PlazaMarket.hu webáruház

PlazaMarket.hu webáruház
Hirdetés
PlazaMarket.hu webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 4.1 (359 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2013. január 26.

Három hónapja rendeltünk innen egy hűtőt, a visszaigazoló email óta semmi hír.

2012. december 17.

Ügyfélszolgálat: 0. Pontosság: 0. Megbízhatóság: -15. Egy hete rendeltünk több karácsonyi ajándékot is, már a szállítási dátum is megvolt, mi nyugodtan hátradőltünk, hogy ez is kipipálva, erre ma hozzám vágnak egy kétsoros levelet, minden azonosító és terméknév nélkül, hogy sorry ez még sincs. Egy héttel karácsony előtt!!! Az ügyfélszolgálat összes száma süket, az emailre nem válaszolnak. Ki ad egyáltalán pozitív értékelést erre a boltra? Az ott dolgozók?! Az internetes áruházak szégyene!

2012. december 14.

E-mail visszaigazolásban a telefonjaik túlterheltségére hivatkozva 1 napos visszahívást ígérnek. Nem történt semmi. Második napon hívtam őket (sokadszorra sikeresen), de nem tudtak a termék elérhetőségéről semmit. Visszahívást ígértek aznapra, de nem történt meg. Harmadnap telefonon elérhetetlenek. A megrendelésem ezek után természetesen visszavontam.

2012. december 13.

A rendelésemet nem tudták teljesíteni, de ahelyett, hogy szóltak volna róla, lazán törölték. A felületükön belépve már nem látszódott, emailre, telefonra nem válaszolnak. Ez a cég nem a legalja, mert a legalja hozzájuk képest még elfogadható. Ez nem. Senkinek sem ajánlom!

2012. december 10.

Nem tudom elérni őket telefonon sem emailban. Nov.30-án rendeltem egy TV-t még aznap felhívtak hogy 10% előleget szeretnének kérni. Átutaltam. A telefonon megígért szállítás ma van de még semmi jel nem utal arra hogy csomagküldőhöz került volna a megrendelt csomag.
Ez alapján senkinek sem ajánlom őket, előleg vagy előre fizetés nem ajánlót.

2012. december 10.

Nem lehet őket elérni,a rendelést nem teljesítik!

2012. december 4.

Először itt akartam venni egy drága porszívót, de inkább nem...fura volt, hogy 8 e ft-tal olcsóbb mint bárhol máshol..Hát köszönöm szépen, nem itt veszem. Köszönöm a sok ( rossz) véleményt, hogy én legalább megúsztam ezt most. PSZÁF-nél fel kell nyomni őket, akinek van konkrét esete.

2012. december 1.

már többször is rendeltem tőlük, az ügyintézésük katasztrófa, volt hogy 2x is csúsztatták a berendelést. de nem sietős a dolgom és ez a legolcsóbb bolt amivel idáig találkoztam, a termékeket teljes kiszerelésben és hibátlanul megkapom a feltüntetett áron. én meg vagyok velük elégedve.

2012. november 30.

Én még ilyen internetes boltot nem láttam. Rengeteg van belőlük, ilyen hozzáállással abbahagyhatnák! Hetekig vártam olyan árucikkre amit más aztán két nap alatt behozott. Az ügyfélszolgálatuk egy vicc, nem hogy nem hív, mint mások, hogy akkor más típusra váltsak, hanem még elérhetetlen is. Gépi hang mondja be minden kezelő foglalt. Ja naponta 18 szor. bármikor., ugyan már. Ha valaki nem tudja ellátni amire vállalkozott, mert meghaladja a képességeit,t akkor ne vállalkozzon. A megbízható bolt cégért meg mint Mekk Elek a mesében sírva leverhetnék!!!!!!!!!
AF

2012. november 25.

nagyonjo

2012. november 17.

Megrendelés után kérték hogy a szállitási időpont megfelel e. Azon áron szállitottak amilyenen megrendeltem. Termék új, müködik, van 2 év garanciá. Budapesten elhoztam, ahonnan sokan. Kaptam számlát. Olcsó volt.

2012. november 15.

T. Cím!
Akartam Önöktől egy drága fényképezőgépet vásárolni, mert nagyon jó árban kínálták, mintegy 25-30 %-al olcsóbban, mint
más jónevű nagy árúházak. DE elolvastam a vásárlói véleményeket önökről és most már akkor sem hiszek Önöknek, az ajánlatuknak ha önök fizetnének nekem!!! Még van képük ezek után itt tevékenykedni M.-on!!?? Húzzanak el
a Franc-iába, átverő népség,! Ezt madarat nem fogták meg!!

2012. november 9.

Amennyiben az ember használja a keresőt, kiderül ez a cég fut néhány név alatt, és ráadásul nem is Magyarországiak.
PlazaMarket
ElelktroDOM
stb.

2012. november 9.

A cégnek volt több vidéki átvevőpontja, azonban ezeket megszüntették, mert túlzottan elérhetőek voltak személyesen és a panaszosak közvetlenül tudták őket keresni.

Sunyi módon akár egy 20 fős településen is lehetnek az átvételi pontok, persze csak pár hónapig bérelnék.
Aztán mennek tovább.

2012. november 9.

felesleges velük foglalkozni, április végén leadtam egy rendelést, amiben persze a másoknál tapasztalt KAMU ár szerepelt.
A levél:
Tisztelt Vásárló!
Elnézését kérjük, de az Ön által megrendelt termék rendszerhiba
következtében helytelen adatokkal került az internetes oldalunkra.
"Az árak honlapunkon történő megjelenésüktől kezdve érvényesek
kivéve ha azok minden gondosság ellenére hibásan kerültek
feltüntetésre, - különösen a nyilvánvaló elírások, az általános
forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán
megjelenő árak, - akkor cégünk nem köteles a megrendelt terméket hibás
áron szállítani, hanem a megrendelő tájékoztatása mellett felajánlja
a
helyes áron történő kiszállítást vagy ha ez a megrendelőnek nem felel
meg, elállhat a szerződéstől."

A termék helyes áráról a későbbiekben tudjuk Önt értesíteni.

NO és akkor jöhet a konklúzió.
Értesítés azóta sem érkezett.

A NAV tehetne náluk egy nagyon alapos látogatást és egy vaskos bírsággal jutalmazhatnák a tevékenységüket.

2012. november 8.

Porszívót vásároltam. A valós árat tüntették fel, telefonon elérhetőek voltak, a szállítás pontosan, a telefonon egyeztetett időpontban és a többiekhez viszonyítva olcsón történt. A futár átvétel előtt minden tartozékot kicsomagolt, személyesen leellenőrzött, a készüléket kipróbálta. Ennél többet én nem várok el......

2012. november 7.

A termék nem a megígért idő pontban érkezik. A futár este 9kor hív fel,hogy át tudnám e venni a csomagot. Köszi!
Pár ezer forinttal olcsóbb mint a többi bolt, ennek ellenére nem ajánlom senkinek'

2012. november 6.

Nem teljesítik a szállítást. Mintha nem is léteznének. Senkinek nem ajánlom!

2012. október 15.

Telefonon elérhetetlenek

2012. október 10.

Telefon nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak

2012. október 5.

Rendeltem volna egy TV-konzolt, termék mellett azt írták hogy ha keddig megrendelem pénteken megérkezik. Megrendeltem, semmi megkeresés, pénteken hívtam őket..foglalt volt, aztán meg már el se lehetett érni egyik számot sem. e-mailre válaszoltak h még 1-2 hét! mire megérkezik.. ez aztán a vevőbarát hozzáállás! természetesen lemondtam a rendelést, innen többet semmit!

2012. szeptember 29.

olcsón szállít vidékre is

2012. szeptember 17.

nem a valós árat tüntetik fel

2012. július 25.

Olvasom a több százezres sztorikat, nekem csak egy kicsi volt. De az eljárás hasonlóan folyt. 2 garnitúra AA-s akku rendelése és alább a levelezés:

Tisztelt Uram,

Mindkét tételt töröltük,

Tisztelettel:
PlazaMarket


> Tisztelt PlazaMarket,
>
> mindkét tételt törölték, vagy a másodikért mehetek valamikor?
>
> Üdv.:
>
> X.Y.
>
> 2012. július 24. 11:53 MűszakiWebáruház írta, <
> ugyfelszolgalat@plazamarket.hu>:
>
> > Tisztelt Uram,
> >
> > Rendelését töröltük
> >
> > Tisztelettel:
> > PlazaMarket
> >
> > > Tisztelt PlazaMarket!
> > >
> > > nem tartok igényt a megemelkedett árú AA-s akkura.
> > >
> > > Üdv.: X.Y.
> > >
> > > > > > 2012. július 24. 9:27 MűszakiWebáruház írta,
> > > > >:
> > >
> > > > Tisztelt Vásárló!
> > > > Elnézését kérjük, de az Ön által megrendelt termék
rendszerhiba
> > > > következtében helytelen adatokkal került az internetes oldalunkra.
> > > > "Az árak honlapunkon történő megjelenésüktől kezdve
érvényesek
> > > > kivéve ha azok minden gondosság ellenére hibásan kerültek
> > > > feltüntetésre, - különösen a nyilvánvaló elírások, az
> > általános
> > > > forgalmi értéktől jelentősen eltérő vagy rendszerhiba folytán
> > > > megjelenő árak, - akkor cégünk nem köteles a megrendelt
terméket
> > hibás
> > > > áron szállítani, hanem a megrendelő tájékoztatása mellett
> > felajánlja a
> > > > helyes áron történő kiszállítást vagy ha ez a megrendelőnek
nem
> > felel
> > > > meg, elállhat a szerződéstől."
> > > > A Varta R6 2300 mAh 4szt ready 2 use BAVA 56726 termék helyes ára :
> > > > 3.026,-Ft
> > > > Kérem szives visszajelzését, hogy továbbra is fenntartja-e
rendelési
> > > > szándékát.
> > > > Megértését köszönjük!
> > > >
> > > > Tisztelettel:
> > > > PlazaMarket Ügyfélszolgálat
> > > >

TANULSÀG:

Érdemes nagy iven elkerülni öket!!!

2012. július 11.

Sziasztok!

Életünk nagy tévedése volt, amikor ezzel a céggel ,,összefogtunk'' és rendeltünk tőlük.
Személyes véleményem eddig az internetes rendelésekkel kapcsolatban az volt, hogy rendben mennek, de ez a cég nem ilyen.

Egy mosogatógépet rendeltünk tőlük x százezer ft-os értékben. Tehát nem gagyit. A gép természetesen elromlott. A garancialevél nem volt megfelelően kitöltve (nem néztük meg amikor megérkezett a futárral, FIGYELJETEK ERRE!). Aztán elindult a hajsza...telefonon kerestük őket, amit zaklatásnak vettek és abszolút nem is vették fel. Amint aztán más telefonról kerestük őket, hirtelen láss csodát felvették, természetesen elmeséltük nekik, hogy mi a gondunk, segíteni nem segítettek, csak elmondták, hogy akkor a gépet elviszik innen (az interneten ezzel szemben az szerepelt, hogy a TULAJNAK KELL megkeresnie az adott gyártó országos szervizét, ahol persze majd garanciában cserélik, vagy javítják. De ugye (direkt) hiányos gari levéllel ezt buktuk. A mosogatógép még egyszer produkálta ugyanezt a hibát. Ezalatt mi a szintén nullának nevezhető nemzetközi fogyasztóvédelemmel próbáltuk behajtatni a pénzünket, mire kiderült, hogy semmi joguk nincs, ha a cég nem hajlandó, akkor ők nem tehetnek semmit, mivel nem hatóság (AKKOR MEG MINEK VAGYTOK? ÚRISTEN....)

De hogy miért is kellett a nemzetközi fogyvédelem? Mivel a cég NEM MAGYAR! Ne tévesszen meg senkit a budapesti bejegyzés, mert kamu...ez megérne egy televíziós hírt (!!!).

Tehát a lényeg...a cég eladja a sz_r termékeket, Te megveszed, a gép elromlik, és ők vígan élnek tovább...de meddig? Míg mindenkit át nem vágnak.

Ha szeretnétek idegbajt kapni a pofátlan ügyintézőktől, a hiányos garancialevéltől, és úgy alles ettől a csaló cégtől, akkor vásárolhattok tőlük, más esetben ne!

Üdv!

2012. június 28.

Ez egy régebbi eset...
Rendeltem egy Sony TV-t, ami NAGYON-NAGYON jó árban volt nálluk, kb. 430 000 ft.
Megrendeltem, mire visszajött az igazolás és ELŐRE FIZETTEM volna, szóltak, hogy elnézést, de több a beszerzési ára és 470 000 lenne. Még azt is elfogadtam, mert az is JÓ ár volt érte.
Ki is fizettem, majd egy hét után visszajött a pénzem, hogy még drágább lenne a beszerzés...
Utalási költséget buktam...
Ők meg az értékelést...
Többet nem is mondanék.

2012. június 25.

Sandisk Ultra II ként írják a honlapon, de sima Ultra érkezett. Nem tudom, hogy van-e lényegi különbség a kettő közt, mindenesetre kifogásolható az eljárás.
Egyéb tekintetben semmi probléma nem volt. Olyan, mint más áruházak.

2012. május 7.

Rendeltem náluk egy alaplapot előre utalással és mivel ilyen pont a bolt honlapján nem volt ezért rájuk írtam de 2 héttel rá se kaptam választ. Nem kerestek se e-mailbe vagy telefonon se.
Aki tud máshonnét rendelni annak ezt a helyet nagyon nem ajánlom

2011. január 1.

Kávéfőzőt vásároltam náluk, meg is jött egy ütött-kopott dobozban, a készülék egyenlőre jó, de mivel magyar nyelvű kezelési útmutatót nem kaptam hozzá,- a kérésem, és az ígéretük ellenére sem,- így nehézségekbe ütközik a szakszerű kezelése, ami elég nagy kockázattal jár, mert a garancia leírása szerint a szakszerűtlen kezelés a jótállás megszűnését vonja maga után.
Lehetséges, hogy pont erre játszanak rá? vagy rájuk nem vonatkozik az a jogszabály, hogy a Magyarországon eladott termékhez MAGYAR NYELVŰ TERMÉKLEÍRÁST, és MAGYAR NYELVŰ HASZNÁLATI ÚTMUTATÓT kell mellékelni? Csak telefonon tudtam velük beszélni, azt is csak nehezen, mél-re nem nagyon akartak válaszolni, gondolom, hogy ne maradjon nyoma az ígéreteknek.
Termékeik műszaki leírása pontatlan, nem tudja azt amit ígérnek a leírásban, ajánlatos más forrás használata a csalódások elkerülése végett.
A választott terméket nemtudták, vagy nem akarták beszerezni, helyette ajánlottak más típust, de már bánom, hogy belementem.
Összegezve: részemről a bolt NEM AJÁNLOTT minősítést kapott.
Üdvözlettel: Zsankó Mihály. Kelebia 2011 01 01

Irány a bolt oldala!


Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés