HelloMarket

HelloMarket
Hirdetés
HelloMarket Értékelései Értékelések átlaga: 1 (1 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2022. május 2.

A Hellomarket oldalán rendeltem 3 pótszíjat az okoskarkötőmhöz. Kaptam egy automatikus visszaigazoló e-mailt, majd az ÁSZF szerint 48 órán belül kapnom kellett volna egy újabb e-mailt a a vásárlás elfogadásáról. 5 munkanap után írtam a honlapon lévő e-mail címre, ami nem létezik. Utána kerestem egy másik e-mail címet is, de választ nem kaptam. Majd megpróbáltam felhívni az ügyfélszolgálatot, de a telefonszám nem volt jó, ami a honlapon szerepelt, viszont a Facebookon szereplőt második próbálkozásra felvették, és közölték, hogy látták az e-mailt, majd délután válaszolnak. Késő délután, miután nem kaptam választ az elsö e-mailemre, írtam egy újabb e-mailt, amiben a vásárlás visszaigazolás elmaradását említettem meg, valamint, hogy az szerepel a honlapjukon, hogy legkésőbb 7 munkanapon belül minden termék megérkezik, de az általam rendelt termékek még nem kerültek átadásra a szállító cég felé, így ez sem fog megvalósulni. Ezután válaszként azt kaptam, hogy ma érkezett vissza a raktárukba a rendelésem, mert nem létezik a csomagpont ahova kértem. De majd küldik a rendelésem, és kárpótlásul választhatok még egy pótszíjat.
Válaszként visszaírtam, hogy csak a pénzem szeretném végre visszakapni, mivel azon a tényen semmi sem változtat, hogy 5 munkanap, alatt egyetlen e-mailt sem kaptam a rendelésem állapotáról, az ügyfélszolgálat nehezen elérhető, és hajlandóságot sem mutat a kommunikációra, valamint ha probléma volt a rendelésemmel is tájékoztatniuk kellene a késés okáról. A honlapon azt írják a vásárlók 98%-a 1 munkanap után megkapja a rendelését. Úgy éreztem átvertek, és a pénzem elúszott, így jeleztem, hogy a fogyasztóvédelemnél bejelentést fogok tenni, aminek hatására bármilyen válasz e-mail nélkül, szó nélkül visszautalták a pénzem.
Összességében ilyen rossz tapasztalatom még soha nem volt egyetlen online vásárlás során sem, és azt ajánlom mindenki kerülje ezt a megbízhatatlan céget.

Irány a bolt oldala!


Üzletek

  • 1137 Budapest XIII. kerület, Radnóti Miklós utca 21
    Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 10:00-17:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • Ügyfélszolgálat
  • Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés