Alza.hu
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg az Alza.hu legnépszerűbb termékeit!
Telefont rendeltem tőlük. A készülék csomagolása bontott volt sem zárjegy sem fóliázva nem volt ahogyan a gyártó forgalmazza. Nem tudom mennyire elterjedt ez ennél a webáruháznál. Gondolom valaki valamiért visszaküldte nekik, és velem tettek egy próbát. Panaszt tettem azt írják küldjem vissza.
Negyedszerre küldöm vissza nektek a terméket, még videót is kaptatok róla és még ezek után se hiszitek el, hogy nem jó.
Soha többet tőletek semmi.
Megyek a fogyasztóvédelemhez...
Egy éve megy a huza vona, elküldöm 1 hónap és vissza,ezt megint stb
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu
Rendelni szerettem volna egy mosógépet, 3x rakták át/tologatták az időpontot, nyilván mindig aznap küldtek egy újabb SMS-t, hogy aznap már nem hozzák. 06.09: 18:30-20:30 között, 06.10: 15:05-17:05 között majd 06.11: 08:00-20:00 között.Nem tartják tiszteletben más idejét így lemondtam a megrendelést. A panaszkezelés annyiból állt, hogy a kis hölgy azt mondta : Rendben, töröltem, szép napot. Nekem ez nonszensz, senkinek nem ajánlom és én sem vásárolok többet innen
Ezek azt hiszik magukról hogy ők szarták a spanyolviaszt. A megrendelt árut azon túl hogy későn szállították volna még azt az időpontot amit megadtak sem tudták tartani.
Kikérem magamnak hogy 8:00 órától 20:00 óráig itthon szobrozzak és ezért szabadnapot vegyek ki !!
Majd a szállítás napján egy laza mozdulattal közölték velem hogy most nem jönnek, ha nem majd csak holnap szintén 8:00 és 20:00 között.
A reklamációra az ügyfélszolgálatos....
Hagyjuk !
Igazi fostalicska cseszkoszlovanszkoje hozzáállás !
Ez nem az első eset de ígérem, hogy az utolsó !!
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel, Jitka, Alza.hu
Egy gusztustalan szar!!!!telefon beszart ,visszaküldtük.felajánlottak másik készüléket,elfogadtuk,majd csend.....másfél hónap után előjöttek a telefonnal,hogy kész van...MÁSFÉL HÓNAP....akármit tettünk,letagadtak mindent.visszaküldték az eredeti szart....MÁSFÉL HÓNAP....Beszarás....tuti,nem veszek innen semmit...
Sajnáljuk, hogy kellemetlen tapasztalata volt velünk. Vizsgáljuk ezt a problémát, hogy a jövőben elkerüljük a hasonló kellemetlen helyzeteket. Elnézést kérünk, és reméljük, hogy ad még nekünk egy esélyt, hogy bebizonyíthassuk, hogy komolyan vesszük a szolgáltatásainkkal szemben támasztott igényeket.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Sajnos NEM a rendelt biciklim kaptam meg. Ezzel addig probléma se volt, amíg nem hetekig tartott a vissza küldési ill. pénz visszafizetési procedúra.
Jelenleg ott tartunk, hogy a biciklit visszavitte a futar 1,5- 2 hétre rá, hogy jeleztem, h nem a várt jött meg. A pénzemre jelenleg is várok….3 napja vitte el a futár a bicajt! Mélyen felháborítónak tartom, hogy hibáztak és a vevő kárára megy rá.
Ha előbb olvasok véleményeket az Alzaról, messziről kerülöm!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a szolgáltatásunkkal. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket erre a problémára. Természetesen ez nem egy olyan vásárlói élmény, aminek örülünk. Észrevételeivel kapcsolatosan lelkiismeretesen fogunk eljárni, és javítjuk szolgáltatásainkat.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Szállitás sérült hűtőt hoztak… az ügyfélszolgálat gagyi . Mindenki mást mond. 2 hétig cserélnek ki egy hűtőt, és le is akarnak húzni a kétszeres szállítási díjjal .
“The definition of insanity is doing the same thing over and over again and expecting different results.” - Albert Einstein
A fenti idézet nemtudom, hogy rám, vagy a cseh cégre vonatkozik ezen a ponton.
Nos. Vettem cseh barátainktól egy LOGITECH G502-es egeret, valamint egy LOGITECH G POWERPLAY egérpadot, annak reményében, hogy nem kell foglalkozzak a vezeték nélküli egerem töltésével.
Februárban úgy döntött valamelyik, hogy nem tölt többé vezeték nélkül. Hogy most ez az egérpad, vagy az egér, nem tudom, így visszaküldtem mindkettőt. Az Alza készésgesen kicserélte az egérpadot, az egérről pedig megállapították, hogy nem hibás. Visszaérkezett a cucc, és ugyanúgy rossz az új egérpaddal is. Trial and error alapon így az egér lesz a rossz. Meg is írtam nekik, visszaküldtem még egyszer. ISMÉT MEGÁLLAPÍTOTTÁK, HOGY AZ EGÉRPAD A ROSSZ. Háááát jó.... végülis létezhetnek gyári hibás termékek... Visszaérkezett a cucc, lám, ugyanúgy rossz az új egérpaddal is. Hát akkor menjen vissza harmadjára is, hátha rájönnek a cseh barátok, hogy most már valószínűleg tényleg ki kéne cserélni azt az egeret. Vagy nem. Erre vonatkozik fent az idézet. Mert én is hülye vagyok, hogy Őket választottam, és Ők se százasok ezen a ponton.
Nah szóval, nem ajánlom az Alza.hu-ról való vásárlást.
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Felháborítóan aljas a cég hozzáállása a vásárlókhoz !
60 ezer forintot buktunk egy rendelésen !
2 komódot és egy előszobafalat rendeltünk, és mikor össze akartuk rakni kiderült,
hogy az egyik komódból csak a bútorlapok jöttek meg- fiókok semmi, sem összeszerelő készlet
a másik komódnak az előlapjai hiányoznak
az előszobafalból pedig semmi nem érkezett meg csak ey összeszerelő csomag !
2 hónapot állt nálunk a házban a csomag, mire össze akartuk szerelni, és kiderültek a hiányosságok, és erre hivatkozva semmit nem kompenzál a cég !
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
A szállító cégnek - gebrüder weiss - nem erőssége a pontosság.
Legalább a futár elérhetőségét megadhatnák, ha azt a 11 órás intervallumot nem tudják tartani amit a szállítás napján megadnak. Nem érezné azt az ember, hogy hülyére vették, fölöslegesen várakozik. Mégegyszer biztos nem rendelek innen.
Sajnáljuk, hogy nem volt velünk elégedett. Törekszünk arra, hogy jobbak legyünk, és reméljük, hogy a jövőben kapunk még egy lehetőséget, hogy megmutassuk, hogy meg tudunk felelni az elvárásoknak.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Egyértelmű, hogy az Alza.hu válasza a szokásos: "Köszönjük az értékelést! Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért....." lesz, de akkor is leírom, hogy a megrendelt áru (kád ülőke) egy szál műanyag "szatyor"
csomagolásban érkezett, ami ki volt szakadva. Az ülés műanyag része tele van karcolással, 12.800.- Ft-ot fizettem
érte. Talán elvárható lett volna, hogy olyan csomagolásban küldjék a megrendelt terméket, hogy az ne sérüljön
a szállítás során (persze az is lehet, hogy már sérült volt feladáskor).
Nem küldözgetem vissza a terméket, mert ha ennyire nem ügyelnek a csomagolásra, akkor a következő rendelésnél
ugyanez előfordulhat.
Fentiek miatt nem ajánlom a webshopot.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Szinte mindent itt veszek már
Nincs annál jobb dolog számunkra, mint amikor egy ügyfél elégedett.
Jitka, Alza.hu
Gyorsan megkaptam a bokszba. Ezen az áron a legjobb, leg-"OKOSABB" telefon. Megfelel a mai igénynek. Akkumlátora elég erős. Android 12-re frissítette magát. Oldalakat gyorsan lapozza, jó a kijelzője.
Semmi sem motiválóbb számunkra, mint egy elégedett ügyfél. Reméljük, hogy hamarosan újra hallunk Önről.
Üdvözlettel: Jitka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Igen rossz véleményem van az Alza-val kapcsolatban. A mai napon (2023.01.04) kaptam meg rendelésemet, melye egy Gigabyte Z790 Elite ax - alaplap volt. A DPD futár a kezembe nyomta a résnyire nyitott dobozt. Gyakorlatilag a csomag, kiegészítő ragasztás, doboz nélkül érkezett, úgy, hogy a gyártó árulja azt. Nyilván, ha személyesen veszem az eszközt, akkor semmi gond nincs ezzel. Viszont a házhozszállítás esetében csak előre kifizetéssel lehet terméket vásárolni. Magyarán a megvásárolt termékem be volt "lökve" a futárnak egy laza, lezáratlan dobozba. Írtam az Alza Messenger chat-en üzenetet, ahol az ügyintéző válasza az volt, hogy "környezetvédelmi szempontok miatt nem duplázzuk" a csomagolást. Értem én, de egy 1cm2-es ragasztóba nem gondolnám, hogy beleroskad a mi kis fragilis környezetünk. Én így ezt a webshopot nem ajánlom!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022 márciusban vásárolt SamsungS21 telefonom az első naptól kezdve hibás,fotózás közben lefagy,kamerahibát ír ki.Mivel ajándékba kaptam,így csak a 15. nap után próbálhattam ki,a csere lehetőségét így elvesztettem.Eddig kétszer volt bent az Alzánál javításon a maximális 40 napig (céges számlára lett vásárolva),először állítólag szoftverfrissítették de a hiba ugyanúgy fennállt továbbra is,második esetben bár az átvételkor jelezték,hogy a készüléket kicserélik vagy visszakapom a pénzt,ehelyett újabb 40 nap múlva visszakaptam a telefont változatlanul hibásan.Mikor lecsillapodtam idegességemből,felvettem a kapcsolatot újra az Alza telefonos ügyfélszolgálatával,videókkal alátámasztva a készülék kameraproblémáját és lefagyását,ahol az ügyintéző közölte,hogy utánanézett és ennél a típusnál nem szokott ilyen hiba fennállni (!!!),de pár napon belül,de legkésőbb 2022 december 20.-áig felkeres a megoldással.Mivel ez azóta sem történt meg,a többszázezres telefont jelenleg is hibásan használom,sajnos a következő utam a fogyasztóvédelemhez vezet...Alzától pedig mindenkit óva intek,senkinek nem javaslom az itt vásárlást!
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Elsőnek december 9-én rendeltem tőlük. Folyamatosan halogatták a kiszállítást, a raktárban csücsültek a termékeim. 15-én visszamondtam, miután láttam, hogy ugyanezek a termékek 30.000Ft-al olcsóbbak (ezt ügyfélszolgálat ajánlotta miután megkérdeztem hol a kiszállítás). 21-én délután megkaptam, de mivel estig dolgoztam, már nem foglalkoztam vele csak másnap. A termék nem működött, ezt azonnal jeleztem, még utána is jártam a gyártóknál. Másnap reggel azonnal visszaküldtem. Most szeretnék ők is (+30 nap állítólag) átvizsgálni, pedig jeleztem, hogy akkor inkább csak adják vissza a pénzem. Szóval valószínüleg két hónapig semmi se lesz. 300.000Ft le a kukába, amikor kell nem tudom használni.
Online fizetni nem tudtam, mert nem működött a rendszerük. Próbált az oldal rámtukmálni plusz kis termékeket.
Amint az ExpressOne-nak átadták a csomagot ők azonnal elhozták.
Email-ben arról tájékoztattak, hogy a termék sérült (lefényképeztem mielőtt visszaküldtem, nem volt az). Semmi szó nem volt arról mit/mikor fognak csinálni.
Gyorsan és pontosan megérkeztek a termékek, viszont a "csomagolás" annyi volt hogy egy dobozba bedobálták a több mint 100 ezer forintos sérülékeny rendelésemet, semmi töltőanyag mellete. Szerencsére nem sérült meg semmi, de ez akkor is botrányos...
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Rendeltem karácsonyi ajándéknak egy terméket az alzától november 23.án. Előre fizettem. A terméket nem kaptam meg. Az első telefonálás alapján kiderült, hogy rossz telefonszám került a rendszerükbe, +360670-el kezdődő. Ezért nem kaptam semmiféle értesítést, hogy kiszállították. Megígérték, hogy visszaküldik. Kb 10 telefonálás után december 22.én közölték, hogy törölték a rendelésémet. A pénzemet egyelőre nem utalták vissza, terméket nem kapok és itt állok karácsony előtt ajándék nélkül. Amit fel tudtak ajánlani az ügyfélszolgálaton, hogy megrendelhetem a terméket újra. Igenám, de mint írtam a pénzemet nem kaptam még vissza, és azóta a termék 15e Ft helyett 19e Ftbe kerül.
Először és utoljára rendeltem az alzától. Nemcsak a reklámjuk borzalmasan idegesítő, hanem maga a webáruház is. Egyáltalan nem ügyfélbarát. Senkinek nem ajánlom
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
2022.szeptemberben rendeltem egy kandallót ,ami akkor raktáron volt. Azóta csak üzenetek jönnek ,hogy beszállítás alatt van . Írtam ...a válasz: legyek türelemmel nem tudják mikorra lesz beszállítás. Hát itt a mínuszuk igazán elkellne az a kandalló
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Leadtam a weblapon egy megrendelést.
- A megrendelésemhez felhasználtam az Alzától a GVH eljárása kapcsán kapott kupont.
- A weblap a megrendeléshez automatikusan hozzárakott több, szükségtelen terméket kb. 20 ezer Ft értékben, melyeket manuálisan el kellett volna távolítanom, de nem vettem őket észre. Tehát az alapértelmezés az, hogy módosítják a megrendelésem. Vajon jóhiszemű eljárás ez?
- Miután ezt észrevettem, megpróbáltam törölni a fölösleges termékeket a megrendelésből. Erre a weboldal nem ad lehetőséget, de arra igen, hogy a megrendeléshez további termékeket adjak hozzá. Vajon jóhiszemű eljárás ez?
- Mivel nem tudtam önállóan törölni a fölösleges termékeket, az egész megrendelést töröltem, és leadtam újra, immár odafigyelve, hogy a honlap ne adjon hozzá fölösleges termékeket. Ez után kiderült, hogy a GVH eljárása kapcsán küldött kupon csak egyszer használatos, törölt megrendelés esetén is elvész.
Ezzel spórolt rajtam az Alza 3000 Ft-ot, egyben látszik, mennyit számít számukra a tisztességes magatartás. Szerintem jöhet is az újabb GVH eljárás, remélem, ott már nagyobb értékű kupont küldenek. (?)
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: Bianka, ALZA.hu ügyfélszolgálat
Pirosító Apple iPhone XR készüléket vásároltam. A vásárlástól számított 72 h-n belül a készüléket visszaküldtem mivel kaptam a páromtól egy sokkal jobb telefont ajándékba. Tehát elálltam a vásárlástól. Majd jött az üzenet hogy gyárilag nem állította vissza készüléket és küldjem el a telefon feloldó kódját Amit elküldtem a részünkre e-mailben utána közölték hogy azért mégsem jó így inkább vissza postázzák a készüléket ami meg is történt és visszaállítottam gyár visszaállításra készüléket és vissza postázta részünkre. Ezután jött a fekete leves szó szerint azt hazudták hogy a készülék karcos állapotba került vissza hozzájuk teljesen le voltam döbbenve a nagy szerencsém az volt hogy az eladás előtt készítettem a telefonról több fotót így tudtam igazolni hogy az állítások valótlan. Nagyon rossz az ügyfélszolgálatuk olyan emberek ülnek ott ahol a végén akik nem is értenek semmit nem is tudtak egyáltalán semmiben segíteni csak hazudoztak össze-vissza hogy igazgatási díj ra levontak 36 100 Ft-ot a készülék + 191 800 Ft-ba került. Nem tudtam a tanús osztályon sem egyeztetni mivel erre sem kaptam lehetőséget hiába kértem hogy segítsenek és vizsgálják meg a problémát.
Elküldtem nekik emailbe a készülékről készült fotókat hogy nem karcos a készülék és valótlant állítanak. teltek a napok de semmiféle reakciót nem kaptam ezután a fogyasztóvédelmi felügyelőség hez fordultam onnan meg irányítottak a békéltető testület hez akik felhívták az Alzának a figyelmét arra hogy igazságtalanul jártak el velem kapcsolatban hiszen igazgatási díj nincs át ilyet nem tehetnek meg hogy levonnak a készülék árából amikor a készülék hibátlan állapotba került vissza hozzájuk.
Miután a békéltető testülethez fordultam utána az egész árat ami bekerült a készülék azonnal visszautalták a számlámra.
Érdekes most már akkor nem volt karcos a telefon ahogy állította a cég.?
Nagyon sok ideget ettem meg a hazugságok miatt az eltelt hetekben nagyon ki voltam lelkileg készülve azért mert nem segített a cég nagyon inkorrekt mocskos módon bántak velem.
És azért már több mint egy hónap eltelt mire nagynehezen visszakaptam a pénzemet amit nekik már sokkal hamarabb vissza kellett volna utalniuk.
Tehát hogyha valaki eláll a vásárlástól akkor számítson arra hogy nem biztos hogy visszafogja kapni az adott termék árát.
Soha többé nem fogok vásárolni ettől a cégtől mert hatalmasat tanuló lecke volt számomra ahogy viselkedtek velem .
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
Minden rendben volt, másnap megkaptam a terméket.
Megrendeltem egy laptopot 09.15.-én cetelem áruhitellel. A bank 09.19.-én kifizette a terméket, amiről a bank értesített, a termékről viszont semmilyen információ nem jött, valamint az oldalon másfél hét elteltével is ugyan az olvasható, hogy szállításra készítik elő. 09.28.-án felhívtam az ügyfélszolgálatot, azt mondták, hogy utána néznek, és küldenek egy e-mailt, ezt természetesen nem küldték el. Lassan be kell fizetnem az első havi törlesztőt, de a terméket még mindig szállításra készítik elő.
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
Megrendeléskor azt írta az oldal, hogy "Szállításra kész: 1" ezért gondoltam gyorsan megrendel, hogy ne keljen várni többet beszállítással. Hát erre megrendelés után nem azt írta az oldal, hogy "Megrendelve beszállítónál" és most ezzel majdnem 1 hetet várhatok (Kedden rendeltem elvileg csütörtök vagy péntekre hozták volna ki de most már csak hétfőt ír). Tehát ha nincs raktáron akkor azt írja az oldal ne pedig azt, hogy van.
Vajon ebben az évben megkapom a megrendelést?🤔 2022-05-09 459913031
Rendeltem 1 masszasmedencet .. ami hibasan erkezett meg! 2 hete visszakuldtem azóta semmi hiába hivom az ugyfelszolgalatot nemtudnak mondani semmit !! Felhaborito .. ebbol hamarosan cirkuszt csinalok.. csereljek ki a termeket ha gyarihibas ... 1 percet se hasznaltuk..
Sajnos, nem adott meg adatot a vásárlás azonosításához. Fontos számunkra véleménye, emiatt örömmel vennénk, ha szolgáltatásaink javítása érdekében megosztaná velünk észrevételeit, javaslatait, melyet a visszajelzes@alza.hu címen tudunk fogadni. Kérjük, üzenetében adja majd meg a rendelés, vagy a rendeléshez tartozó számla számát is. Köszönjük.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
Megrendelés azonosító száma:ASRE22590135
Szép napot, Június közepén rendeltem egy Samsung Galaxy A13 telefont, tokkal, fóliával. A telefont alig vagy egyáltalán nem lehetett tölteni - próbáltam 3 töltővel, a vadi új töltővel se sikerült normálisan tölteni. 1,5 hét után visszavittem, a visszafizetést visszatartották egy hiányzó töltő adapterre hivatkozva. A csomagban nem volt semmilyen töltő. Hívtam az ügyfélszolgálatot is... utánanéznek. Ígértek egy visszautalást a mai napig (04.07), nem érkezett meg. Az már csak a hab a tortán, hogy a telefonhoz kapott tok se volt jó, 5 lyuk helyett 4 volt a hátlapon. Egy ekkora cégtől nem ezt a szolgáltatást vártam. Mindezt mondom úgy, hogy már jópárszor rendeltem a cseh anyavállalattól, ott soha semmilyen problémám nem volt. A magyar leányvállalattól többet vártam volna.
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Mindig arra törekszünk, hogy vásárlóink igényeit maximálisan kiszolgáljuk, sajnáljuk, hogy Ön nem ezt tapasztalta.
Felvesszük a kapcsolatot az illetékes ügyosztállyal a megoldás érdekében.
Üdvözlettel: ALZA.hu ügyfélszolgálat
Minden megrendelésemnél minden rendben volt! ++++
Siguro SGR-AF-G250B Air Fryer típusú fritőzt vettem. Minden nagyon rendben volt, a szállítás is nagyon gyors volt. A sütőt kipróbáltam nagyon jól szuperál. A krumpli sütésnél egy nagyon kevés olajban meghempergettem, 25 perc és 190°-t használtam így nagyon jó ropogós lett félúton meg kellett rázni a tálat. Egy nagyon nagy probléma azért van vele, sajnos a krumplit nem szeleteli össze azt nekem kellett. Ár érték arányban nagyon megfelel és ráadásul 3 év garancia is van hozzá. Vélemények alapján vásároltam ezt a sütőt, amit ajánlani tudok másoknak is. Bízom benne, hogy sokáig tudom majd használni. Egyszerű és nagyszerű!
Minden rendben ment, kérdés alkalmával segítőkészek voltak.
<p>A vállalatot 25 évvel ezelőtt alapították, és a kezdetekben Alzasoft néven működött. 2008-ban vált a cég piacvezetővé és a cég által nyújtott minőségi szolgáltatás elismeréseként számos rangos díjat nyert az évek során. </p>
<p>Az Alza jelenleg tisztán cseh tulajdonban lévő részvénytársaság, aminek az adóilletősége a Csehországban található. A vállalkozást az L.S. Investment Limited befektetői csoport birtokolja. </p>
<p>Jelenleg 26 országba szállít megrendeléseket, csehországi üzletein kívül Magyarországon, Németországban és az Egyesült Királyságban a piac meghatározó szereplője, 2015-ben már 5 milliónál is több megrendelést teljesített</p>
<p>A webáruházak világában igazán kivételes helyet foglal el széleskörű termékpalettájának, minőségi kiszolgálásának köszönhetően.</p>
<ol start="2016">
<li>december 5-én nyílt meg első magyarországi üzlete a VI. kerületben, a Bajcsy-Zsilinszky út 19/b. szám alatt, ahol az online leadott rendelések személyes átvételére, illetve garanciális ügyintézésre van lehetősége a vásárlóknak.</li>
</ol>
<p>Elérhetőségek:<br /> <br /> Web: www.alza.hu<br /> Telefon: 06-1-701-1111 (Hétfő-Péntek 09:00-17:30)<br /> https://www.alza.hu/kapcsolati-urlap<br /> A budapesti átvételi pont nyitvatartása:<br /> Hétfő-Vasárnap 08:00-20:00<br /> <br /> SuperStore 2019 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.<br /> StarStore 2020 díjjal jutalmazták az Alza.hu budapesti bemutatótermét webshop kategóriában.</p>
Üzletek
-
1137
Budapest ,
Róbert Károly krt. 54
Telefon: 06-1-701-1111Megközelíthetőség: Hétfő 08:00 - 20:00 Kedd 08:00 - 20:00 Szerda Zárva Csütörtök 08:00 - 20:00 Péntek 08:00 - 20:00 Szombat 08:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés