Alza.hu

Megbízható webáruház Alza.hu
Hirdetés
Alza.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.4 (636 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2025. április 22.

Először rendeltem az Alzától , a reklám jól hangzik. Semmi különöset 2 db fogyócilket. Ez 16 napja volt. Még jó hogy nem fizettem ki mert most csak várnék és várnék a cuccra. Senkinek nem javasolom hogy előre fizessen akkor sem ha eddig minden ok volt, valami gáz van velük jelenleg.

2025. április 12.

Tisztelt Alza Webáruház!

Nagyon nehezményezem, hogy a reklámszlogenjükkel ellentétben "ha ma éjfélig megrendeled, holnap nálad" címü szlogen nyomokban sem tartalmazza a valóságot, mert a 11.-én este 8 ó-kor leadott rendelésemre azt az emailt kaptam , hogy 13.-án tudom átvenni, de a nagyobb baj az ,hogy erről a csúszásról semmilyen infót nem küldtek, hogy miért .Eddig örömmel vásároltam önöknél pont ezért a lehhetőségért, de a jövőben megfontolom. Ezt a reklámszolegent pedig jó lenne ,ha a jövőben nahyobb megfontoltsággal használnák.
Nagyon csalódtam Önökben!

Alza.hu válasza (2025. április 13.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt. Az "Éjfélig megrendeled, másnap délelőtt az AlzaBoxban leled" csak bizonyos termékekre évényes, amelyeknél ez feltüntetésre is kerül. Lehetséges, hogy távolabbi raktárról érkezett a termék. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Kitti, Alza.hu
2025. április 6.

2025 03.24 Mester Sándor UPDATE értékelés.
Üdv!
Az Alza megkeresése révén , az én garanciális problémámra végül lett megoldás.
A hibás bontott kartonos tv készülék árát jóváírták, egy új még bontattlan készülék árába.
Tegnap megérkezett az új még fóliás tv készülék,kifogástalan állapotban,semmi hibája. Köszönöm a segítséget Kittinek az Alza.hu-tól.

Tanulság az esetemből számomra.

Bontott kartonos terméket spórolás gyanánt én nem veszek sehol senkitől webáruházakból. Személyesen, nah ott kipróbálás után lehetséges a vásárlás.
Az az érzésem van/volt, hogy az Alzánál amolyan vegyes az ügymenet, ez talán a több országon átnyúló rendszerük miatt van. Valószínű, hogy itt is előfordulhat, hogy elbeszélnek egymás mellett az "osztályok" a cseh és magyar,stb.
Lehet, van amit rendszerszinten a csehek intéznek , van amit a mi magyarjaink.
A lényeg, hogy maradok alzaügyfél fogok még tőllük rendelni,...de körültekintőbben fogok eljárni.

Alza.hu válasza (2025. április 13.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Vizsgáljuk ezt a problémát, hogy a jövőben elkerüljük a hasonló kellemetlen helyzeteket. Elnézést kérünk, és reméljük, hogy ad még nekünk egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásainkkal szemben támasztott igényeket.
Kitti, Alza.hu
2025. március 30.

Közel 40 nap alatt nem tudják leszállítani a rendelést. Ígéret persze van....

Alza.hu válasza (2025. április 13.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnáljuk, ha nem volt megelégedve velünk. Valószínűleg olyan terméket rendelhetetett, amely a rendelés pillanatakor sem volt elérhető, ezeknél a termékeknél ez feltüntetésre kerül a Kérés esetén megrendeljük felirattal. Azoknál a termékeknél, amelyeknél ez a kiírás szerepel nincs visszaigazolt szállítási időnk, így nem tudjuk behatározni, mennyi idő a beszerzés. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Kitti, Alza.hu
2025. március 24.

Üdv!
Eddig én elégedett voltam az Alzával, sajnos hangsúlyoznom kell, hogy EDDIG.. Sok mindent vettem már náluk, igaz néha volt egy két kis késés a kiszállításban, egye fene belefért. De ami most történik velem, az már nekem sem fér bele.
Reklamációs számom: ASRE25407349.
A történetem röviden, spórolás gyanánt vettem bontott kartonos , már más álltal visszaküldött TCL 75C765 ös tv készüléket 475 000 Ft ért , Új ára 499990 Ft Már ütöm a fejem, hogy 25 000 ft spórolás megéri e nekem most , majd az ügyvédem és a jogi herce hurca plusz költségét... Tehát megvettem a tv-t 2025.02.28-án ,már Március 1 én szombaton ki is hozták, a tv-t a szállítók. Az karton doboz hordózó fülei szanaszét voltak szakadva, jó attól még lehet a tv jó és semmi baja. Hát nem így lett, direkt hívtam még magamon kívül két 50 körüli férfiembert nehogy a súly és méret miatt valami balúl süljön el a tv felrakásakor. Ők is tanúi voltak a hibás képernyő látványának. Hozzá teszem elektromüszerész a szakmám és 45 éves koromig (még a szemem engedte) lcd tv ket javítottam. Sosem gondoltam volna, hogy pont én kapok ki egy hibás készüléket, bekapcsoláskor azonnal a víiszintes fehéres, és egy kékes függőleges pixel csík víritott a képernyő szinte kellős közepén képernyőn törés nyomai sehol nem voltak.!. Megkell említenem, hogy ez a tv egy TCL65C805 ös váltott volna.A 2023-as réigi 65-ős TCL már a családban már másnál teljesíti a szolgálatott mindenféle pixel és pixelcsík próbléma nélkül.(Ezt a Telekomtól vettem mivel patinakártyás vagyok)) Szóval ez a tv-m már a 5-dik nagyképernyős tv-m. Én a szakmámból kifolyólag tv technika nagy rajongója vagyok. Próbálom a modernebb készülékeket birtokolni, más mobilt cserélget évente, én a tv-m ... Jeleztem az Alza felé naívan a hibát,bizván az eddigi jó parneri viszonyunkban ,és a készülékre érvényes 2 év jótállássban is bíztam, Március 5 én elvitték a készüléket,"bevizsgálni" . Ma 2025.03.24.-én látom, hogy a hiba az"esetem" elutasításra került ,és küldik vissza hozzám a képernyőhibás bontott,használt tv-t. Hát én ezen megvagyok rökönyödve, ügyvédemmel még várunk, hogy megtegyüök a szükséges jogi lépésekt. Több kérdés is felmerült bennem bennünk, Mire jó a 2 éves jótállás a garancia. A tv hibásan érkezett ,nem törtük össze a kijelzőt (ahogy az eddig 5 tv-mnél sem tört telepítéskor egysem). Értem én ha telepítéskor összetörik a kijelző vagy kicsi gyerekek beütik, hogy erre nem vonatkozik a garancia, azt is értem ha az évek alatt elöjön pár 5-10 db halot pixel valahol a kijelzőn, de akkor kérdem én mire van 2 év garancia , A tv lábára a tv hangszorójára, a tv tápegységére ha nem kapcsol be például). Teljesen érthetetlen eljárás ami velem történik, küzdő szellem vagyok nem is fogom hagyni magam pláne úgy ,hogy némiképp értek a tv-khez. Már nem javítom őket a szemem nagymértékű romlása miatt. Ez a fajta pixelcsík hiba ezeknek a miniatűr már már nanotechnikvával készült LCD kijelzők rákfenéje hibája. Előjöhet a gyárból kihozva is,panellottó, szállítás közben ért ütéskor. A T-com panel hibájakor a kijelző körüli miniatűr vezetékelés szakadása, a COPF nyák gyári ragasztásának elvállása a pixel mártix vezérlő panelről. stb... érdekes küzdelem lesz ez az Alzával sajnálom mert eddig jó volt a viszonyunk. De lehet válás lesz a vége..

Alza.hu válasza (2025. március 25.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak. A terméket van lehetőség jóváírni, az információkat külön e-mailben megküldtük. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, hogy tudjuk Önt kompenzálni a kellemetlenségek miatt.
Kitti, Alza.hu
2025. március 20.

Az Alza.hu garanciális ügyintézése rendkívül lassú és elégtelen.

A garanciális Pixel 8 készülékemet leadtam javításra vagy cserére, mivel egy gyártási hibát tapasztaltam, amelyet maga a gyártó is elismert. Ennek ellenére, három hét várakozás után csupán az Alza alkalmazásában értesültem róla, hogy az ügyemet elutasították, arra hivatkozva hogy a készülék sérült. A készüléken a leadáskor egy karcolás sem volt. (Négy nappal később emailben is értesítettek)

Mivel a hiba egyértelműen gyártási eredetű, panaszt nyújtottam be, kérve az eset felülvizsgálatát. Azóta eltelt egy hét, de semmilyen választ nem kaptam az esetet vizsgáló csoportjuk részéről. Az ügyfélszolgálat telefonos megkereséseim után egy e-mailt küldött, miszerint a szerviz válaszára várnak.

A kommunikáció erősen hiányos, és lassú.

Alza.hu válasza (2025. március 25.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt. Sajnos mivel nem tetszett megadni sem e-mail címet, sem rendelés számot, így nem tudunk utána járni a problémának. Kérjük ezt küldje meg a visszajelzes@alza.hu e-mail címre, hogy megtudjuk oldani a problémás esetét.
Kitti, Alza.hu
2025. február 7.

Rendeltem egy terméket december 28-án, jött is a válasz levél hogy 29-én reggel 8-ra a boxban lesz.
Vártam, vártam... Se 29, se 30, se 31-én semmi...
Majd írtam nekik egy levelet, hogy mi az oka a késlekedésnek, toleráns vagyok hisz ünnepek stb... Semmi válasz..
Majd január 3-án, a második munkanapon felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol magyarul alig tudó ügyintézőt elértem 10 perc várakozás után. Nem igazán tudott felvilágosítást adni, csak annyit hogy valószínű nincs készleten. Erre mondtam neki, hogy hát a honlapjuk több mint 5 darabot jelez.. Hát tényleg nem volt készleten.
Erre a mai napon jött egy email tőlük, hogy a rendelésem törölték - indoklás nélkül - és a pénzem visszatérítik most figyelj... Attól függően hogy a bankom - az én bankom - milyen gyors, 3 napon belül..
Hát kedves alza.hu
Magyarországon:
"2020. március 2. óta az Azonnali Fizetési Rendszer indulásával 5 másodperc alatt teljesülnek a belföldi, maximum 10 millió forintos, elektronikus úton indított átutalások. Ráadásul nem csak hétköznap, hanem hétvégén is a nap 24 órájában"
Gyakorlatilag 2 hétig használták a pénzem, meg még ki tudja kikét és főleg milyen összegben... Ez alapvetően banki gyakorlat, csakhogy a bank kamatot ad érte...

Azóta a pénzt visszautalták, ellenben se egy bocs, se egy magyarázkodás, semmi...

Alza.hu válasza (2025. február 20.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézést kérünk a kellemetlenség miatt. Sajnos mivel nem tetszett megadni sem e-mail címet, sem rendelés számot, így nem tudunk utána járni a problémának. Kérjük ezt küldje meg a visszajelzes@alza.hu e-mail címre, hogy megtudjuk oldani a problémás esetét.
Kitti, Alza.hu
2025. január 15.

Sajnos újabb csalódást kellett átélnünk az Alza szolgáltatásaival kapcsolatban. Az előző rendelésem (karácsony előtti, több mint 200 ezer forint értékű csomag) késedelme és kezelhetetlensége után kaptunk egy 4000 Ft-os kupont. Bár eredetileg nem szerettem volna újra innen rendelni, gondoltam, adok még egy esélyt a cégnek.

Január 11-én, az 534044497 számú rendelésben mosószert és öblítőt rendeltem, amelyek az oldalon feltüntetett információk szerint másnap délre megérkeztek volna. Azóta csak késésekről kaptam értesítést, konkrétumok nélkül, mígnem ma egy emailben közölték, hogy az egyik termék megsérült, és azt nem tudják kézbesíteni.

Semmilyen tájékoztatást nem kaptam arról, hogy a többi terméket mikor várhatom, lesz-e helyettesítés, vagy mi a további teendő. Az ügyfélszolgálaton is csak annyit mondtak, hogy a kupon miatt a pénzügyi osztállyal egyeztetnek, és majd keresnek.

A kommunikáció továbbra is teljesen hiányos, a vásárlói tájékoztatás elégtelen. Már nem bízom abban, hogy az Alza képes megbízható szolgáltatást nyújtani, még akkor sem, ha előre kifizetett rendelésekről van szó. Ez az élmény csak megerősítette az előző tapasztalataimat, és nagyon sajnálom, hogy ismét a cég szolgáltatásaira bíztam magam.

Alza.hu válasza (2025. január 23.) :
Tisztelt Petra!
Nagyon sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztala volt a 534044497 sz. rendelésével kapcsolatban. A rendszerben úgy látjuk, hogy időközben a rendeléssel kapcsolatos probléma megoldódott, és az összeg is visszautalásra került a számlájára. Reméljük, hogy a jövőben pozitív tapasztalatai lesznek cégünkkel.
Viki, Alza.hu
2025. január 7.

2 hét múlva kaptam volna meg a meg rendelt terméket.
A kiszállitás napján lemondták a kézbesitést.
Majd másnap kaptam sms ben hogy 8-17 óra közt hozzák. Egész nap üljek itthon mert jön az alza????
Más futár szolgálat kb 4 órás idő intervallumot ad meg .
Soha többet alza.hu

Alza.hu válasza (2025. január 23.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2025. január 3.

Nagyon szomorú vagyok .Rendeltem egy lemezjátszót ajándékba.Gyorsan megjött,de még csak elsem indult.Küldhetem vissza.Ördög tudja mikor lesz belőle lemezjátszó, vagy pénz.Vagy küldenek egy kijavítottat,ami újra tönkre megy.Kaptam visdtaküldési kódot,de ezzel nem lesz még lemezjátszóm.Annyi,hogy holnap vissza tudom küdeni.Totál működés képtelen.Pedig annak nagyon örültem,hogy gyorsan itt volt.Így már ajándék nem lesz belőle.Remélem,hogy megoldódik és legalább a pénzem nem veszik el.

Alza.hu válasza (2025. január 23.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2024. december 27.

15napja adtam le rendelést, egy elvileg készleten lévő termékre, nemhogy másnap, de azóta sem érkezett meg, rendben karácsonyi időszak van, de 15 nap telt el, a mai napon sem tudnak felvilágosítást adni lesz-e a termék, és mikor? de az oldalon fent van!!

Alza.hu válasza (2025. február 1.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnáljuk, ha nem volt megelégedve velünk. Valószínűleg olyan terméket rendelhetetett, amely a rendelés pillanatakor sem volt elérhető, ezeknél a termékeknél ez feltüntetésre kerül a Kérés esetén megrendeljük felirattal. Azoknál a termékeknél, amelyeknél ez a kiírás szerepel nincs visszaigazolt szállítási időnk, így nem tudjuk behatározni, mennyi idő a beszerzés. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Kitti, Alza.hu
2024. december 19.

Rendeltem már az Alzától, de most szembesültem vele, hogy a megbízható bolt cím nem fedi a valóságot. Majd 50 ezret fizettem egy gamer székért, aminek egy kicsi alkatrésze törötten volt a csomagban. Megesik az ilyen, rendben. De azt nem tudom elfogadni, hogy egy bolt, ami "megbízhatónak" szereti hírdetni magát, három hét után sem képes orvosolni a problémát, mi több, a kommunikációjuk (ha én hívom őket, mert egy mailt sem képesek írni) kimerül abban, hogy remélik hamarosan megoldódik. Én is remélem, mert kénytelen leszek fogyasztó védelemhez fordulni. Egyébként a probléma nem megoldódik, hanem a megbízható boltnak kell megoldani, és nem ér a karácsonyi forgalomra hivatkozni! Elvesztettem a bizalmamat, és úgy látom a véleményekből, nem vagyok egyedül.

Alza.hu válasza (2025. február 1.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézést kérünk, hogy szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak, de nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Szolgáltatásainkkal szemben magas elvárásokat támasztunk, és visszajelzései alapján javítani fogjuk a vásárlói élményt. Kérjük küldje meg a reklamációs számát a visszajelzes@alza.hu e-mail címre, amennyiben nem oldódott meg az ügye, hogy letudjuk zárni.
Kitti,, Alza.hu
2024. december 17.

2024.12.12. napi rendelés. Azóta inkorrekt hitegetés. 12.17-ére ígérték a várható beszállítást, 17-én változtatták arra, hogy nincs raktáron, mai napon megrendelve. Nem először jártunk így. Óriási csalódás!!!

Alza.hu válasza (2025. február 1.) :
Köszönjük az értékelést!
Sajnáljuk, ha nem volt megelégedve velünk. Valószínűleg olyan terméket rendelhetetett, amely a rendelés pillanatakor sem volt elérhető, ezeknél a termékeknél ez feltüntetésre kerül a Kérés esetén megrendeljük felirattal. Azoknál a termékeknél, amelyeknél ez a kiírás szerepel nincs visszaigazolt szállítási időnk, így nem tudjuk behatározni, mennyi idő a beszerzés. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Kitti, Alza.hu
2024. december 10.

Hatalmas nagy csalódás! Soha nem többet nem fogok rendelni tőlük semmit!
Két terméket rendeltem csomagautomatába több mint 50 ezer forint értékben. Megrendelés átvételekor teljes összeget kifizettem, utána szembesültem vele hogy a csomag automatába csak a fejhallgató állványt küldték ki, a több mint 45 ezer forintos fejhallgató sehol. A megrendelésekkel kapcsolatos e-mailekre hetekig nem reagáltak. Telefonos ügyfélszolgálaton érdemi információt nem kaptam, türelmet kértek. Majd egy hét múlva újra telefonáltam, ahol azt ígérték hogy egy hét múlva elérhető lesz a fejhallgató és küldeni fogják. Ezt következő héten azaz a mai napon kaptam egy emailt, hogy a termék nem elérhető, választhatok alternatívát.
Sajnos attól tartok, hogy nem lesz egyszerű menet hogy vissza kapjam a pénzem.
Felháborítónak tartom hogy megengedhetik maguknak, hogy hetekig nem reagálnak a panasz levelekre.
Amennyiben rövid időn belül nem fogom vissza kapni a pénzem, jogi lépéseket fogok tenni.

Alza.hu válasza (2025. február 1.) :
Köszönjük az értékelést!
Elnézést kérünk, hogy szolgáltatásunk nem felelt meg az elvárásainak, de nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Szolgáltatásainkkal szemben magas elvárásokat támasztunk, és visszajelzései alapján javítani fogjuk a vásárlói élményt. Kérjük küldje meg a rendelése számát a visszajelzes@alza.hu e-mail címre, amennyiben nem oldódott meg az ügye, hogy letudjuk zárni.
Kitti,, Alza.hu
2024. december 2.

Vigyázzatok, átvernek!!

Hónapok óta húzódik egy okostelefon javítása/cseréje, és jelenleg úgy érzem át vagyok verve.
A legelső alkalommal 10.02-án tettem reklamációt náluk ASRE241294632 számon, amikor is a vízálló, vízalatti felvételek készítésére alkalmas, 09.03-án az Alzánál vásárolt telefon beázott egy sima esőben, és több funkcióprobléma mellett nem tölt vezetéknélküli módban. Ezt a problémaleírást a telefonos kolléga annyival összegezte a jegyzőkönyvben, hogy: " Beázott a telefon". Ezek után javítás nélkül kaptam vissza a telefonomat, ami továbbra sem töltött vezeték nélküli módban (nem megy feljebb a töltési százalék percek után sem), vagy pár másodperc után lecsatalkozik a töltőről. Ezt több töltőn is teszteltem, többek köztt egy Alza Power vezeték nélküli töltőn, amit szintén náluk vásároltam.

Miután ismét leadtam a telefont javításra ( ASRE241447180 ), ekkor már énmagam által megírt, részletes hibaleírással, ismét visszakaptam tőlük, mondván, hogy működik. De nem működik.

Mivel jelenleg több időt töltött náluk a telefon "javításon", mint nálam használatban, borzalmasan rossz a felhasználói élményem mind a félrevezető termékpromóció (hogy tudna vízalatti felvételeket készíteni, ha egy sima esőben beázik), mind a javítás kapcsán.

A hivatalos panasztételemre is annyi volt a válasz, amihez már videót is csatoltam, hogy "a szervíz azt mondta rendben van, adjam be újra".
Több, mint 3 hónapja vettem a telefont. Abból kevesebb, mint 1 hónapot tudtam használni, azóta pingpongozik velem az Alza.

Konkrétan azt érzem átvernek, és mindent megtesznek azért, hogy ne kelljen a terméket cseréniük / visszafizetniük.

Alza.hu válasza (2025. február 1.) :
Köszönjük az értékelést!
Nagyon sajnáljuk, hogy a tapasztaltak nem feleltek meg az elvárásainak. Nagyra értékeljük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára, és reméljük, hogy a jövőben bebizonyíthatjuk még Önnek, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásaink minőségét, így a következő tapasztalata már sokkal jobb lesz velünk. Ahogy látjuk kapott információt, hogy milyen megoldást tudnánk felajánlani, sajnos csak ezzel tudunk szolgálni.
Kitti, Alza.hu
2024. november 30.

Egy hete rendeltem tőlük számítógépházat, előre kifizettem az összeget. Ahhoz képest, hogy gyors, másnapi kiszállítással hirdetik magukat, harmadjára kapok tőlük késésről szóló sms-t, e-mail.

Nagyot csalódtam, az ipon sokkal megbízhatóbb és pontosabb, válaszolnak az email-jeimre. Az Alzanak két napja küldtem reklamációt, azóta is várom, hogy valaki foglalkozzon az ügyemmel.

Nem ajánlom senkinek sem az Alzát és én se fogok tőlük többet vásárolni.

2024. november 18.

Megrendeléskor másnapi szállítást ígértek. Természetesen nem jött össze. Azóta harmadik sms-t kaptam, amiben nagyon sajnálkoznak, hogy nem kaptam meg még a terméket. Előre utaltam 170.000,-FT-ot, és a fülük botját nem mozgatják. SOHA TÖBBET ALZA!!!!!!!!!

2024. szeptember 9.

Az amúgy végtelenül idegesítő reklám nem hazudott, este megrendeltem és már reggel az alzaboxban volt a megvásárolt termék.

2024. augusztus 6.

Előre ne utalj, mert amint a pénzed az alzánál, utána futhatsz utána, ahogy akarsz.

Alza.hu válasza (2024. augusztus 7.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2024. július 23.

Senkinek nem ajánlom! Rendeltem egy szobakerékpárt 40000ft-ot fizettem érte, hibásan érkezett,visszaküldtem 29 napja 1db emailt nem kaptam arrol ,hogy hol tart a folyamat 8x hívtam őket minden ügyintéző mást mondott emailre már reakciót sem kaptam , se pénz se termék és azt állítják nincs ilyen opció hogy vissza kapjam a pénzem(ez telefonban hangzott el) .!

2024. július 18.

Az Árukeresőn állandóan eltávolítják a negatív kommenteket, illetve bot/kamu 5 csillagos értékeléselésekkel árasztják el az Alza véleményezésének felületét. Szégyen!

Tessenek csak megnézni: óránként 2-3 5 csillagos komment ugyanazzal a névvel (A bolt vásárlója), illetve kamu szöveg pl.:

Meglepően gyors szállítás, nagyon megfizethető áron. Piacvezető szolgáltatás minőség! Egyszerű rendelés, felhasználóbarát felület, mi kell még? : ) És persze a termék is teljesen rendben van, rendszeresen használjuk!

És most mondd hogy nem szégyen mind az Alza, mind az Árukereső...

2024. június 24.

A termék visszaküldése, csak postán lehetséges ami nem kevés pénz. Felkészületlen félrevezető dolgozók , akik nem értik a munkájukat. Félretájékoztattak!
A visszaküldéshez mindenki vásároljon fénymásológépet, mert a saját pénzedhez nem juthatsz hozzá egyszerűen. Válaszlevélben lehet kérni a visszautalást.
Aláírva, az általuk kiállított dokumentumot
Senkinek nem ajánlom ezt a vásárlási lehetőséget, mert a reklámált árút, plusz költségen lehet visszaküldeni, mert pl a lakóhelyemhez 200 km-re van csomagbox, ahol esetleg ingyen feladhatnám a csomagot :(. Nem értem miért nem lehet, csak a válaszlevélre válaszolva emailben, és ott megadni az adatokat. Aki nincs felszerelve irodai gépekkel, nem tudom hogyan kapja meg a pénzét
Soha többé ALZA!

2024. május 27.

Nem tudtam futárszolgálatot választani, az alza jelölte ki a Gebrüder Weisst. Ebben a cégben gyűlt össze minden logisztikai antitalentum. Soha többet nem akarok velük kapcsolatba kerülni, ezért elkerülöm az alzát is

2024. május 6.

Teljesen más terméket küldtek boxba. ügyfélszolgálattal kellett beszélni, mert a honlap használhatatlan, konkrétan több böngészőben nem működtek a gombok a felületen. Feleslegesen regisztráltam is, mert azt hittem akkor működni fognak, de nem.
Áru árát visszatérítették, de a szállítási költséget nem. Nehogy már ők bukjanak azon, hogy ők hibáztak, nem?...

2024. március 24.

Átvertek, és Téged is át fognak!

Rendelés azonosítóm: 498394966
2024.január 14 vasárnap 14:35 Rendeltem 3 db ssd-t. A történet elég hosszú, mivel március 22-én lett vége.
Utánvétellel fizettem a postán, csomagot otthon kibontva láttam, hogy csak 1 termék van benne.
1) Kapcsolatot azonnal felvettem az Alzaval, de elküldtek a picsába.
2) Fogyasztóvédelemhez fordultam, onnan átküldtek a békéltető testülethez.
Fogyasztóvédelmi hölgy nagyon segítőkész volt.
Eközben folyamatosan írtam az Alzanak és hívogattam őket. De hiába. Leszarták a fejemet.
3) Békéltető testületnél rendesek voltam velem, segítettek. Ezer hála.
4) Innen tovább: ügy határon átnyúló jellegére tekintettel a testület az Európai Fogyasztói Központnak továbbította.
Itt további segítséget kaptam. Ezer hála.

Az Alza több, mint 2 hónapig lekezelő volt velem, nekem kellett nekik bizonyítani, hogy kifizettem a csomagot. Persze tudtam, mivel MINDEN PAPÍRT MEGTARTOTTAM, TEGYETEK TI IS ÍGY!
Hitegettek, hogy utalják a 2 db termék árát, de semmi.
Időhúzás hegyek, emailek, hogy sajnálják, de pénzemet csak nem küldik a kis köcsögök.
ALZATÓL KÁRTÉRÍTÉST, DE MÉG EGY ROHADT BOCSÁNATKÉRŐ LEVELET SEM KAPTAM.

KÉREK MINDEN HONFITÁRSAMAT, HOGY TANULJATOK A TÖRTÉNETEMBŐL ÉS KERÜLJÉTEK EL JÓ MESSZIRE EZT A CÉGET.



További részletek:
Fogyasztóvédelmi látogatásom után bementem a postára mert csomagom érkezett.
Örültem, elnézem ezt még az Alzanak, de újra kiakarták velem fizettetni a teljes árat. (3 db ssd árát)
HAHA anyátokkal szórakozzatok. :)
Utána meg írták, hogy nem vettem át a csomagot, nem tudnak velem mit kezdeni.
Na itt már rendesen néztem, hogy mit makognak ezek.

Ui.: postán is segítőkész volt az úriember

Alza.hu válasza (2024. április 8.) :
Köszönjük az értékelést.
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. A rendszerben utána néztem az említett rendelésnek, és úgy látom, hogy még januárban elindítottuk Önnek az utalást a 2 darab termékkel kapcsolatban. Ha azóta sem kapta meg az összeget, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen és utánajárunk a problémának.
Viki, Alza.hu
2024. március 23.

Vásároltam egy terméket 3 hetes szállítási időt jeleztek, aztán amikor az letelt hirtelen még 2 hónappal későbbi dátuma lett a kiszállításnak. Senki nem hívott, nem kérdezte,hogy ez gond vagy sem......
Nagyon nem ajánlott....

Alza.hu válasza (2024. április 8.) :
Köszönjük az értékelést!

Sajnáljuk, hogy nem tudtuk időben biztosítani az Ön számára a kiszállítást. Sajnos ezt sok minden befolyásolhatja de igyekszünk mindig időben megoldani a problémákat. Kérjük írja meg számunkra a rendelési számát és vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, hogy át tudjuk nézni, megoldást találjunk az adott problémára.

Viki, Alza.hu
2024. február 9.

A megrendelt 48 ezres elektromos kukta szlovák vagy cseh nyelvű feliratokkal érkezett a kuktán, a használati útmutatóban, meg a szlovák és cseh nyelvűben is a leírásban német kifejezések szerepeltek a kukta felirata helyett. A Google translate sem sokat segített, amikor "fóka"-ként fordította a szelep állását, amelyről próbáld kideríteni, hogy most akkor arrafelé kell állnia indításkor vagy sem. Legalább a nyomorult gombokra rajzoltak volna, amit főzni lehet benne, nem állandóan sztárral böngészni, hogy most akkor ez melyik ételféleség is. Alig merek benne főzni, mert nem vagyok benne biztos, hogy minden jól működik benne. Pl. ez a gőz leereszto szelep is összevissza mozog, nem ott áll stabilan, ahol a feliratok szerint ettől eddig egy tartományon belül kellene mozogna, mert bébán rakták össze, vagy rosszul tervezték meg. A parkoló tálca pedig egy kék műanyag nejlonnal lett bevonva. Milimeterenkent jött le, három óra hosszat vakargattam mire sikerült leoperálnom a pároló rácsról. Eddig mindig jó vasarlasaim voltak az Alzánal, de ez kiboritó. Ha vettem volna egy olcsó vackot a Média Marktnál, akkor is jobban jártam volna.

Alza.hu válasza (2024. február 12.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2024. január 15.

A webáruház felülete kaotikus. Rendeltem egy mikrohullámú sütőt, és kértem, hogy szállítsák el a régit. Az online megrendelési folyamat során sehol nem volt lehetőségem arra, hogy kiválasszam azt a szállítási módot, amelynél ez megoldott. A megjegyzésmezőbe írtam bele az elszállításra vonatkozó kérésemet, majd a rákövetkező munkanapon messengeren egyeztettem, hogy ez így megfelelő-e. Az ügyintéző azt írta, hogy ez alapján nem fogják elszállítani a régit, de már a rendelés sem törölhető. Szóval kezdjünk vele, amit akarunk. Köszönöm! Aki innen rendel, jól gondolja meg. A termék egyelőre OK, de a szolgáltatás egy nagy nulla.

Alza.hu válasza (2024. január 15.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a visszajelzes@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2023. december 22.

A december 12-én rendelt csomagomat nem tudták 24-ig kiszállítani. Köszönöm!

Alza.hu válasza (2023. december 23.) :
Köszönjük az értékelést.
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal.Sajnos nem adott meg az ügyhöz kapcsolódó adatot/hivatkozás számot.Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot a segito@alza.hu e-mail címen, vagy a 06-1-701-1111-es telefonszámon.
Szívesen segítünk Önnek, és felülvizsgáljuk az ügyét.
Viki, Alza.hu
2023. december 5.

Senkinek nem ajánlom!

Mint utólag kiderült a nemzetközi platformokat átolvasva. Sikerül szériahibás hangfalakat vásárolnom.
Gondolom ezért is nem szerepel a számlákon a termékek sorozatszáma.

2021. 08. 16. Megrendelés 444108674, 444107791: 2db MACKIE Thump15BST hangfal. (3 év garancia)

A hangfalpár meghibásodott: 2023. 09. 21. visszaküldtem. (10-15 órát használtam összesen)
Eredmény:
ASRE23876693: "A reklamációt elutasítjuk, mert a leírt hiba nem minősül termékhibának"
ASRE23876682: "Elutasítjuk az igényelt árut teszteltük a leírt hibára, amely nem jelent meg a szolgáltatásban."

Visszaküldték a hangfalakat gondatlan csomagolásban, sérülten. (jeleztem, válaszra sem méltattak)

Újból visszaküldtem:
Ezúttal a hibátlan hangfalakat mégis hibásnak találták. Vagyis először csak az egyiket: ASRE231005930
A javítását rám akarták hárítani. Végül visszatérítést kaptam.

2023. 11. 30. kaptam egy e-mailt, amiben értesítenek az ASRE231005926 sz. reklamáció lezárásáról. (a másik hangfal)
Ha megfelel, levásárolhatom különböző variációkban.
Nem felelt meg. A bizalmam a múlté.

2023.12.01. Meggondolták magukat.
E-mail üzenet:
„A reklamációt elutasították… a vizsgálat során mechanikai sérülést találtak -az ügyfél által okozott égés, amely nem egyeztethető össze a gyártó garanciális feltételeivel. A tok visszautasításra kerül.”

Megjegyzem a hangfalak kifogástalan, karcmentes állapotban és teljesen azonos hibával, hibajelenséggel kerültek visszaküldésre.

Az egész panaszkezelés folyamata etikátlan, félrevezető és jogsértő.

Alza.hu válasza (2023. december 5.) :
Köszönjük az értékelést.
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Vizsgáljuk ezt a problémát, hogy a jövőben elkerüljük a hasonló kellemetlen helyzeteket. Elnézést kérünk, és reméljük, hogy ad még nekünk egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásainkkal szemben támasztott igényeket.
Viki, Alza.hu

Irány a bolt oldala!

<h3>M&uacute;lt &amp; Jelen</h3>
<p>A v&aacute;llalatot 25 &eacute;vvel ezelőtt alap&iacute;tott&aacute;k, &eacute;s a kezdetekben Alzasoft n&eacute;ven műk&ouml;d&ouml;tt. 2008-ban v&aacute;lt a c&eacute;g piacvezetőv&eacute; &eacute;s a c&eacute;g &aacute;ltal ny&uacute;jtott minős&eacute;gi szolg&aacute;ltat&aacute;s elismer&eacute;sek&eacute;nt sz&aacute;mos rangos d&iacute;jat nyert az &eacute;vek sor&aacute;n.&nbsp;</p>
<p>Az Alza jelenleg tiszt&aacute;n cseh tulajdonban l&eacute;vő r&eacute;szv&eacute;nyt&aacute;rsas&aacute;g, aminek az ad&oacute;illetős&eacute;ge a Csehorsz&aacute;gban tal&aacute;lhat&oacute;. A v&aacute;llalkoz&aacute;st az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja.&nbsp;</p>
<p>Jelenleg 26 orsz&aacute;gba sz&aacute;ll&iacute;t megrendel&eacute;seket, csehorsz&aacute;gi &uuml;zletein k&iacute;v&uuml;l Magyarorsz&aacute;gon, N&eacute;metorsz&aacute;gban &eacute;s az Egyes&uuml;lt Kir&aacute;lys&aacute;gban a piac meghat&aacute;roz&oacute; szereplője, 2015-ben m&aacute;r 5 milli&oacute;n&aacute;l is t&ouml;bb megrendel&eacute;st teljes&iacute;tett</p>
<p>A web&aacute;ruh&aacute;zak vil&aacute;g&aacute;ban igaz&aacute;n kiv&eacute;teles helyet foglal el sz&eacute;lesk&ouml;rű term&eacute;kpalett&aacute;j&aacute;nak, minős&eacute;gi kiszolg&aacute;l&aacute;s&aacute;nak k&ouml;sz&ouml;nhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-&eacute;n ny&iacute;lt meg első magyarorsz&aacute;gi &uuml;zlete a VI. ker&uuml;letben, a Bajcsy-Zsilinszky &uacute;t 19/b. sz&aacute;m alatt, ahol az online leadott rendel&eacute;sek szem&eacute;lyes &aacute;tv&eacute;tel&eacute;re, illetve garanci&aacute;lis &uuml;gyint&eacute;z&eacute;sre van lehetős&eacute;ge a v&aacute;s&aacute;rl&oacute;knak.</li>
</ol>
<p>El&eacute;rhetős&eacute;gek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (H&eacute;tfő-P&eacute;ntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti &aacute;tv&eacute;teli pont nyitvatart&aacute;sa:<br /> H&eacute;tfő-Vas&aacute;rnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.<br /> StarStore 2020 d&iacute;jjal jutalmazt&aacute;k az Alza.hu budapesti bemutat&oacute;term&eacute;t webshop kateg&oacute;ri&aacute;ban.</p>

Üzletek

  • 1137 Budapest , Róbert Károly krt. 54
    Telefon: 06-1-701-1111
    Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés