Online Márkaboltok

Online Márkaboltok
Hirdetés
Online Márkaboltok Értékelései Értékelések átlaga: 3 (2 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg az Online Márkaboltok legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2024. október 28.

Hatalmas csalódás MINDEN ÉRTELEMBEN, megbántuk, hogy őket választottuk. Sok kellemetlenség és csalódás volt a rendelés körül. Jelenleg nem tudjuk használni a terméket, és az ígért jótállást egy hét elteltével SEM kaptuk meg! Ha máshol vesszük meg, körülbelül 100.000 ft-al jövünk ki olcsóbban, és valószínűleg lenne egy működő tűzhelyünk. Ha valami miatt, a "nem etikus marketing" miatt biztos, hogy jelentem a fogyasztóvédelemnek. Hangsúlyt fektetnek arra, hogy minél vonzóbb választásnak tüntessék fel magukat, aztán majd a gyakorlatban derül ki, hogy mégsem olyan könnyen, gyorsan és frappánsan mennek a dolgok, mint ahogy beállították. Minden üzenetükkel manipulálni próbálnak; nem csak az itt-ott elejtett önfényező kifejezések, hanem az árucikkek bemutatásait is félrevezetően állítják be. Tudják, hogy a vásárlókban, akik gyorsan átpörgetik a dolgokat ezek a színes, félkövér, kiemelt információk ragadnak meg. A sok ígéret! Aztán ha a megrendelés során elolvassák a kisbetűs részeket akkor derül ki, hogy mégsem olyan álomszép minden, mint amilyen benyomást próbáltak kelteni.

A kinézett tűzhelyet több helyről is meg tudtuk volna rendelni, de az "Online Márkaboltok" elképesztően látványosan és vonzóan mindent is ígért így úgy döntöttünk, hogy náluk maradunk, még annak ellenére is, hogy drágább, mint máshol és sokat kell még költeni extra szolgáltatásaikra. Mivel szembetűnően ki volt emelve a tűzhely adatlapján, hogy másnapi szállítás, beszerelés, beüzemelés és még a régi készüléket be is számítják 25 ezer forintért, sőt még garancia is van, nagyon örültünk! A telefont persze nem vették fel, mikor el akartuk őket érni, eddig egyszer sem. Mivel másnapi kiszállítást ígértek, nem rendeltük meg előre, csak kifejezetten előző nap akartuk leadni a rendelést, amikorra a beszerelést terveztük. Kiderült, hogy hiába írták ki, hogy "Nem kell külön szervízt hívni vagy várni a bekötésre!" csak hűtőt és mosógépet szerelnek be, tűzhelyet nem vállalnak. Kissé zavaró, hogy miért emelik ki a tűzhely adatlapján, ha arra nem vonatkozik, még a lábakat se teszik be a helyére, de mindegy, nem probléma, akkor hívunk ki szakembert másnapra. Miközben leadtuk a rendelést, kiderült, hogy ha cserekészülékünk is van, akkor már nem lehet gyors kiszállítást kérni, ezek a funckiók nem összekombinálhatóak. Mindegy, akkor megoldjuk azt a részét is mi. A lényeg, hogy másnapra hozzák ki, hisz azért nem adtuk le a rendelést hamarabb, mert azzal kalkuláltunk. Megfordult a fejünkben, hogyha ezek a dolgok kiesnek, akkor inkább máshonnan rendelünk, ahol jobb áron van a termék, de már kifutottunk az időből, hisz máshol nem ígértek másnapi kiszállítást. Így emiatt maradtunk náluk. Direkt fizettem a drágább szállítási módért, hogy biztosra menjek, hogy nem csak gyorsan ki hozzák, hanem a lakásba is behozzák, kicsomagolják és a felhasználási helyre teszik. Még a prémium díjon felül külön fizettem extra összeget azért, hogy "soronkívüli, gyors rendelésfeldolgozást" kapjak. De nem jött össze a másnapi kiszállítás. Egyedül az automata visszaigazolást kaptam meg aznap és a egy díjbekérőt, amire órákat kellett várni. Hiába rendeztem a kifizetést még bőven a délelőtti órákban és még emailt is írtam nekik, jelezve a másnapi kiszállítás fontosságát, a soron kívüli rendelés feldolgozás ellenére sem kaptam egész nap semmiféle választ, visszajelzést... Sőt a másnapi e-mailemre sem válaszoltak. Persze nem lehet "belekötni", mert a kisbetűs részen ott van, hogy ne előreutalással fizessünk ha gyors kiszállítást szeretnénk. Ezt a kisbetűs részt csak utólag láttam. Meg volt adva az időintervallum, hogy mikor jön a futár, de nekem több telefonhívás ellenére sem vették fel abban az időben. Végül kihozták és ott hagyták a gázszerelőnek, hogy ő majd megoldja. Amit tudott, meg is oldott, de ezen felül is hibás a készülék... A panaszunkkal viszont nem tudtuk elérni őket.

Online Márkaboltok válasza (2025. február 11.) :
Sajnáljuk, hogy nem volt elégedett a rendelési folyamattal. Célunk, hogy minden vásárlónk számára gördülékeny és átlátható szolgáltatást nyújtsunk. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkon, hogy kivizsgálhassuk az esetet és mielőbb megoldást találhassunk a problémára. Köszönjük a visszajelzését!
2024. október 20.

Irány a bolt oldala!

Egyedülállóan hosszú +5 év INGYENES garancia*!

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés