Kamody.hu


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Igaz történet! 2024. 06. 04 rendeltem egy Scheppach HS 730 Hintafűrészt, kiszállítással valamint bankártyás fizetéssel. Mivel raktárkészleten nem volt, vállalták, hogy 7 munkanap elteltével beszerzésre kerül! Ez nem történt meg, 7 naponta kaptam egy emailt, amiben kitolták a határidőt ez tartott 3 alkalommal! Időközben le került ez a termék az oldalról. 26 nap elteltével én mondtam vissza a terméket. Ugyan minden e-mailben szerepel, hogy ha a szállítási idő nem felel meg akkor vissza kapja a pénzt a vásárló! Ami számomra elfogadhatatlan az az, hogy ha egy cég az általa vállalt időn belül nem tud teljesíteni, azt mérje leírni! Ez a bolt és a vezetése nem hiteles! Hitegeti a vásárlót, és tölle várja, hogy a vásárlástól álljon el! Telefonos elérhetőséggel nem rendelkeznek, ne is keresse senki! Magyar törvények alapján nem szükséges! Szóval én ezért nem ajánlom és szívem szerint a "Megbízható bolt" címet nem érdemlik meg!
Nagyon sajnáljuk, hogy nem tudtuk az eredetileg vállalt beszerzési időn belül teljesíteni a rendelést. Sajnos, a termék időközben készlethiányos lett beszállítónknál is, és ahogy tolta ő is a dátumot, mi is. Bíztunk benne, hogy megérkezik 1-2 héten belül, sajnos nem így lett.
Tisztelettel,
Kamody.hu ügyfélszolgálat.

Gyors ,Korrekt ügyintézés. Azonnali válasz. Pontos Pénz vissza fizetés.
Terméket vissza küldtem méret probléma miatt.
Szállítás 2 nap!

Az Ügyfélszolgálatot nem lehet elérni telefonon. "A hívott szám nem elérhető". Hibás, avagy törött terméket kaptam (155 ezer Ft-os fűnyíró!). Elküldtem emailben és a honlapjukon is a reklamációmat. Ma érkezett meg a csomag (2024/06/06) és még a mai napon elküldtem a reklamációt.
Nyilván jogi útra fogom terelni az ügyet, ha nem intézik el normálisan ezt a jogos reklamációt.
köszönjük a fenyegetést, sajnos néha megesik,hogy szállítás közben sérülnek a termékek. A megekeresésekre általában azonnal reagáltunk, így volt ez az Ön esetével is, két órán belül válaszoltunk, cseréltük a terméket.
Üdvözlettel,
Kamody.hu ügyfélszolgálat

Használt terméket kaptam újat hirdettek. Reklamációs felült nem működik a cég nem elérhető.
Senki ne vásároljon tőlük!!!!
elérhetőek vagyunk e-mail-ben és a reklamációs felület is működik. Egyébként egy használt (javított) terméket rendelt, ez az információ szerepelt a termék nevében, illetve a képeken is látható volt.
Amennyiben nem szeretné megtartani, természetesen elállhat a vásárlástól, várjuk e-mail-es megkeresését.
Üdvözlettel,
Kamody.hu ügyfélszolgálat

Sajnos, nagyot csalódtam. Tavaly több rendelésem is volt, elég komoly összeget hagytam náluk. Az utolsó rendelést megelőzően kellemes tapasztalatom volt. Sajnos, a dec. 8-án leadott és kifizetett rendelésem a mai napig nem kaptam meg. Többszöri érdeklődésemre/reklamációmraválaszként a GLS-t hibáztatják. Szánalmas!
valóban, a GLS kétszer visszaszállította a csomagot hozzánk, mivel az megsérült. Ettől függetlenül is igyekeztünk megoldani, hogy megkapja a rendelését, azt harmadszor indítottuk útnak a központi raktárunkból, és úgy látjuk, végül szerencsésen meg is érkezett az január 12-én.
Üdvözlettel,
Kamody.hu vevőszolgálat

Hiányos volt a csomag sövénnyiróhoz lemaradt a kézvédőt felfogo csavar

Vettem egy ágdaráló ami sajnos megadta magát az első negyed órában... visszaküldtem, és igaz 3 hétig vártam az eredményre. Mivel nem lett megjavítva az árát azonnal visszatérítették. Nagyon korrektek voltak!
köszönöm!!!
Üdv Csáki Attila

Ár -érték arányban rendben van. Szállítási idő a szokásos. A termék (műanyag fedeles játék tároló) sérülten érkezett. Az egyik bepattanó fedél fül rész letört (nem szállítási hiba). Reklamációra gyorsan reagáltak. Visszaküldést nem vettem igénybe, a termék még funkcionál. Egy "bocsesz" azért jól esett volna a szívemnek a válaszlevelükben, mégha a pénztárcám nem is értékeli.

A rendelès után olvastam a sok negatív vèlemènyt,úgy voltam vele,hogy egy hasító fejszèből nem igazán tudnak hibásat küldeni.Utánvètellel kèrtem,ès 2-nap alatt megèrkezet,szèpen csomagolva a hibátlan Fiskars x-27-es fejsze.Nagyon jó árban kaptam!
Köszönöm!!!

Lehetetlen felvenni velük a kapcsolatot.
Így nem lehet választ kapni a kérdéseinkre.
Előre kérik a fizetést, de megingott a bizalmal, ha válaszra sem méltatnak.
A telefon nem működik.

Rendeltem a Kamodyshop Kft.-től egy Blanco szemetest, sajnos rossz, mert kihúzhatós ajtóra való, nekem pedig nyíló ajtós a konyhaszekrényem. Igaz kifutottam a határidőből, mert a konyhafelújítás elhúzódott. A reklamálásomat szemtelenül elutasították mindenre hivatkoztak, csak a keresztnevüket írták alá az e-mailre, arogánsak, nagyképűek a méltányosságot nem ismerő dolgozók voltak. Szerencsére segítségemre sietett az ECORGAN Kft. (igaz nem tőlük vettem a hulladéktárolót) akik igazi karácsonyi ajándékként ( mérsékelt áron) küldtek egy részemre jó, nyíló ajtóra szerelhető Blanco szemetest. Köszönet érte, vannak még akik nagyvonalúan tudnak viselkedni és igyekeznek segíteni.
az elállási idő 14 nap, a jogszabály ennyit határoz meg. Nálunk létezik még egy engedmény a regisztrált felhasználók részére, ők 30 napig állhatnak el a vásárlástól, akár indoklás nélkül is. A közel 2 hónapos határidő viszont már nagyon sok. A határidőn túli elállás, csere stb. minden esetben csak az adott kereskedő jóindulatán múlik. Mi is nagyon sok esetben megengedők és elnézők vagyunk, a panaszkezelésünk nagyon ügyfélbarát, viszont a belső szabályzatunk ilyen kitételt nem tartalmaz, a 30 napos határidő a leghosszabb, amit a vezetőség megenged.
Megértését köszönjük.
Kamody.hu ügyfélszolgálat

Sajnos, rossz terméket rendeltem meg, nem a pénzt kérem vissza, hanem hogy cseréljék ki az általam használható blanco szemetesre. Igaz kifutottam a határidőből, mert a felújítás elhúzódott. Megreklamáltam, de szemtelen módon elutasítottak, hogy nincs mit reklamálni. Kértem adják meg a gyártónak az elérhetőségét, azt sem közölték, mondván semmi közöm hozzá. Nagyon szemtelen módon válaszolt két kollégájuk is. Nem javaslom ettől a cégtől való vásárlást, mert ha probléma van még segíteni sem próbálnak, hanem kioktatnak.
A beszerzési forrás üzleti titoknak minősül. A gyártóval ill. forgalmazóval mi állunk kapcsolatban, a terméket mi vásároltuk meg tőlük és viszontértékesítettük. Önnek jogviszonya velünk van, velünk kötött szerződést, amikor a terméket tőlünk megrendelte. Az elállási idő 14 nap, a jogszabály ennyit határoz meg. Nálunk létezik még egy engedmény a regisztrált felhasználók részére, ők 30 napig állhatnak el a vásárlástól, akár indoklás nélkül is. A közel 2 hónapos határidő viszont már nagyon sok. A határidőn túli elállás, csere stb. minden esetben csak az adott kereskedő jóindulatán múlik. Mi is nagyon sok esetben megengedők és elnézők vagyunk, a panaszkezelésünk nagyon ügyfélbarát, viszont a belső szabályzatunk ilyen kitételt nem tartalmaz, a 30 napos határidő a leghosszabb, amit a vezetőség megenged.
Megértését köszönjük.
Üdvözlettel,
Kamody.hu ügyfélszolgálat

Feltem a sok negativ velemenytol
De minden siman ment
A csomagolas lehetet volna komolyabb
A. Makita. Dmr 112 radio. Teljesen originalt volt
Vasarnap rendeltem. Kedden megkaptam
Nincs negativ velemenyem
Az ugyfelszolgalatnak lehetne 1 telefonszama.

Kamody egy Szlovák kamu cég ha probléma van a termékkel csak emailben lehetne kommunikálni ha nem tagadnák le az üzeneteket.
Tehát nincs garancia sem termék csere.
Ha előre fizetsz akkor várhatod mire szállítanak.
De egy doboz gyufát sem szabad tőlük vásárolni.

Kamody egy Szlovák kamu cég ha probléma van a termékkel csak emailben lehetne kommunikálni ha nem tagadnák le az üzeneteket.
Tehát nincs garancia sem termék csere.
Ha előre fizetsz akkor várhatod mire szállítanak.
De egy doboz gyufát sem szabad tőlük vásárolni.
köszönjük véleményét. Amennyiben 'szlovák kamu' cég lennénk, nem működhetnénk immár ötödik éve. Rendelését utánvétellel kérte, melyet a harmadik munkanapon át is vett. Nem teszünk különbséget az előre kifizetett és az utánvétes csomagok között.
Egy e-mail érkezett Öntől, melyre azonnal válaszoltunk. Erre azóta nem érkezett válasz sajnos.
Továbbra is állunk rendelkezésére az info@kamody.hu címen vagy a weboldalon megadott telefonszámot.
Üdvözlettel,
Kamody.hu ügyfélszolgálat

A rendelt árut (BOSCH akkutöltő) , gyorsan, gondosan becsomagolva hibátlanul megkaptam. Az akkutöltőt nem használtam, mert kiderült, hogy más fajtára van szükségem. Az elállási nyomtatványon (okt.5 vagy 6-án) jeleztem az elállási szándékomat és kértem közöljék, mely címre küldjem vissza az árut. Miután nem kaptam választ okt.13-án e-mail-ben, majd okt 14-én a weblapjukról is elküldtem az elállási szándékom bejelentését. Választ azóta sem kaptam!
A megrendelésről, nem kaptam visszaigazolást (nincs a spam-ek között sem), és számlát sem kaptam!.

Hétfőn rendeltem egy EXTOL PREMIUM légkulcsot.
Péntekre futár szolgálattal megérkezett, hibátlan állapotban a termék!

Rendeletem egy medence takarót, ami néhány nap alatt meg is érkezett. A minősége pocsék, egy hét után a varrások mellett az PVC több helyen kiszakadt, a takaró használhatatlan! Megreklamáltam, élve a garancia lehetőséggel, fotókkal bizonyítva a szakadásokat. Kaptam is azonnal azonosítót, aztán hiánypótlásra felszólítást, amit ugyancsak teljesítettem, aztán egy másik azonosítót.... Reklamáltam, hogy eltelt egy csomó idő, megoldás meg semmi, erre egy válasz jött, amiben közölték, hogy nem válaszoltam az előző levelükre. Ez semmi más mint időhúzás, hátha a vevő belefárad, és akkor nem kell helytállniok a szemét áruért. Egy biztos, ettől a kókler társaságtól egy rozsdás szöget sem veszek többet. Nem is értem, hogy az arra hivatott intézmények miért nem vonják vissza a kereskedelmi engedélyüket!?

A vásárlással nekem rossz tapasztalatom nem volt . A rendeleléshez segítséget kaptam ,az áru kifogástalan állapotban érkezett az ígért időre.

A kiszállítás lassú, nekem majd egy hónapig tartott. Márciusban megérkezett a Fieldmann benzines kapálógépem.
1. Az egyik fogantyút rozsdásan kaptam.
2. A gép a 3. használatra kigyulladt.
3. Miután szervízbe küldték, egy hónap volt hogy visszakapjam.
4. lemaradt a gép támasztótüskéje.
5. Most azt állítják, hogy nem cserélik a fogantyút, mert a rozsdásodás az mechanikai behatás eredménye, nem garanciális, holott már így kaptam a gépet, és fényképpel is bizonyíthatom.
Már 3 hónapja tart az ügy összességében, és nincs egy megfelelő kapálógépem.

Rendelés leadását, illetve fizetési teljesítést követően változtattak a készlet információn "Raktáron" állapotról "Szállítói készletre", aminek következtében a szállítási idő 3-4 napról 16 napra módosult (ami még mindig nem történt meg).
Amennyiben tudják, kerüljék ezt a boltot!
Ügyfélszolgálatuk is a nullával egyenlő, telefonos elérhetőségük sincsen.

A március 18.-án este megrendelt áru március 23.-án reggel megérkezett. Közben volt egy hétvége is.
Én nem panaszkodhatok, gyorsan megérkezett az alaposan becsomagolt gép.

A rendelés kiszállítása lassú volt, több mint az megszokott átlag, neten rendelés esetén.
A megkapott termék feltehetően gyári hibás volt, így visszaküldtem, pénz visszatérítés kéréssel. Február 1.-jén kaptam kézhez a terméket, utánvétel fizettem, nos ez 9 munaknap alatt nem érkezett be a a Kamody-hoz, így se termékem, se pénzem. A Support egyszer azt írta, hogy termék raktára történő visszaérkezése után indíjták el a visszatérítést, utána pedig az utánvét megérkezését követően. Ellentmodás van. Ne vásárló szenvedjen azért, mert a futárszolgálat nem képes leszálíltani az utánvétet.

Nagyon gyorsan kiszállították, kedden rendeltem, péntekre meg is jött. A termék hibátlan. Kicsit aggódtam a sok negatív komment miatt, de minden simán ment.

Buzik...

Eloszor volt szerencsem innen vasarolni es minden bizonnyal utoljara tettem. A 'rolunk' szekciojuk kijelentesel ellenere, melyek szerint gyors kiszallitasban bizhat a vasarlo, illetve "nagy figyelmet forditanak a szakképzett ügyfélszolgálatra", immaron kerek 3 hete rendeltem es vasaroltam meg egy csomagot, melyet allitolag csak most adtak at a szallitonak, akiktol ertesitest meg most sem kaptam. Elvileg jovo het elejen er a kiszallitasra, de ez mar ketszer meg volt igerve korabbi hetekre. Kozben volt karacsony meg Szilveszter persze (18-an adtam le a rendelest), tehat atlagosnal hosszabb kiszallitasi idot belekalkulal es megert az ember - 3 es fel hetre (elvileg) talan igy sem szamit -, legfelhaboritobbnak viszont az ugyfelszolgalatos kommunikaciot tartom, amelyben a harom visszatero elem az volt, hogy vagy 1) nincs, vagy 2) a kerdesemet vagy keresemet szimplan ignoroljak, 3) egysoros valaszaikat a nemtorodomseg erzese jarja at. Az, hogy mindekozben senki nem erezte ugy, hogy egy rovid 'elnezest'-et a sztori barmelyik resze megerdemelne arra utal, hogy ez a vasarloi elmeny itt teljesen normalis lehet.
A keresek ignoralasa temakorben legbosszantobb, hogy mikor tobb hetes csuszas es tobb beigert kiszallitasi ido utan egy x-edik levelemben megkertem a kollegakat, hogy amennyiben meg akkorra sem kerult feladasra a csomag, a rendelest toroljek es az osszeget teritsek vissza, 2 munkanap erejeig nem hallottam feloluk, es csak miutan meg egyszer irtam, egy munkanappal kesobb kozoltek, hogy a csomag akkorra feladasra kerult, es a penzt majd csak a csomag visszaerkezese utan tudjak visszateriteni. Azt csak sejteni lehet, hogy ezt a kollega ugy ertette, hogy ezt akkor majd nekem kell visszakuldenem kezbesites utan es kulon kernem, meg egyszer a visszavetelt es visszateritest, nem pedig o maga dolgozta ezt fel es varja vissza a csomagot a szallitotol, meg kezbesites elott. Ez ugye az egysoros valaszban nem kerult kifejtesre.
Egyelore fontolgatom, hogy elvi alapon kiszallitas utan is visszakuldom, mert nem jo erzessel koltom el ezt, vagy koltenek el akarmilyen osszeget a Kamodynal ezek utan.
Üdvözlettel,
kamody.hu

kb. 2 éve vásároltam egy nem olcso általános ollót ami kicsorbult, mivel garanciás volt igy irtam a kamodynak, h mi történt, szinte azonnal jött is a futár elvitte a szervizbe majd közel 1 honap mulva kaptam egy teljesen ujat :) Aztán egy ujabb év mulva ami most volt a napokba ujra sikerült kicsorbitani ugyanazt az ollót, és ugyan igy jártam el annyi külömbséggel, hogy nem tudták kicserélni hanem visszatéritették az árát a bankszámlámra. Én csak ajálani tudom, remek bolt.

Vásároltam egy konyhai csaptelepet, mely a felszerelést követően nem sokkal meghibásodott, csöpögni kezdett zárt állapotban, és az elforgatható kifolyócsőnél is folyni kezdett a víz. A csaptelepet szervízbe kellet küldeni - amely nem tudni miért Csehországban van - ahonnan a vállalt határidő utolsó (30-dik) napján küldték vissza. Felszerelést követően tapasztaltam, hogy a csöpögés megszünt, de a kifolyócső tővénél továbbra is folyik. Az ügyfélszolgálatot felhívva és a problémát jelezve ismételten az volt a javaslatuk, hogy a csapot leszerelve küldjem újra a szervízbe.
Én ezt nem fogadtam el, de illetékes vezetővel nem tudtam felvenni a kapcsolatot.
Az, hogy a többszöri le és felszerelés jelentős pénzbe kerül, az őket nem érdekli.
Már bánom, hogy ennél a cégnél rendeltem az árut, és azért írtam le részletesen a problémámat, hogy más ne essen ebbe a hibába.

Minden rendben ment, kommunikáció, csomagkövetés kiváló

Kicsit megijedtem a rossz tapasztalatok miatt, de ma hibátlanul, időben megérkezett a medenceszűrő betét.
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel