Paplanshop.hu


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Nem tudom, miért értékelik egyesek a boltot kiválónak, vagy jónak. Megbízható boltnak minősítették. Árukeresőn is jó vélemények. Amikor én vásároltam 2024. január 31-én, sajnos ezeknek a véleményeknek hittem. Előre fizettem, azóta se kaptam semmit. Se pénz, se törölköző. Február 25-én írtam emailt az elállásról, azóta se szóltak/írtak semmit. De pénzvisszatérítés se volt. Érdekes, amikor rendelésemen pár napot gondolkodtam, beraktam pár törölközőt a kosárba, másnap egy hölgy telefonált: "Segíthetek valamiben, kedves? Látom, berakott a kosárba pár törölközőt" Elég rámenősnek tűnt, mégis tőlük rendeltem. Most persze senki sem telefonál, de emailemre se válaszol.

Két pólót rendeltem, előre utaltam. Értesítést kaptam, hogy átadták a futárnak a küldeményt, majd megírták: elfogyott az a termék amit rendeletem!
A pénzemet nem utalták vissza!

Akciós aloe párnaszettet rendeltem, a terméket kifizettem, de egy kispárnával kevesebbet küldtek.Ígérgették, hogy pótlólag megküldik, sem az árát, sem esetleg helyettesítő terméket nem küldtek, csak egyik-hétről a másikra halogatnak.Megértem, hogy ráfizetés 2 szer postázni, de ők hibáztak illik helyrehozni ha a pénzt elfogadták, még ha nem túl nagy értékről is van szó. Szerintem a jó hírnév fontosabb mint 1-2000 ft megtakarítás.korrektebb lett volna megmondani hogy nem küldik, mint hazudozni.
Ezek után ismét elküldtük Önnek a kispárnát, - 09.15-én - tehát még most is átvehető a postán. Csomagszám: PNIWG00017028
Tehát nem számít mennyibe kerül a postaköltség, ismét elküldtük a csomagot!
Kérem, mielőtt elhamarkodottan ítélkezik, tájékozódjon, vagy lépjen velünk kapcsolatba, ne pedig megfelelő körültekintés nélkül, negatív véleményt tegyen közzé!
Természetesen a fentieket postai bizonylatokkal, a postai csomag nyomkövető rendszer adataival is igazolni tudjuk!
Mi nem szoktunk hazudni, igyekszünk minden felmerülő problémát úgy megoldani, hogy a pertereinknek a lehető legkisebb kellemetlenséggel járjon!
Kérem jelezzen vissza, hogy sikerült-e átvenni a csomagot!
Üdvözlettel,
Mustos Norbert
Paplanshop
Mobil: +36 30 5000 285
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- A webáruház kereshető
- Postai úton
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés