RBX.hu számítástechnikai és műszaki webáruház

RBX.hu számítástechnikai és műszaki webáruház
Hirdetés
RBX.hu számítástechnikai és műszaki webáruház Értékelései Értékelések átlaga: 1.8 (29 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a RBX.hu számítástechnikai és műszaki webáruház legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2023. december 8.

Engem effektíve megzsaroltak, hogy utaljak nekik 1 millió forintot, különben jogi útra terelik, hogy írtam róluk egy negatív véleményt a saját oldalukra. Szerintük az jóhírnév megsértése volt meg bevételkiesést okozott. Ha tippelnem kéne, írtak pár ilyen levelet másnak is, így próbáltak bevételhez jutni. Szívből remélem, Jaklics uraság soha többé nem vezet semmit, max saját háztartását.

2020. május 23.

Nem tudnak szállítani és az előre kifizetett díjat sem utalják vissza.

2020. május 18.

Átvernek!!!! Garanciális javításra küldtem vissza egy samsung fulhallgatot amit tőlük vásároltam. 3 hónapja hazudoznak, hogy javítás alatt van, már ha felveszik a telefont. Emailre ren válaszolnak!!! Feljelenttem őket.

2020. május 11.

Nekem a leírtak ellenére hibátlan a tapasztalatom! Garanciális ügyem elhúzódására (több mint 2 hónap) való tekintettel szó nélkül felajánlották a cserét vagy visszatérítést is, ez utóbbit választva az összeg 2 nap múlva számlámon is volt! Köszönöm mégegyszer a korrekt hozzáállást!

2020. április 30.

A pénzt békérik előre és nem küldenek semmit. Lehúzós tróger banda!!!!

2020. április 23.

Én már megtettem csalás és költségvetési csalás miatt a feljelentést ellenük. Bruttó 100 000 Ft-t fizettem, terméket nem kaptam, az utalás idején már 5 napja NAV végrehajtás volt a cég ellen - jelzem a cégjegyzékben ez akkor még nem látszódott - szóval ebből már semmi sem lesz. De Jaklics urat és becses nejét (akik az FB profiljuk szerint már egyedülállóak) remélem megrángatják kicsit.

2020. április 19.

Mindenki, akit lehúztak, annak azt ajánlom tegyen rendőrségi feljelentést az üzemeltető NaviMaster Kft. ellen.
NAV végrehajtás van a cégen, így érdemes sietni.

2020. április 16.

Jobb kerülni őket.
Fejhallgatót nem cserélnek vissza, mondván ki lett csomagolva és különben is higiéniás termék.
ASZF-ben, felsorolva, dezodor, sampon, tusfürdő stb. Az stb-n a fejhallgatót kellett volna értenem. 80.000 forint.
A fejhallgató állításuk szerint azért nem került megnevezésre, mert nem volt elég karakter. A dezodorra igen, erre nem.
Panaszt tettem, ez nem eljárás!!!

2020. április 14.

Vigyázat tolvajbanda! Már külön fórum van róluk. Sorban verik át a vásárlókat!!!

2020. április 8.

Szintén a bezárás előtt rendeltem sajnos el is utaltam a pénzt. Ha valakinek sikerül elérnie őket, kérdezze már meg, hogy mi lesz a beragadt rendelésekkel. Igazán kiírhattak volan kicsit ötbb infót az oldalra ami azóta van fenn hoyg bezártak.

2020. április 7.

Rendeltem 172 ezerért ápr 5.-én, küldik a proforma számlát ápr 6.-án, utalom a 172 ezret ápr. 6.-án, mire ma ápr. 7.-én ez az üzenet van a website-on, telefont nem veszik fel:

_________
Átszervezes miatt webáruhazunk nem üzemel.
Várható újra indulás Május 18. Megértésüket köszönjük.
info: +36/30 459 7690
_________

.. így jó eséllyel leléptek a pénzemmel, de előtte az utolsó nap még jól becsúszott nekik pár millió megrendelés, azt köszönik szépen!

2020. március 31.

Én is hasonlóképpen jártam, mint az előttem szólók. Rendeltem előre fizetéssel, nem kaptam meg. Néha sikerült velük felvenni a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, mindig azt a választ kaptam, hogy nem utaltam. 1 hónap várakozás után meguntam, a Békéltető Testülethez írtam egy kérvényt az ügyünk kivizsgálásához. Már megvolt a kitűzött időpont a tárgyalásra, előtte 3 nappal maga az ügyvezető vette fel velem a kapcsolatot és csodával határos módon meglett az utalás és visszautalták a pénzt. Ezek a retkek csak ebből értenek.....

2020. március 30.

Sajnos nagyon leromlott a rbx minősége, évekkel ezelőtt vásároltam tőlük, akkor még minden rendben volt. Most katasztrófa. Raktáron lévő 1-3 nap kiszállítási időt író termékeket több mint 3 hét alatt kaptam meg. Közben levélre nem reagálnak, telefont nem veszik fel. Sajnos előre utalást választottam így nem volt mit tenni csak várni. De még így sem sikerült az összes megrendelt terméket eltalálniuk, volt ami helyett más volt a csomagban.

2020. február 21.

Sajnos hibás terméket vásároltam náluk, aztán kicsereélték egymásikra, de "véletlenül " utánvéttel küldték, így a másikat is ki kellett fizetnem. Az is rossz volt. Viszont a két selejtnek az árát nem hajlandóak visszafizetni. Ha írok nem válaszolnak, a telefont csak néha veszik fel, de eredmény akor sincs. Szerencsére "csak" 7150 Ft van náluk.

2020. február 6.

Sajnos nekem nincs jó véleményem az RBX-ről. Egyszer vásároltam tőlük, de még egyszer nem tenném.Ezt azért írom,mert vásároltam tinta patront úgy volt hirdetve,hogy kompatibilis az én nyomtatómmal,sajnos ez nem valós.Visszaküldtem de nem vette át senki visszaérkezet hozzám.Többször írtam nekik ,de válaszra sem méltattak.Ennek már több hónapja. Én így jártam az RBX-el.Az én véleményem ezek után az hogy nem eléggé megbízható bolt.

2020. január 24.

Rendkívül silány ügyfélkezelés! Egy át nem vett termék vételárát közel 3 hónap alatt nem hajlandók visszatéríteni, arra hivatkoznak, az utalás nem érkezett meg! A kert bizinylatot mar ketszer is elkuldtem, válszra sem méltatnak! Rengeteg terméket vásároltam már interneten, de ilyen felháborító hozzáállással még nem találkoztam!

2020. január 15.

December óta nem kapom meg a megrendelt terméket, telefont nem veszik fel, emailra nem válaszolnak! Gratulálok!!

2019. december 11.

Csak az vásároljon itt aki szereti ha átverik!!!

2019. november 21.

En meg ilyen hulladek gagyi “uzletet” nem lattam... szanalmas az egesz. Rendeltem egy termeket amit vasarlas utan visszavittem mert serult volt. Meg akarta magyarazni a kollega hogy biztosan en voltam. Nagy nehezen atvette kaptam egy papirt rola. 2 hete se email-re se telefonhivasra nem valszolnak (majd a hatosagoknak fognak)... ugyfelszolgalat nulla. Senkinek sem ajanlom, gondoltam megveszem naluk ezzel is a magyar gazdasagot erositve, de nagy hiba volt. Ebay-rol mar regen megerkezett volna.

2019. október 29.

Egy hónapja rendeltem és előre utalással fizettem 180eFt-ot díjbekérő alapján. Azóta se termék, se pénz! Ügyvészolgálat nulla, rendőrségi ügy lesz belőle!
Nagy ívben kerülni ezt a céget!

2017. november 2.

Szeretnék Nyilvànosan bocsànatot kérni a navimaster kft-től,amiért olyan dolgokat àllítottam,ami sajnos nem volt bizonyított tény!

2017. szeptember 23.

Borzasztó! Kikuldtek egy torott tv.t amit egybol bontas utan jeleztem!visszament ket nap mulva ,aztan elkuldtek szervizbe ,ahol megmondták nincs garancia ra..senki nem ismeri el a hibat,en javittassam meg sajat koltsegen,vagy miert nem bontottam futar elott,ami jogos ,de van postabox is naluk....na ha oda kertem volna akkor mivan? Akkor is en vagyok vadolva,h osszetorhettem...Semmire nem hajlando a ceg ok mindent megtettek...Sajnos per lesz ebből..Fogyasztóvédelem nem ,mert azt nem erdekli ez..Nem ajanlom senkinek sunyi,megbizhatatlan bolt!

2017. február 9.

Sajnos a náluk vásárolt Sony vízálló telefon 3 nap után vízkárt szenvedett. Az RBX természetesen mosta a kezeit. A fogyasztóvédelem sem talált fogást rajtuk, mert trükkösek voltak és nem tudtam bebizonyítani az igazamat. A Békéltető Testülethez akartam fordulni, de mivel trükkösek voltak, én meg óvatlan - az ügyvédem szerint -akár el is veszíthettem volna a pert. A Sony-t is megkerestem, de ők sem tudtak mit tenni, mert a telót Afrikába, Maliba gyártották, ezért nem vonatkoznak rá az EU-s garancia szabályok. Egyébként pont ők hívták fel a figyelmemet, hogy az ilyen kis cégeknél nem szabad komoly, bonyolult készüléket vásárolni, mert gondok szoktak lenni a garancia érvényesítésével. Magyarországról, Magyarországra rendeltem árut az RBX-től, hogy került hozzám egy telefon Afrikából? Mindenki vigyázzon velük , nem tisztességes ez a cég!

2016. március 4.

Katasztrófa. 1 hónapja rendeltem egy Noontec ZORO jack fejhallgatót. A rendelés leadásától számítva 3 nap után jutottam oda, hogy előre átutaljam a pénzt. Addig napi két emailt kaptam, hogy fizessek. A termék megérkezett, de nem működött. Írtam egy levelet, hogy legyenek kedvesek kicserélni vagy visszautalni a pénzt, mert nem működik a fejhallgató. Itt már nem volt sürgős a válasz. 5 nap után válaszoltak. Telefont felvenni nem szeretnek. Végül készségesen küldtek egy futárt a fejhallgatóért. 2-4 napos cserét ígérve. Több mint 2 hete semmilyen visszajelzést nem kapok. 3 nappal ezelőtt elértem a kollégát, aki türelmet kért. Hát az elfogyott. Gyanítom fogyasztóvédelem lesz belőle. Nem ajánlom.

2015. december 3.

Gyorsak, tele van az áruház kedvező árú termékkel.

Kártyás fizetési lehetőség nagyon kedvező volt számomra.

2015. november 12.

Az oldalon található tájékoztatás pontos és teljes körű volt. Minden felmerülő kérdésemre megtaláltam az információkat. A rendelés folyamata egyszerű és könnyen követhető.

Rendelés: Gyors, pontos. A kézbesítő udvarias.

2015. november 5.

Nagyon szimpatikus a folyamatos értesítés, mindennel tisztában voltam. Gyors.
Nagyon tetszett, hogy 3 órás intervallumban kellett csak várnom, mert tudatták, hogy körülbelül mikor érkezik. Szuper!

2015. november 2.

Szép és gyors webáruház, profi ügyfélszolgálat!
Azonnal visszaigazolták a megrendelésem, másnap csomagolták, 2 nap múlva már meg is kaptam házhozszállítással a megrendelt monitort!
Az rendelésem állapotáról végig tájékoztattak!

2015. augusztus 12.

Katasztrófa.
Megrendeltem egy telefont. Másnapra ígérték, harmadik nap rájuk telefonáltam, hogy mi újság. Kérték, hogy telefonáljak később. Késő délután felhívtam őket, mondták, hogy mehetek érte. A dög melegben autóztam 40 percet (5 km), majd amikor odaértem, közölték, hogy bocs mégsincs meg, de majd két nap múlva kihozzák ingyen, mert addigra lesz. Másnap kaptam tőlük mailt, hogy törölték a rendelésemet.
Ennyi (még jó, hogy nem fizettem előre)

RBX.hu számítástechnikai és műszaki webáruház válasza (2015. november 2.) :
Tisztelt Földi Sándor!

Elnézését kérjük az Ön által leírt probléma miatt! Részletesen utána járva kiderítettem, hogy egy kifutó modell utolsó darabjáról lett volna szó, ami sajnos az összes beszállítónknál vagy elfogyott, vagy utolsó bontott darab volt. Nem szerettünk volna bontott, használt, "ki tudja működik-e" terméket értékesíteni, ezért próbáltunk egy újat beszerezni - ami sajnos nem sikerült. Kárpótlás képpen felajánlunk Önnek 2db ingyenes kiszállítást a jövőbeni rendeléseire!

Tisztelettel,
Fekete Róbert
cégvezető

Irány a bolt oldala!

Közel 70ezer féle műszaki és számítástechnikai termék igen kedvező áron valós készletinformációval!

Üzletek

  • 1119 Budapest XI. kerület, Vahot u. 6
    Telefon: 06-1-204-2600
    Nyitva tartás: H: 10-19 K,SZ,CS: 10-18 P: 10-17
    Megközelíthetőség: Átvételi pontunk az M4 Bikás park megállótól 300m-re található az Alfa irodaház földszintjén.
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés