inSPORTline


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

A meghirdetett termék vagy nincs megfelelő méretben (csak S, vagy csak egy darab van belőle) illetve. Négy nappal ezelőtt rendeltem... az weben azt írta van külső raktárban, majd négy nap múlva felhívnak hogy már nincs ez a termék és nem is lessz. Miért négy nap múlva intézkednek mikor már nincs...?

A raktáron lévőnek jelölt kosárlabda palánkot nem tudták leszállítani. Felháborító, mindenki kerülje őket!

Megrendelt egy motoros kesztyűt! Előre utaltam, hetekkel ezelőtt! Nem kaptam még meg és elfogyott a türelmem.
Telefont nem veszik fel! A legundorítóbb ez a műsor! Miért hirdetik magukat???????
Irány a fogyasztóvédelem!!

Megrendeltem egy korcsolyát, ami az oldal szerint raktáron volt. Pár nap elteltével küldtek egy emailt hogy sajnos készlethiányos a cikk és vegyem fel velük a kapcsolatot. A telefonszámot akár le is törölhetik mert nem veszik fel!!! Hívhatod 10-szer, csörgetheted 5-10 percen kereszül! Semmi! Az oldalon lévő chatfelületen el lehet őket érni, ahol készséggel felvilágosítanak arról, hogy az oldalon lévő termékek közül szinte egyik sem elérhető, csak az amit ők felajánlanak! Akinek ez megfelel, hajrá! Nem tudom ajánlani jó szívvel senkinek.

Telefont nem vesznek fel, vissza nem hívnak!
Kommunikálni lehetetlen velük!

Csatlakozom az előttem írókhoz megrendeltem egy korcsolyát volt raktáron, majd egy nyúlfarknyi üzenet sztornozták, és ígéret hogy vissza hívnak. Emailt írtam még most sem hívtak vissza. Telefonáltam 2 számra is egyiket sem veszik fel és vissza sem hívtak. Jó az üzlet politikájuk. Gratulálok. Megtehetik.Értékelés mínusz 3

Mindig udvariasan kommunikálnak, a kiszolgálás barátságos, a termékek időben megérkeztek. Az okosóra garanciája éppen lejárt amikor több helyen elszakadt a szíj. Sajnos nem lehet másikat vásárolni. Úgy gondolom ez egy több mint tízezer forintos termék esetében elég nagy probléma, mert az órának semmi baja! Égen - földön nem kapni ilyen méretű, és rendszerű szíjjat :-(

Az internetes áruházban megrendelt terméket, amelyet vissza is igazoltak nem kaptam meg. Majd egy hét elteltével kaptunk egy telefonhívást amelyben közölték, hogy a termék elfogyott és nem is fogom megkapni!!!

A megrendelt terméket hetekkel később adták át a Royal futárszolgálatnak. Legalábbis elmondásuk szerint. Erről emailt is küldtek, melyben közölték, hogy 1-2 munkanap alatt itt lesz a termék. Rá egy hétre felhívtam az Insportline-t, ők erősködtek, hogy egy hete a Royalnál van. A futárcéget felhívtam, ők azt mondták, hogy még meg sem kapták a terméket.... Vissza Insportline, telefon ide-oda, mára ígérték. De sehol semmi. Insportline-t lehetetlenség felhívni, Royal ismét azt mondta, hogy nem adta még át a bolt a cuccot... És mindez a kiszállítást közlő e-mail után két héttel....
Üzletek
-
2500
Esztergom ,
Magyary László utca 2
Telefon: 0615222324Nyitva tartás: Hétköznap 9-17Megközelíthetőség: vevőparkoló a bolt előtt
-
1103
Budapest,
Gyömrői út 99
Telefon: 0615222324Nyitva tartás: H-SZ 10:00-19:00 V 10:00-17:00Megközelíthetőség: CBA bevásárlóudvar, X.kerület, Gyömrői és Sibrik Miklós kereszteződése
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Ajándékküldési szolgáltatások
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre