárt szavatosságot az értékelésemben a notino oldalán a termék alatt, és az értékelésem rövid idő után eltűnt..... Ennyit arról, mit is érnek az értékelések, mennyit tüntethetnek el naponta csak azért, mert negatív kritikát is tartalmaz. A vásárlók totális hülyének nézése az, ami miatt nem tudok erre a webáruházra mint megbízható beszerzési forrásra tekinteni. Mert ha így áll a dolog a vásárlói értékelések területén, akkor feltételezem, hogy így megy ez náluk minden más szempontból is.

Notino válasza (2023. szeptember 8.) :
Kedves Vica!
Köszönjük, hogy értékelt minket, és nagyon sajnáljuk, hogy a nálunk vásárolt termékek minősége nem volt Önnek megfelelő. Mivel cégünk már 2004 óta van a piacon és jelenleg már 28 országban értékesítjük termékeinket és több millió vásárló bizalmát élvezzük, így szeretnénk Önt biztosítani, hogy a nálunk vásárolt termékek biztosan eredetiek. A termékeket egyenesen a gyártótól vagy a megbízható beszállítóktól szerezzük be és nem lehetséges, hogy a nálunk vásárolt termékek közé hamisítványok kerüljenek. Minden nálunk vásárolt terméket 2 éven belül reklamálhat minden kedves Vásárlónk és, ha a terméket bevizsgáljuk és a termék minősége valóban nem megfelelő, akkor feldolgozzuk azt a Vásárlónk kérése szerint. Bízunk abban, hogy, ha még vásárolna nálunk a jövőben, a következő vásárlása során minden zökkenőmentes lesz.
Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. június 15.

Clinique Happy parfümöt vásároltam a Notinonál, és sem az illata, sem a tartóssága nem hasonlít a valódi termékre. Nagy csalódás.

Notino válasza (2023. július 21.) :
Kedves Laura!
Köszönjük az értékelését és nagyon sajnálom, hogy a megvásárolt termék nem nyerte el a tetszését.
Vásárlóinknak garantáljuk az eredetiséget, hiszen a termékeinket közvetlenül a hivatalos gyártótól szerezzük be, mint bármilyen más klasszikus drogéria. Természetesen mindenért garanciát vállalunk, így amennyiben érdekelné Önt ez a lehetőség, kollégáim szívesen várnák a megkeresését hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. március 19.

Vichy Aqualua Thermal arckrémet rendeltem. 12 éve használom ezt a típusú krémet, eddig mindig gyógyszertárakban vettem meg. Nem sokkal, de kedvezőbb ára miatt rendeltem meg most a notino-n. Minden látszat ellenére ez a krém nem az, sem illatában, sem állagában. Nem jó a bőrömnek, nehezen tolerálja, kipattogzott tőle. Nagyon csalódtam.

Notino válasza (2023. május 18.) :
Kedves Ildikó!
Köszönjük, hogy értékelt minket, és nagyon sajnáljuk, hogy a nálunk vásárolt termékek minősége nem volt Önnek megfelelő. Mivel cégünk már 2004 óta van a piacon és jelenleg már 28 országban értékesítjük termékeinket és több millió vásárló bizalmát élvezzük, így szeretnénk Önt biztosítani, hogy a nálunk vásárolt termékek biztosan eredetiek. A termékeket egyenesen a gyártótól vagy a megbízható beszállítóktól szerezzük be és nem lehetséges, hogy a nálunk vásárolt termékek közé hamisítványok kerüljenek. Minden nálunk vásárolt terméket 2 éven belül reklamálhat minden kedves Vásárlónk és, ha a terméket bevizsgáljuk és a termék minősége valóban nem megfelelő, akkor feldolgozzuk azt a Vásárlónk kérése szerint. Bízunk abban, hogy, ha még vásárolna nálunk a jövőben, a következő vásárlása során minden zökkenőmentes lesz.
Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. március 19.

Vichy Aqualua Thermal arckrémet rendeltem. 12 éve használom ezt a típusú krémet, eddig mindig gyógyszertárakban vettem meg. Nem sokkal, de kedvezőbb ára miatt rendeltem meg most a notino-n. Minden látszat ellenére ez a krém nem az, sem illatában, sem állagában. Nem jó a bőrömnek, nehezen tolerálja, kipattogzott tőle. Nagyon csalódtam.

Notino válasza (2023. április 28.) :
Kedves Ildikó!
Köszönjük a visszajelzését és nagyon sajnáljuk, hogy a megvásárolt termék nem nyerte el a tetszését.
Vásárlóinknak garantáljuk az eredetiséget, hiszen a termékeinket közvetlenül a hivatalos gyártótól szerezzük be, mint bármilyen más klasszikus drogéria. Természetesen mindenért garanciát vállalunk, így amennyiben érdekelné Önt ez a lehetőség, kollégáim szívesen várnák a megkeresését hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. március 17.

Évek óta rendelek az oldalról. Sosem kaptam hamis vagy rossz minőségű terméket. Teljesen korrekt, gyors, megbízható webáruház. A mostani rendelésnél is minden rendben zajlott. Köszönöm Notino!

Notino válasza (2023. április 28.) :
Kedves Cintia!
Köszönjük a pozitív visszajelzését és nagyon örülünk, hogy elégedett mind a termékeinkkel, mind a szolgáltatásainkkal. Hetente megújuló akciókkal várjuk Önt vissza az oldalunkra. Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. március 15.

Silány minőségű feltehetően kínai gyártásból származó parfümöket árulnak méregdrágán.
Kerülendő a notino minden terméke!

Notino válasza (2023. március 15.) :
Kedves Attila!
Köszönjük a visszajelzését és elsősorban nagyon sajnálom, hogy nem volt megelégedve a rendelt termékkel. Mint az egyik legnagyobb parfümöket és kozmetikumot forgalmazó webáruház, garantáljuk termékeink eredetiségét és minőségét. Mindig a legmagasabb minőségű, eredeti termékeket értékesítettük és értékesítjük. Együttműködünk a legnagyobb kozmetikai gyártókkal, mint a LVMH, a L’Oréal, a Coty, a Puig, az Estée Lauder, a Shiseido és még sok más neves márkával. Cégünk 2004 óta van a piacon és 13 millió ügyfél bizalmát élvezzük, amit nagyra értékelünk és természetesen tevékenységünket felügyeleti hatóságok, valamint partnereink és maguk a márkák felügyelik, ami azt jelenti, hogy nem lehetséges, hogy az Ön által megkapott áru ne legyen hiteles. Cégünk folyamatosan dolgozik a fejlesztésen és fontos számunkra a Vásárlóink visszajelzései, így amennyiben észrevétele lenne azt örömmel vennénk, ha megosztaná velünk telefonon, hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-22014, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. március 8.

Sajnos rossz tapasztalatom van most a Notinoval kapcsolatban....csalódás..
Douglasban kipróbált parfüm..picit fújt tovább tartott mint amit rendeltem a Notinon..kb fél óra és fújhatom magamat mégegyszer...Nagyon sokat...sajnálom. Drága volt...tanulság volt többet nem rendelek..
Ráadásul a futár is enyhén parittya volt....

Notino válasza (2023. május 18.) :
Kedves Éva!
Köszönjük a visszajelzését és nagyon sajnálom, hogy a megvásárolt termék nem nyerte el a tetszését.
Vásárlóinknak garantáljuk az eredetiséget, hiszen a termékeinket közvetlenül a hivatalos gyártótól szerezzük be, mint bármilyen más klasszikus drogéria. Természetesen mindenért garanciát vállalunk, így amennyiben érdekelné Önt ez a lehetőség, kollégáim szívesen várnák a megkeresését hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. február 17.

Nagyon sajnálom, hogy nekem is a rossz tapasztalatról kell írnom a parfüm vásárlással kapcsolatban.
Kaptam próbát egy rúzs vasárlasanál az Önök üzletében. Annyira negtetszett , 6hogy azonnal megrendeltem online.
A megkapott parfüm közelében sem volt, mint a probának . Jóformán még az illatát sem érezni.
Nagyon csalódott vagyok, mert nagyon sokba került

Notino válasza (2023. március 15.) :
Kedves Vera!
Köszönjük, hogy értékelt minket, és nagyon sajnáljuk, hogy a nálunk vásárolt termékek minősége nem volt Önnek megfelelő. Mivel cégünk már 2004 óta van a piacon és jelenleg már 28 országban értékesítjük termékeinket és több millió vásárló bizalmát élvezzük, így szeretnénk Önt biztosítani, hogy a nálunk vásárolt termékek biztosan eredetiek. A termékeket egyenesen a gyártótól vagy a megbízható beszállítóktól szerezzük be és nem lehetséges, hogy a nálunk vásárolt termékek közé hamisítványok kerüljenek. Minden nálunk vásárolt terméket 2 éven belül reklamálhat minden kedves Vásárlónk és, ha a terméket bevizsgáljuk és a termék minősége valóban nem megfelelő, akkor feldolgozzuk azt a Vásárlónk kérése szerint. Bízunk abban, hogy, ha még vásárolna nálunk a jövőben, a következő vásárlása során minden zökkenőmentes lesz.
Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. február 1.

Kedvenc parfümömet (Sia) innen szoktam rendelni, mert nehéz hozzájutni és eléggé drága is lett, de többet a notino oldaról nem rendelek, inkább keresek más illatot.
Most van itthon 3 db és az tűnt fel, hogy más az illatuk.
Aztán egymás mellé tettem őket és a színűk is teljesen más.
Kicsit furcsa...ha eredeti parfüm lenne, akkor ez hogy is van?
Kár hogy képet nem tudok csatolni.
A szállítással nincs baj, gyorsan megjött a csomag, de inkább nem ajánlom őket senkinek!

Notino válasza (2023. február 3.) :
Kedves Eszter!
Köszönjük, hogy értékelt minket és kifejezte véleményét a nálunk vásárolt termékekkel kapcsolatban. Nagyon sajnáljuk, hogy az az érzése, hogy nem eredeti terméket kapott, mivel a termékek illata más és a színük is megváltozott. Nagyon gyakran megtörténik, hogy a gyártó megújítja a termék kinézetét vagy összetételét. Temészetesen ilyenkor is jelezheti cégünknek, hogy eltér a termék kinézete és illata a megszokottól és mi nagyon szívesen bevizsgáljuk a terméket, ha visszaküldi hozzánk. Termékeink minőségére és eredetiségére 2 év garanciát vállalunk. Mint az egyik legnagyobb parfümöket és kozmetikumot forgalmazó webáruház, garantáljuk termékeink eredetiségét és minőségét, mivel együttműködünk a legnagyobb kozmetikai gyártókkal, mint a LVMH, a L’Oréal, a Coty, a Puig, az Estée Lauder, a Shiseido és még sok más neves márkával.
Fontos számunkra, a Vásárlóink pozitív visszajelzése, így ebben az esetekben is élhet reklamációval a cég felé, ha a nálunk vásárolt termék más illatú, mint amit megszokott. Kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Kollégáim várják a megkeresését, hogy a lehető leghamarabb megoldást tudjunk találni az Ön megelégedettségére.
Üdvözlettel,
Notino
2023. január 25.

Hamis batch kódos termékeket árulnak, ezt bizonyítani tudom. Az enyém hamis volt. A termék illata is más és gyenge, NYILVÁNVALÓ HAMISÍTVÁNY. Nem fogadják el a kritikát, és csak ajándékutalványt hajlandóak küldeni. Ez semmit sem ér, mert hamis terméket nem szeretnék többé vásárolni. Azt mantrázzák egy egyenszövegben, hogy a "legmagasabb sztenderdek" szerint működnek együtt világcégekkel, és a "szakértőik" majd megvizsgálják a helyzetet.
Az a javaslatom, hogy amennyiben hasonló gondotok van, egyszerűen ÁLLJATOK EL A VÁSÁRLÁSTÓL! Így visszatérítik a kért összeget. Utána elfelejthetitek a Notino-kalandot, lehetőleg örökre
Minőségi reklamáció után ajándékcsekkel büntetnek, amit levásárolhatsz. Visszafizetés nincs.
Volt idő, amikor tisztességesebben működtek, és gyakrabban előfordult valid batch kódos termékük is.
Valószínűleg a Fogyasztóvédelemhez fordulok, mert rengeteg embert és céget megkárosítanak.
MOST NEM ÉRI MEG NÁLUK VÁSÁROLNI!!!
MINDENKIT ÓVA INTEK A NOTINO-TÓL!!!
HAMIS CÉG HAMIS TERMÉKEKKEL.

Notino válasza (2023. május 18.) :
Kedves Marianna!
Köszönjük a visszajelzését és elsősorban nagyon sajnálom, hogy nem volt megelégedve a rendelt termékkel. Mint az egyik legnagyobb parfümöket és kozmetikumot forgalmazó webáruház, garantáljuk termékeink eredetiségét és minőségét. Mindig a legmagasabb minőségű, eredeti termékeket értékesítettük és értékesítjük. Együttműködünk a legnagyobb kozmetikai gyártókkal, mint a LVMH, a L’Oréal, a Coty, a Puig, az Estée Lauder, a Shiseido és még sok más neves márkával. Cégünk 2004 óta van a piacon és 20 millió ügyfél bizalmát élvezzük, amit nagyra értékelünk és természetesen tevékenységünket felügyeleti hatóságok, valamint partnereink és maguk a márkák felügyelik, ami azt jelenti, hogy nem lehetséges, hogy az Ön által megkapott áru ne legyen hiteles. Cégünk folyamatosan dolgozik a fejlesztésen és fontos számunkra a Vásárlóink visszajelzései, így amennyiben észrevétele lenne azt örömmel vennénk, ha megosztaná velünk telefonon, hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-22014, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. január 6.

Mugler Angel Novat rendeltem a weboldalról, előzőleg a Douglasban próbáltam az illatot, ott nyerte el a tetszésem. Ezt követően rendeltem Notinoról, teszem hozzá, egy 40 ezer forintos parfümről beszélünk. Megrendelés utáni nap, betévedtem az Arénában lévő Notinoba. Leteszteltem a boltban is a parfümöt. Nos, tesztelés után rögtön rájöttem, hogy nem eredeti illatot árulnak a Notino üzletben. A parfüm némileg hasonlított a Douglasban lévő, eredeti illatra, viszont fél órát sem tartott. Azon nyomban lemondtam a rendelésem. Senkinek nem ajánlom a Notinot, pláne azért, mert nem kis összegű parfümöket próbálnak eladni.

Notino válasza (2023. február 3.) :
Kedves Jade!
Köszönjük, hogy megosztotta a vásárlása során szerzett tapasztalatát, ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy nem teljes elégedettséggel gondol vissza a megrendelésére. Mint az egyik legnagyobb parfümöket és kozmetikumot forgalmazó webáruház, garantáljuk termékeink eredetiségét és minőségét. Nagyon sajnálom, hogy ennek ellenére olyan érzése volt, hogy a nálunk kiállított termék illata nem olyan intenzív, mint az amit a Douglasban próbált ki. Együttműködünk a legnagyobb kozmetikai gyártókkal, mint a LVMH, a L’Oréal, a Coty, a Puig, az Estée Lauder, a Shiseido és még sok más neves márkával és a nálunk kapható Mugler termékek is biztos eredetiek, mivel a L'Oréal kozmetikai konszerntől szerezzük be őket, akik együttműködő partnereink. Az illat intenzitására nagyon sok minden lehet kihatással, megtörténhet, hogy, ha egy teszter régebben van felbontva az illat nem olyan intenzív. Természetesen minden nálunk vásárolt termék minőségéért garanciát vállalunk és bízunk abban, hogy a következő tapasztalata cégünkkel pozitív lesz és Ön is elégedett Vásárlóink közé fog tartozni.
Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2023. január 4.

Kedves Notino!
Egy cseppet sem bántam meg,hogy tőletek rendeltem. Köszönöm nektek a gyorsaságot és rugalmasságot. Beszéltem telefonon az egyik ügyintézővel, mert segítséget kellett kérnem, nagyon kedves és segítőkész volt. Minden termékkel meg vagyok elégedve 100 százalékban. Legközelebb is tőletek rendelek az már biztos.

Notino válasza (2023. február 16.) :
Kedves Anita!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatát. Nagyon örülünk, hogy elégedett volt mind a megrendelésével, mind az ügyfélszolgálati munkatársunk segítségnyújtásával. Cégünk folyamatosan dolgozik a fejlesztésen és fontos számunkra a Vásárlóink visszajelzései, így amennyiben észrevétele lenne azt örömmel vennénk, ha megosztaná velünk telefonon, hétköznap 8-18 óra között a +3642-22014, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. november 11.

Bevittem a Douglasban vásárolt parfümömet összehasonlítani a Notinoban lévővel…Jó nagyokat nevettem közben…egy kis odafigyeléssel elkerülhető lehetne az itteni negatív kommentek nagy része (olcsó húsnak….)

Notino válasza (2023. február 3.) :
Kedves Dorottya!
Köszönjük, hogy értékelt minket, ellenben nagyon sajnáljuk, hogy a nálunk elérhető és kiállított parfümök nem nyerték el a tetszését. Mivel nagyon sok mindentől függ egy adott parfüm tartóssága, pl. attól is, hogy melyik szállítmányból vannak a termékek, vagy pl., hogy mióta van az adott termék kiállítva, így nagyon nehéz összehasonlítani két terméket. Minden nálunk vásárolt termék minőségére garanciát vállalunk. Mindig a legmagasabb minőségű, eredeti termékeket értékesítettük és értékesítjük. Cégünk 2004 óta van a piacon és 13 millió ügyfél bizalmát élvezzük, amit nagyra értékelünk és természetesen tevékenységünket felügyeleti hatóságok, valamint partnereink és maguk a márkák felügyelik, ami azt jelenti, hogy nem lehetséges, hogy a nálunk kiállított termékek ne legyenek eredetiek. Remélem, hogy ez a tapasztalata nem veszi el a kedvét a nálunk vásárlástól.
Folyamatosan megújuló kedvezményekkel és akciókkal várjuk Önt weboldalunkra. Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. november 10.

Nem először volt problémám a Notinoval,a korábban tőlük vásárolt CH GG parfumom tartóssága maximum egy óra volt,ellenben a konkurens cégeknél vásárolt TARTÓS,EREDETI parfümokkel,melyek legalább fel napig intenzíven érezhetően voltak.
Az mostani rendelesem biztosan az utolsó volt: kiküldték az általam rendelt parfümöt sérülten és hiányosan,majd miután saját költségemre visszapostaztam,kikuldtek UGYANÚGY SÉRÜLTEN ÉS HIÁNYOSAN,amire a megoldás ismet az,hogy SAJÁT KOLTSEGEMEN POSTAZZAM VISSZA,raadasul az előző visszakuldesnel senki nem kérte,hogy bizonylatot kérjek az összegről,így azt gondolom senki nem is fogja megtéríteni.
Nevetséges,hogy folyamatosan átverik a vásárlókat,a véleményeket elnézve nem én voltam az első,aki nem eredeti termeket kapott az eredeti áráért.

Az biztos,hogy soha többet nem rendelek innen és az összes ismerősömnek is javasolni fogom,hogy felejtsék el a Notinot.

Kedves Notino,a pénzemet meg mindig várom vissza,megköszönni pedig azt hiszem,részemről nincs mit.

Notino válasza (2023. február 3.) :
Kedves Anita!
Köszönjük, hogy értékelt minket, ellenben nagyon sajnáljuk, hogy a nálunk vásárolt termékek minősége nem volt megfelelő. Mivel cégünk már 2004 óta van a piacon és jelenleg már 28 országban értékesítjük termékeinket és több millió vásárló bizalmát élvezzük, így szeretnénk Önt biztosítani, hogy a nálunk vásárolt termékek biztosan eredetiek. A termékeket egyenesen a gyártótól vagy a megbízható beszállítóktól szerezzük be és nem lehetséges, hogy a nálunk vásárolt termékek közé hamisítványok kerüljenek. Minden nálunk vásárolt terméket 2 éven belül reklamálhat minden kedves Vásárlónk és, ha a terméket bevizsgáljuk és a termék minősége valóban nem megfelelő, akkor feldolgozzuk azt a Vásárlónk kérése szerint. Mivel csak akkor tudjuk megtéríteni a visszaküldés költségét, ha erről bizonylatot kapunk, így, ha ezt nem kapjuk meg mielőtt a reklamációt feldolgoznánk, így nem tudjuk annak költségét megtéríteni. Természetesen, ha a bizonylatot idöben kézhez kapjuk, akkor a visszaküldés költéségét is megtérítjük elfogadott reklamáció esetén. Nagyon sajnáljuk negatív tapasztalatát cégünkkel, de remélem, hogy a reklamációját azóta már feldolgoztuk az Ön megelégedettségére és bízunk abban, hogy, ha még vásárolna nálunk a jövőben, a következő vásárlása során minden zökkenőmentes lesz!
Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. november 9.

Decemberben lesz az esküvőnk. Sosem sminkeltem magamat, de ezen a napon szeretnèm. Nem tudtam milyet válasszak, nincs ismeretem, így kapóra jött az aktuális akciójuk, kis alapozócsomag többféle színben. Sajnos egy termék amit rendeltem nem volt raktáron, így mivel nem értem el az összeghatárt, automatikusan törlődött az ajándék is. Írtam nekik egy email, hogy csak emiatt rendeltem, pár percen belül felkerestek és miután elmeséltem a sztorimat, hozzáadták a kis csomagot a rendelésemhez. Nagyon korrektnek találom és hálás vagyok, mert kipróbálás után már tudom is milyet kell rendeljek. Köszönöm utólag is! Még annyit hozzáfűznék, hogy eddig minden rendelésem rendben volt, zökkenőmentesen zajlott, a termékekkel is elégedett vagyok. :)

Notino válasza (2023. február 16.) :
Kedves Miletta!
Köszönjük a pozitív visszajelzését. Nagyon örülök, hogy végül megoldódott a megrendelés leadása után felmerült probléma, és meg volt elégedve az ügyfélszolgálatunkon végzett munkával. Cégünk folyamatosan dolgozik a fejlesztésen és fontos számunkra a Vásárlóink visszajelzései, így amennyiben észrevétele lenne azt örömmel vennénk, ha megosztaná velünk telefonon, hétköznap 8-18 óra között a +3642-22014, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. november 4.

Kedves Notino…!

A bánatos faszom kivan azzal hogy rendelek egy parfümöt és úgy ahogy eddig is, az egyik nap megrendelem második nap feldolgozzák harmad napra itt van futárral, írta is a dátumot a weblapon hogy meglesz akkora… így tettem most is erre el sem indult a csomag harmadnapra mintha le sem adtam volna a rendelést.. mondom jó nem baj elutazunk Pestre a hétvégére így töröltetem a házhoz rendelést és be kérem egy új rendelésbe az Arénába amit pont péntekre írja hogy addigra ott lesz pont megyünk moziba aznap mondom tökéletes. Erre szintúgy mintha le sem adtam volna a rendelést a csomagom sehol nincs… mondom oké nem sürgős egy parfümöt rendeltem az ajándékok miatt is .. nem baj szombaton megyünk vissza haza és haza rendelem megint, hétköznap mindegy ha 3-4 nap is mire ideér át tudom venni bármikor
Ja igen csak a geci sok variálás után már merr fel sem adják önök a kurva csomagot meg sem érkezik még az Arénába se helybe mire ma újra megrendeltem volna immáron harmadjára és otthonra ugye már 3-4 ezer Ft al drágább lett a Stronger with you absolutely parfüm ja és buktam az Armani ajándék táskát és az ajándék női parfumos cuccot is.
Bánatos faszomat a napi ár emelésnek ja és utoljára is úgy rendeltem már hogy egy 1000ft al drágábban de az meg oké egye fene ekkora összegnél de 3-4 ezer forint !! 2 nap alatt vicc inkább megrendelem máshonnan vagy küldjék ki a címemre 23.640 Ft ért az ajándékokkal együtt amit hozza választottam amennyiért elsőre rendeltem csak basszák kiküldeni a csomagot egyszerűen sehol nem tudom at venni a megadott időben !!!!! Erre buktam az ajándékokat is már ki sem lehet választani a kosárnál!!! Mind az önök hibája én ott voltam mindig amikorra és ahova írtak a tuti biztos szállítást és átvételt
Rendelés számok: 66854013 , 66856304
Menjenek a jó büdös fszmba!!!!!!!!

2022. október 25.

Az elmúlt 9 évben 10 alkalommal rendeltem tőlük, minden rendben volt. Mostani hétvégén is rendeltem volna, beírtam a kedvezmény kódot, meg is jelent a kedvezményes ár, "Tovább a Pénztárba" gomb, ott még pár perc alatt kiválasztottam a felkínált kedvezményes termékek közül egyet, tovább adatokhoz, befejezés...
és a visszaigazolás már magasabb összegről szólt (~8e forinttal). Mint kiderült, pontban éjfélkor lejárt a kód (aminek a lejárata nem volt feltüntetve).
Az ügyfélszolgálat azzal hárította el a megkeresésemet, hogy a "a rendelésében nem látom a kupont melyet aktiválni kellett volna", ami szerintem nem olyan meglepő, ha egyszer a rendszerük szó nélkül törölte már a "pénztárnál", miközben a rendeléshez tartozó adatokat töltöttem/ellenőriztem.
Kizárólag a korábbi jó tapasztalatok miatt adok 3 pontot, mert a mostani ügyfélélmény nem éri el az elégséges szintet.

Notino válasza (2022. október 28.) :
Kedves Ádám!
Köszönjük, hogy értékelt minket, ellenben nagyon sajnáljuk, hogy nem teljes elégedettséggel gondol vissza a megrendelésére. Amennyiben a weboldalunkon keresztül adja le a megrendelését, rendszerünk felkínálja Önnek a kedvezményeket és a különböző kuponkódokat. Sajnálom, hogy nem találta meg azt az információt oldalunkon, hogy mettől-meddig tartanak akcióink és ezért csalódnia kellett, mivel a rendszerünk nem tudta hozzáadni a megrendeléséhez azt az akciót, aminek felhasználási ideje már sajnos lejárt. Legközelebb, ha szeretné, hogy a megrendelésében érvényesítve legyen az oldalunkon feltüntetett kedvezmény, kérem, próbálja meg a hét elején leadni a megrendelését, mivel akcióink általában hétfőtől-vasárnapig tartanak. Mi is nagyon szívesen segítünk Önnek a megrendelése leadásában. Szeretnénk elnézést kérni a kollégáim nevében, a nem ügyfélbarát kiszolgálás miatt. Észrevételét továbbítottam és bízunk abban, hogy a következő vásárlása során minden zökkenőmentes lesz!
Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. október 22.

Sajnos nem kis értékben vásároltam tőlük pár napja! A parfüm csalódás 😥
Mostmár félek s kételkedek abban is h a majd 40ezer forintos krémek is hamisak amit a sensitive bőrőm nem is fog elviselni! Régebbi vásárlásomnál elhittem h eredeti a parfüm.. Az illata és tartóssága mondhatni jó volt bár nem tartott fél óráig sem!
Ugyan azt rendeltem most is..
Sírni tudnék!! 4hónapig gyüjtögettem h megvegyem a parfümöt és a krémeket!
Ez a parfüm vicc.. Az illata is más és 5 percig sem tart!😥 Legközelebb jól meggondolom honnan veszem a parfümöt!!! Jó lett vna előbb utána olvasni a véleményeknek, tapasztalatoknak! 🤷‍♀️🤦‍♀️

Notino válasza (2022. október 28.) :
Kedves Adrienn!
Köszönöm, hogy értékelt minket, ellenben nagyon sajnálom, hogy a megvásárolt parfüm nem nyerte el a tetszését, mivel más az illata, mint az előtte vásárolt parfümnek és a tartóssága sem megfelelő. Mint az egyik legnagyobb parfümöket és kozmetikumot forgalmazó webáruház, garantáljuk termékeink eredetiségét és minőségét. Mindig a legmagasabb minőségű, eredeti termékeket értékesítettük és értékesítjük. Együttműködünk a legnagyobb kozmetikai gyártókkal, mint a LVMH, a L’Oréal, a Coty, a Puig, az Estée Lauder, a Shiseido és még sok más neves márkával. Cégünk 2004 óta van a piacon és 13 millió ügyfél bizalmát élvezzük, amit nagyra értékelünk és természetesen tevékenységünket felügyeleti hatóságok, valamint partnereink és maguk a márkák felügyelik, ami azt jelenti, hogy nem lehetséges, hogy az Ön által megkapott áru ne legyen hiteles. Természetesen mindenért garanciát vállalunk, így amennyiben a termék minősége nem megfelelő és érdekelné Önt ez a lehetőség, reklamálhatja a nálunk vásárolt terméket, kollégáim szívesen várnák a megkeresését hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. október 14.

Ennyi rosszat olvasva félve rendeltem akciós Prada parfümöt 40.000ft ért de úgy voltam vele ilyen volumenű shop nem engedheti ezt meg magának!
Kellemes csalódás! Igazam lett!! Ultra gyors szállitás és 100% eredeti celofánozott gondosan becsomagolt dobozolt parfüm! 10+ óra tartósság bőrön, ruhán napok hetek.. igazi edp.. ugyanaz az az illat mint amit üzletben szagoltam!
Nyomott kód és matrica a dobozon és üvegen így könnyen ellenőrizhető hogy 9 hónappal ezelőtti friss gyártású eredeti parfüm amit kaptam!
Lehet kaptak itt páran replika parfümöt de az én személyes tapasztalatom hogy eredetit küldenek. Nem vagyok beépített ember.. sőt.. ha becsapnak akkor fogyasztó védelméhez fordulok azonnal.. első rendelésem volt tőlük, a következőt is tőlük rendelem!
Köszönöm

Notino válasza (2023. május 18.) :
Kedves Viktor!
Köszönjük a pozitív visszajelzését és nagyon örülünk, hogy elégedett mind a termékeinkkel, mind a szolgáltatásainkkal. Hetente megújuló akciókkal várjuk Önt vissza az oldalunkra. A regisztrált felhasználóknak a rendszer véletlenszerűen kuponkódokat is szokott kiküldeni, így érdemes lehet feliratkozni a hírleveleinkre is. Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. október 14.

Többször rendeltem már a Notino-tól, soha nem volt semmi probléma. Pár hete is rendeltem, amikor is küldtek ajándékba illatmintát kér másik parfümről is, , amik meg is tetszettek. Mivel éppen azt promotálták, hogybizonyos összegű rendelés felett GARANTÁLT ajándék egy Azzaro Wanted Girl By Night Eau de Parfum hölgyeknek 30 ml , ezért megrendeltem a kér parfümöt, és még pár dolgot is mellé. A rendelés így bőven meghaladta azt az összeget, ami mellé jár a Garantált ajándék a promóció alapján. Pár nap múlva kaptam egy emailt, miszerint az a márka ajándék parfüm elfogyott, de helyette BECSOMAGOLTAK nekem egy Calvin Klein Women Eau de Parfum hölgyeknek 30 ml márkájú parfümöt. Oké, rendben, értékben nagyjából megegyik, legyen. Erre tegnap megjött a csomag, és nem volt benne semmilyen ajándék parfüm. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölte velem a hölgy, hogy nem reklamálhatok azért, mert nem kaptam ajándékot. Igenám, de ez nem egy illatminta, amit kérés nélkül küldenek, hanem egy GARANTÁLT AJÁNDÉK, AMI A PROMÓCIÓ RÉSZE! Felhívtam a fogyasztóvédelmet, ahol elmondták, hogy indíthatok eljárást a cég ellen MEGTÉVESZTÉS miatt, mert ez kimeríti annak a fogalmát, az Európai Fogyasztói Központ honlapján. Még várom a hivatalos választ a reklamációmra, az alapján dől el, hogy megteszem-e a feljelentést.

Notino válasza (2022. október 15.) :
Kedves Mária!
Köszönjük, hogy írt nekünk, ellenben nagyon sajnáljuk, hogy nem kapta meg az ajándékát, mivel sajnos nem került Önnek becsomagolásra. Szeretnénk elnézést kérni a kollégáim nevében, hogy nem sikerült azonnal megoldást találni a panaszára. Mivel ez az ajándék a promóció részeként benne volt a megrendelésében és a mi hibánkból, nem lett Önnek becsomagolva, azonnal kiküldjük Önnek ezt a hiányzó Calvin Klein Women Eau de Parfum hölgyeknek 30 ml ajándékot utólag egy új csomagban. Remélem, hogy az ajándék rendben megérkezik és örömet szerez Önnek. Bízunk abban, hogy a következő vásárlása során minden zökkenőmentes lesz!
Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. október 13.

Silány minőségű árú. Soha az életben nem fogok vásárolni többet a notino tol. Ezt javaslom mindenkinek.

Notino válasza (2022. október 14.) :
Kedves Zsolt!
Köszönjük, hogy értékelt minket, ellenben nagyon sajnáljuk, hogy nem elégedetten gondol vissza az utolsó megrendelésére., mivel a nálunk vásárolt termék nem nyerte el a tetszését. Mivel fontos számunkra, minden egyes kedves Vásárlóink véleménye és pozitív visszajelzése, így ezekben az esetekben is élhet reklamációval a cég felé, ha a nálunk vásárolt termék minősége nem megfelelő. Kérem, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Kollégáim várják a megkeresését, hogy a lehető leghamarabb megoldást tudjunk találni az Ön megelégedettségére.
Üdvözlettel,
Notino
2022. október 11.

David Beckham Instinct
Több éve használom ezt az illatot a korábban máshol vásárolt egész napig érezhető volt.
Sajnos a Notinonál vásárolt max. 1,5 óra, amig érezhető.
Csalódás.
Én nem mondom, hogy nem eredeti, de rossz a minőségbiztosítás, mert ez nem ugyanaz, amit megszoktam. Nem párologtatok gyorsabban. Rossz széria, rossz keverés.::(

Notino válasza (2022. október 14.) :
Kedves Péter!
Köszönjük, hogy jelezte nekünk.
Nagyon sajnáljuk, hogy csalódottan gondol vissza a megrendelésére és a nálunk vásárolt termék nem olyan minőségű, mint azok a parfümök, amiket azelőtt vásárolt. Fontos számunkra, a Vásárlóink pozitív visszajelzése, így ezekben az esetekben is élhet reklamációval a cég felé, ha a nálunk vásárolt parfüm illata hamar elillan, tehát a minősége nem megfelelő. Kérjük, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Kollégáim várják a megkeresését, hogy a lehető leghamarabb megoldást tudjunk találni az Ön megelégedettségére.
Üdvözlettel,
Notino
2022. augusztus 15.

Többször rendeltem innen, de ez volt az utolsó.
Közel 22 ezer forintért kaptam egy olyan Clinique Happy parfümöt aminek pár perc után semmi illata nem volt. Az Asia Centerben jobb minőséget árulnak olcsóbban.

Notino válasza (2022. augusztus 31.) :
Kedves Csaba!
Köszönjük, hogy jelezte nekünk.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem elégedetten gondol vissza az utolsó megrendelésére és a termékeink ára sem nyerte el a tetszését. Az áraink a beszerzési árhoz mérten folyamatosan változnak és mivel külföldi cég vagyunk így sajnos a forint gyengülése befolyásolja az árainkat, de még így is próbáljuk a piaci ár alatt tartani a termékeinket. Természetesen akciós termékekkel és kedvezményekkel is próbálunk kedveskedni a vásárlóinknak. Mivel jelezte nekünk, hogy a parfüm illata nem elég intenzív és mivel fontos számunkra, a Vásárlóink pozitív visszajelzése, így ezekben az esetekben is élhet reklamációval a cég felé, ha a termék minősége nem megfelelő. Kérem, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Kollégáim várják a megkeresését, hogy a lehető leghamarabb megoldást tudjunk találni az Ön megelégedettségére.
Üdvözlettel,
Notino
2022. augusztus 9.

Nem azt a terméket küldik, mint, amit a honlapon írnak, én pl egy kifejezetten szulfátmentes szappant kerestem, és bár a termékleírásban is és a képen is szulfát és szilikonmentesként volt feltüntetve valójában NEM AZT KÜLDTÉK, AMIÉRT FIZETTEM! Mikor jeleztem a problémát, nem ismerték el a hibájukat, illetve elismerték, hogy mást küldtek, mint amit írtál, de letudtak annyival, hogy "a gyártó változtatott a terméken, nincs időnk a honlapon frissíteni" és max saját költségemen küldhettem volna a vissza, annak ellenére, hogy egyértelműen megtévesztik a vásárlóikat. Soha többet. Ezek alapján bármit küldhetnek, aminek köze sincs ahhoz, amit rendeltem.

Notino válasza (2022. augusztus 31.) :
Kedves Orsolya!
Köszönjük, hogy jelezte nekünk.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem sikerült megoldani az Ön panaszát és így nem elégedetten gondol vissza az utolsó megrendelésére. Fontos számunkra, a Vásárlóink pozitív visszajelzése, így ezekben az esetekben is élhet reklamációval a cég felé, ha a termék mellett lévő leírás nem megfelelő. Ahogy üzleti feltételeinkben is szerepel, az internetes üzletünkben a termékek képei illusztrációul szolgálnak, és nem jelentik a termék tulajdonságainak kötelező érvényű megjelenését (például a termék csomagolása eltérő lehet, ha a gyártó megváltoztatja a csomagolást), de ennek a termék minőségére nem szabadna kihatással lennie. Mivel cégünk 27 országban van jelen, így sajnos megtörténik, hogy a honlapunkon nem frissül időben a termék melletti leírás. Elnézését kérjűk a kellemetlen tapasztalatért. Kérem, a lehető leghamarabb vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Kollégáim várják a megkeresését, hogy a lehető leghamarabb megoldást tudjunk találni az Ön megelégedettségére.
Üdvözlettel,
Notino
2022. július 27.

Nah! 2 szer vásároltam. Mindig azt mondják olcsòbb, mert nincs annyiboltja, alkalmazott stb.. aha. A legtöbb helyen a hugo 30 ml 25 ezer. Náluk olykor 100 ml 14 ezer. Hol van bármilyen terméken ekkora árrés? Sehol. A hugo termék illata 5 perc után elillant. A parfüm üvege nagyon gagyi.
Később probálkoztam mégegyszer, egy olyan termékkel, ami árában volt. Hátha..
Megtetszett az illat mondom hmm. Tetszett, de valami hiányzott. Megrendeltem a D betűs hálozattòl.. és használni kezdtem és akkor jöttem rá mi volt a baj az előzővel. Az egyik legnagyobb kamu parfüm hálozat a Notino. Kerüljétek..

Notino válasza (2022. augusztus 31.) :
Kedves László!
Köszönjük, hogy megosztotta a vásárlása során szerzett tapasztalatát, ugyanakkor nagyon sajnáljuk, hogy nem teljes elégedettséggel gondol vissza a megrendelésére és a nálunk vásárolt termékek nem nyerték el a tetszését. Mint az egyik legnagyobb parfümöket és kozmetikumot forgalmazó webáruház, garantáljuk termékeink eredetiségét és minőségét. Mindig a legmagasabb minőségű, eredeti termékeket értékesítettük és értékesítjük. Együttműködünk a legnagyobb kozmetikai gyártókkal, mint a LVMH, a L’Oréal, a Coty, a Puig, az Estée Lauder, a Shiseido és még sok más neves márkával. Cégünk 2004 óta van a piacon és 13 millió ügyfél bizalmát élvezzük, amit nagyra értékelünk és természetesen tevékenységünket felügyeleti hatóságok, valamint partnereink és maguk a márkák felügyelik, ami azt jelenti, hogy nem lehetséges, hogy az Ön által megkapott Hugo Boss parfüm ne legyen hiteles, mivel egyenesen a Coty gyártótól szerezzük be őket. Természetesen mindenért garanciát vállalunk, így amennyiben érdekelné Önt ez a lehetőség, kollégáim szívesen várnák a megkeresését hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. július 22.

Mások véleménye alapján rendeltem egy olyan parfümöt amit 8-9 éve használok, biztosan eredetit kapok mondták. Hát katasztrófa, illatban hasonló csak 5 perc után nem érezhető, kértem termék mintát az illatból hogy eldönthessem szeretném-e. Az illat minta tartós eredeti illat, hát a parfüm az nem. Több sebből is vérzik, az üvegen az írás, a fújó része teljesen más, gagyi. Soha többé nem rendelek. Inkább megveszem máshol 2 szer annyiért. Mivel a minta illatban tökéletes igy kibontottam a parfümőt igy visszaküldeni nem lehet, sebaj drága wc illatósitónak megfelel 🥵

Notino válasza (2022. augusztus 31.) :
Kedves Lilla!
Köszönjük, hogy értékelt minket, ellenben nagyon sajnáljuk, hogy a nálunk vásárolt parfüm illata nem volt elég intenzív és így a minőségével gond van. Mint az egyik legnagyobb parfümöket és kozmetikumot forgalmazó webáruház, mindig a legmagasabb minőségű, eredeti termékeket értékesítettük és értékesítjük. Együttműködünk a legnagyobb kozmetikai gyártókkal, mint a LVMH, a L’Oréal, a Coty, a Puig, az Estée Lauder, a Shiseido és még sok más neves márkával. Cégünk 2004 óta van a piacon és 13 millió ügyfél bizalmát élvezzük, amit nagyra értékelünk és a termékeink eredetiségéért és minőségéért garanciát vállalunk. Amennyiben érdekelné Önt ez a lehetőség és szeretné a parfümöt reklamációként visszaküldeni, kollégáim szívesen várnák a megkeresését hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. július 17.

Udv kedves Notino
Annyi volna reszemrol
H a Mancera Black Prestigium Intense
Illat mintat rendeltem mas mintaval egyutt
Es teljesen mas illata van mint reg
Formula valtozas torten vagy mi egyeb??

Notino válasza (2022. augusztus 31.) :
Kedves György!
Köszönjük, hogy megosztotta a vásárlása során szerzett tapasztalatát és hozzánk fordult kérdésével. Nagyon örülünk, hogy nálunk vásárolt és mivel szeretnénk, hogy Ön is megelégedett Vásárlóink közé tartozzon, ezért folyamatosan megújuló kedvezményekkel és akciókkal várjuk Önt vissza weboldalunkra.
Mivel valóban megtörténik, hogy a termékeket a gyártó megújítja, ezért néha a termékek összetevői is megújulhatjnak és a parfüm illata is megváltozhat. Természetesen nagyon szívesen utánanézünk az Ön által említett terméknek is, hogy megújult-e a gyártó által vagy esetleg a termék minőségével van gond. Ha szeretne közelebbi információt a termékről, más
kérdése lenne, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino
2022. július 13.

Háromszor rendeltem tőlük, mindegyik alkalommal eredeti, minőségi terméket kaptam. Értek a parfümökhöz, észrevenném, ha akár a csomagolással, BATCH-kóddal stb. akár az illattal probléma lenne.
Hozzáteszem, sosem rendelek 100 ml-t, és nem a legnépszerűbb parfümökről (LVEB vagy Black Opium) van szó, amikből sok a hamisítvány. Ilyesmit és Olaplexet megmondom őszintén, nem nagyon mernék venni innen, (sem más webáruházból).
Szuper, hogy szállítanak Packetával, a csomag is igényesen volt összeállítva, a parfüm vastag buborékos fóliában, a minták is gondosan csomagolva stb.
A választék változó, de összességében kifejezetten jó, a rendelt parfümöt csak innen tudtam megvenni, más bolt kínálatában nincs. Megszűnt parfümöket is forgalmaznak, míg a boltokban leveszik a polcról, aztán csak sír utána az ember. A sok rossz vélemény miatt aggódtam, hogy esetleg régi batch, lejárt vagy a rossz tárolás miatt buggyant, stb., de bő egy éve gyártották és 100%-os a minősége. Fogok még rendelni tőlük.

Notino válasza (2022. augusztus 31.) :
Kedves Dália!
Köszönjük az 5 csillagos értékelését, nagyon örülünk, hogy a nálunk vásárolt termékek elnyerték a tetszését. Vásárlóinknak garantáljuk az eredetiséget, hiszen a termékeinket közvetlenül a hivatalos gyártótól vagy pedig a megbízható beszállítóktól szerezzük be, mint bármilyen másik klasszikus drogéria. A kollégák elég nagy létszámban igyekeznek folyamatosan bővíteni kínálatunkat, a honlapunk óránként frissül, így ha bármilyen újdonság érkezik hozzánk, az azonnal felkerül a weblapunkra, így érdemes lehet azt figyelemmel kísérni. Cégünk igyekszik folyamatosan a lehető legkedvezőbb árakat kínálni termékeinkért, továbbá hetente megújuló akciók és nyereményjátékok várják kedves Vásárlóinkat, ezért reméljük, hogy a legközelebbi vásárlása is örömet fog Önnek szerezni és továbbra is meg lesz elégedve szolgáltatásaink minőségével is. Szeretettel várjuk Önt vissza weboldalunkra.
Kérdése esetén, vagy amennyiben tanácsadásra lenne szüksége, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot hétköznap 8-16:30 óra között a +3642-220141 telefonszámon, vagy pedig az info@notino.hu email címen.
Üdvözlettel,
Notino

Irány a bolt oldala!

<h3>Erős &eacute;s stabil c&eacute;g</h3>
<h3>N&eacute;h&aacute;ny sz&oacute; r&oacute;luk</h3>
<p>Hab&aacute;r Magyarorsz&aacute;gon 2008-ban ind&iacute;tott&aacute;k, c&eacute;g&uuml;k t&ouml;rt&eacute;nete 2004-be ny&uacute;lik vissza, amikor is az alap&iacute;t&oacute;k megnyitott&aacute;k első internetes boltjukat. Az &uuml;zlet gyors fejlőd&eacute;snek indult, ennek k&ouml;vetkezm&eacute;nyek&eacute;ppen &eacute;s, mert szerettek volna egy egys&eacute;ges nevet minden orsz&aacute;gban, &iacute;gy a www.notino.hu neve&nbsp;<strong>notino</strong>&nbsp;lett.</p>
<p>C&eacute;g&uuml;k, a Notino,&nbsp;s.r.o jelenleg K&ouml;z&eacute;p-Eur&oacute;pa legsz&eacute;lesebb internetes parf&uuml;m&aacute;ruh&aacute;z l&aacute;nc&aacute;t vezeti, &iacute;gy a&nbsp;<a href="https://www.notino.hu/">www.notino.hu</a>&nbsp;is al&aacute; tartozik. &Eacute;vente 14 orsz&aacute;gban t&ouml;bb sz&aacute;zezer v&aacute;s&aacute;rl&oacute;t szolg&aacute;lnak ki. Ezeken a ter&uuml;leteken előkelő helyet foglal el mind forgalom, mind kiszolg&aacute;lt v&aacute;s&aacute;rl&oacute; ter&eacute;n. A Notino,&nbsp;s.r.o. Csehorsz&aacute;gban &eacute;s Szlov&aacute;ki&aacute;ban vezető helyet foglal el a piacon, itt tev&eacute;kenykednek a leghosszabb ideje. Ezt a kiv&aacute;lts&aacute;gos helyet &uacute;gy &eacute;rt&eacute;k el, hogy az első helyre a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;t helyezt&eacute;k, teh&aacute;t maxim&aacute;lisan vevőorient&aacute;lt c&eacute;g, &uacute;j szolg&aacute;ltat&aacute;sokat vezettek be &eacute;s term&eacute;szetesen &aacute;rpolitik&aacute;juknak is k&ouml;sz&ouml;nhető ez a poz&iacute;ci&oacute;.</p>
<p>Az Notino s.r.o. tudatos&iacute;tja, hogy a siker &Ouml;n&ouml;ktől, a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;kt&oacute;l f&uuml;gg, az &Ouml;n&ouml;k bizalm&aacute;t&oacute;l &eacute;s el&eacute;gedetts&eacute;g&eacute;től. C&eacute;g&uuml;k alkalmazottai betartj&aacute;k azt az etikai k&oacute;dexet, mely nagy hangs&uacute;lyt helyez a professzionalizmusra, &eacute;s a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;hoz val&oacute; hozz&aacute;&aacute;ll&aacute;sra. Ezek az alapelvek bizony&iacute;tj&aacute;k, hogy legfőbb c&eacute;ljuk v&aacute;s&aacute;rl&oacute;ik el&eacute;gedetts&eacute;ge, nem pedig a gyors nyeres&eacute;g.</p>
<p>Az Notino,&nbsp;s.r.o. akt&iacute;van egy&uuml;ttműk&ouml;dik a k&ouml;z&eacute;p-eur&oacute;pai internetes bolth&aacute;l&oacute;zat ki&eacute;p&iacute;t&eacute;s&eacute;n. &Uacute;j standardok bevezet&eacute;s&eacute;t tűzt&eacute;k ki c&eacute;lul, itt is a v&aacute;s&aacute;rl&oacute; el&eacute;gedetts&eacute;ge a c&eacute;l. Az egyes orsz&aacute;gokban hat&eacute;konyan egy&uuml;ttműk&ouml;dnek azokkal a szervezetekkel, melyek a v&aacute;s&aacute;rl&oacute; &eacute;rdekeinek betart&aacute;s&aacute;t ellenőrzik.</p>
<p>Az Notino,&nbsp;s.r.o jelenleg egy&uuml;ttműk&ouml;dik K&ouml;z&eacute;p-Eur&oacute;pa sz&aacute;mos jelentős t&aacute;rsas&aacute;g&aacute;val, mind az &aacute;rusz&aacute;ll&iacute;t&aacute;s ter&eacute;n mind kommersz &eacute;s nem kommersz projekteken.</p>
<p>&nbsp;</p>

Üzletek

  • 1037 Budapest, Bokor utca 17 – 21.I.em. 26/2
  • 1032 Budapest III. kerület, Szőlő 64/A
  • 1033 Budapest III. kerület, Pethe Ferenc 1
  • 1041 Budapest IV. kerület, Templom 9
  • 1045 Budapest IV. kerület, Rózsa 21
  • 1054 Budapest V. kerület, Báthori 3
  • 1064 Budapest VI. kerület, Rózsa 101
  • 1074 Budapest VII. kerület, Rákóczi 82
  • 1115 Budapest XI. kerület, Somogyi 25
  • 1123 Budapest XII. kerület, Nagyenyed 15/A
  • 1139 Budapest XIII. kerület, Teve 60
  • 1163 Budapest XVI. kerület, Sashalmi 22
  • 1181 Budapest XVIII. kerület, Üllői 507
  • 1201 Budapest XX. kerület, Nagy Győri 2
  • 4025 Budapest XX. kerület, Vásáry István 7
  • 2400 Dunaújváros , Dózsa György 4/c
  • 6500 Baja, Tóth Kálmán 23
  • 5600 Békéscsaba, Mednyánszky 4
  • 9024 Békéscsaba, Ikva 10
  • 3530 Békéscsaba, Meggyesalja 93
  • 4400 Nyíregyháza , Szarvas 48
  • 7623 Nyíregyháza , Kálvin 1
  • 6722 Nyíregyháza , Mikszáth Kálmán 26
  • 7030 Paks , Kereszt 1
  • 2660 Balassagyarmat, Teleki László 1
  • 5600 Békéscsaba, Lencsési 22
  • 4220 Hajdúböszörmény, Munkácsy Mihály 5
  • 9700 Szombathely, Wesselényi 2
  • 9027 Győr, Nagysándor József 31
  • 3200 Gyöngyös, Kossuth Lajos 21/2
  • 1134 Budapest XIII. kerület, Váci 50
  • 1118 Budapest XI. kerület, Rétköz 20
  • 1105 Budapest X. kerület, Kőrösi Csoma Sándor 35
  • 1101 Budapest X. kerület, Kőbányai 50
  • 1092 Budapest IX. kerület, Bakáts 8
  • 1039 Budapest III. kerület, Juhász Gyula 4
  • 2092 Budakeszi, Tiefenweg 14
  • 4060 Balmazújváros, Debreceni 35
  • 8900 Zalaegerszeg , Kossuth 21
  • 8200 Veszprém, Kossuth 10
  • 2600 Vác, Zrínyi 5
  • 2800 Tatabánya , Sárbereki 1153
  • 5000 Szolnok, Baross Gábor 24
  • 6600 Szentes, Kossuth 16
  • 7100 Szekszárd, Széchenyi 18
  • 6723 Szeged, Budapesti 2/A
  • 9400 Sopron, Vitnyédi 21
  • 3100 Salgótarján , Tanács 7
  • 7621 Pécs, Rákóczi 1
  • 8500 Pápa, Világos 14
  • 7030 Paks , Kereszt 1
  • 3600 Ózd, Jászi Oszkár 3
  • 2840 Oroszlány, Fürst Sándor 25
  • 3525 Miskolc, Széchenyi István 52
  • 3530 Miskolc, Meggyesalja 93
  • 2900 Komárom , Kalmár 1
  • 6100 Kiskunfélegyháza, Klapka 2
  • 8360 Keszthely, Bercsényi Miklós 65
  • 6000 Kecskemét, Kápolna 9
  • 3700 Kazincbarcika , Egressy B. 43
  • 7400 Kaposvár, Dózsa György 4
  • 6800 Hódmezővásárhely, Szántó Kovács János 112
  • 3000 Hatvan , Horváth Mihály 5
  • 9022 Győr, Pálffy 9
  • 2100 Gödöllő , Szabadság 14
  • 2132 Göd Felsőgöd, Pesti 234
  • 2030 Érd, Budai 20
  • 3300 Eger, Hatvani 9
  • 2120 Dunakeszi, Cassalgrande 6
  • 4026 Debrecen, Zúgó 3
  • 1156 Budapest XV. kerület, Nyírpalota 24
  • 1139 Budapest XIII. kerület, Teve 60
  • 5630 Békés, Széchenyi 8
  • 1117 Budapest XI. kerület, Bercsényi 21
    Telefon: +3642-220141
    Nyitva tartás: hétfő-péntek 09:00 - 21:00 szombat-vasárnap 10:00 - 19:00
    Megközelíthetőség: Üzletünk és csomagátvevőhelyünk A nálunk megrendelt parfümöket, kozmetikumokat és egyéb termékeket személyesen is átveheti újonnan nyílt budapesti üzletünkben. Fizethet készpénzzel, előre utalással vagy akár bankkártyával is közvetlenül az üzletben. Boltu
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
Hirdetés