vidaXL


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Ágykeretet rendeltem, elsődlegesen gyereknek. Az árához képest teljesen oké (a saját ágykeretem 10x ennyibe került). 4 nap alatt megkaptam. Sokadik rendelésem ebből a webshopból és soha nem volt problémám vele.

Az ügyintézés, ügyfélszolgálat KRITIKÁÉN ALULI!!!! A termékeik is szánalmasak!! Hiányoznak a termék darabjai!!! Az áfa visszatérítésre TAVALY OKTÓBERE ÓTA VÁRUNK!!! Jó lenne tudni az ilyen cégek hogy működnek itt Magyarországon és főleg MIÉRT!!!????
Nagyon sajnálom, hogy csalódott szolgáltatásainkban. Az áfa visszatérítéssel kapcsolatos problémát komolyan vesszük, és minden erőnkkel dolgozunk a mielőbbi rendezésén. Értjük, hogy ez hosszú ideje várat magára, és elnézést kérünk a kellemetlenségekért, amiket ez okozott. Bízunk benne, hogy hamarosan megoldódik a helyzet.
Még egyszer elnézést kérünk, és köszönjük a türelmét. Reméljük, hogy a jövőben lehetőséget ad nekünk arra, hogy jobban szolgálhassuk ki.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL

Most rendeltem egy hete 2 termèket de nem azt kaptam amit rendeltem.😡
Probálok valakit azóta is elèrni de semmi,viszont a pènzem az kellet.
Nagyon nem vagyok megelègedve semmi infó azóta sem.
😡😡😡😡
Ha kapsz is termèket ès rossz akkor fel se veszik veled a kapcsolatot csak figyelmeztetek mindenkit .
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Várom a válaszát,
Anita, vidaXL

Nagyon gyenge minőség.A szekrényeknek le vannak verve a sarkai.A furatok se stimmeltek.A butorlapok karcosak tele voltak fürészporral.Többet biztosan nem rendelek.
Nagyon sajnálom, hogy a termék nem a megfelelő minőségben érkezett.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönöm válaszát,
Anita, vidaXL

Március 12-én rendelt csomag a cég szerint ki lett szállítva, a futárszolgálat szerint át sem adták a futárszolgálatnak. A csomagról azóta sincsen semmi információ!
Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett velünk és jelezte a problémát.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönjük a válaszát.
Anita, vidaXL

Március 7-én rendeltunk 4 darab rolós sötétítő függönyt. Emailben megkaptuk a számlát, hogy ki lett fizetve. A kártyáról levonta a pénzt. Holnap (03.14 péntek) kellene megjönnie a csomagnak, de eddig semmilyen emailt nem kaptam, hogy úton lenne a csomag vagy átadták a futárnak. Még a futászolgálattól sem kaptam emailt. Az oldalon nem lehet követni a rendelést sem, ugyanis azt írja, hogy technikai okokból a kérésemet jelenleg nem tudják megfelelően kezelni. Ezt akkor írja mikor rányomok, hogy rendelésem nyomkövetése. Hívtam VOLNA az ügyfélszolgálatot, de ott azt írja hogy jelenleg zárva vannak. Miért van zárva az ügyfélszolgálat csütörtök délután kettőkor?
Már elvesztette a bizalmunkat az oldal, főleg a sok negatív vélemény miatt is. Amennyiben holnap nem fog megjönni a csomag, segítséget fogunk kérni, mert nem kis pénzzel ( 40 ezer forint) játszadoznak. Ez kész vicc, hogy semmilyen emailt nem kapok róla, illetve nem tudom megnézni hogy hol jár a csomagom mi van vele. Ügyfélszolgálat NULLA!!!!!!
Köszönjük, hogy jelezte a problémát, és elnézést kérünk a kellemetlenségért.
Sajnáljuk, hogy nem kapott tájékoztatást a rendeléséről.
Kérem, küldje el rendelési adatait (rendelési szám vagy a rendeléshez használt e-mail cím) a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy gyorsabban tudjunk segíteni.
Amennyiben a csomag nem érkezik meg holnap, kérjük, vegye fel velünk ismét a kapcsolatot, és mindent megteszünk a megoldás érdekében.
Várjuk jelentkezését,
Anita, vidaXL

Nagyon gyenge minőségű termékek. A sértetlen dobozban már kicsomagoláskor feltűnt hogy a bútor sarkai le vannak verve. Sok eleme karcos. A vágásoknál lepattogva a bútorlap. Több furatot nekem kell felméregetni és kifúrni.
Köszönjük a visszajelzését és elnézést kérünk a tapasztalt kellemetlenségek miatt. Nagyra értékeljük, hogy megosztotta velünk észrevételeit, és sajnáljuk, hogy a termék nem felelt meg az Ön elvárásainak. Az ilyen típusú problémák nem tükrözik a szokásos minőséget, amit szeretnénk biztosítani vásárlóinknak.
Annak érdekében, hogy gyorsan orvosolni tudjuk a felmerült problémákat, kérjük, küldje el rendelési adatait (rendelési szám vagy a rendeléshez használt e-mail cím) a feedback@vidaxl.hu e-mail címre. Ez alapján kivizsgáljuk a problémát, és mihamarabb lépéseket teszünk a megoldás érdekében.
Köszönjük, hogy figyelmeztetett minket, és elnézését kérjük a kellemetlenségekért.
Várom jelentkezését,
Anita, vidaXL

Nagyon rossz minőségű bútor, nem lehet összeszerelni, nem illeszkednek az elemek. Látom, az elálláshoz Hollandiába kellene visszaküldeni saját költségre, kerülne a szállítás majdnem annyiba, mint maga a bútor...
Köszönjük, hogy megosztotta velünk visszajelzését. Nagyra értékeljük, hogy időt szánt arra, hogy véleményt formáljon szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Minden visszajelzés fontos számunkra, és segít abban, hogy folyamatosan javítsuk termékeinket és szolgáltatásainkat.
A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, legyen szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Várom visszajelzését,
Anita, vidaXL

Megrendeltem egy polcot. Visszaigazolták megrendelésem. Érdeklődtem mikorra várható a termék megérkezése, melyre többször is megerősítést kaptam, hogy a termék elhagyta raktárukat, szállítás alatt van. Majd egy újabb érdeklődésem során azt a választ kaptam, hogy a termék nem elérhető raktárukban és utánpótlást sem terveznek. Az oldalukon továbbra is elérhető volt a termék. "Több sebből vérzik."
Nagyon sajnálom a kellemetlenségek, köszönöm hogy jelezte a problémát.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönöm a válaszát.

Fenyőfából készült natúr komposztálót rendeltem. A szállítással minden rendben volt, az összerakásnál viszont már adódtak kellemetlenségek. Nem volt a csomagban elég tipli az összerakáshoz és az alkatrészek között méretbeli különbség volt, meg az előre kifúrt lyukak sem túl pontosak, korrigálásra szorultak néhány esetben.
Összességében sokkal többet vártam ettől a terméktől, senkinek sem ajánlom.
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait a fenyőfából készült natúr komposztálóval kapcsolatban. Sajnálattal olvastuk, hogy a termék összeszerelése során kellemetlenségek adódtak, és elnézést kérünk a felmerült problémákért.
Az Ön által említett tipli hiányosságát, az alkatrészek közötti méretbeli eltéréseket és az előre kifúrt lyukak pontatlanságát komolyan vesszük. Ezeket a visszajelzéseket továbbítjuk az illetékes részlegnek, hogy a jövőben elkerüljük az ilyen jellegű problémákat, és javítsuk a termékek minőségét.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy gyorsan és hatékonyan intézkedhessünk.
Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és köszönjük, hogy segített bennünket a termékeink fejlesztésében.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL

A 3 részes fürdőszoba bútor szettből, melyet 3 csomagként kezelnek, abból 1 érkezett meg és az is sérülten, minősíthetetlen állapotban. A nyomonkövetési szám alapján, a hiányzó termékek át se lettek adva a futár szolgálatnak, semmi tájékoztatást nem kaptam róluk és eltelt 4 munkanap, az ígért 3-5 nap szállítási időből. Az ügyfélszolgálattal telefonon esélytelen kapcsolatot felvenni, chat meg használhatatlan problémamegoldásra. Megszeretném kapni a teljes rendelésemet, és tájékoztatást a visszaküldés és pénzvisszafizetés menetéről.
Köszönöm, hogy jelezte a problémát, nagyon sajnálom, hogy a megrendelés sérülten érkezett.
Én próbáltam önt hívni, hogy megoldást kináljak.
Fel vettem a kapcsolatot önnel emailben is.
Köszönöm előre is válaszát.
Anita
vidaXL

Három paneles paravánt rendeltem. A vártnál hamarabb is érkezett, valamint a csomaggal is minden rendben van. Nagyon jó áron jutottam hozzá. Mindennel megvagyok elégedve. Köszönöm ☺️☺️
Köszönjük a pozitív hozzászólást.
Örülünk, hogy minden zökkenőmentesen ment.
Várjuk, hogy hamarosan újra találkozzunk.
Üdvözlettel,
Rachel - vidaXL

Három paneles paravánt rendeltem. A vártnál hamarabb is érkezett, illetve a csomaggal is minden rendben van . Nagyon elégedett vagyok, köszönöm szépen☺️☺️
Köszönjük a pozitív hozzászólást.
Örülünk, hogy minden zökkenőmentesen ment.
Várjuk, hogy hamarosan újra találkozzunk.
Üdvözlettel,
Rachel - vidaXL

Összeszerelhető polcot rendeltem Önöktől.
1. Életemben ilyen ocsmányul koszosan összecsomagolt árut nem láttam. 2. A minősége olyan volt, mintha egy szakvizsgán megbukott asztalos tanuló "mesterremekét" kaptam volna meg, amit még előtte meghempergettek fűrészporban és koszban. Vékonyka bútorlap, lepattogott élzárás. Nagyon silány.
Nem kérek visszajelzést, csak gondolják át, hogyan tudnák ellenőrizni az Önök által értékesített árukat, mert ez így rendkívül gyenge és ahogy látom a visszajelzéseket, nem egyedi eset, hanem rendszerszintű probléma. Köszönjük!
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait. Őszintén sajnáljuk, hogy a vásárolt termékkel kapcsolatos élményei nem feleltek meg az elvárásainak, és csalódott volt a termék állapotával és minőségével kapcsolatban.
Minden visszajelzés rendkívül fontos számunkra, és nagyon sajnáljuk, hogy ilyen tapasztalatot szerzett. A leírása alapján úgy tűnik, hogy az Ön által kapott termék nem felel meg a színvonalnak, amit célul tűztünk ki, és amit vásárlóink jogosan elvárhatnak.
Ellenőrzési és csomagolási folyamataink felülvizsgálata mindenképpen napirenden van, és biztosíthatjuk, hogy intézkedni fogunk a minőségbiztosítási eljárások fejlesztéséről annak érdekében, hogy az Ön által említett problémák ne forduljanak elő a jövőben.
Az Ön elégedettsége számunkra kiemelten fontos, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy a jövőben hasonló problémák ne forduljanak elő.
Még egyszer köszönjük, hogy felhívta figyelmünket erre, és reméljük, hogy a jövőben pozitív tapasztalatokkal szolgálhatunk Önnek!
Tisztelettel,
Anita, vidaXL

Fém ágykeretet rendeltünk. Már a doboz gyanús volt, mert láthatóan korábban legalább egyszer már ki lett bontva, és vissza lett ragasztva. Amikor kibontottuk, akkor jött a feketeleves! Az elemek szállítása sérülésmentesen nem volt biztosítva, az egyik fólia egyszer már ki lett hasítva, a többi sincs lezárva. Ezért is értek egymáshoz a fém elemek, egymást karcolva. Az összes elem tele van karcolással, horpadással, a fej- és lábtámla mintája a toldásnál nem ér össze.
Az már csak hab a tortán, hogy a webshopon található termékismertető szerint "a lábak erős fémből készültek", ehelyett falábakat kaptunk.
Elképesztően silány minőség, hányaveti csomagolás, fogyasztói félrevezetés! Ez volt az első és utolsó rendelésünk innen.
Már felvettük az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot, a termék visszaküldése folyamatban van. Várjuk a mielőbbi intézkedést.
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatait, és őszintén sajnáljuk a problémát, amit a termékkel és a csomagolással kapcsolatban tapasztalt. Az Ön által leírt hibák és minőségi problémák nem felelnek meg a tőlünk elvárt színvonalnak, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy hasonló esetek ne forduljanak elő a jövőben.
A termék visszaküldésének folyamatában igyekszünk minden szükséges lépést gyorsan és gördülékenyen elintézni. Kérjük, legyen szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre, hogy mielőbb intézkedhessünk.
Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és bízunk benne, hogy a helyzet gyorsan rendeződik.
Tisztelettel,
Anita, vidaXL

Most próbálok egy SILÁNY , HIBÁS, HIÁNYOS, SZAKADT...HASZNÁLHATATLAN ,,LÁBAK,, NÉLKÜLI SZÉKRŐL...EGYEZTETNI...ami megtörtént ELISMERTÉK, FOTÓVAL IS IGAZOLT./. AJÁNDÉK 🎁 LETT VOLNA/ SZÉKRŐL,HOGY TÉNYLEG HASZNÁLHATATLAN.....
MOST ELKÜLDENÉNEK 🙃EGY FUTÁRTNA CSOMAGÉRT... ÉS UTÁNA 😂🙃😂🙃UTALNÁK VISSZA AZ ÖSSZEGET....
NOS, NEM VAGYUNK,, BUTÁK,,... ÉS AMÚGY ,HOGY BÍZNÁNK EGY ILYEN ,, áruházban ,, AKIKRŐL ITT IS 1-2. KIVÉTELLEL.... CSAK ILYEN ÉS MÉG ,,ILYENEBB,, VÉLEMÉNYEK VANNAK....
NEM is értem.... Korrekt módon,ha intéznék amit,nem kellene,ha korrekt tisztességes,, áruház, üzlet,,lenne...
Azért írtam le,hogy ne Essenek Mások is ebbe a hibába.....😇ez nem üzlet...,,CSAK SILÁNY ÁRÚK ÜZLETE,,🙃🙃🙃🙃
Köszönjük, hogy megosztotta velünk a tapasztalatait. Nagyon sajnáljuk, hogy a vásárolt szék nem felelt meg az elvárásainak, és hogy problémát okozott a termék minősége és állapota.
Felvettük önnel a kapcsolatot telefonon és emailben is.
A leírása alapján valóban olyan hibákról van szó, amelyek nem felelnek meg a minőségi követelményeinknek, és ezért nagyon sajnáljuk, hogy ilyen tapasztalata volt. Kérjük, tudja, hogy célunk mindig a vásárlóink elégedettsége, és igyekszünk minden panaszt mielőbb orvosolni.
Természetesen a visszajelzés és a reklamációk megfelelő kezelése érdekében mindent megteszünk. Az Ön által említett futárral kapcsolatos intézkedéseket figyelembe véve, igyekszünk biztosítani, hogy a helyzet a leggyorsabban és legkényelmesebben rendeződjön.
Tudjuk, hogy a vásárlók bizalmának elnyerése rendkívül fontos, és őszintén sajnáljuk, hogy eddigi tapasztalatai nem voltak pozitívak. Az Ön véleménye fontos számunkra, és az alapján folyamatosan dolgozunk a szolgáltatásaink és a termékeink javításán, hogy ilyen kellemetlenségek a jövőben ne forduljanak elő.
Tisztelettel:
Anita, vidaXL

Nappali bútort rendeltünk. Hatalmas csalódás. Már az első elemek összeszerelésekor sejtettem, hogy ez nem lesz jó. A csavarok rövidek, a tipli törik stb stb. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy van pofájuk ilyen sz*r minőségű terméket értékesíteni. Soha többet nem rendelek innen, amit hangoztatni is fogok!!!! Felháborító!
Először is szeretnénk elnézést kérni a tapasztalt problémák miatt, és megköszönni, hogy megosztotta velünk a véleményét. Nagyon sajnáljuk, hogy a nappali bútorral kapcsolatosan ilyen csalódás érte. Mindig arra törekszünk, hogy kiváló minőségű termékeket kínáljunk, és sajnáljuk, hogy most nem tudtuk megfelelni az elvárásainak.
A helyzet gyors és megfelelő rendezése érdekében kérjük, hogy küldje el nekünk a rendelési adatait (például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet) a feedback@vidaxl.hu e-mail címre. Így mielőbb utánajárhatunk a problémának, és megtalálhatjuk a legjobb megoldást.
Még egyszer elnézést kérünk a kellemetlenségekért, és reméljük, hogy sikerül orvosolni a problémát.
Üdvözlettel,
Anita, vidaXL

MOST kaptam meg a Rendelt széket....egy SILÁNY ‼️💯‼️... termék Áru...
A szék lábak A B C D... szerint kellett volna legyenek jelölve...és KAPTAM ‼️ A B C C‼️... JELÖLÉSŰEKET.... EZENKÍVÜL..3LÁB MÉRETE MEGFELELŐ..A NEGYEDIK TERMÉSZETESEN 3-4cm-,el hosszabb...
Silány Anyag....ja HIÁNYOSAN KÜLDVE NEM IGEN TUDSZ ÖRÜLNI...MIKOR 🎁LETT VOLNA...
TANULSÁG ELŐBB ITT OLVASNI...ES NEM RENDELNI..
MEREM REMÉLNI,HOGY A PÉNZÜNKET VISSZAKÜLDIK ..., Angyalka Miskolc
Köszönjük, hogy jelezte a problémát, és elnézést kérünk a kellemetlenségekért, amiket a szék rendeltetésszerű használata során tapasztalt. Nagyon sajnáljuk, hogy nem megfelelő terméket kapott, és hogy a jelölések és méretek nem feleltek meg a várakozásoknak. A minőség és a pontos kiszállítás számunkra kiemelten fontos, és az ilyen visszajelzések segítenek abban, hogy javítsunk a szolgáltatásunkon.
A hiányzó alkatrészek és az anyagminőség is elfogadhatatlan, és elnézést kérünk, hogy nem a megfelelő terméket kapta meg. Kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot a rendelés részleteivel, hogy mielőbb orvosolhassuk a problémát, és biztosítani tudjuk a visszatérítést, ha arra szükség van.
Köszönjük a türelmét, és bízunk benne, hogy mielőbb rendezhetjük a helyzetet!
Várom a válaszát,
Anita, vidaXL

Nem jó, nem is tragikus. Kutyakennelt rendeltem, de kutyák tárolására még ideiglenesen sem alkalmas, még jó hogy alapvetően is csirkéknek szántam, ők talán nem szedik szét. Nem valami strapás darab, nagyon vékony anyagokból van, drót amit adnak hozzá a legvékonyabb drótfonat, mérgesebben ránézek vége is van.
Nagyon érdekes az összeszerelése is, nem egy biztos darab, nekünk itt-ott extrán fúrni, csavarozni kellett ahhoz hogy ne essen szét a szerkezet. Csavarok, amiket adtak, rövidek, anyáknak sem mindig jó a menete.
Viszont legalább időben (6. munkanapra) és hiánytalanul megkaptuk, extra szerelvények szegítségével használható is, de csak úgy magában, hozzá adott holmikkal nem lenne az. Negyvenezer forintot akkor ér, ha rommá van inflálódva a pénz, és nem emelnek árat, különben nem!
Köszönjük, hogy megosztotta tapasztalatait! Nagyon sajnáljuk, hogy a kutyakenelvásárlása nem felelt meg az elvárásainak. A termék minősége valóban nem az, amit egy tartós és megbízható szerkezettől elvárhatnánk, és örömmel vettük észre, hogy a csirkéknél még talán használható.
Az Ön által említett problémák, mint a gyenge anyagok, a csavarok rövidsége és a szerelési nehézségek mind olyan hibák, amik nem férnek bele a mi minőségi standardjainkba. Az ilyen jellegű visszajelzések fontosak számunkra, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy javítsunk a termékek minőségén.
Örömünkre szolgál, hogy a szállítás pontos és időben történt, és reméljük, hogy az extra szerelvények segítettek abban, hogy a kennel végül használhatóvá vált. Az Ön véleménye alapján mindenképpen figyelembe vesszük, hogy a jövőben jobb minőségű termékeket kínáljunk.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Várom a válaszát,
Anita, vidaXL

Szóval egy tv pocot és egy fésülködő asztalt rendeltem ócska köze nincs a hirdetett képekhez a bútorlapok kopottak.márcsak az a kérdés hogy tudom vissza juttatni ezeket a silány bútorokat.soha többet nem vásárolok innen és ezt hangoztatni is fogom.
Sajnálattal hallom, hogy csalódott a termékkel kapcsolatban, és elnézést kérünk, hogy nem felelt meg az elvárásainak. Nagyon fontos számunkra a vásárlói elégedettség, és szeretnénk mindenben segíteni Önnek.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Nagyon bánom hogy nem olvastam el az értékeléseket.ócska rossz minőségű tv polvot és fésülködő astt
Sajnálattal hallom, hogy csalódott a termékkel kapcsolatban, és elnézést kérünk, hogy nem felelt meg az elvárásainak. Nagyon fontos számunkra a vásárlói elégedettség, és szeretnénk mindenben segíteni Önnek.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

2025.01.07. rendeltem 4 db sötétítő függönyt melyet pár napon belül kiszállítottak de a színe nem tettszett .
A VIDAxl weboldalán olyan opció hogy vissza küldés információ nem szerepel! egy chatrobot -tal lehet írni ,akivel a visszaküldés opció nem szerepel. Telefonon érdeklődtem ott azt az információt kaptam küldjem vissza a saját költségemen. Ezt megtettem ugyanis a csomag egy budapesti címről érkezett és én oda küldtem vissza GLS futárszolgálattal a saját költségemen.A csomagoláson a feladó egy budapesti cím volt és oda vitte vissza a futárszolgálat ,ahol át is vették 2025.01.16-án. A VIDAxl kioktató stílusban lekezelően bánik a vevővel ,lassan 1 hónap letelik és nem tudnak utána nézni a budapesti címnek ahonnan küldték (a csomagoláson a feladó címe)rajta volt, a GLS futárszolgálat bizonyítja hogy o oda szállította vissza. úgy tűnik hogy a pénzemet nem akarják vissza adni,mert csak hétről hétre kérik ugyanazt az információt ,amit én megismételten átküldök neki. De az ügyem nem halad előre. Ebből következik most már mivel a türelmem fogytán van hogy a Fogyasztó védelmi hivatalhoz fogok fordulni segítségért.
Nagyon sajnálom, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a webservice@vidaxl.hu e-mail címre. )
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU + Rendelési szám.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Soha többé innen semmit.
Egy rendkívül silány rossz kanapét kaptam
A Fogyasztóvedelemhez fogok fordulni
Köszönöm a visszajelzését!
Nagyon sajnáljuk, hogy negatív élményben volt része, és lehetőséget szeretnénk kapni a probléma további kivizsgálására.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Annak érdekében, hogy szakosított részlegünk átvegye üzenetét, kérjük, adja meg az e-mail tárgyában: Visszajelzés HU Trustpilot + Rendelési szám.
Előre köszönjük válaszát,
Anita, vidaXL

Nem ajánlom senkinek a tőlük való vásárlást! Egy hónapja vásárolt 72 ezer ft-os hintaszék eltört, kértem a pénz visszafizetését, hiszen nem ilyen minőséget kínáltak eladásra. A bolt nem hajlandó a pénzvisszatérítésre, csak alkatrész cserére, részleges visszafizetésre (12 000.- Ft). Többszöri levelezésre már nyitottak, hogy levásárolhatom másra plusz pénz ráfizetésével, vagy kicserélik. Mivel a minősége silány, nem érzem magam kárpótolva, és nem akarok innen soha többet semmit rendelni! Megkárosítottak, átvertek, becsaptak! Messziről kerülje el mindenki az itt történő vásárlást, mert nem korrektek!
Ha jót akarsz magadnak, ne vásárolj tőlük semmit!!
Köszönöm, hogy jelezte a problémát.
Felvettük önnel a kapcsolatot emailben.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

Selejtes árut kaptam, virágtartó álványnál a 4 lábból 3 volt csak egyforma, a 4. láb 2cmrel rövidebb volt. Senkinek nem ajánlom!
Köszönöm, hogy jelezte a problémát, őszintén sajnálom, hogy nem volt megfelelő a megrendelt termék.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Előre is köszönöm válaszát,
Anita, vidaXL

egrendelt termék: vidaXL fehér tömör fenyőfa ágy matrac nélkül 200 x 200 cm
A termékkel kapcsolatban több probléma is felmerült, amelyeket részletezünk:
Szállítás és összeszerelés nehézségei:
A termék két részletben érkezett meg, a fejtámla csak három nappal később.
Az első csomag alapján elkezdtük az összeszerelést a mellékelt használati utasítás szerint. Miután a fejtámla megérkezett, kiderült, hogy az új használati utasítás alapján az addig összerakott részeket szét kellene szerelni, ami rendkívüli kényelmetlenséget okoz.
Minőségi problémák:
Az ágykeret léceiről már az összeszerelés során hullott a faforgács.
Legalább három lécelem megrepedt attól, hogy a mellékelt csavarokat becsavartuk.
Az egész szerkezet instabil, recseg-ropog, és rendkívül nyeklik.
A festés kritikán aluli, egyenetlen és foltos.
Felhasználhatóság:
Az összeszerelés közel 6 órát vett igénybe, de a végeredmény így sem használható. Az ágy teljesen alkalmatlan a rendeltetésszerű használatra, mivel instabil és gyenge szerkezetű.
Köszönjük a visszajelzését, elnézést kérek a termékkel kapcsolatos problémák miatt.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre.
Várjuk válaszát, és további segítséget nyújtunk.
Előre köszönjük válaszát,
Anita
vidaXL

A szállított bútor minősége kritikán aluli. A csavarok,tiplik rosszak,nem jó méretűek, a lécek parketta méretű darabokban, még legyalulva sincsenek rendesen. Összeszerelésor repednek,törnek.
Köszönöm, hogy jelezte a problémát.
Lenne szíves elküldeni nekünk a rendelési adatait, mint például a rendelési számot vagy a rendelés leadásához használt e-mail címet a feedback@vidaxl.hu e-mail címre
Előre is köszönöm a válaszát,
Anita, vidaXL

A megrendelés és a szállítás teljesen rendben volt. A megrendelt karácsonyfatartó állvány viszont az ipari hulladék kategóriába tartozik. A 2 méteres fenyőfát faragás nélkül simán bele lehet rögzíteni. A csavarok kézi meghúzása során a három rögzítő csavarból az egyiken azonnal megszakadt a menet , így a fa törzsét nem lehetett rendesen rögzíteni. A fa talpraállításánál a négyágú műanyag talp egyik ága azonnal csonkig letört,ezt pár pillanat múlva a második is követte. Így a karácsonyfa talpraállítása ezzel meg is hiúsult. Elő kellett szednem a 100 éves régi talpat,amit eredetileg ezzel a műanyagtalpú szarral kívántam helyettesíteni. 9300 forintot fizettem, és egyetlen percet sem tudtam használni a vidaxl 55 centiméteres karacsonyfatalpát. Eszébe se jusson senkinek,hogy a jövőben innen rendel karácsonyfatalpat!
Köszönjük, hogy megosztotta a termékkel kapcsolatos tapasztalatát. Nagyon sajnáljuk, hogy a karácsonyfatartó használhatatlanná vált, hiszen igyekszünk megfelelő minőségű termékekkel megörvendeztetni vásárlóinkat.
Az újév után felvesszük Önnel a kapcsolatot és bízunk benne, hogy megoldást találunk a problémára.
Szívélyes üdvözlettel,
Melinda
vidaXL

Soha többet nem vásárolok innen! Majdnem az összes elem sérült volt😡😡😡😡😡
Megkaptuk véleményét.
Sajnáljuk, ha problémái akadtak a megrendelt termékkel, és minden bizonnyal ellenőrizzük.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot közvetlenül a Webcare_global@vidaxl.com címen, és adja meg rendelésének részleteit.
- A megrendelő neve és vezetékneve
- Rendelési szám
- Megrendelés dátuma
- A megrendeléskor megadott teljes szállítási cím
- A megrendeléskor megadott e-mail cím
- Megrendeléskor megadott telefonszám
Várjuk válaszát.
Köszönöm és üdvözlettel,
Mirela/vidaXL.

Éjjeli szekrényt vásároltam szinte az összes elem sérült
Köszönjük értékelését, nagyra értékeljük.
Elnézést kérünk, ha a megrendelt termék sérült.
Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk közvetlenül a Webcare_global@vidaxl.com címen, és adja meg
részleteket rendelésével kapcsolatban, hogy ellenőrizhessük és további segítséget tudjunk nyújtani.
A következő információkra lesz szükségünk:
- A megrendelő neve és vezetékneve
- Rendelési szám
- Megrendelés dátuma
- A megrendeléskor megadott teljes szállítási cím
- A megrendeléskor megadott e-mail cím
- Megrendeléskor megadott telefonszám
Válaszát előre is köszönöm.
Őszintén,
Mirela/vidaXL.
Üzletek
- Interneten keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel