Extreme_Digital (régi reg)

Megbízható webáruház Extreme_Digital (régi reg)
Hirdetés
Extreme_Digital (régi reg) Értékelései Értékelések átlaga: 2.8 (266 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg az Extreme_Digital (régi reg) legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2022. február 20.

A megrendelt és kifizetett termék egész egyszerűen nem jött meg!
Semmiféle aktív kommunikáció nem volt. Sem bocsánatkérés, sem értesítés, semmi.

A telefonos ügyfélszolgálatot hívtam kétszer, mindkétszer azt mondták, az áru úton van, nemsokára megjön. Nos, ez nem volt igaz.

Végül többedszeri email megkérdezésem után jött egy válasz, hogy visszautalják a pénzemet, "technikai hiba miatt", ennyi volt az indoklásban. A rendelés után egy hónappal.
Bocsánatkérés nem volt.

A pénz - becsületükre legyen mondva - ezután rendben visszaérkezett.

Ilyen katasztrofális élményem még soha nem volt internetes vásárlással. Kínai nevenincs boltok százszor megbízhatóbbak voltak.
Senkinek nem ajánlom, hogy itt vásároljon.
Gyalázatos.

Gratulálok, Extreme Digital.

2015. október 5.

A szerviz minősíthetetlen. Alaplap romlott el, egy hónapja adtam le. Ma rájuk telefonáltam, újabb időt kértek. Hogyan gondolják, hogy bármit is tudok nélkülözni több mint egy hónapra amit egyébként azért vásároltam mert szükségem van rá? Soha többet semmit nem veszek tőlük.

2015. szeptember 30.

Szeptember 14.én rendeltem meg egy telefont. Az eredeti átvétel időpontja szeptember 20.-a volt, most 30.-a van, de még semmi. A megrendelés állapotát folyamatosan változtatják, hol "elérhetőség 2 nap múlva", "elérhetőség 29.én", "elérhetőség rendelésre". Fogalmam sincs ez mit jelent, de a honlapnak abszolút nincsen ügyfélszolgálata, se e-mail, telefonon pedig nem lehet őket elérni. Edigital fúj!!!!

2015. szeptember 29.

Használt telefont adtak el. facebook-ra be volt jelentkezve egy kedves lány, előzményekkel tele böngésző és képekkel teli album. Ezeknek még annyi eszük sincs, hogy legalább letörölnék mielőtt újként eladnak egy használtat...vajon hány üzletüket kéne rommá törni, hogy felfogják ezt nem illik megtenni a vásárlókkal?? (de csak azért, mert a fogyasztóvédelem ugyanúgy megvonja a vállát mint a pult mögött bambán bámuló faszi -.- )

2015. szeptember 1.

Kedves Barna Péter! Ha a neten nagybetűkkel írunk, akkor az kiabálásnak minősül, nem illik. Az ED-vel kapcsolatban csak annyit, hogy több az utóbbi időben a negatív értékelés, mint a pozitív. A reklamáció kapcsán nem osztom a véleményedet, nem lehet ezekkel sem szép szóval, sem durvábban kommunikálni. Engem egy telefonnal szívattak, már majdnem eljutottam odáig, hogy beperlem őket. Szerencsére a problémám megoldódott, de az ED-nek semmi köze nem volt a megoldáshoz.

2015. augusztus 31.

KÖSZÖNTÖK MINDENKIT! BARNA PÉTER VAGYOK MÁR KB
3 ÉVE ETTÔL A BOLTTÓL VÁSÁROLOK ELÔSZÖR IS A SOK NEGATÍV VÉLEMÉNYT BÖNGÉSZVE NEM ÉRTEK EGGYET A VÁSÁRLÓKKAL 1."ha használt terméket kaptak arra oda volt írva hogy ÚJRACSOMAGOLT!!!!! "2. HA NE ADJ ISTEN HIBÁS TERMÉKET KAPTAK HÁT ISTENEM ÔK IS EMBEREK
HIBÁZHATNAK ÉS AKKOR IS NORMÁLIS HANGNEMBEN KELL BESZÉLNI VELÜK MERT KEDVESSÉGGEL MINDENT EL LEHET ÉRNI MERTHOGY KÉPZELEM A REKLAMÁLÓK TÖBBSÉGÉT HOGY TÁMADJA AZ ELADÓKAT! ÖSSZESSÉGÉBEN MEG VAGYOK ELÉGEDVE A KISZOLGÁLÁSSAL ÉS A KAPOTT TERMÉKEKKEL PONT MOST RENDELTEM TÔLÜK EGY NAVON RAPTOR 8 TABOT
JA ÉS HA VALAKI MÉG FIKÁZNÁ A BOLTOT AZ MENJEN MÁSHOVÁ VÁSÁROLNI! üdv

2015. augusztus 23.

Tisztelt Pogácsás Mihály!
Ha olvassa, érdeklődnék hogy mire jutott a használt tablettel. Visszavitte és kicserélték egy újra,vagy visszafizették az árát, vagy akármi más? Csak azért érdeklődöm,mert én is így jártam egy "smart" fényképezőgéppel. A facebookra már bevolt valaki jelentkezve. :( Most a héten viszem majd vissza

2015. augusztus 19.

Használt tabletet adtak el újként. Az előző tulaj fényképe, neve, email címe, facebook profilja, alkalmazásai benne voltak/vannak...

2015. augusztus 9.

Sok éve vásárolok tőlük szerencsémre soha nem volt garanciális reklamációm az utolsó vásárlásig egy tabletet rendeltem átvétel után fél órával telefonon jeleztem feléjük, hogy a termék hibásan működik nincs hang. Semmi gond mondták a szerviz megnézi. A szerviz egy hét után közölte velem a készüléket nem javítják és nem is cserélik mert a sorozatszám nem egyezik meg. Kérdem én hogy fordulhat ez elő, vagy a futár vagy aki becsomagolta az cserélhette ki egy hibásra. Most meg nekem kéne bebizonyítanom azt, hogy nem nekem volt egy másik rossz amit ingyen akarok megjavíttatni. Ennek tükrében ez a bolt is egy tucat mint bármelyik másik kisebb online bolt ha ilyen előfordulhat. Maradok ezentúl a hagyományos vásárlásnál megnézem kipróbálom megveszem. Másoknak is ezt ajánlom.

2015. augusztus 5.

A szervizeléssel kapcsolatban csak problémák akadtak fenn.A 3 eladó közül az egyik (a többit nem tudom) csak hadovált az ügyben és hárított meg igérgetett,amiből nem lett semmi.Ha így haladnak akkor 2x is meggondolom h vegyek-e nálluk bármit is a közeljövőben! :/

2015. augusztus 3.

Kommunikáció hiánya!!! 0% thm-es rendelésem a bank online elfogadta, kinyomtattam, lemásoltam amit kellett, elküldtem, pár nap múlva érdeklődtem, azt a választ kaptam hogy még hetek mire átnézik a rendeléseket. Megvettem kp., töröltettem a rendelést. Másfél hónap múlva kapom az emailt hogy a BANK ELUTASÍTOTTA a kérelmem. Pedig már ki is nyomtattam rendelés után a cetelem jóváhagyását, fizetési részleteket stb. Jelenleg várok egy akciósan megrendelt termékre ami nem volt raktáron, de rövid határidővel beszerzik!! A beszerzéssel kapcsolatban érdeklődtem 7 nap után, szintén válaszra sem méltatnak. Máshol 2-3 napot írnak ennek a terméknek a beszerzésére, tehát a hazai forgalmazónál folyamatosan kell hogy legyen. Szerintem alig várják hogy elálljak a rendeléstől ( jelenleg 20 e Ft-tal drágább ). Eddig szinte náluk vásároltam a műszaki termékek legtöbbjét ( hazai bolt, jó ügyeket támogatnak), de egyre többet vásárolok az E..g-tól és úgy látom sokan mások is.Velük még nem volt problémám, határidőre szállítanak, gondosan csomagolva, az ügyfélszolgálat is jó.

2015. július 28.

Rendeltem tőlük egy dual sim-es mobiltelefont. Sajnos a telefon nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, mert a második sim-et nem tudta kezelni, ezért pár nap múlva felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy szeretnék elállni a vásárlástól. A telefont dupla csomagolásban, értékbiztosítva visszaküldtem a megadott címre. Pontosan azért, mert láttam milyen körülmények között hozták(sima zacskóban a doboz, autóalkatrészek között, de a csomagolás nem a futár dolga). Postafordultával jön az sms a futárcégtől, hogy csomagot hoz az e-digitaltól. Hosszas telefonálgatás, hogy mi is történt.Az első ügyfélszolgálatos úr nagyon segítőkész volt,és dícséretet érdemel a hozzáállásáért. (P.S)Elmondásuk szerint, a kijelző mechanikai okból sérült, ezért nem állhatok el a vásárlástól, és ezért a garancia is elveszett. Ugyan erről engem nem értesítettek, csak küldték a telefont.A kijelzőn én nem látok sérülést, ( nem is használtuk)viszont amikor telefonáltam az ügyfélszolgálatos nyegle stílusban lerázott, mivel jegyzőkönyv készült, már nem tud segíteni.(nem is akart) Mondtam, hogy elmegyek a fogyasztóvédőkhöz, amihez sok sikert kívánt!Most ott tartok, hogy se pénz, se garancia, de nem hagyom ennyiben, megyek tovább az igazamért.

2015. július 23.

Rendeltem tőlük már többször is időben megjött eddig a csomag nem volt velük gond , de most nem tudom mi történt . Sajnos nem tudták kihozni a megadott napon , de a legidegesítőbb , hogy egész nap várja az ember és se egy telefon email sms vagy valamit küldhetnének erről. sajnos most ezért kap egy 2 csillagot . Attól függetlenül eddigi rendelésekkel nem volt gondom. Lehetne gördülékenyebb a tájékoztatás fennakadás esetén .

2015. június 30.

Vásároltam, online kártyával fizettem. Mivel az állítólag azonnal átvehető terméket 4 nap után sem tudtam átvenni és csak hitegettek, lemondtam a terméket.
Most kb. egy hete várom, hogy a pénzemet visszautalják, most is hitegetnek és a bankra hárítanak.
A következő lépés a Fogyasztóvédelem.

Tanulság: SOHA ne fizess előre ennél a cégnél !!!

2015. június 29.

A bolti kiszállításnál nem azt küldték,amit rendeltem,sajnos a párom volt otthon és átvette.Aznap még hívtam őket a tévedéssel kapcsolatban,azt mondták írjak e-mailt,megírtam.Ígérték,hogy 1-2 napon belül,válaszolnak,eltelt 1 hét,eddíg semmi.Többször hívtam őket,mindíg azt mondták,hogy majd holnap válaszolnak.Fontolgatom a fogyasztóvédelemnél a feljelentést!!!

2015. június 24.

Fényképezőgépet vettem tőlük, időben érkezett, semmi probléma vele!

2015. június 22.

HASZNÁLT!! ujjlenyomatos!! böngészési előzményekkel teli telefont küldtek!!!!!! A problémámra a válaszuk -Biztos, hogy új készüléket kapott. Viszlát!

Nem javaslom őket senkinek.

2015. június 22.

Ez az egész üzlet egy vicc. Senki se menjen a közelébe!!

2015. június 22.

Örülök, hogy sérülteket is alkalmaznak egy cégnél, de a főnökség észrevehetné, hogy nem jó ötlet az egész céget rájuk építeni. A pult mögött ácsorgó fazonok néha azt se tudják merre vannak arccal előre, telefon hívás - ha véletlen felveszik - az olyan mintha egy másik univerzumot hívtam volna. :(

2015. június 10.

Deeproller!
Ne haragudj hogy így ismeretlenül megszólítalak, de:
"Olvasgattam rendelés után az adott termék iránt, és elég gagyinak írták, így szerettem volna lemondani."
Miért nem rendelés előtt olvasgatsz?
"Megkaptam másnap, kifizettem, majd aznap felbontottam."
Mi a fészkes f*szért vetted át a terméket ha nem szeretted volna már és ráadásul utánvéttel fizették???

Nekem eddig pár csúszástól eltekintve nem volt velük problémám, kopp-kopp.

2015. június 6.

A termékekre SOHA ne utalj előre,. A pénz ott van, de nem szállítanak és csak hitegetés megy. Nálam ez is megvan már, mint tanulópénz. Eddig csak utánvéttel fizettem, most kényelmesebb volt az előre utalás.
Korábban volt már vásárlásom (garanciális ügy még nem). Eddig nem volt a korábbi vásárlásoknál.

WEBoldalon kontakt, email megkerelés, telefonos ügyfélszolgálat -> az általuk írt 48 órás választ _SOHA_ nem tartják be.

Fogy.védelem illetve panaszkönyvi menet a következő lépés.

2015. június 2.

Megrendeltem egy tabletet, amelyet vég kiárusítottak egy akció keretében, amely ma is él még.
Olvasgattam rendelés után az adott termék iránt, és elég gagyinak írták, így szerettem volna lemondani.
Megírtam az emailt az ügyfélszolgálatra, amelyre azt a választ kaptam, hogy 2 nap áll rendelkezésre, hogy válaszoljanak, így beletörődtem abba, hogy vissza kell vinnem majd a készüléket. Eddig korrekt volt , mert én voltam b.lfasz, hogy olyan terméket vettem, amely nem a legjobb minőség. Megkaptam másnap, kifizettem, majd aznap felbontottam kipróbálásra. Alapból 38%on volt a készültség, a kijelző ujjlenyomatos volt, a hátoldala pedig karcos, vagyis olyan készüléket kaptam, amely már HASZNÁLVA VOLT! A böngészőbe belépve az i betű lenyomása után máris kidobott jó pár honlapcímet, amelyet előzőleg néztek rajta.
Kecskemétre bevittem hogy adják vissza a vételárat, amit készségesen megtettek avval, hogy mivel karcos a hátoldala / amely NEM ÉN VOLTAM!/ -5%-ot levonnak.

A tanulság, hogy jobban nézzetek körül mit vesztek, és ne az Extreme Digitaltól tegyétek, még ha akciós is...

2015. május 29.

2015,. május 17-én leadtam a megrendelésem. 19-én elküldtem a kért dokumentumokat. Hiába hívom őket nem érhetőek el telefonon, csak a gépi hang nyomja a szöveget hiába ütöm be a megfelelő számot. Email. leveleimre nem hajlandóak válaszolni, pedig hármat elküldtem. A megrendelésemnél még mindig azt írja ki a hitelbírálat folyamatban van. Én elhiszem de egy válasz jöhetne, hogy meddig kell várnom. Szerintem ezt a véleményt meg el sem olvassák. Nem hiszem, hogy mégegyszer vásárolok itt.

2015. május 29.

4 hete lesz lassan ,hogy leadtam rendelésem egy klímára! Azóta telefonon többször hívtam őket mivel 0 thm re kellene de mindig csak türelemre intettek.Elvileg raktáron van nekik. Ma töröltettem a megrendelést! Elfogyott a türelmem. Ennyi negatív kritikát még életemben nem olvastam, inkább nézek máshol mint ,hogy megszívjam.

2015. május 27.

Én már írtam ide,de azon leszek,hogy sok ember kedve menjen el a tőlük való vásárlástól. Én a pénzt átutaltam terméket nem kaptam.A rendelést lemondtam,majd vártam vissza a 14.995 ft-ot,amit a mai napig nem utaltak vissza. Csalók társasága!

2015. május 26.

3szor törölték vissza a rendelésemet, mind a 3szor szerintük én kértem... Az ügyfélszolgálatos semmilyen választ nem tudott adni, csak makogott, majd megkért hogy írjak emailt. Megírtam. 50 nap után sem válaszoltak, hát felhívtam őket újra. Ez után meg is kaptam a választ "rendszerhiba miatt lehetett". Grat.

2015. május 13.

Fehér színű fitball helyett narancssárgát sikerült küldeniük, pedig a rendelésben sőt a számlán is egyértelműen fehér szín szerepelt.
Két napba telt már a rendelést visszaigazoló levél elküldése is.

2015. május 11.

Olyat érdemes tőlük venni, ami nem hibásodhat meg, mert ha ez bekövetkezik, az az igazi sz*p*roller. Pénzt vagy jó terméket többet nem láttok! Viszont kiválóan tudnak ígérgetni, és fölöslegesen ide-oda ugráltatni!

2015. április 20.

Most szeretnék vásárló lenni,és kérdésem van?
Miért nem lehet levelet írni,nincs E-mail cím??
Házhoz szállításnál tudok e hitel kártyával fizetni:.
Vásárolt termék árából be számítanak e valamennyit a régi termék árából és azt vissza e szállítják??
Köszi..Veres István.

2015. április 11.

Olvasom a véleményeket és egyet értek velük, emailre nem válaszolnak ,ügyfélszolgálat rugalmatlan!

Irány a bolt oldala!

Műszaki termékek és háztartási gépek széles választékban!
Digitális fényképezőgépek és kiegészítők, videokamerák és memóriakártyák, számítástechnikai alkatrészek és komplett számítógépek, notebookok és netbookok, PDA-k és kártyafüggetlen mobiltelefonok, MP3/MP4 lejátszók és szórakoztató elektronikai termékek raktárról akár azonnal elérhetők.

Válassza az Extreme Digital Online áruházunkat, ahol a legfrissebb információkat, folyamatos akciókat és kedvezőbb árakat kaphat a forgalmazott termékekről. Közvetlen rendelést leadhat e-mailben a shop@edigital.hu címre vagy faxon a (06 1) 240 17 91-es telefonszámon!
Műszaki termék rendelését akár 24 órán belül az ország bármelyik pontjára ingyenesen* házhoz szállítjuk! * 15.000Ft alatti rendelés esetén a házhoz szállítás díja bruttó 990 Ft.
Háztartási nagygépek esetén (mint például hűtőgép, mosógép) a szállítási költség az egész ország területén egységesen bruttó 2.990 Ft, mely a kézbesítésen túl magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását, igény esetén a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.
TIPP: Vásároljon nálunk háztartási nagygépet házhozszállítással, mi pedig díjmentesen elszállítjuk cserére szánt régi gépét.

Információ, ügyfélszolgálat: shop@edigital.hu
Észrevétel, panasz: vezetoseg@edigital.hu
Garanciális ügyintézés, szerviz: szerviz@edigital.hu

További boltok:
1024 Budapest, Lövőház u. 2-6. Nyitva: H-Szo.: 10-21-ig, V: 10-18-ig
1072 Budapest, Erzsébet krt. 15. Nyitva: H-P: 10-18-ig, Szo.: 10-14-ig
1152 Budapest, Szentmihályi út 131. Nyitva: H-Szo.: 10-20-ig, V: 10-20-ig
1117 Budapest, Móricz Zsigmond körtér 15. Nyitva: H-P: 10-18-ig, Szo.: 10-14-ig
1148 Budapest, Örs vezér tere 24. Nyitva: H-Szo.: 10-20-ig, V: 10-18-ig
3535 Miskolc, Corvin u. 7. Nyitva: H-P: 9-17-ig, Szo.: 9-13-ig
4024 Debrecen, Piac u. 56. Nyitva: H-P: 9-18-ig, Szo.: 9-13-ig
6000 Kecskemét, Korona u. 2. Nyitva: H-Szo.: 10-20-ig, V: 10-18-ig
6720 Szeged, Dugonics tér 11. Nyitva: H-P: 9-18-ig, Szo.: 9-13-ig
9021 Győr, Jókai u. 13-17. Nyitva: H-P: 9-17-ig, Szo.: 9-13-ig
7622 Pécs, Rákóczi út 49., Rákóczi Ház Nyitva: H-P: 9-19-ig, Szo.: 9-13-ig
8000 Székesfehérvár, Palotai út 1. Nyitva: H-Szo.: 9-20-ig, V: 10-19-ig

Szerviz: 1033 Budapest, Reményi Ede u 3. Nyitva: H, Sz: 10-18-ig; K, Cs, P: 10-17-ig; Szo.-V: zárva


Üzletek

  • 1024 Budapest II. kerület, Lövőház utca 2-6.
    Nyitva tartás: H-SZO: 10:00 - 21:00 V: 10:00-18:00
    Megközelíthetőség: Mammut I. Bevásárló Központ
  • 1152 Budapest XV. kerület, Szentmihályi út 131.
    Nyitva tartás: H-V: 10:00 - 20:00
    Megközelíthetőség: Pólus Center Bevásárlóközpont
  • 1148 Budapest XIV. kerület, Örs Vezér tere 24.
    Nyitva tartás: H-SZO: 10:00 - 20:00 V: 10:00 - 18:00
    Megközelíthetőség: Sugár Bevásárlóközpont
  • 1117 Budapest XI. kerület, Móricz Zsigmond körtér 15.
    Nyitva tartás: H-P: 10:00 - 18:00 SZO: 10:00 - 14:00 V: zárva
  • 1073 Budapest VII. kerület, Erzsébet krt. 15.
    Nyitva tartás: H-P: 10:00 - 18:00 SZO: 10:00 - 14:00 V: zárva
  • 7622 Pécs, Rákóczi út 49.
    Nyitva tartás: H-P: 10:00 - 18:00 SZO: 10:00 - 14:00 V: zárva
    Megközelíthetőség: Rákóczi Ház
  • 9021 Győr, Bajcsy-Zsilinszky út 19.
    Nyitva tartás: H-P: 9:00 -17:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
  • 3535 Miskolc, Corvin utca 7.
    Nyitva tartás: H-P: 9:00 -17:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
  • 6720 Szeged, Tisza Lajos krt. 60.
    Nyitva tartás: H-P: 9:00 -18:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
  • 4024 Debrecen, Piac utca 56.
    Nyitva tartás: H-P: 9:00 -18:00 SZO: 9:00 - 13:00 V: zárva
  • 6000 Kecskemét, Korona utca 2.
    Nyitva tartás: H-SZO: 10:00 - 20:00 V: 10:00 - 18:00
    Megközelíthetőség: Malom Center Bevásárlóközpont
  • 8000 Székesfehérvár, Várkörút 52.
    Nyitva tartás: H-P: 09:00 - 18:00 Szo: 9-13 V: zárva
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
  • Éjjel-nappal elérhető
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
  • A vásárlás regisztrációhoz kötött
  • Ajándékküldési szolgáltatások
  • Garantált biztonság
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
  • Pick pack pont
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • EuroCard / Mastercard
  • Visa
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
  • Vásárlás hitelre
Hirdetés