Computer Imperium

Computer Imperium
Hirdetés
Computer Imperium Értékelései Értékelések átlaga: 4.1 (139 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Computer Imperium legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2025. január 19.

Kovács Viktor véleménye alapján járjatok el. Eléggé fura ahogyan eljárnak a garanciával kapcsolatosan, nem vásárolnék innen többet, egyszer elég volt remélem gyógyszerre költik majd a behúzott összegeket.

Ugyanez volt velem is, vásároltam számítógépet tőlük 5 hónapja. 5 hónap alatt az alaplap megadta magát, mivel tudtam hogy az lesz a hibás így vettem saját költségen egy újat mert láttam hogy a szervízről milyen negatív vélemények vannak. Mivel valószínüleg megcsinálják ezt több emberrel, szívesen várom az emberek megkeresését akár emailben : almightylevil@gmail.com vagy facebookon hogy tovább vigyük az ügyet, mivel ez kimeríti a csalás fogalmát amit művelnek. Telefonon mást mondanak mint emailben. Telefonon persze azt mondták hogy cseréljem ki nyugodtan, adnak helyette csereeszközt pl ssd-t de a szervízzel kell majd ezt megbeszélni hogy milyet szeretnék. Ezután vásároltam egy új alaplapot egy helyi üzletben, írtam nekik a garival kapcsolatosan és nemleges választ kaptam. Az alap 2 év gyártói garanciát(ami egyébként alkatrészekre vonatkozik) meg hirdetnek azt nem lehet igénybe venni vélhetően pont ezért amit Viktor is említett.

Computer Imperium válasza (2025. január 28.) :
Tisztelt Laczi Levente!

Sajnos Ön előzetesen nem tett szervizünk felé hibabejelentést, hanem egy másik szervizben vásárolt alkatrészt szerelt vagy szereltetett be a korábban cégünknél vásárolt számítógépbe, majd csak ezt követően fordult szervizünkhöz.

Szervizes kollégám helyesen hivatkozott a jótállási szabályzat azon rendelkezésére, miszerint illetéktelen szerviz vagy személyek beavatkozása esetén jótállási/garanciális kötelezettségünk megszűnik. Tekintettel arra, hogy a jogszabály értelmében a kijavítást, kicserélést a jótállás keretein belül az eladónak, azaz jelen esetben az Imperium Kft.-nek kell elvégeznie, kizárólag az Imperium Kft., illetve annak alkalmazottai tekinthetők illetékesnek a jótállás keretében történő kijavítás, kicserélés vonatkozásában.

Természetesen a fogyasztó dönthet úgy, hogy saját költségére más szervizben végezteti el ezeket a munkákat, vagy maga végzi el azokat, azonban ebben az esetben - ahogy azt a jótállási szabályzat is egyértelműen kimondja - az eladó jótállási kötelezettsége megszűnik.

Sajnáljuk ezt a kialakult kellemetlen helyezetet, azonban kérjük fentiek szíves megértését.

Computer Imperium
2024. május 22.

Mindenkit óva intek ettől a bandától:
- Törlik a negatív értékelő kommenteket a megosztások alól, ezért nem találtok soha ilyet.
- Használt alkatrészekből állítják össze a gépeket újkent árusítva azokat. Ez nem derül ki, mivel jobb esetben a gép működik, rosszabb esetben kicserélik egy másik használt alkatrészre, vagy “javítják”. Mivel más szerviz nem nyúlhat bele, sem a vevő, ez már csak később derül ki.
- Nem küldenek szervizlapot, utólag pedig nem adnak! Mindenki aki rendelni akar tőlük a sok negatív vélemény ellenére, erre fokozottan figyeljen. Utólag az a bíróság és a fogyasztóvédelem sem kötelezi őket hogy adjanak újat!
- Kizárólag e-mail-ben kommunikáljatok velük, semmiképpen se telefonon! Mindig legyen nyoma annak amiről beszéltek velük, és arról ami meg van beszélve! Kerüljétek a telefonos konzultációt velük, vissza élnek vele, telefonbeszélgetés nem tud semmilyen előzmény bizonyítani!
- Mielőtt bármit rendelsz tőlük vagy mástól, nézz utána a jogaidnak, és a szervízelés menetének, lehetőségeidnek. A cég ezzel tisztában van és gond nélkül veri át a tudatlanokat!
- Olvassatok értékelést mielőtt bármit is vesztek egy ilyen cégtől! Ennél a cégnél rengeteg negatívval találkoztok. Vegyétek őket komolyan!
- A Szervizes hajlamos a vevőre hárítani a hibát.

Az általam rendelt gép, alig bírta kb 3 hónapig majd alaplap hibával elromlott, nem kapcsolt be a gép. Az első alkalommal állítólag cserélve lett a lap. 1! nap használat után a gép újra elromlott. Ugyanaz a hiba. A második alkalomnál a Szervizes rám akarta kenni a dolgot, sikertelenül. Akartam kérni egy alaplap cserét más típusra, akár ráfizetéssel, de megtagadták arra hivatkozva hogy sikerült javítani. Ezt már meg sem tehették volna mivel kötelesek minden esetben cserélni az alkatrészt. Ezúttal három hetet bírt a gép. Bekapcsolt de nem bootolt be. Monitoron no signal szöveg.
Itt untam meg a dolgot, es elvittem a helyi szervizbe a gépet állapot felmérésre, (nem javításra).
A szerviz kiderítette, hogy az alaplap törött, a videokártya érintkezés hibás. Csak akkor működött ha meg lett mozgatva a foglalatban. A gép állapota használt. Kicsit komolyabban használt mint amennyire kellene lennie úgy hogy 3x lett elmozdítva a helyéről.
Az Imperium Szervizes trükkös volt bármelyik is csinálta. Letörte az alaplapról a videókártya rögzítőjét, így ferdén tudta a lapba rögzíteni a kártyát. A gép egy ideig így működőképes tudott maradni.
Felkerestem Imperiumékat hogy mi a helyzet, és közöltek hogy a másik szerviz illetéktelen, és a szakszerűtlen szereplésért nem vállalnak felelősséget és az abból keletkező hibákért, így buktam a jótállást. (A másik cég 20 éve van a szakmában.)
Háromszor küldtek hibás gépet, és van bőr a képükön másra hárítani a hibát. Konkrétan Sz. Attila Szervizesről van szó. Ha bárki beszél vele kezelje fenntartásokkal.

Mivel mindig magam raktam eddig össze a gépeket, nem voltam jártas az állandó szervizbe küldözgetés menetéről, fogyasztóvédelmi eljárásokról és a lehetőségeimről. Ha csak az alaplapot és a kártyát veszem, 350000 Ft-al károsított meg az Imperium Kft.

Csak magamat okolhatom, nem jártam kellően utána a cégnek, a lehetőségeimnek, de ha csak egy embert sikerül megmentenem egy hasonló helyzettől, mint amibe kerültem, már megérte leírni ezeket a sorokat.

2024. március 1.

A napokban vàsàroltam szàmítógépet, monitort és billentyűzetet a boltból. Az ott dolgozók készségesek voltak, minden kérdésemre a legjobb tudásuk szerint vàlaszoltak. Mindenképpen ajánlom őket!

2022. november 18.

Fantasztikus, professzionális segítséget kaptam,

2022. január 27.

Kedves Havas Gábor!

Tegnap a 2 gépet és a szoftvereket átvettük Újpesten.
Szeretném megköszönni mégegyszer a segítségét ennek a konfigurációnak az összeállításában.
El kell mondanom, hogy az újpesti üzletben dolgozó kollégák segítőkészsége és kedvessége csakis maximális jelzőkkel minősíthetőek.
Újra mondom, hogy Önök egy jó választás voltak 7 évvel ezelőtt is és most is, -és ezt a véleményem nyugodtan akár ki is teheti közszemlére!

Péterfay Attila
Dr. Menyhárt Györgyi (Háziorvosi) Eü. Bt. nevében eljáró general manager

2021. március 15.

Nagyszerű ár-érték arány. Fix gépet néztem ki náluk, minimális változtatással, konkrétan RAM bővítéssel és nagyon korrekt volt az is árban. Másnap már át is vehettem!

2020. június 19.

Köszönöm a hasznos segítséget, másnak is ajánlom a boltot!

2020. február 7.

Szerbusztok, Interneten találtam a boltot. A Budai üzletbe mentem. Szép, izléses kulturált a bolt.
Mivel első alkalommal jártam arra, az értékesitő kolléga még a bolt elé is kijött, hogy biztos megtaláljam.
Én speciálisan Cad munkaállomást kerestem amit jó áron megvettem. Amig vártam a W10 instalálására, volt idő nézelődni. A kollégák türelmesek, segitőkészek voltam mindenkivel, kedvesen nem lenézően magyaráztak az érdeklődőknek. Hát igen az 1% nem kp jutalékot lehetne előre hirdetni, de Kivánok nekik sok sikert, és gratulálok a tulajdonosnak, hogy ilyen remek csapata van.

2019. július 12.

2 napja vettem a pc-t, bementem a boltba egy óra mulva már kész is volt a rendelésem, azóta stabilan fut, hirdetesben feltüntetett fps a minimum amire lesüllyedt, de álltalában +20-30 fps-t el tudtam elérni, akár 100 körülit is, összességében eddigi legügyfélbarátabb pc vásárlásom ez volt, minden papírja rendben, semmi olyan jellegű negatív élményem nem volt, mint az előttem szólóknak, ezentúl itt vásárolok!

2019. június 4.

Körülbelül másfél évvel ezelőtt vásároltam tőlük egy ÚJ laptopot ami már az elején gyanús volt mivel az egyik gomb kb 5 nap után kiesett, de úgy hogy ki is volt törve és ragasztó nyomai látszottak a gomb alatt. Mivel ez fizikai sérülésnek számít betudtam annak hogy ennyivel jól átvertek, de legalább működik a gép. Fél év elteltével repedések kezdtek megjelenni a csatlakozók környékén úgy hogy nem is volt a gép hurcolva se nyitogatva mert kinyitott állapotba volt tartva szinte végig. Az idő teltével napról napra rosszabb lett a helyzet kinyitásnál lehetett érezni hogy feszül a gép recseg ropog, majd egyik kinyitásnál az alsó részen a csavar konkrétan kiszakadt a menetből onnantól kezdve minden egyes kinyitásnál az egész billentyűzet rész szétnyílt és imádkozni kellett, hogy ne törjön darabokra. Nos ezek után akármilyen garancia is van rá tudtam hogy nincs mit tenni így volt használva a gép még egy kis ideig amikor is a mai nap folyamán eljutott arra a szintre, hogy összeomlott a rendszer kikapcsolt majd ezt követően amikor bekapcsoltam képet már nem adott többet, de olyan szinten semmit még a BIOSt se lehet elérni. A bónusz az egészben az az, hogy nem a monitor rész adta meg magát, mert már eleve egy külön monitorra volt rákötve a gép a minél kevesebb mozgatás érdekében szóval nem elég, hogy a külső rész is tönkre ment másfél év alatt hanem még a belseje is bekrepált. Végezetül SENKINEK NEM AJÁNLOM kivéve ha a konkurenciához képest kedvezőbb áron valami összetákolt szemetet szeretne venni ÚJ címszó alatt.

Computer Imperium válasza (2019. június 12.) :
Tisztelt Vásárlónk!

Sajnálattal olvassuk bejegyzését. Új készülék vásárlása esetén 2 év gyártói garancia társul a termékhez. A laptopot közvetlenül Ön is eljuttathatja a gyártó hivatalos magyarországi szervizébe, vagy akár cégünk valamely szervizébe is behozhatja és ebben az esetben mi küldjük tovább. Javasoljuk, hogy még a garanciális időn belül nézesse meg, adja le átvizsgálásra a terméket!

Cégünk nem árul "összetákolt" termékeket. Új termékeinket is hivatalos forgalmazóktól, beszállítóktól szerezzük be. Megértjük felháborodását, azonban bízunk benne, hogy a gyári szerviz orvosolni tudja a problémát.

Amennyiben segítéségre lehetünk, kérem keressen!


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2019. március 17.

Átverve érzem magam.Chieftec tápegység helyett egy RPC márkájú van beszerelve az asztali Pc-be.(Már azt is bajosnak találtam,hogy pontos típus nem volt írva,de hogy a márka sem egyezik az azért döbbenet.)Van köztük különbség,természetesen az előbbi jobb(legalábbis papíron.Nem tudhatom,mivel én nem azt kaptam beszerelve).Pedig nem ez volt a hírdetés alapján ígérve.Core i3 professional Pc,az új gépek közt van.Ma is fent van a hírdetés.A mai világban ez szerintem nagyon csúnya dolog( és most nagyon kulturáltan fejeztem ki magam).
Várom a Computer Imperium válaszát,bár ezek után valószínűleg sok jóra nem számíthatok tőlük.

2019. március 9.

Egy refurbished Dell ultrabookot szereztem be innen kitűnő áron, minimális felárért egy újszerű, kifogástalan darab érkezett. A szűkebb családban már a harmadik Imperium-gép az enyém egy iszonyatosan robusztus kis T420-as Lenovo meg egy HP torony mellett, és minden bizonnyal nem is az utolsó. Nem tudom, hogyan vásároltak a pórul járt ügyfelek, de az én tapasztalatom szerint a cég fő profilján (felújított használt gépek) belül maradva, körültekintően, ésszel válogatva kiváló ajánlatokat lehet itt kifogni. Kérdéseimre mindig korrekt, gyors válaszokat kaptam, a jó árú bővítési lehetőségek tárháza végtelen, a szállítás gyors volt, alapos csomagolással. Csak ajánlani tudom a céget, főleg az ugyanezen a refurb-piacon működő többi cég gyatra kínálatához képest szembetűnő a különbség.

2019. február 8.

Évek óta náluk vásárolok új és használt gépeket, magamnak játékra, mamának netezni stb stb. Mindig kedves kiszolgálást kapok, mindig szívesen ajánlanak más gépet ha nincs amit kinéztem az oldalon.

2019. február 8.

Nagyon profi kiszolgálás! Évek óta járok hozzájuk, az eladók kedvesek, értenek hozzá, türelmesek és pörögnek :)
A termékek minőségiek, ha mégis probléma van a szerviz eddig azonnal intézkedett.
Mindenkinek csak ajánlani tudom!

2018. december 24.

Az Árpád úti üzletben Május hó folyamán vettem egy HP használt asztali számítógépet.A közben jelentkező problémámat gyorsan és segítőkészen oldották meg, amiért utólag is köszönettel tartozom. Én az eddigi tapasztalatom alapján, csak jót tudok mondani. Boldog Karácsonyi ünnepeket kívánók mindenkinek.

2018. március 17.

Nagyon jó termékek, alacsony árak és kedves szakértő kiszolgálás

2018. február 9.

NEM ajánlom senkinek! nagyon nem....

Vettem egy komplett,új gépet, amiről kiderült hogy nem megfelelő számomra - 14 napos elállást kezdeményeztem - visszaküldtem határidőn belül, miután egyeztettem velük - közlik,hogy ez egyedi gép (holott kompletten a reklámban feltüntetett alap konfigot kértem,semmi extra,semmi windows telepítés stb...) és mivel egyedi, nem lehet elállni tőle - magyarán hiába küldtem vissza miután lebeszéltem velük telefonon és emailben is írtam (természetesen azon keresztül nem válaszoltak, nehogy nyoma legyen az elállásnak ő részükről) . xD VICC!!
Tehát visszakerült a gép és közlik,hogy nincs elállás.

Mondom olyan nincs hogy nincs, erre előjött belőlük a jólelkűség, majd engedményként közlik, hogy a gépet 80%-os áron visszaveszik tőlem xD pl egy 200ezres gépet, 160-ért visszavesznek tőled, érted? :D agyfasz!
Nagyon simlis banda ez, megy az ügyeskedés,kiskapu keresés - nehogy bármit is visszakelljen fizetni a vásárlónak. A vásárló meg levan szarva!
Telefonban meg az udvariasnak tűnő mégis, lekezelő, számonkérő stílus ment- mi az hogy elállna a vásárló - megy a faggatás és számonkérés.

Ha TE meg akarod kímélni magad ezektől, akkor nagyon messze kerüld el a comp.imperiumot.
SOHA TÖBBET!!!! semmit nem veszek onnan

2018. január 31.

A LEGSZARABB ÜZLET AZ ORSZÁGBAN! ÁTBASZÁS AZ MEGY RENDESEN! SZOPJATOK FASZT A HAMIS WINDOWS MATRICÁTOKKAL MEG A REJTETT KÖLTSÉGEKKEL MINT A BANKKÁRTYÁS FIZETÉSKOR AZ 1%-OS PLUSZKÖLTSÉG! ILYEN A VILÁGON NINCS!

2017. december 17.

Kúltúrált hely, segítőkészek és foglalkoznak az ember igényeivel! :)

2017. december 17.

Kúltúrált hely, segítőkészek és foglalkoznak az ember igényeivel! ;)

2017. november 23.

Mindkét budapesti üzletükben vásároltam nem túl rég. Egyikre sem tudok rosszat mondani. Ügyfél orientált, hozzáértő csapat. Közvetlenek és jó fejek. Budai üzletben vásárolt noti (használt) némi hibát mutatott első héten. Vártnál gyorsabb és rugalmasabb ügyintézést tapasztaltam Budán!
Maximálisan meg vagyok elégedve!
Köszi srácok

2017. október 27.

Amit kértem azt kaptam.

2017. október 3.

Ha kártyával fizetsz, szervízdíjat fezeztetnek (kb80e-ért vásároltam és 800 forintot számoltak fel)! A laptopban az SSD hibás volt (sok bad szektor és hiba) De szerintük jó az, hiszen megy és a win is felment rá. Nem ajánlom senkinek, drágák és nem korrektek.

2017. szeptember 27.

Minden rendben ment , gyorsak voltak.

2017. június 8.

Senkinek nem ajánlom!!! Átverik az embert! Telefonba (vagy személyesen) azt mondják, amit hallani akarsz, csak hogy náluk vásárolj! Olyan gépet adnak el neked, aminek az adatai nem fedik a valóságot! LENOVO Y700-at vásároltam náluk, direkt rákérdeztem, hogy nem melegszik-e, mert a meleg miatt kénytelen voltam másik laptop-ot venni. Azt mondták egyáltalán nem melegszik! Hozzá teszem, mindenhol ezt olvastam. És ez még hagyján! Guild Wars 2-vel játszom, és full grafikán nem elég, hogy melegszik a gép, de szaggat, akadozik, az fps 23-27 között mozog. Mondanom sem kell, ez nagyon gyenge! A pénzem nem akarják vissza adni, de gyanítom, ha odaadnám nekik a gépet, hogy elküldjék szervízbe, sose kapnám vissza sem a gépet, sem a pénzem! Sem a boltot, sem a gépet nem ajánlom senkinek!!!

Computer Imperium válasza (2017. június 14.) :
Tisztelt Szabó Tamás!

Sajnáljuk, hogy ilyen véleménnyel van üzletünkről! Mikor telefonon jelezte nekünk a problémát, kiderült, hogy a lakásban - melyben a notebookot is használják - 30 fok körüli hőmérséklet van.
Ez esetben a nagy meleg miatt természetesen előfordulhat melegedés. Ettől függetlenül mondtuk Önnek, hogy bármikor behozhatja szervizünkbe a készüléket és leteszteljük, illetve a hivatalos márkaszervizbe is beküldhetjük bevizsgálásra.
Amennyiben nem bízik cégünkben, illetve szakértelmünkben, természetesen Önnek is lehetősége van közvetlenül felvenni a márkaszervizzel a kapcsolatot és személyesen vagy akár futárszolgálat útján bejuttathatja részükre a notebookot.
Az ügyintézési határidejük jogszabályban meghatározott 30 nap, így valóban időbe telhet mire a jelzett hibára reagálnak, illetve estlegesen jóváírást vagy cserét ítélnek meg. Azonban sem a hivatalos márkaszerviz sem cégünk nem szokta "benyelni" az ügyfelek tulajdonát. Ahelyett, hogy ezekkel a lehetőségekkel élne/élt volna, inkább cégünket minősíti ily módon alaptalanul.

A leírtak és telefonon megbeszéltek szerint továbbra is készséggel állunk rendelkezésére!


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2017. május 13.

csak addig érdekli őket a vevő, amíg fizet. a garanciális ügyintézést prémium kategóriás gép esetén sem ismerik, illetve mellébeszélnek, mindenki hibás, ők persze semmiről sem tehetnek. soha többet semmit tőlük....

Computer Imperium válasza (2017. május 16.) :
Tisztelt Fodor Tamás!

Sajnálattal olvasom, hogy ilyen véleménye van cégünkről. Szerettem volna utána nézni a felmerült problémájának, azonban a neve alapján nem találtam semmi ilyen jellegű megkeresést, garanciális jelzést cégünk rendszerében. Kérem, hogy keressen minket a szerviz@computerimperium.hu e-mail címen.

Szervizes kollégáink az előírásoknak megfelelően és a lehetőségekhez mértem mindent megtesznek azért, hogy az ügyfeleink számára a garanciális problémákat a lehető legjobban és leggyorsabban orvosolni tudjuk.


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2017. február 22.

A budai üzletben vásároltam abszolút exkluzív a hely
Hihetetlen hogy magyarországon ilyen létezik :D
A gép is brutál, csak ajánlani tudom a boltot!

Computer Imperium válasza (2017. március 9.) :
Tisztelt Hullár Gábor!

Köszönjük a pozitív visszajelzést! Örülünk, hogy Önt is elégedett vásárlóink között tudhatjuk, reméljük a jövőben is segítségére lehetünk. Forduljon hozzánk bizalommal!


Üdvözlettel:

Computer Imperium csapata
2017. február 7.

Másodszorra vásároltam az Imperiumnál előre összeállított új asztali számítógépet,illetve az előző vásárlásomnál monitort és apróbb kiegészítőket.Most másodszorra volt egy minimális gond amit hosszú lenne kifejteni de az a lényeg,hogy nagyon gyorsan és dicséretesen korrekten kezelték a szituációt,sőt ez már-már példaértékű!Többször is megkerestek telefonon,annak ellenére is,hogy a melóm miatt nem mindig vagyok elérhető,és nagyon gyorsan reagáltak.
Most másodszorra az Esztergomi boltjukban jártam ami kicsit eldugott helyen van de amilyen pici a bolt annyira barátságos és piszok igényesen van berendezve!Az eladó srác rendes gyors,segítőkész,udvarias és hozzáértő!Előttem pont egy idősebb pár vásárolt gépet az unokájuknak.Messziről lerítt,hogy halvány fogalmuk sincs a dolgokról de szó sem volt arról,hogy az eladó srác rádumálja őket minden szarra vagy megpróbálja lehúzni őket.Inkább végtelen türelemmel segített nekik.
Én nem vagyok sem gazdag sem különösebben jól kereső.Nem mindegy mikor mire és mennyit költök.A vásárlásnál az ár-érték arány is nagyon mérvadó volt.Több más cég illetve webáruház is szóba jött de most sem bántam meg,hogy őket választottam!És hiába volt most egy pici probléma ami nagyon gyorsan megoldódott én maximálisan elégedett vagyok minden szempontból!Egyáltalán nem zárkózom el attól,hogy bátran ajánljam másnak is az Imperiumot és azon belül is az Esztergomi boltot!

Computer Imperium válasza (2017. március 9.) :
Kedves Kovács Zsigmond!

Köszönjük a pozitív visszajelzést! Örülünk, hogy Önt is elégedett vásárlóink között tudhatjuk, reméljük a jövőben is segítségére lehetünk. Forduljon hozzánk bizalommal!


Üdvözlettel:
Computer Imperium csapata
2017. február 7.

Másodszorra vásároltam az Imperiumnál előre összeállított új asztali számítógépet,illetve az előző vásárlásomnál monitort és apróbb kiegészítőket.Most másodszorra volt egy minimális gond amit hosszú lenne kifejteni de az a lényeg,hogy nagyon gyorsan és dicséretesen korrekten kezelték a szituációt,sőt ez már-már példaértékű!Többször is megkerestek telefonon,annak ellenére is,hogy a melóm miatt nem mindig vagyok elérhető,és nagyon gyorsan reagáltak.
Most másodszorra az Esztergomi boltjukban jártam ami kicsit eldugott helyen van de amilyen pici a bolt annyira barátságos és piszok igényesen van berendezve!Az eladó srác rendes gyors,segítőkész,udvarias és hozzáértő!Előttem pont egy idősebb pár vásárolt gépet az unokájuknak.Messziről lerítt,hogy halvány fogalmuk sincs a dolgokról de szó sem volt arról,hogy az eladó srác rádumálja őket minden szarra vagy megpróbálja lehúzni őket.Inkább végtelen türelemmel segített nekik.
Én nem vagyok sem gazdag sem különösebben jól kereső.Nem mindegy mikor mire és mennyit költök.A vásárlásnál az ár-érték arány is nagyon mérvadó volt.Több más cég illetve webáruház is szóba jött de most sem bántam meg,hogy őket választottam!És hiába volt most egy pici probléma ami nagyon gyorsan megoldódott én maximálisan elégedett vagyok minden szempontból!Egyáltalán nem zárkózom el attól,hogy bátran ajánljam másnak is az Imperiumot és azon belül is az Esztergomi boltot!

2016. december 15.

Tegnap vásároltam náluk használt asztali számítógépeket és megvagyok velük elégedve. A kiszolgálással sem volt problémám, bár kicsit több ideig tartott mint mikor legutóbb voltam náluk. De még mindig pozitiv a tapasztalat.

Irány a bolt oldala!

számítástechnikai kis- és nagykereskedés

Üzletek

  • 2500 Esztergom, Bátori Schulcz út 29/a
    Telefon: 06-70-317-7167
    Nyitva tartás: hétfő - péntek: 9:00-17:30 szombat: 9:00-13:00
  • 1042 Budapest IV. kerület, Árpád út 97
    Telefon: 06-70-634-8164
    Nyitva tartás: hétfő-szombat: 10:00-19:00
  • 1117 Budapest XI. kerület, Nádorliget utca 5/A.
    Telefon: 06-70-408-1844
    Nyitva tartás: hétfő-szombat: 10:00 - 19:00
Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
  • Személyesen
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
  • Ügyfélszolgálat
Szállítási módok
  • Személyes átvétel
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Bankkártyás fizetés
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés