Aqua Computer


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vettem egy olcsóbb fejhallgatót, ami konkrétan 6 nap használat után tönkrement, elhajlott a jack csatlakozója. Visszavittem, hogy ez selejt és gyárilag hibás termék, bevizsgálták és közölték hogy nem érvényesítik a garanciát rá.
Nem ajánlom, hogy bárki is itt vásároljon, a garancia kb dísznek van náluk.

Gusztustalanok a garanciával, cserével kapcsolatban! Soha többé nem veszek itt semmit, teljesen hülyének nézik az embereket! Hibás, selejt termékeket árulnak!

163E forint értékben rendeltem tőlük az új számítógépemhez alkatrészeket. Elég nagy aggályaim voltak, nem szívesen rendeltem innen, mert nagyon rossz neve van. Ami nagyon zavart, hogy más alkatrészeket más webshopokból rendeltem, mert azok ott voltak olcsóbbak, és ott plusz pénzért lehetett mindenféle vevővédelmi szolgáltatást hozzáadni a rendeléshez, itt meg nem. Tehát ha a futár úgy dönt, hogy okosba’ kilopja a cuccaidat, akkor mindegy, hogy utánvéttel vagy előreutalással fizetsz, azt már senkinek nem bizonyítod be, hogy tényleg nem kaptál meg valamit, vagy te rejtetted el valahol.
Egyébként rendben megérkezett a cucc, de nem szívesen rendelek innen, mert olyan érzés, mintha az orosz ruletteznél. Nem fogok reklámozni semmit de használjátok a híres keresőmotorunk vásárlás funkcióját, találtok sokkal megbízhatóbb webshopot nem sokkal drágábban.

Alaplapot rendeltem és céges számlát kértem. Kiderült, hogy nem megfelelő alaplapot vásároltam meg, ezért szerettem volna a bontatlan csomagolású terméket drágábbra cserélni - nyilván ráfizetéssel.
Mivel cégként vásároltam, ezért nem minősülök fogyasztatónak, ezért sem a cserét (és az elállást sem) engedték. Jogilag ez rendben van, de más ügyfélbarát cégek esetén nem szokott az ilyen gond lenni. Senkinek nem javaslom, hogy cégként vásároljon vagy ha mégis, legyen nagyon körültekintő.

Szuper,korrekt Webàruhàz!
Ajànlom mimdenkinek!

Céges számlára rendeltem egy monitort az AQUA webáruházból, de sajnos miután bekapcsoltam, a monitor közepén egy hatalmas függőleges fekete csík volt látható, ami nyilvánvalóan egy hibás terméket jelezett. Azonnal értesítettem a webáruházat, és másnap vissza is vittem a terméket. Sajnos, mivel céges vásárlók voltunk, így nem vagyunk jogosultak 72 órás elállásra, és a jótállásra sem, egyedül szavatosságra.
Bíztam abban, hogy a probléma rendeződik, hiszen egyértelműen hibás terméket kaptunk, amit még használni se volt lehetőségünk. Sajnálatos módon ez nem történt meg. A szervizükben vizsgálták meg a monitort, és közölték, hogy találtak rajta fizikai sérülést, és emiatt nem hajlandók cserélni. Mindez azt jelenti, hogy ~44 ezer forintot vesztettünk, mivel hibás terméket kaptunk, és jogilag semmilyen védelem nem vonatkozik ránk céges vásárlókra, szavatossági garancián kívül, ahol nekünk kellene bizonyítani, hogy a termék hibás volt már vásárlás előtt.
Más boltokban normális módon kezelik az ilyen helyzeteket, de sajnos úgy tűnik, hogy az AQUA webáruház esetében az ügyféllel szembeni tisztességes hozzáállás nélkülözhető. Az én tapasztalatom, és az interneten megtalálható vélemények alapján úgy tűnik, az ügyfeleket jogilag kihasználják, ha tehetik. Ezért azt tanácsolom mindenkinek, hogy kerülje az AQUA webáruházat, inkább pár ezer forintért drágábban vásárolj máshol, vagy ha mégis vásárolnál tőlük, soha ne céges számlára, mivel mint fogyasztó több jogod van, bár sok sikert az érvényesítésükhöz.... Ha hibás a termék, úgy tűnik, nincs más lehetőség, mint a pénzünk elvesztése ennél az áruháznál.

Meghibásodott termékemet a leadást követő bő egy hónap elteltével sem javították/cserélték, megszegve a jogszabályokat. Az Aqua kommunikációja ezalatt többször is lekezelő, passzív-agresszív volt. A végén, jóval több mint egy hónap után többszöri felszólításra visszaadták a pénzemet, de ha nem lépek fel határozottan, akkor a mai napig is leshetném a pénzemet.

Egy alaplapot vásároltam számlára. Az alaplap kibontásakor tapasztaltam, hogy a processzor foglalat sérült. Telefonon azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, ami semmire sem való. Írtam levelet, majd visszaküldtem a terméket. 6 hét múlva megírták, hogy mivel számlát kértem és fizikai sérülés található az alaplapon ezért nem áll módjukban sem a csere sem a javítás. Miért nem készítettem kamerafelvételt a kibontásáról (Mert az annyira életszerű) Persze Ők sem készítenek felvételt az áruk elküldéséről. Az alaplap doboza semmivel sem volt lezárva, az alaplap fóliája is csak egy celluxcsíkkal. Felvetettem, hogy valamelyik kollégájuk, vagy a beszállítójuk egy embere kibontotta és megsértette, de szerintük minden kollégájuk korrekt (Mint a pizzafutár aki leeszi a liftben a pizza feltétet), képzelem mennyire utánajártak, hogy ez megtörténhet-e. Több mint 60.000ft-ot buktam rajtuk és 6 hét várakozást.
Soha többé nem vásárolok ettől a bolttól!
Minden válaszukat úgy kezdik az árúkeresőn, hogy "Tisztelt Ügyfelünk!", de nem tisztelnek ezek semmit csak a pénzt.
Tanácsom, hogy ha számlára vásárolsz tőlük, kamera előtt bontsd ki és teszteld amit vettél, mert ha rossz, így jártál!

Gyári hibás terméket kaptam, 3 napon belül nem tudtam visszavinni, jelezték, hogy a javítás 1, 1,5 hónap lenne így a 14 napos elállást választottam. A gyors ügyintézésnek köszönhetően a termék leadását követően a 2. napon visszautalták a teljes vételárat. Köszönöm Aqua! Eddig sok mindent vásároltam az Aquánál, és fogok is.

Hibás/sérült processzort küldtek, termeszetesen nem cserélték ki, az árát sem kaptam vissza.

SENKINEK NEM AJÁNLOM!!!

SENKINEK NEM AJÁNLOM!!!

Másodszor küldtek selejt terméket
Soha többet innen semmit nem veszek 🤬

Wireless fejhallgatót vettem náluk.
A készülék be sem kapcsol , két külömböző laptoppal és egy telefonnal próbáltam párosítani, semmi eredmény.
A vásárlástól nem engedtek elállni azzal hogy higiéniai termék.
Ezek után visszaküldtem garanciális javításra.
A hibát a szervíz nem tudta reprodukálni, mindezért 3000 ft bevizsgálási díjat számítottak fel és napi tárolási díjat is próbáltak volna ha nem vezsem fel azonnal.
Az üzletben kérésem ellenére nem voltak hajlandóak megmutatni hogy ténylegesen működik, a termék, a szervízre hivatkoztak. (Egyébként azóta sem.)
Bár nem hiszem hogy ez így legális, ezt inkább tanulópénznek vettem mint hogy szaladjak a pénzem után.
Soha többet nem vásárlok ennél a társaságnál.

80.000 forintos házat vettem itt, ami egy selejt volt se a video kártya nem fért bele, a távtartó csavarok sorra bele törtek, és még én használtam nem rendeltetés szerűen a házat, képeket videót készítettem a dologról de akkor se kaptam vissza a pénzem, se le vásárlási lehetőség se semmi, vissza küldték a szar házukat, holott a le írásba is félre vezetik az embert, mert 400mm befogadó képes a ház nekem kisebb van még se jó bele, és még én voltam a nem rendeltetés szerű használó, és olyan képeket küldtek el miért karcos, a ventilátor felfogatására szolgáló csavar hely, máskor bele ragasztom a házba.... Több mint 100 gépet építettem eddig... hulladék egy bolt... eddig innen rendeltem de ez után biztos, hogy nem fogok, és senkinek nem is ajánlom mert ha ilyen van, nem segítő készek és partnerek abba, hogy legalább le vásároltam volna az árát, mert biztos fájt volna nekik ez a dolog, költség gyógyszerre a pénzem..

Rossz minőségű terméket küldtek ki se kicserélni se pénzt nem voltak hajlandók vissza küldeni soha többet nem veszek innen semmit
Nem ajánlom

Bp. 11.ker Karinthy Frigyes úti személyzet ócska köcsögökből áll. Lekelező flegma bunkók az eladók. Nem ajánlom senkinek, csak ha nncs más. Fejlődni abban lehetne, hogy mondjuk nem úgy beszélnek a vevővel mint egy ócska szarral.

Egy billentyűzetet vettünk náluk, de sajnos csak a vásárlás után vettük észre, hogy amerikai billentyűzet. A vásárlás után 5 nappal írtunk nekik e-mail-t, erre nem válaszoltak, a telefont napokig nem vették fel. Később újra megpróbáltuk a reklamációt, akkor közölték, hogy cégeknek nincsen semmilyen elállási joga. Pedig szerintem pont a cégek vásárolnak hasonló webáruházból nagyobb tételben. Érdemes lenne megtartaniuk a vásárlókat......Eddig már párszor vásároltunk tőlük termékeket, de ezután töröljük az adatbázisunkból.

Rendeltem a webáruházukból egy raktáron lévő terméket 4-5 munkanapos kiszállítással. Születésnapi ajándéknak rendeltem a terméket. Egy visszaigazoló e-mailen túl semmi információt nem adtak egy hétig. Telefonon érdeklődtem lekezelő stílusban jelezték, hogy várjam az emailjüket. Két hét után újra kerestem őket, továbbra sem volt információjuk a termékről és felszólítottak hogy várjak türelemmel. A 20. napon újra hívtam őket, ekkor már felháborodva, megigérték hogy visszajeleznek ehelyett törölték a rendelésemet. Senkinek sem ajánlom őket, soha többet nem rendelek tőlük!

Megbizhatatlan csalok
Hibas dragabb kisradiot kaptam
Mikor reklamaltam aztmondtak bevizsgalasi dija van plussz postakoltseg
Nem ertem miert nincs aki vedene a johiszemu vasarlokat.
Nem ajanlom senkinek!!!!!!

Rossz terméket adtak el, nem hajlandóak kicserélni, inkorrekt társaság!

Működésképtelen RAM-ot vásároltunk, személyesen visszavittem, majd közölték hogy ennek az árát ők nem tujdák visszaadni ott rögtön illetve egy az egyben kicserélni sem, hanem ÚJAT vetettek velem (mert sürgős volt). Szemetet adtak el, de visszafizetni már fáj, és egy körülményes kínlódás a részükről. Napok óta várok a hétfőre vagy keddre beígért visszautalásra (ma szerda van, és folyamatocsan csak leráznak telefonon, e-mailben, pont ahogy személyesen is tették.) Itt a vásárló csak addig vásárló amíg perkálja a rendelést, utána le van ejtve és mehet a búbánatosba, vagy ahova akar.. :) Ilyen undorító üzletpolitikával rendelkező céggel még életemben nem találkoztam. A hangnemről amit kaptam nem is beszélve. A telefonos lerázott hogy neki erre az ügyre "nincs rálátása", (tudnám ha erre nincs, akkor mire van rálátása???) telefonos vagy személyes ügyintézést javasolt, majd mikor ellenkeztem és azonnali telefonos megoldást követeltem, közölte hogy kapcsolja az illetékes üzletet majd szépen lerakta a telefont 30 másorperc múlva... Ez egy vicc, amit ezek csinálnak, Azt hiszik, mindent megengedhetnek maguknak következmények nélkül. Fogyasztóvédelemhez fogok fordulni, mert annyi ideget okoztak nekem és a páromnak pár nap leforgása alatt, hogy az már a megengedhetetlen+pofátlanság kategória....
Bohóckodnak, ülnek a pénzen, leráznak folyamatosan és okoskodó hangnemben írogatják/mondják a betanult dolgokat, amik tök logikátlanok. Legalja! Soha többet AQUA!!!!!!!!!

A vadonatúj, használhatatlan, gyári hibás telefonon több mint egy hónapja ülnek, bevizsgálás címszó alatt!

Addig minden oké, amíg valami probléma nincs.
Utána egy emailemre nincs válasz, a telefonos ügyfélszolgálat egy vicc, semmire nem tudjak a választ.SOHA TÖBBET!!

Már sokszor vásároltam (online megrendelés és személyes átvétel formában), mindig rendben volt minden.
Sőt, legutóbb egy objektív beszerzését mindenhol 1-2 hétre ígérték fotós boltokban, míg telefonos érdeklődésemre Aqua ígért 2-3 napot. Sürgős lett volna, így bevállaltam, hátha valóban megérkezik és két után jött is az értesítő, hogy mehetek átvenni.

5-én reggel adtam le a rendelésem. Az oldalon jelezve volt, hogy 1-3 nap a beszerzés, oké, belefér. Ma reggel ránéztem a rendelés státuszára, még mindig "beszállítás alatt", gondoltam elég gyanús, úgyhogy rákerestem megint az oldalukon is, ahogy már ez a szöveg díszelgett "A KERESETT TERMÉK JELENLEG NEM RENDELHETŐ!
Kínálatunkban 2019 március 08-án volt legutóbb elérhető!".. Hát köszönöm szépen, szólni meg majd öreganyám fog, hogy ne is várjam. A rendelést töröltem, ha már nekik nem jutott eszükbe csinálni vele valamit... Remélem legalább a pénzem visszautalják.

Borzasztó! Ne vásároljatok itt! Eddig 8x vásároltam náluk problémamentesen, majdnem fél millió forint összértékben. Na a 9. alkalomnál egy felcserélt cikkszám miatt nem az küldték amit rendeltem. 17 email váltás kellett és több mint 2 hét, hogy egy egyszerű terméket kicseréljenek. Így is előre kifizettem az új terméket és külön megrendelésbe adtam le, csak hogy hátha úgy gyorsabban megy. Borzasztó a garanciális ügyosztályuk. Arról nem is beszélve, hogy elvárták volna, hogy az Ő általuk hibásan kiküldött terméket saját költségemen postázzam vissza.

Második alkalom, hogy rendeltem Tőlük. Először a beígért 1-2 napos szállítási idő elcsúszott 1 hétre. Már ez nem volt jó előjel. Aztán most rendeltem Tőlük egy drágább egeret, kiszállítási módnak a GLS-t választottam ezúttal, nem az MPL-t, hogy akkor így majd biztos hamarabb kihozzák. Igen, ki ám. (Egyébként nem.) Nem elég, hogy a csomag megfigyelőben 2 napig utaztatták a raktárra az amúgy webshop-ban raktáron lévő terméket, de már 2 napja csak áll a raktárban, semmi értesítés, Én itt befejeztem Velük a dolgot, töröltem is a rendelésem. Undorító nem törődömség, tesznek a vásárlóra, és ráérősek, mint ha nem belőlünk lenne pénzük, és mint ha mi lennénk értük. Teljesen megérteném a megrendelt termék kiszállítási idejét, ha a webshop-ban is ez lenne feltüntetve, de nem. 1-3 nap. Átlag boltokban délután 2-3-ig leadott rendelés már másnap megjön, legkésőbb azt követő napra. Nem ajánlom senkinek ezt a megtévesztő, trehány boltot.

Rendeltem online raktáron lévő termékeket. 1 hét alatt sem sikerült kiszállítani. Online chaten először téves információt kaptam a rendelésem napján (1-2 nap alatt kiszállítják ez volt az ígéret), a hét második felében pedig pedig miután 3 nappal a rendelés után érdeklődtem - még be sem volt csomagolva a termék, így át sem adták a kiszállító cégnek, a kolléga akivel chateltem minősíthetetlen stílusban személyeskedve, kioktatva és folyamatosan lerázóan írt. Ez a cég amelyik megengedi ezt a stílust, plusz ilyen a kiszállítási ideje a mai felgyorsult világban ahol minden utcában van webáruház, műszaki áruház, szerintem nem engedhetik meg maguknak. Nullát adnék csak sajnos olyan értékelés nincs itt..

Már a sokadik alkalommal próbálok meg náluk termékeket rendelni úgy, hogy a webáruház szerint az adott boltjukban, ahol személyesen venném át őket ott készleten van és át is vehető, de valójában nincs meg egyik sem.
A dolog kb. így néz ki: megrendelem ott, ahol készleten van, majd kapok egy e-mailt, hogy a rendelésemet befogadták. Hurrá.
Pár órával később kapom a második levelet, hogy a rendelésem személyesen átvehető. Hurrá kettő.
Bemegyek a boltba, ahol az eladó nagy bociszemekkel néz rám, hogy ugyan kitől kaptam meg én az átvételről szóló levelet, mert náluk kb.: két hete nincs is készleten egyik rendelt és visszaigazolt termékem sem, de másikakat drágábban, amik éppen vannak, na olyanokat tud adni. Köszi, de akkor minek tőletek rendeljem meg azt, ami nincs?!
A slusszpoén az, hogy sem személyesen, sem telefonon illetve e-mailben nem is tudják megmondani, hogy mikorra szerzik majd be őket. Ha egyáltalán.
De azt vegyem tudomásul, hogy a leadott rendelésem ÁTVÉTELI ÉS FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL JÁR.
Akkor is, ha a sarki számtech boltban ahová kínomban ugrom be, mert náluk nincs meg a megrendelésem éppen azonnal meg is vehetem, amit akartam kb.: ugyanannyiért, mint náluk. Na, kösz.
Ha netről akarok vásárolni, akkor annak az egyik oka a gyorsaság. Ha nekem kell utána rohangálnom, akkor meg ott vásárolok, ahol akarok és éppen kapható amit keresek. Nem fogok a bizonytalanra heteket, hónapokat várni.
Nem azzal van a baj, hogy ki kell fizetni amit rendeltem. Hanem azzal, hogy átvágnak.
Emiatt ugyanúgy gyakran törlöm azokat a megrendelésemet amiket nem tudok pár napon belül átvenni, mint mindenki más.
Slusszpoén kettő:
Okosodom. Rendelés előtt hívom a boltot, (központi számot) mert nem rendelek be olyasmit, ami valójában nem kapható vagy kétséges, hogy hány hét múlva lehet majd hozzájutni.
A telefonos ügyfélszolgálatos NEM TUDJA MEGMONDANI, hogy az adott boltban készleten van-e valójában az adott termék, amit keresek. Azt mondja, rendeljem meg, majd küldik az e-mailt ha feldolgozták a rendelést.
Sarki boltot hívom, a srác azonnal megmondja, hogy van-e és mennyiért.
Köszi, Aqua, de ne hintáztassatok. Utálom, ha hülyének néztek.
Akár ingyenes házhoz-szállítással is országszerte.
Budapesten 3 szaküzletben és Székesfehérváron, illetve a www.aqua.hu webáruházban.
Üzletek
- 1117 Budapest, Karinthy F. út 17.
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre