Homelux.hu

Homelux.hu
Hirdetés
Homelux.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.7 (90 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2025. április 9.

Rettenetes logisztika... Március 23-án rendeltem szanitert és fürdőszoba kisbútort, várható szállítás eredetileg március 26 és március 30. Április közepén várható költözéshez gondoltam ez OK. Legalább van rendelés követés funkciójuk, de csak arra jó, hogy felbosszantson. Várható készletre kerülés: április 4, április 9, április 11... úgy h 17ére már be kéne szerelnünk mindent. Igaz, hogy olcsók a termékek, de nem ajánlom senkinek, akinek nincs végtelen türelme.

2025. február 24.

Borzasztóan inkorrekt cég, minősíthetetlen logisztikával!
Rendeltem egy konyhabútort prémium szállítással, tehát házba történő lerakással. Írta a weboldal, hogy a szállításról érdeklődjek az ügyfélszolgálaton. Ez meg is történt, hiszen teljes panelfelújításban voltunk, tárolni se tudtuk, de a felújítás ütemét tartva, érdemes volt előre tervezni. Azt a tájékoztatást adták, január közepe-vége fele szállítanák. Ez pont jó időpont lett volna, megrendeltem. December 17-től kezdve folyamatosan hívosgattak, hogy hoznák a bútort, nem is tudom hányszor jeleztem telefonon és emailen, hogy mi a január közepe-vége időponttal kalkuláltunk, szét van verve a lakás, nem tudjuk átvenni. Végre elérkezett a január közepe, felhívtak, hogy másnap szállítanák, de jeleztem, hogy dolgozok, bármilyen másik nap hozhatják. Nem hozták, hetekig csend, ezután én érdeklődtem többször is, hogy miújság. Válasz: nincs raktáron a termék, kivitték másnak. Kezdődött újra a rendelési idő. Végre pénteken (02.21), jeleztek, hogy hétfőnhozzák. Remek, végre! Hív a futár, nemsoká érkezik, menjünk ki elé. Hát mondom az probléma, úgy lett rendelve, hogy neki kéne lakásba hozni. Hívom a központot, számlán/megrendelőn Prémium szállítás van feltüntetve, de senki nem tud róla.... Vagy átveszem a konyhaszekrényt és megoldom valahogy, vagy kezdődik az egész elölről. Ja, és a különbözetet kupon formájában kiküldik, megengedik, hogy levásároljam...... Hát most oldalakig tudnék káromkodni, mit is csináljak a 4000Ft kuponjával, amikor 3 hónapos idegbajt akasztottak a nyakunkba! Csak azért nem mondtam vissza, mert minden ehhez a konyhához lett kialakítva.... Borzasztó! Nulla megoldókészség, nulla együttműködés.... Senkinek nem ajánlom!!!!

2025. február 15.

Tisztelt Webáruház! 2025.02.13 amikor megkaptam a megrendelt zuhany kabint, prémium szállítással 11.990 Ft értékben! 10:30 kor felhívott a sofőr hogy ő nem hozza fel a föld szintre a zuhany kabint, mert fáj a térde, szerezzek embert aki felhozza! Hozzá teszem hogy az első megrendelt zuhany kabint is ezért nem vettem át,mert akkor nem prémium szolgáltatást kértem!
Kérem. önöket hogy ha nem tudják teljesíteni a szolgáltatást, ne fizettesenek a vásárlóval prémium szolgáltatást! Ez csalás és nem elfogadható eljárás a webáruház részéről! Gondolom hogy jogi eljárást kezdeményezek a webáruházzal szemben!

Tisztelettel Fehér Sándor

2025. február 12.

4 étkezőszéket vásároltam, az egyik műbőr ülőfelület szakadtan érkezett, az egyik háttámla rész törötten. Visszavitték a hibás széket, majd a második alkalommal is szakadtan érkezett az ülőfelület a rossz csomagolás miatt. A dobozban minden alkalommal csak egy nejlon védte az ülőkét így a fa láb kiszakította, mire megérkezett. Szeptember 28.-án rendeltem, október 21. érkezett meg az első csomag, október 31. a második, itt kellemes és gyors reagálás volt, október 31.-én tájékoztattak, hogy nincs további készletük, így leghamarabb január közepén tudják cserélni, kértem a cserét. Január 26.-án újra érdeklődtem emailben, hogy mikor várható a csere, majd választ erre nem kaptam, csak egy külön emailt, hogy a megrendelésem feldolgozásra és futárnak átadásra került. Ebben a csomagban a háttámlát és az ülőkét is cserélték, bár itt már csak az ülőkével volt gond, szerencsére lábakat itt nem küldtek így nem sérült a szállítás alatt. Reklamáltam kompenzációért, amit megtagadtak, arra hivatkozva, hogy azt akkor kaptam volna, ha nem kérem a cserét és egyébként is használható volt az esztétikai hiba miatt (ezt aláírom, hogy lehetett volna használni, de az előző esetekben a sérült részeket visszavitték, így én nem szereltem össze a sérültet), az a kompenzáció 1 db szék árának a fele lett volna. Megkérdőjeleztem ezt és egy 2e Ft-os kupont ajánlottak fel :D Nem ajánlom őket a nem megfelelő csomagolás miatt, a várakozás miatt. 10e Ft/db székről van szó, nem egy drága termék, de nem hiszem, hogy bárki is szakadtan szeretné használni az újonnan beszerzett székeit, illetve a megrendeléstől számítva 4 hónapot várni a megoldásra. Idő közben vásároltam máshonnan inkább étkezőszéket.

2025. január 19.

46113-311659 vásárlás dátum: 2025.01.

2025. január 1.

Én egy Mila hidromasszázs zuhanykabin (GM128) rendeltem. Amilyen jónak tűnt, olyan szívás összerakni.
Az összeszerelési útmutató Alig kilátható bizonyos részek mit hogyan hova ráadásul nem is olyan sokszor mint ami ehhez a zuhanykabinhoz való lenne. Bizonyos furatokat újra kell fúrni ,mert nem megy bele csavar és nem hiányzik hogy az ember félúton szétmarja a csavar fejet behajtáskor. Valahol ki sincs fúrva ahol kellene. Macera összeszerelni.
Ezek mint a gyártó hibái. Ha tehetném én nem venném meg újra. Inkább egy egyszerűbbet választanék.
Ennyi pénzért azért jobb minőséget várnék.

2024. december 22.

Pontos és korrekt kiszolgálás és szállítás! A termék megbízható csomagolásban éerkezett! Köszönö az áruház munkáját!

2024. október 14.

Gyors kiszállítás!

2024. szeptember 17.

2024.02.05-én vásároltam egy SILVERPRIME 90 hidromasszázs zuhanykabint aminek az egyik szappan adagolója szinte az első pillanattól kis mértékben elkezdte ereszteni a tartalmát.
Már nem is töltők bele folyékony szappant ! Ezt megreklamáltam és több email váltás után közölték, hogy küldjek videót minderről ! Egy kicsit viccesnek tartok ! De természetesen szívesen elküldöm nekik és készítsenek róla videót mert én nem használom és ezért feleslegesé vált számomra !!!!!!!

2024. július 28.

Alapból sérült terméket szállítanak ki

Homelux.hu válasza (2024. augusztus 6.) :
Tisztelt Dániel!

Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket! Legyen kedves írni egy emailt ügyfélszolgálatunknak negatív tapasztalataival kapcsolatban, és biztos vagyok benne, hogy megoldást fogunk találni a kellemetlenségekre.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2024. július 10.

Egy kádparavánt rendeltem a cégnél. Felszereltük, de rettenetesen nyikorgott! Reklamációnkra az üzlet azt mondta hogy fújjuk be valamivel! 9 hónap múlva az összes vízvető szétszakadt a kádparavánban. Reklamáltunk, és mivel garanciális hiba küldtek egy pár vízvetőt, amit csak 23 ezer Forintért lettek volna hajlandók beszerelni! Megállapítják hogy garanciális hiba és én fizessek ha használni akarom a paravánt!!!! Milyen hozzáálás ez?
A garanciális ügyfélszolgálatot nem tartom ügyfélbarátnak, az ügyintéző nem volt segítőkész! Panaszomra elküldte a fogyasztóvédelem elérhetőségét és csak azt hajtogatta hogy ezt a vízvetőt mindenki feltudja szerelni magának! Hát nem tudja mindenki! Ennyit Róluk!

2024. március 20.

A lakast uzemelteto ceg rendelt egy uj zuhanykabint, maga az aru ar ertek aranyba nem rossz, viszont a futar teljesen minosithetetlen viselkedesben reszesitett bennunket. Ertem, hogy ha nem fizet valaki felcipekedesi arat nem hozza fel, viszont a haztol-hazig fogalom nalam oda terjed ki, hogy legalabb a rakterbol kiveszi a futar az arut es nem sajat magunknak kell kivenni.

Homelux.hu válasza (2024. április 11.) :
Tisztelt Judit!

Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket! Legyen kedves írni egy emailt ügyfélszolgálatunknak negatív tapasztalataival kapcsolatban, és biztos vagyok benne, hogy megoldást fogunk találni a kellemetlenségekre.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2024. február 25.

Vigyázat! A negatív véleményeket törlik a weboldalukról a termékek alól! Silány, távolkeleti szemetet árulnak!

Homelux.hu válasza (2024. május 8.) :
Tisztelt Dániel!

Nagyon sajnáljuk az Önt ért kellemetlenségeket! Legyen kedves írni egy emailt ügyfélszolgálatunknak negatív tapasztalataival kapcsolatban, és biztos vagyok benne, hogy megoldást fogunk találni a kellemetlenségekre.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2024. február 24.

A gránit mosogató dugója nem tartja bent vizet, a szinte kar-vastagságú szifon csövek szinte elfoglalják a mosogatószekrény felét. (Hivatásos vízszerelő kötötte be, nem találkozott még ilyen megoldással). Nem vásárolnék máskor ilyen terméket.
A Homelux mint forgalmazó sem nyerte el a tetszésemet, mert
- utánvét esetén csak készpénzes fizetés lehetséges,
- számlát nem kaptam,
- szállítási szabályzatukban foglalt szállítási költségtől egyedenként eltérhetnek amit természetesen meg is tesznek, így az amúgy is magas szállítási költség ellenére csak a kapuig érvényes a szállítási díj, csak további díj fizetése ellenében szállítják lakásra.Nem vásárolok többet tőlük.

Homelux.hu válasza (2024. május 8.) :
Tisztelt Megrendelőnk!

Rendszerünkben nem találtunk bejelentést az Ön nevén. Kérnénk, hogy amennyiben bármi problémája merülne fel, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz bizalommal. Biztos vagyok benne, hogy megoldást fogunk találni a kialakult helyzetre.

Jelenleg fejlesztés alatt áll a bankkártyás fizetés rendszere, egyre több futárunknál elérhető ez a fizetési mód.
Mivel webáruház vagyunk, a számlát minden esetben elekrtonikus formában küldjük az Ön által megadott e-mail címre.
A táblázatban foglalt szállítási díjak a postai szállításokra vonatkoznak, saját futárszolgálatunkkal történő szállítás ettől eltérő szállítási költségekkel rendelkezik.

Bízunk abban, hogy a jövőben elégedett vásárlóink között tarthatjuk majd számon.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2024. február 24.

Gyors, korrekt fizetés, és szállítás. A termék (konyhai csaptelep) nagyon szépen mutat a konyhámban. Remélem hosszútávon is jól fogja tenni a dolgát. Ár érték arány nagyon jó. Köszönöm.
Remélem örömömet fogom benne lelni. Talán csak megjegyzésnek annyi, hogy a Lexibilis cső csarokszelep irányában, az új sarokszelepekhez nem illeszthető, így másik összekötőket kellett venni.

Homelux.hu válasza (2024. május 8.) :
Kedves Imre!

Köszönjük szépen, hogy a homelux.hu weboldalunkat választotta! Nagyon fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen a szolgáltatásainkkal, ezért mindig a legnagyobb odafigyeléssel dolgozunk.
Köszönjük szépen észrevételét, továbbítjuk az illetékes kolléga felé! Reméljük, hogy elégedett lesz a homelux.hu weboldalunkon vásárolt Corin álló mosogató csaptelep termékünkkel!

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2024. február 15.

Korrekt, gyors, segitőkész munkatársak.

Homelux.hu válasza (2024. február 16.) :
Kedves Császár Ferencné!

Köszönjük szépen pozitív visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy minden rendben zajlott rendelésénél és hogy ügyfélszolgálatunk segíteni tudott Önnek vásárlása során! Bízunk benne, hogy a termékkel is épp oly elégedett lesz, mint a munkánkkal!

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2024. február 12.

Értékelhetetlen kisszállítás !

Homelux.hu válasza (2024. április 11.) :
Tisztelt Ádám!

Sajnálattal olvasom negatív tapasztalatát szolgáltatásunkkal kapcsolatban! Reméljük, hogy a felajánlott megoldási javaslattal enyhíteni tudtunk az Önt ért kellemetlenségen!

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2024. február 7.

Köszönöm szépen Konkoly Fanninak, hogy zuhanytálca szifon zárósapkájának beszerzésében segített. Az áru megérkezett, minden rendben vele.

Homelux.hu válasza (2024. február 9.) :
Kedves Kákonyi Nándorné!

Köszönjük szépen pozitív visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy minden rendben zajlott rendelésénél és ügyintézőnk segíteni tudott Önnek vásárlása során! Bízunk benne, hogy a termékkel is épp oly elégedett lesz, mint a munkánkkal!

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2024. február 2.

Megvagyok elégedve.Köszönöm.Minden rendben van.

Homelux.hu válasza (2024. február 9.) :
Kedves Bálint Jenő!

Hálásak vagyunk a kedves szavakért és azért, hogy a homelux.hu weboldalunkat választotta! Számunkra vevőink elégedettsége a legfontosabb, ezért mindig a legnagyobb odafigyeléssel dolgozunk. Reméljük, hogy elégedett lesz a weboldalunkon vásárolt termékünkkel!

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2024. január 22.

Botrányos hozzáállás. December elején megrendeltem jóhiszeműen egy irodai széket, hogy anyukámnál kényelmesen dolgozhassak home office-ban a téli szünet alatt. Hibás alkatrésszel küldték meg kb. 2 hétre rá. Erre a hibájukra rá is jöttek, mert telefonáltak nagy elnézéseket kérve, hogy selejtes szériát küldtek. A cserealkatrész sem érkezett meg január második hetéig. Akkor már úgysem vettem volna hasznát, de az szintén nem illett a helyére, selejtes volt. Ettől besokallva, visszakértem az árát. Kb. 2 hetet ültek ezen is, fotókkal kellett igazolni, hogy selejtes. Be kellett csomagolni a széket és a Magyar Postát küldték érte. Erre ma telefonáltak, hogy nem ért oda minden alkatrész, addig pedig nem térítik vissza az árát. A Legrosszabb csomagküldővel dolgoznak, és még nekik áll feljebb. Nem mi tehetünk róla, hogy útközben a jól odaragasztott doboz leesik a nagyobb darab csomagról. Ezek után senkinek nem ajánlom ezt a céget.

Homelux.hu válasza (2024. május 8.) :
Tisztelt Mária!

Szeretnénk elnézést kérni az okozott kellemetlenség miatt!
Rendszerünk szerint a problémáját már azóta orvosoltuk.
Bármi egyéb kérdés, probléma esetén kérjük, hogy forduljon ügyélszolgálatunkhoz bizalommal!
Bízunk abban, hogy a jövőben elégedett vásárlóink között tarthatjuk majd számon.!

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. december 8.

Korrekt szállítás!

Homelux.hu válasza (2023. december 12.) :
Kedves Megrendelőnk!

Köszönjük szépen, hogy a homelux.hu weboldalunkat választotta! Nagyon fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen a szolgáltatásainkkal, ezért mindig a legnagyobb odafigyeléssel dolgozunk. Reméljük, hogy elégedett lesz a homelux.hu weboldalunkon vásárolt termékünkkel!

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. december 6.

Köszönöm szépen Schuller Kata ügyintéző gyors, szakszerű hozzáállását a problémámhoz.
Emberileg 5 -ös. A termékről később lesz véleményem.

Homelux.hu válasza (2023. december 12.) :
Kedves Emese!

Köszönjük szépen pozitív visszajelzését! Nagyon örülünk, hogy minden rendben zajlott és ügyintézőnk segíteni tudott Önnek! Bízunk benne, hogy a termékkel is elégedett lesz!

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. december 2.

A megrendelt terméket gyorsan és precizen , sérülésmentese
küldték !

Homelux.hu válasza (2023. december 5.) :
Kedves Mária!

Köszönjük szépen, hogy a homelux.hu weboldalunkat választotta! Nagyon fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen a szolgáltatásainkkal, ezért mindig a legnagyobb odafigyeléssel dolgozunk. Reméljük, hogy elégedett lesz a homelux.hu weboldalunkon vásárolt termékünkkel!

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. szeptember 22.

A megrendelt termékeket gyorsan és precízen küldték. Sajnos előfordult egyik termékkel egy probléma, ők a reklamációt bőven határidőn belül, a legnagyobb elégedettségemre orvosolták.

Homelux.hu válasza (2023. október 11.) :
Kedves Szabó Barnabás!

Köszönjük szépen, hogy a homelux.hu weboldalunkat választotta! Nagyon fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen a szolgáltatásainkkal, ezért mindig a legnagyobb odafigyeléssel dolgozunk. Reméljük, hogy elégedett lesz a homelux.hu weboldalunkon vásárolt termékünkkel.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. szeptember 12.

Maximálisan elégedett vagyok.

Homelux.hu válasza (2023. szeptember 13.) :
Kedves Gyana Gabriella!

Köszönjük szépen pozitív visszajelzését. Reméljük, hogy elégedett lesz a homelux.hu weboldalunkon vásárolt Glasgow 100 szögletes nyílóajtós zuhanykabin termékünkkel.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. szeptember 7.

Antal Zsuzsanna ügyintéző hölgy munkájával maximálisan meg vagyok elégedve !

Homelux.hu válasza (2023. szeptember 8.) :
Kedves Kovács Gyula!

Köszönjük szépen pozitív visszajelzését. Reméljük, hogy elégedett lesz a homelux.hu weboldalunkon vásárolt Karolino 80 white mélytálcás zuhanykabin termékünkkel.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. szeptember 4.

2023-08-08-án rendeltem egy etetö hajót 2db akkumulátorral a Gemini -Duo honlapjáról
2023-08-10-én megérkezett,a csomag nem tartalmazta az akkkumulátor töltőt
A töltőt pótolják, erre küldtek egy reklamációs jegyzőkönyvet,melyben 1-15 nap megoldást (pótlást) állapítottak meg.
2023-08-25-én megérkezett a töltő,feltöltöttem az akkumulátrt és kipróbáltam a hajót
Ami természetesen nem működött
Csere lehetőség hajó hiányában nincs,beleegyeztem vigyék vissza tesztelésre ,ha kell javítsák
A hajó azóta is hibásan nálam van ,mert nem vitték vissza ez 08,28-tól a jelenlegi állapot
A probléma csak engem érdekel,az áruházat nem nagyon érdekli.

Homelux.hu válasza (2023. szeptember 5.) :
Tisztelt Bánoczki Ferenc!

Sajnálattal olvasom negatív tapasztalatát szolgáltatásunkkal kapcsolatban. Őszintén elnézését szeretném kérni az általunk okozott kellemetlenségek és az elhúzódó ügyintézés végett.
Úgy látom, kolleganőm tegnap már felvette a kapcsolatot Önnel emailben, és tájékoztatta Önt a részletekről. A probléma megoldásáig szíves türelmét kérnénk.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. szeptember 4.

Nagyon udvariasan beszéltek velem segítőkész volt a hölgy nagyon köszönöm munkáját

Homelux.hu válasza (2023. szeptember 5.) :
Kedves Medibb Kft.!

Köszönjük szépen, hogy a homelux.hu weboldalunkat választotta! Nagyon fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elégedett legyen a szolgáltatásainkkal, ezért mindig a legnagyobb odafigyeléssel dolgozunk. Reméljük, hogy elégedett lesz a homelux.hu weboldalunkon vásárolt Letti étkezőszék termékeinkkel.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. augusztus 31.

Rendeltem egy konvektort, amely hungarocel és bármi féle védelem nélkül érkezett, amely így persze be is horpadt és tele volt karcokkal, egyből írtam is az ügyfélszolgálatnak, hogy szertném visszaigényelni a pénzt. Ez a folyamat pontosan 29napon át tartott, de ha hetente nem hivogattam volna őket, akkor még tovább is húzták volna. Az ügyfélszolgálat nem segítőkész és még bunkó is, nem ajánlom senkinek!

Homelux.hu válasza (2023. szeptember 1.) :
Tisztelt Varga Patrik!

Szeretnénk elnézést kérni az okozott kellemetlenségek és az elhúzódó ügyintézés miatt is.
Rendszerünk szerint a problémáját már azóta orvosoltuk.
Bármi egyéb kérdés, probléma esetén kérjük, hogy forduljon ügyélszolgálatunkhoz bizalommal.
Bízunk abban, hogy a jövőben elégedett vásárlóink között tarthatjuk majd számon.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata
2023. augusztus 18.

Garancia időn túli üveg alkatrész pótlásban kértem segítséget.
Korrekt, gyors ügyintézés során oldódott meg a probléma. Már kinéztem a következő terméket, amit innen fogok megvásárolni. Nagyon ajánlom másnak is a boltot. Gyors, pontos, korrekt, és nem utolsósorban az áraik sincsenek elszállva.
Konkoly Fanninak külön köszönet a kedves, segítőkész közreműködéséért.

Homelux.hu válasza (2023. augusztus 21.) :
Kedves Baloghné Sápi Ildikó!

Köszönjük szépen pozitív visszajelzését. Reméljük, hogy elégedett lesz a homelux.hu weboldalunkon vásárolt termékünkkel.

Üdvözlettel a homelux.hu csapata

Irány a bolt oldala!

ÜZEMELTETŐ: Leziter Kft.
SZÉKHELY: 6500 Baja Szegedi út 137.

Áruházunk ügyfélszolgálata:
E-mail: info@homelux.hu
Telefon: 06(1) 5 333 222


Ezen elérhetőségek a szaniter termékekkel (csaptelepek, fürdőszoba bútorok, kabinok, mosdók és egyéb szaniter termékek) illetve egyéb bútorainkkal kapcsolatos felvilágosításra szolgálnak.

Kiszállítással kapcsolatos információk:
Telefon:06 (1) 5 333 222
Leziter Kft
Cégjegyzék szám: 03-09-113733
Bejegyző Bíróság: Bács-Kiskun Megyei Cégbíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 13764351-2-03

A visszaigazolt összeget a Leziter Kft. MKB Bank Nyrt.-nél vezetett 10300002-13199705-00014903 számlaszámára kérjük utalni.

Üzletek

  • 6500 Baja, Szegedi út 64.
    Telefon: +36 30-237-20-31
    Nyitva tartás: H - P: 08:00 - 18:00 Szo: 08:00 - 14.00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Internetes bevásárlókocsi
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
  • A webáruház kereshető
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Postai úton
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés