iPon Computer

iPon Computer
Hirdetés
iPon Computer Értékelései Értékelések átlaga: 3 (143 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg az iPon Computer legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2010. augusztus 17.

Beadtam a telefonom garanciásan javításra, de 2,5 hónap múlva kaptam vissza csak, akkor is volt rajta néhány csúnya karc!

Nagyon nagy NEGATÍV!!!

2010. július 22.

Netbookot rendeltem, színeset (asszonynak kellett), majd egy feketét küldtek.
Mikor szóltam, mondták, vigyem vissza, visszaadják a pénzt, mert csak fekete van.
Mikor megkérdeztem, hogy miért nem szóltak, hogy nincs színes, azt válaszolták, hogy nem dolguk, hogy utánanézzenek, miért nem tettem én meg a gyártó oldalán. Ők törvényesen járnak el (apróbetűben ott van a lap alján, gratula)...
Buktam a szállítási díjat (br. 3000), plusz benzin, városi dugó. A pénzt csak átutalással küldik majd vissza, várhatok rá, hogy abból valahol másikat vehessek.
A hercehurca kikerülhető lett volna azzal, hogy a telefonos megkeresésemkor megkérdik, hogy nem baj-e, hogy csak fekete van.
Csak az vásároljon náluk, aki helyben veszi át a cuccot, vagy nem számít, hogy nem azt kapja, amit rendelt. Én soha nem fogok tőlük rendelni, keresek olyat, ahol én vagyok a fontos, nem ők.

2010. június 12.

Rengetegszer vásároltam náluk, és még a garancia is mindig rendbevolt, ha visszavittem, mindig kicserélték, úgyhogy grat nekik, mindenkinek javaslom!

2010. május 6.

Csak azt veszek amit kinézek alaposan, a termékinfok ezért számomra lényegtelenek. Már a kattintás pillanatában az engem érintő tulajdonságokat fejből fújom.
Azért kényelmes szűrni, nem árt ha meg vannak adva. Talán emiatt, és mivel személyesen veszek át mindig mindent, nem volt negatív tapasztalatom (mást kaptam, összetörte a futár, ilyesmik.)
A gari fair, véleményem szerint értenek hozzá, eddig csak szakmailag helytálló módon foglalkoztak velem.

2010. február 20.

Úgy látszik Ti még nem vásároltatok másnál, ha garanciát itt szídjátok... Pár napon belül minden csere megvan, egyszer volt egy több mint két éves videókártyámmal, hogy 2 hétig elhúzodott, mert külföldre kellett kiküldeni, talán egy icipicit égett volt... :-) De segítettek a garis srácok, isten éltesse őket :-).

2010. február 3.

A legprofibb bolt mind kozul! Este 10kor rendeltem egy gepet, masnap 10kor jott az sms hogy 2-re mehetek erte, mentem, minden rendben, kedvesek, normalisak. Garis sracuk az egyik legsegitokeszebb ember a forumokban, errol ennyit.

2010. január 5.

jó árak, nyegle, lepattintásra utazó, az ügyfelet hülyének néző garanciális ügyfélszolgálat.

notebook/számítógép esetén fennáll a kockázata annak, hogy a gépen lévő operációs rendszer és egyéb szoftverek, driverek nem kompatibilisek, ha pl. Vistát downgradeltek xp-re. Onnantól bírkózzon vele az ügyfél, miért mit várt a pénzéért? egy kifogástalanul működő gépet?

2010. január 2.

Olvasgattam itt a negatív hozzászólásokat nem tudom hogy ők valóban az iPon Computer ről írnak ugyanis az árak mindig a lehető leg jobbak nagyon jó áron vannak lehet nem a leg olcsóbb de azért a top 10 ben benne van néha van ugyan hogy 1-2 termék iszonyat drága lesz de eddigi tapasztalataim szerint pár nap múlva újra a régi ára lesz és nagyon korrekt segítő készek. A garanciával kapcsolatban nincs tapasztalatom.

2009. december 2.

Korrekt üzlet, gyors az ügyintézés.Elégedett vagyok.

2009. november 3.

Valoban a legolcsobb, de azt kell mondanom nem mindig az ár számit és ez itt igaz

2009. november 3.

Na ne....csak ne romoljon el semmi mert akkor rendesen kifizeted a többletet amit az árán megsporoltál....

2009. november 3.

Már írtam nekik egy csöpögős köszönő levelet, lehet csak nekem furcsa, hogy ennyire flottul is működhet egy bolt, előre az online kereskedelemért! :)

2009. október 31.

Egyébként a webshop messze a legjobb,az árak korrektek,csak ahogy hallom az a fránya garancia....no de ez majdnem az összes kereskedőnek problémát okoz.
Az én esetemben a garanciális ügyintézés rendben lezajlott.

2009. október 31.

Ipon,ipon, a pozitív értékelések stilisztikailag túlságosan egyformák. Picit lehetnétek kreatívabbak!

2009. október 28.

Itt is szeretnem megkoszonni a gyors es profi munkajukat, ami itthon szinte egyedulallo! Jo weboldal, gyors kiszallitas, korrekt garancia, csak igy tovabb sracok!

2009. október 19.

Keves az ennyire profi es korrekt bolt! Csak par dolog:
arak: az egyik legolcsobb itthon, es idaig minden rendes gyari garanciapapirral volt, nem leesett dolgokat arulnak mint paran
oldal: a legtobb funkcioval biro weboldal, kereses, szuro, osszehasonlito, kepek, etc.
info: minden termekhez sajat termekinfo, ami szurheto is
segitseg: mailben szinte azonnal, forumban pedig nem volt meg olyan problema amire ne talaltak volna megoldast
garancia: egy szo: korrekt

Nem veletlenul ok a legnagyobbak itthon, a legprofibb szamtek ceg jelenleg!

2009. július 6.

A szakértelmük megkérdőjelezhető!
Ha lehet, mellőzétek őket, szeretik az embereket hülyének nézni, telefonon elérhetetlenek, a garanciális ügyintézésük rémálomba illő, és szeretik a tapasztalataim szerint a "nehogy már jó legyen az ügyfélnek" elvet alkalmazni!
Szóvall óvatosan velük, de leginkább sehogy!

2009. június 16.

Egy HANNS.G HQ191DP típusú monitort rendeltem.
Pénteken adtam le a rendelést. Azonnal megkaptam a visszaigazoló e-mailt.
Hétfőn jelezték, hogy a terméket átadták a futárnak.
Kedd délelőtt megkaptam a monitort.

A webshop szerintem igényes, és nem vesztem el az információk tengerében.

Ajánlani tudom mindenkinek.

2009. május 12.

Korrekt, teljesen megbízható! Ajánlom mindenkinek, évek óta nem csalódtam!

2009. május 11.

Végre megtaláltam a boltot amit keresek! Online több ezer termék, gyors szállítás, profi hozzáállás. E-mailben mindig /napközben/ 10 percen belül válaszoltak, fórumban ezer tanácsot kaptam, a boltban segítőkészek voltak, és amikor úgy alakult, a garancián is minden rendben volt, pár napon belül cserélték ami rossz volt. Ajánlom, jelenleg a legjobb számítástechnikai bolt!

2009. március 28.

Gyorsan szallitanak, igen szeles a valasztekuk, es altalanossagban elmondhato, hogy a legjobb arakat itt lehet megtalalni. A koritesrol nem is beszelve, az ujsag ha meg nem is eri el a prohardver szintjet, azert rendesen kapaszkodik felfele, es talan erthetobb is a nyelvezete. Gari gyors es korrekt.

2009. február 24.

Tisztelt Vasarlok,

Szeretnenk mindenkinek a figyelmet felhivni, hogy az arak kialakitasat nalunk egy teljesen automata rendszer vegzi, ami 15 percenkent frissul, igy elofordulhat extrem esetben, hogy egy termeknek az ara egy napon, akar haromszor is valtozik (az Olcsobbat.hu reggel frissit egyszer!). Ezt azert alakitottuk igy ki, hogy minimalisra szoritsuk azon rendelesek szamat, amiket nem tudtunk teljesiteni, elsosorban azoknak az erdeket tartva szem elott, akik a mi oldalunkon rendelnek. Az atkattintasok egyebkent nekunk penzbe kerulnek, es tisztaban vagyunk vele, hogy nem tul jo reklam ez azok fele, akik errol az oldalrol jutnak el hozzank, de az Olcsobbat.hu-val tobbszor egyeztetve sem tudtunk megoldast talalni erre a problemara. A sajat rendszerunkhoz nem szeretnenk es nem is tudunk hozzanyulni, mivel azt pont a vasarlok erdekeben fejlesztettuk igy ki. Aki pedig atkattint hozzank es nem ugyanaz az ar, attol elnezest kerunk, es remeljuk, hogy a draga idejenek rablasan kivul masmilyen serelmet nem okozunk neki.

Megertesuket remelve,
Az iPon csapata

2009. február 24.

Tisztelt Vasarlok,

Szeretnenk mindenkinek a figyelmet felhivni, hogy az arak kialakitasat nalunk egy teljesen automata rendszer vegzi, ami 15 percenkent frissul, igy elofordulhat extrem esetben, hogy egy termeknek az ara egy napon, akar haromszor is valtozik felfele es lefele is (az Olcsobbat.hu reggel frissit egyszer!). Ezt azert alakitottuk igy ki, hogy minimalisra szoritsuk azon rendelesek szamat, amiket nem tudtunk teljesiteni, elsosorban azoknak az erdeket tartva szem elott, akik a mi oldalunkon rendelnek. Az atkattintasok egyebkent nekunk penzbe kerulnek, es tisztaban vagyunk vele, hogy nem tul jo reklam ez azok fele, akik errol az oldalrol jutnak el hozzank, de az Olcsobbat.hu-val tobbszor egyeztetve sem tudtunk megoldast talalni erre a problemara. A sajat rendszerunkhoz nem szeretnenk es nem is tudunk hozzanyulni, mivel azt pont a vasarlok erdekeben fejlesztettuk igy ki tobb eve. Aki pedig atkattint hozzank es nem ugyanaz az ar, attol elnezest kerunk, es remeljuk, hogy a draga idejenek rablasan kivul masmilyen serelmet nem okozunk neki.

Megertesuket remelve,
Az iPon csapata

2009. február 19.

Tisztelt Pont!

Megnyugtathatom, hogy kellőképpen belelátok abba az összetett rendszerbe, amelyről írt, így újra meg kell, hogy említsem -, nem ’ csak a nagyvilágba ’,- hogy bizony ameddig az IPON COMPUTER- nél az általam megnézett 10 termékből 9-nek az ára köszönő viszonyban sincs a piactereken meghirdetett árakkal, addig csak INKORREKT -ségről beszélhetek. Az egy napos piactérfrissítés eltolódás nem magyarázat a felháborodásomra. Továbbra is fenntartom az álláspontomat: amit művelnek az árazással az NEM FAIRPLAY.

Üdvözlettel:
Egres D.

2009. február 19.

Elítélem az online kereskedelemnek minden olyan formáját, melyben a vásárlók tudatos félrevezetésével növelik a látogatottságot, ill. vásárlások számát. Ebben központi szerepet játszanak azok a web áruházak, melyekben a meghirdetett termékek ára köszönő viszonyban sincs a piactereken megjelenő árakkal. A gazdasági válság okozta hátrány enyhítésének, a csökkent vásárlói kedv visszaszerzésének vagy cégfejlesztésnek módja nem lehet a vásárlók direkt megtévesztése. Ez inkorrektség mind a vásárlók, mind pedig a piaci versenytársak tekintetében is.
Az IPON COMPUTER online áruház inkorrekt módon jelentet meg árakat a piactereken, növelve ezzel a vásárlói elégedetlenséget és felháborodást, melynek hangot kívántam adni.

2009. február 18.

egres: ha kicsit belelatnal a dolgokba es nem csak a nagyvilagba irnal butasagokat, akkor tudnad, hogy az ipon-nak van az egyik leggyorsabban frissulo rendszere, mindig csak azt ered el a webshopjukban, amit masnapra biztosan tudnak szallitani /hardver-szoftvereket/. Az olcsobbat.hu es tarsai csak naponta egyszer frissulnek, mig az ipon webshop kb. felorankent, igy lehetseges, hogy az olcsobbat.hu -n meg valamilyen termeket megtalalsz, mi az ipon webshopbol mar nem tudod megrendelni, mert elfogyott /igy nem masnap csalodsz, hogy nincs/.

Szerinted melyik jobb?

2009. február 5.

Konfigurációt vettem náluk, nem elég hogy a legjobb áraik vannak, de az egyik legszebb webshoppal is büszkélkedhetnek. Csak azért írom ezt a bejegyzést, hogy megköszönjem a szervízeseknek a segítségüket, amivel gyorsan, profi módon rájöttek a fél éves gépem hibájára, és hamar orvosolták azt!

2009. január 24.

Én a karácsony előtti őrületben vettem tőlük egy MP3-t, de utólag rájöttem, hogy nincs benne rádió, mégis kicserélték gond nélkül. Bár lehet hogy azért, mert szőke vagyok és persze nő : )

2009. január 15.

Honapok ota a vasarlojuk vagyok, szerencsere meg nem kellett csalodnom bennuk soha. Az aru idaig pontosan es idoben erkezett, emailben mindig elkuldtek a szallitolevel szamat, azzal tudtam erdeklodni a futarcegnel, ha esetleg valami kozbejott es el kellett mennem otthonrol. Az arut jol becsomagoljak, hibatlan, vadonatuj termekeket szallitanak. A forumuk az egyik legjobb, nagyon jo fej sracok vannak, sokat segitettek, hogy mit erdemes vasarolni. E-mailen mindig gyorsan valaszol a bolt is, ha specialis kerdesem lenne. Garancia futar szolgaltatast idaig csak egyszer kellett igenybe vennem, az egyik winyot megsutottem, de korrekten kicsereltek egy heten belul, futar vitte es hozta az ujat, igy kell ezt. En maximalisan meg vagyok veluk elegedve, es csak ajanlani tudom, az olcso arak mogott egy meglepoen profi szolgaltatas all!

2009. január 2.

Üdv! Őszintén szólva én most rendeltem tőle először, szóval annyi sok hozzászólni valóm nincs. Szerintem minden korrekt így külső szemmel, egyetlen "bajom" a házhoz szállítással van, mert már ötödik napja semmi :( bár emiatt nem haragudhatok hiszen az ünnepek ittis-ottis belekavarnak, de nem hagytam figyelmen kívül hogy munkanapkor rendeltem és elvileg munkanapra esett volna a kiszállítás is (még a rendelést követő 4.-ik nap is)... De semmi baj, türelemmel várok ;) ma pedig megnéztem hogy terméket legközelebb házhoz szállítani január 5-én fognak :( De mindent megértek ünnepek meg ilyenek csak azért jó lenne nem 8 nappal a rendelés után cuccot kapni hogyha munkanapok sokasága halmozódik fel egymás után :D Nah ennyit akartam bye!

Irány a bolt oldala!

***Mivel az olcsobbat.hu csak napi egyszer frissíti az árlistát, az iPon Computer pedig 15 percenként, hogy mindig csak a biztosan elérhető termékek legyen a WebShop-ban, ezért eltérések előfordulhatnak***

Cégünk 2004-ben alakult, azon célból, hogy a végfelhasználókat is maximális minőséggel és gyorsasággal kiszolgáljuk a lehető legszélesebb termékskáláról. Ezt eddigi tapasztalatainkra és rendkívül kedvező beszerzési forrásainkra építve tesszük.

Magyarország legnagyobb disztribútoraival ápolunk kiváló kapcsolatot, ezzel is biztosítva a minőségi, gyors és megbízható szállítást, illetve az esetleges garanciális problémák mielőbbi megoldását.

Minden terméknél törekszünk a gyártóval való minél jobb kapcsolat kialakítására, ezzel is segítve ügyfeleinket az esetlegesen felmerülő problémák mielőbbi megoldásában.

2006 elején nyitottuk meg új boltunkat Budapest szívében, amely fekvésének köszönhetően autóval és tömegközlekedési eszközökkel is könnyebbé teszi megközelítésünket.

Új webáruházunkat 2006. őszén indítottuk be, az egyszerűbb és hatékonyabb vásárlás érdekében, majdnem minden terméknél teljes leírást és képet is nyújtunk, megsegíteni a választást. Vásárlásra több lehetőség is van, e-mailben, telefonon illetve webáruházon keresztül is fogadunk megrendeléseket. A jól bevált gyakorlat alapján a kiválasztott termékek másnap már át is vehetőek a boltunkban, illetve 2-3 három napon belül otthonában, munkahelyén élvezheti az új termékek nyújtotta örömöt.

Házhozszállítás problémáit elkerülendő külön nagy gondot fordítottunk a megfelelő futár cég kiválasztására, illetve a garanciális problémák hatékony megoldására kidolgoztuk a GaranciaFutár szolgáltatást, melynek keretében a házhozszállítással teljesített rendeléseknél futáraink ingyenesen hozzák a hibás termékeket és viszik az újat.

Üzletek

  • 1143 Budapest, Francia út 40/B.
  • 1134 Budapest XIII. kerület, Tüzér utca 13
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés