BestByte


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Konkrétan ipari szemetet árulnak, a Bluetooth fejhallgató használhatatlan

Egy Sage Bambino kávéfőzőt rendeltem, elvileg van raktáron, csak át kellene vinniük a raktárból az Allee-ba. Erre több, mint 5 napja nem képesek, ügyfélszolgálatot elérni lehetetlen, 3x hívtam őket, és 5 perc 40 mp után még le is teszik, véletlenül se kerüljön sorra az ember. Azóta a termék árát megemelték 18 ezer forinttal (eleve sem olcsó termék, 142 ezerért rendeltem), tehát azt sem tudom csinálni hogy törlöm az elsőt, és megrendelem újra, a raktári átvétellel. Innen soha többé semmit nem rendelek inkább.

Messziről kerüljétek el ezt az ótvar, csaló bandát, Raktáron lévő 10 napja rendelt és kifizetett terméknek se híre se hamva. Kommunikáció nulla... Hétfőn reggel feljelentem ezeket a mocskokat a rendőrségen...

Rendeltem egy legolcsóbb gépet innen, ez volt az utolsó termék a készletben.
Amikor elfogadták a rendelést, utána a rendelési menüben nem lehetett látni, hogy mit rendeltem.
Körülbelül két hét után kaptam meg, eddig ez volt a leglassabb csomagszállítás, amit tapasztaltam.
És mit láttam kibontás után? A dobozba belefúródott egy hatalmas, rozsdás SZÖG!
Hogy lehet ezt észrevétlenül becsomagolni?
Szerintem ez pofátlanság, hogy ennyire hanyagok a munkában.
E-mailen nem reagálnak, valószínűleg külföldről küldenek csomagot, adót csalnak, és garanciát sem vállalnak. Sok helyen olvastam ilyesmiről, de szerencsére a gépem nem sérült meg.

nem ajánlom senkinek, külföldről hamarabb jön a csomag, amíg a best byte futárcégének egy hét elteltével sikerült jeleznie, hogy a best byte szándékozik nekem egy csomagot küldeni, de még nem adták át nekik és ez még azóta sem sikerült nekik, pedig az árú készleten volt az áruházban. SENKINEK NEM AJÁNLOM HA FONTOS A GYORSASÁG. Mellesleg az ügyfélszolgálaton gépzenénél többet ne várj, ha nem szeretnél feszengeni és bosszankodni, felejtsd el a best byte-ot nem véletlen nem hallottam eddig sem róluk. Budapestről Budapestre postázni nem könnyű

Szervízzel kapcsolatos vélemény. Vettem egy bluetooth fülhallgatót az alle BestByte boltban. Pár hónap után a fülhallgató egyik vége mindig lejött, de nem csak a gumis legfelső része, hanem a felső műanyag rész is, ami elég zavaró volt, ráadásul a töltő része is kontaktosnak tűnt, így visszavittem hozzájuk, felírták mind két próbélmát (előre a leváló részt) és elküldték szervízbe. 3 hét után írtak egy sms-t, hogy visszaérkezett a szervízből, mehetek érte. A pultnál lévő dolgozó (főosztályvezető), épp hogy visszaköszönt, amikor köszöntem neki, egyébként egy szót sem szólt egészen addig, amíg én megkérdeztem, miután kihozta a fülhallgatót, hogy akkor sikerült is megjavítani? Akkor közölte, hogy ja, nem. Azt mondták a szervízben, hogy a hiba törés miatt keletkezett, ezért nem garanciális. A kérdés, hogy rendeltetésszerű használat mellett, hogy tudtam eltörni, ráadásul ez inkább valamilyen lekopásnak tűnik, mint törésnek. Ráadásul mivel szerintük törött, ezért a kontaktos részre rá sem néztek, ami elég felháborító. Hiszen úgy (habár kényelmetlenül is), ha lejön a fülhallgató rész, még tudom használni, de ha nem tudom feltölteni, akkor nyilvánvalóan nem. Nem igazán értem, hogy így azt a hibát, ami nyilvánvalóan garanciálisan javítható, miért nem javították meg. Az ott dolgozó sem volt túlzottan segítőkész, annyit mondott, hogy ő annyit tud mondani amennyit a szervíznél ráírtak, és őket keressem fel a problémával. Azért vásároltunk ott, mert utavlányt kaptunk, de többet nem szeretnék náluk vásárolni.

5 munkanap alatt a futárnak nem sikerült átadni a csomagot, ha ezt tudjuk, biztosan nem náluk vásároltunk volna.

Nyíregyházi Bestbyt üzletben, Gábor (értékesítésí vezető) nagyon türelmesen végig nézett minden terméket , az igényeink szerint javasolt, és hihetetlen felkészültéggel válaszolt minden kérdésünkre. Több terméket vettünk, és rendeltünk meg az üzletben, nagyon jó árakon!

Nevetséges,hogy Németországból ideér egy nagy csomag egy hét alatt, Magyarországon pedig két hét kell hozzá!!! Telefonon érdeklődünk ,hát nem tudják !!

Vásároltam ma tőlük egy Wifi jelerősítőt. A boltban csak annyit javasoltak, hogy dugjam he a 230-ba a készüléket, amely majd autonatikusan felismeri a modememet, és minden rendben lesz. Ehhez képest semmi sem volt rendben. A jeltovábbítás otthon nem működött. Felhívtam őket, de azt mondták, hogy a műszaki kolkega most elfoglalt, majd visszahív. Azóta is visszahív.
Szerencsére rájöttem, hogy a készüléket installálni kell a használati utasítás szerint, tehát nem automatikusan ralálja meg a modemet. Ez sikerült is.
Ennyit a bestbyte-ról. Szerintem soha többet nem vásárolok ott, dilettáns egy társaság.

Múlt hétvégén megrendeltem a kívánt árut. Kedd reggel már átvehető volt a csomagponton és minden rendben ment. Köszönöm a gyors és pontos munkát.

Ps5-öt vásároltam tőlük, ami hibásan érkezett meg és nem olvasta be a játéklemezt, amit vettem hozzá. Vissza akrtam küldeni a játékot, de mivel már felbontottam, nem vették vissza. Az ő rosszminőségű termékük miatt lettem megkárosítva, gratulálok a boltnak..

Rendeltem tőlük egy "Amazfit t-rex 2"-t és pár nap alatt meg is érkezett amit rendeltem is. Semmi baja nem volt az óra dobozának, igényesen volt becsomagolva. Készségesen segített a vevőszolgálat is, ami álltalában nagy szó.
az óra karcmentesen érkezett a dobozában és tökéletesen működik is. Köszönöm.

Egyáltalán nem ajánlom, hogy innét rendelj bármit is! 2022.01.29-én rendeltem egy PS5 játékkonzolt, ami a webáruház adatai szerint elérhető volt, majd pár napot követően már csak "előrendelésre" állapot volt a termék mellett feltüntetve. 2 hetente írogattam az ügyfélszolgálatnak, érdeklődtem a megrendeléssel kapcsolatban, semmilyen érdemi választ nem kaptam. Végül 2022.03.29-én emailben jelezték, hogy a fenti terméket már nem tudják beszerezni, így törölték a rendelésemet. Azt a rendelést, aminek a tárgya a megrendelés napján elérhetőként volt feltüntetve ... Ügyfélszolgálat 0, segítőkészség 0, felelősségvállalás 0. Válasszatok egy másik áruházat, ott nem jártok így.

egy rakás szar november 19,én rendeltem egy hangfalat és ma dec 13.án mondtam le a rendelést mert csesznek informálni vagy netalántán kiküldeni amit rendeltem. senkinek nem ajánlom ezt az oldalt felháborító....

A terméket, a székesfehérvári boltba rendeltem személyes átvétellel. (Samsung Galaxy Buds 2 fülhallgató)
Nyomkövetés lehetséges volt, teljes részletességgel, a csomagküldő cég alkalmazásán keresztül. De a boltban is érdeklődtem telefonon, hogyan megy az átvétel, van-e plusz adminisztráció még a megérkezés után. A válasz az volt, hogy, nincs semmi különös, de amint megérkezik, telefonon is értesítenek.
Miután a nyomkövetőn látszott, hogy a boltban átvették, (nyilván a futár beszkennelte) és a bolthoz közel jártam, bementem átvenni.
Az átvevő helyen az alkalmazott kérte a nevem, kereste a csomagot, de nem találta, és kérdezte: "telefonáltunk már, hogy megjött a csomag?" Mondtam, hogy nem, de a nyomkövetőn látszik, hogy átvették.
Erre ő: A csomagküldő információ nem számít, a csomag nincs itt.
Én : Ha lehet nézze meg jobban, mert be van szkennelve, hogy megjött, lehet, hogy a kicsi mérete miatt
becsúszott valahova, vagy ne név alapján, hanem a csomagszám alapján keresse.
Ő : TUDOM A DOLGOM, A CSOMAG NINCS ITT, NEM ÉRKEZETT MEG.
Én : Bosszankodva el...
Húsz perc múlva az autóban telefon, mégis megvan a csomagom.
Én : Jó lenne, ha a "TUDOM A DOLGOM" kolléga jobban végezné a dolgát, most fordulhatok meg, pedig ezzel
majdnem egy órát, és 10 Km-t vesztek, adja a telefonhoz aki nem találta a csomagot, mert beszéni akarok
vele.
Erre a kolleganő: Nincs már itt. Most átveszi akkor vagy nem?
Vissza megint a boltba emiatt összesen több mint másfél órát, és plusz 19 Km-t vesztegettem el. Plusz a méreg, meg a vita velük...
A házhoz szállítással jobban jártam volna, és nem húztam volna fel magam az arrogáns pökhendi ügyfélszolgálatosok miatt.
Ráadásul nem vették a fáradságot, hogy elnézést kérjenek... (A boltvezetőt kivéve, aki ugye nem tehetett semmiről)
A székesfvehérvári személyes átvételt senkinek nem ajánlom, mert az ügyfelekkel foglalkozó alkalmazottak ügyfélkezelésre teljesen alkalmatlanok!

Senkinek nem ajánlom. Nem lehet náluk visszaküldeni a terméket ha az nem felel meg. Nyegle flema ügyfélszolgálat.

Panasonic mobil telefont rendeltem Julius 31-n a BestByte online felületen.
Cimem és telefonszámom pontosan megadtam a rendelés során. A telefon és a szállitás árát levonták a hitelkártyámról Július 31-n.
Augusztus 4-n ezt a terméket ay Express One kikézbesitette egy másik cimre, ahol át is vette valaki.
Erről nekem nem küldtek már éretesitést, de sikerült a szállitási szám segitségével kideritenem.
Ma telefonáltam a Bestbyte-nak. Először felhivtam a 17979860 számukat aztán a Costumer service-t a
1-447-7888 számon Augusztus 9-n 16:14 perckor, 5 perces beszélgetés alatt
semmiféle segitséget nem ajánlott fel az ügyfélszolgálat képviselője. Megadta a szállitó cég telefonszámát és felakasztotta a telefont amikor megkérdeztem, hogy a Bestbyte vállalja e a felelősséget és küld-e másik telefont.
Ezzel csak az a probléma, hogy én a Bestbyte-nak fizettem a szállitásért is és a telefonért is, tehát mind a telefonért mnd a szállitásért a Bestbyte a felelős innentől kezdve, semmiképpen nem én. Kérem küldjenek ASAP egy másik telefont és deritsék ki mi történt a másnak kiszállitott telefonnal a saját idejükben. Eddig több mint egy ór-t töltöttem a helyzet kideritésével, de most folmondok. Én többet egy percet nem dolgozom a Bestbyte-nak. Ha nem küldenek egy másik telefont a megadott cimre egy héten belül, ügyvédem keresi majd Önöket.

Általában 35 000 Ft vagy kevéssel, illetve jóval többért árulnak egy olyan okos készüléket, melyet innen rendeltem.
Nagyon gyorsan ideért, végigkommunikálták az egész vásárlási folyamatot, nagyon meg vagyok elégedve. Nem értem a negatív vélemények sorát, de számomra ez egy pozitív vásárlási folyamatnak bizonyult.

Rendeltem egy egy viszonylag olcsó kategóriás telefont az interneten, minden simán, zökkenőmentesen zajlott. A kapott termék pontosan azt tudja, amit írtak róla. Számomra megfelelő. Máshol sem olcsóbb, s napok alatt ideért.

Egy olyan hely ahol soha nem szeretnék vásárolni. Kommunikáció nulla, megbízhatóság nulla. A honlap szerint 5 napos szállítással hírdetett mélyhűtőt 16 nap után sem sikerült leszállítani a saját üzletükbe sem (személyes átvételt kértem). Kétszer beszéltem velük telefonon, semmi érdemlegeset nem tudtak mondani. Ma elvesztettem a türelmem és töröltettem a rendelésem. Megnéztem a honlapjukat, mára már nem is elérhető a termék és egyébként is 5000.- forinttal drágább áron van fent az online ára mint amennyiért én rendeltem illetve amennyiért nekem visszaigazolták.

Mai napon felkerestem az Allé-ban lévő üzletüket, porszívtő szerettem volna vásárolni. Kb. 11 óra volt, az eladótéren senki. A porszívók melletti polcokon mikrohullámú sütők, egy család nézelődött. Velük ugyanúgy a kutya sem törődött, mint velem, el is mentek.
Nézegettem a különféle porszívókat, erős teljesítményűt kerestem, de többnyire annyi volt a tájékoztatás, hogy ennyi-annyi decibel és a színűk, noha azt magától is látta az ember. A jobbak viszont már fel voltak cédulázva, úgymond eladva.
Végre megláttam egy eladót az üzlet legtávolabbi sarkában, aki bele volt merülve egy számítógépbe. Odamegyek, mintha a levegő sem mozdult volna. Köszönöm - nem fogadja. Mondom neki, mit szeretnék, közli velem, hogy menjek az ottani eladóhoz. Mikor mondtam neki, hogy ott nincs senki, addigra már előkerült az odavaló ember, aki felsőtestével hasalt a pulton és bámulta a képernyőt. (Úgy látszik, ez előírás az Allé Betsbyte boltjában.) Köszönök, meg sem mozdul - miért is köszönne vissza egy vevőnek? Végre nagy nehezen hajlandó feltápászkodni, elmondom neki, hogy olyan porszívót keresek, ami legalább 1000 Wattos. Végigmér: olyat nem kap -köpi oda a szót. Akkor látom, hogy több füle van, mint foga. Végre nagy nehezen kideríti, hogy jött a Phillips-től 900 wattos, és rámutat egy készülékre. Kérdem, mik a hozzá tartozó részek, elsorolja. Kérem, hogy mutassa meg, erre azt mondja, hogy lent van a pincében.
Ennyi.
Kifelé menet látom, hogy a pénztáros kislány halálba unva magát könyököl a pulton. Odamegyek, mondom neki, hogy mondja meg a főnökének, mi történt (leírom az eladót is, hogy tévedés ne legyen) és tájékoztatom, hogy ezek után megyek másik boltba, itt nem vásárolok. Szintén meg sem mozdul és azt mondja: rendben.
Úgy látom, önöknek nem fontos a forgalom - már vásároltam itt többek között olyan használhatatlan CD-lejátszós rádiót, amit vissza kellett vinnem, amit helyette vettem, az sem működött. (De legalább akkor udvariasak voltak...), vásároltam kiszáradt színes patront a nyomtatómba, satöbbi.
Egy biztos: én ide többet soha, sőt mindenkit el fogok tanácsolni.

Eddig kétszer rendeltem a cégtől és mindkét esetben nagyon gyors volt szállítás (1 nap) és a rendelés menete is.
Ajánlom mindenkinek.

Egy értékelhetetlen cég, karácsony előtti rendelésemről, amit két napos szállításra ígértek, még egy hét után sem tudok semmit, a visszaigazoló email után nulla kommunikáció! Ne rendeljetek innen!

Mai nagy webárúhazas vilagban nagyon csöves. Készleten lévő telefont rendeltem és üvegfóliát. 10 napra sikerült volna kiszállítani de így már nem kellett felmérgeltem magam és a 7 nap visszavontam a rendelest. Ügyfélszolgálat hivatkozása a késésre az egyik terméket a másik üzletükből át kellett szállítani. Az üzlet altal alkalmazott Royal futarszolgálat szinten egy csöves cég. Soha többet nem rendelek innen.

Lekezelő kiszolgálás,váratják az embert, garancialis ugyintézés nulla, lekezelő üzletvezető és helyettes az alle-ban!!! Senkinek nem ajánlom!!! Soha többé bestbyte!!!
Talán Bp legcsövesebb túlárazott elektronikai üzlete!

Rendeltem egy fűnyírót, sajnos nem azt amit szerettem volna. Árát előre utalással fizettem. Áru megérkezése után telefon ügyfél szolgálatnak. Nagyon segítőkész, áru visszaszállításáról gondoskodtak, 2 nap múlva számlámon a vételár.

Rendeltem tőlük fújható ptfe száraz kenőanyagot, amiből kaptam egy gusztustalan kinézetű HASZNÁLT flakont! Írtam azonnal nekik egy panasz levelet, amire perszek b*sztak válaszolni! Soha többet nem rendelek tőlük, és másnak sem ajánlom!

8. napja rendeltem meg a terméket, amit kártyával ki is fizettem sajnos előre. 1-5 nap szállítást ígérnek, de még mindig nem érkezett meg a rendelésem. E-mailekre hébe hóba válaszolnak, terelnek, vetítenek. A rendelésem vissza fogom mondani, bár ezek után kétséges mikor kapom vissza a pénzem.

Nem tartják be a weboldalon jelzett szállítási határidőt. Nem lehet nyomon követni a rendelésem, hiába van rendelésszámom. Az ügyfélszolgálaton dolgozók meg sem hallgatják az ügyfél kérdéseit, minősíthetetlen hangnemben beszélnek már a telefonkagyló felvételét követően.
Üzletek
-
1117
Budapest XI. kerület,
Október 23. utca 8-10
Telefon: 06 1 797 9860Nyitva tartás: Hétfő-szombat 10:00 - 21:00 Vasárnap 10:00 - 20:00Megközelíthetőség: Allee bevásárló központ
-
1134
Budapest XIII. kerület,
Váci út 19
Telefon: +36 20 366 8354Nyitva tartás: Hétfő - szombat 9:00 - 20:00
- Interneten keresztül
- Személyesen
- Ügyfélszolgálat
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre