Alza.hu
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!
A felesegem majus 15.-i szuletesnapjara rendeltem egy okosorat majus 9-en, mivel azt irtak, hogy 10 darab keszleten van, ezert a kiszallitas opciot valasztottam, nem pedig a helyszini atvetelt. Ez hetfon volt. Penteken delben kaptam az e-mailt, hogy a megrendelt arut csak majus 16-an, azaz a szultesnap utan egy nappal tudjak kiszallitani. Ekkor felhivtam oket, es az ugyintezo azt javasolta, hogy mondjam le a megrendelest, es rendeljek egy ujat helyszini atvetellel. Ezt meg is tettem. A gond az volt vele, hogy mivel az eredeti megrendelesnel felhasznaltam a 3000 Ft-os kuponomat, ezert az uj aru rendelesenel ezt mar nem tudtam megtenni. Ujabb telefon az Alza-hoz, ezutan kuldtek nekem egy uj 3000 Ft-os kupont. Orultem, majd megprobaltam megrendelni ugyanazt a termeket, de ez akkor mar 4000 Ft-tal dragabban volt elerheto az online feluleten. Ujabb telefon, amiben azt igerte az ugyintezo, hogy beszel valakivel a menedzserek kozul. Mivel ekkor mar szoritott az ido, mert szombat reggel volt a szuletesnap ezert kenytelen voltam megrendelni a 4000 ft-tal dragabb okosorat. Ezt at is vettem aznap este. Par nap mulva kaptam egy e-mailt, hogy mivel mar felhasznaltam a kupont ezert sajnos semmiben nem tudnak segiteni. Az okosora egyebkent hibas volt, egy nap alatt lemerult, ezert visszavittem, ahol cseret kertunk. Egy het mulva irtak, hogy visszautaljak a penzt (nem tudom, miert nem csere), amit ujabb 3 hetig nem tettek meg. Ujabb telefon, ahol az ugyintezo azt mondta, hogy e-mail-ben kuldjem el a bankszamla-adataimat, amit meg is tettem. Ennek ellenere a vasarlaskor hasznalt kartyamra utaltak vissza a penzt, ami nem baj, de akkor miert kellett nekik a bankszamla-adatom.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
A felesegem majus 15.-i szuletesnapjara rendeltem egy okosorat majus 9-en, mivel azt irtak, hogy 10 darab keszleten van, ezert a kiszallitas opciot valasztottam, nem pedig a helyszini atvetelt. Ez hetfon volt. Penteken delben kaptam az e-mailt, hogy a megrendelt arut csak majus 16-an, azaz a szultesnap utan egy nappal tudjak kiszallitani. Ekkor felhivtam oket, es az ugyintezo azt javasolta, hogy mondjam le a megrendelest, es rendeljek egy ujat helyszini atvetellel. Ezt meg is tettem. A gond az volt vele, hogy mivel az eredeti megrendelesnel felhasznaltam a 3000 Ft-os kuponomat, ezert az uj aru rendelesenel ezt mar nem tudtam megtenni. Ujabb telefon az Alza-hoz, ezutan kuldtek nekem egy uj 3000 Ft-os kupont. Orultem, majd megprobaltam megrendelni ugyanazt a termeket, de ez akkor mar 4000 Ft-tal dragabban volt elerheto az online feluleten. Ujabb telefon, amiben azt igerte az ugyintezo, hogy beszel valakivel a menedzserek kozul. Mivel ekkor mar szoritott az ido, mert szombat reggel volt a szuletesnap ezert kenytelen voltam megrendelni a 4000 ft-tal dragabb okosorat. Ezt at is vettem aznap este. Par nap mulva kaptam egy e-mailt, hogy mivel mar felhasznaltam a kupont ezert sajnos semmiben nem tudnak segiteni. Az okosora egyebkent hibas volt, egy nap alatt lemerult, ezert visszavittem, ahol cseret kertunk. Egy het mulva irtak, hogy visszautaljak a penzt (nem tudom, miert nem csere), amit ujabb 3 hetig nem tettek meg. Ujabb telefon, ahol az ugyintezo azt mondta, hogy e-mail-ben kuldjem el a bankszamla-adataimat, amit meg is tettem. Ennek ellenere a vasarlaskor hasznalt kartyamra utaltak vissza a penzt, ami nem baj, de akkor miert kellett nekik a bankszamla-adatom.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
A rendeléssel, szállítással kapcsolatban minden rendben ment, ám a termék hibás volt, visszavittük, ám visszajelzés és a termék árának visszafizetése még nem történt meg.
Kaptunk egy vonalkódos matricát, azzal az információval, hogy ezt őrizzük meg, erre kell hivatkoznunk, ha kérdésünk van, ill. reklamáció esetén > ASRE22492203
A számlán lévő hivatkozási szám:4601350051
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk.
Felvesszük a kapcsolatot a megoldást végző kollégákal.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
szuper áruház
Kifogástalanul megkaptam a termékemet... de nem mindegy, hogy MENNYI IDŐ ALATT!
A megrendelésemkor a termék raktáron lévőnek volt jelezve (és az is volt), a kiszállítás csomagautomatába pedig 2 munkanappal későbbre datálódott. Ezért rendeltem meg a termékeket itt (az Alzától), mert fontos volt számomra, hogy egy keddi napon leadott rendelést rá két napra, csütörtökön, át tudjak venni, ráadásul aznap a csomagautomata közelében haladtam el.
Sajnos a megrendelést visszaigazoló levélből az derült ki, hogy nem hogy két nappal később nem tudom átvenni, de kerek egy héttel később, azaz csak következő hét kedden fog eljutni az általam meghatározott címre az áru.
Az ügyfélszolgáltatot megkerestem, ahol azt közölték, hogy sajnálják, de TECHNIKAI OKOK MIATT nem tudják előbb az automatába eljuttatni a termékeimet. Nem voltam boldog.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
Itt találtam a legjobb árakat ugyanazon termékekért, amikkel meg vagyok elégedve.
Meg vagyok elégedve, egy újra csomagolt mikrót vettem. Semmi probléma nem volt, egyedül az nem tetszett, hogy a csomagolás nem volt a legbiztosabb. A buborék fóliával jól körbe lett tekerve, viszont az alján a hungarocelre kartont azért lehetett volna tenni, így a sarkai már a boltban letörtek. Ehhez nagyon nehéz volt a súlya, jobban is lehetett volna csomagolni! A mikró funkcióit még próbáltam ki mind, de amit sikerült azzal meg vagyok elégedve.
Nagyon kedvező az ár, és korrekt gyors kiszállítás. Mindent nagyon szépen köszönök
Gyorsak, olcsóak viszonylag és pontosak!
Rendszeresen rendelek tőlük. Szeretem a termékeiket és a gyors kiszállítást.
ETA porszívót vásároltam. Minden rendben, és gyorsan ment. Elégedett vagyok!
Minden simán ment, gyors és egyszerű online vásárlás, időben érkezett a termék a csomagautomatába, ahol 1 perc alatt át is vettem.
Gyorsan pontosan dolgoznak!
Az ALZA késett a kiszállítással a csomagpontra. Közben el kellett utaznom és a az ALZA késése miatt az átvételi határidőt nem tudtam tartani. Az ügyfélszolgálatuk irásban igéretet tett az átvételi határidő meghosszabítására, amit szintén nem tartottak be és eltávolították a csomagot mielőtt lejárt volna az igért meghosszabított határidő. Nem kielégítő az ilyen szolgáltatás.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé a +3617011111 telefonszámon, a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a weboldalunkon található kapcsolati űrlapon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
A terméket gyorsan megkaptam, de a magyar billentyűzet nem magyar billentyűkkel érkezett.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
A rendelt terméket nem a megrendelt és kifizetett mennyiségben kaptam meg. Sajnos csak a vásárlás után órákkal vettem észre a hiányt, nem ellenőríztem átvételkor.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Ha eddig nem tette volna, kérjük jelezze panaszát ügyfélszolgálatunk felé a +3617011111 telefonszámon, a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a weboldalunkon található kapcsolati űrlapon. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
A rugalmatlanságot emelném ki a céggel kapcsolatban...Az ügyfélszolgálaton egymásnak ellentmondó információkat kaptam. A rendelt termékem majdnem pont 1 hónap alatt jutott el hozzám.. Első és egyben utolsó rendelésem volt ez a mostani. Az is igaz hogy maga termék amit kaptam jó. De az előtte való töketlenkedés nem fog hiányozni.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
Azt kaptam, amit vártam! A vásárlás menete, egyszerű, gyors és áttekinthető volt. Meg vagyok elégedve, ajánlom a boltot másnak is.
De leginkább azért szeretem, mivel itt egy helyen meg tudok rendelni mindent! Nagyon nagy a választék mindenből!
Pontosan, gyorsan rendben megérkezett a termék.
Délután rendeltem meg egy "Singer 2250" tipusú varrógépet és már másnap reggel fél hétkor jött az SMS, hogy a csomagom megérkezett. A varrógéppel minden rendben volt. Igazi profi munka amit az Alza.hu munkatársai végeznek. Köszönet érte!
Gyors, pontos, megbízható és korrekt.
A megredelt termék a jelzett időben, sértetlenül megérkezett. A készülék a beüzemelés óta hibátlanul működik.
A vásárlás menete, egyszerű, gyors és áttekinthető volt. Megvagyok elégedve, ajánlom a boltot másnak is.
Itt volt a legolcsóbb a termék! Gyors korrekt szállítás FOXPOST automatába!
Gyorsan,pontosan lezajlott a vásárlás.Elégedett vagyok.
Azt kaptam amit vártam. Gyors pontos szállítás volt, Hogy mennyire jó a készülék, majd a későbbiekben kiderül. Jelenleg minden rendben van.
Minden rendben volt, egyszerű megrendelés, neten kifizettem, pontos tájékoztatás jött a szállításról, és időben ott is volt a futár. Ajánlom a boltot
A termékek megfelelnek a leírtaknak, a szállítás gyors. Teljes mértékben elégedett vagyok.
Köszönöm!
Gyors szállítás, boxba olcsón.
Felhívtak, hogy szeretnék e 2 évre azonnali cseregaranciát, amit a termék rendelésekor is láttam. Erre nem tudom, hogy plusz vagy mínusz pontot adjak e. Végülis kedves volt a telefonos srác és nem erőltette a dolgot.
Minden rendben ment.
Tökéletesen megelégedett vagyok. Laptop szűkös portjai ezáltal használhatóvá váltak.
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés