Banaby.hu


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Senkinek nem ajánlom. 180x80-as méretű ágy helyett kaptunk egy 90x200-as ágyat, amit összeszerelés után vettünk észre, mivel nem fért be a kisfiam szobájába. Továbbá rendeltem egy 180x80-as matracot, amit utánvéttel kifizettetek velünk amikor hozták az ágyat, de a matrac sehol sem volt. Undorító egy üzlet. Nem küldik ki az egyik megrendelt árut, de azért kifizettetik veled, ezzel rákényszerítve arra, hogy náluk költsd el a pénzed. Mert nyilván így, hogy kifizettem a 35.000ftos matracot nálunk, nem fogom már máshol megvenni. Vevőtájékoztatás 0, semmiről nem kaptam infót, főleg arról nem hogy kifizetem a matracot amit aztán nem kapok meg. És még paraszt módon el is várják, hogy bízzál meg bennük, hogy 1-3 munkanap múlva küldik a hiányzó, kifizetett dolgokat. Az ágy minőségéről meg már ne is beszéljünk. Összecsapva, összegányolva tele hibákkal.

1 éves a gyerek ágy, amit vásároltunk, de a leesésgátló már eltört. A törés miatt látszik, hogy az csak valami préselt, gyenge minőségű hulladék faforgács. A fix korlát felső rétege is kezd elválni.
A két oldalsó merev deszka (reméljük hogy az igazi fa) egy év után el van vetemedve, hajolva emiatt a keresztlécek amik a matracot tartják folyamatosan leesnek.
Soha többet Banamy termék, az biztos!

Bárcsak előbb olvastam volna az itteni kommenteket. Ajándékba szántam amit rendeltem, december 21-én előrefizetéssel. A weboldal azt írta, hogy december 27-én kiszállítják mivel a termék elérhető a raktárukban. 28-án amikor telefonáltam közölték h hát nem értik még össze sincs csomagolva a termék. Majd össze vissza hablatyolt a kollégájuk h intézik. 3-án újra telefonáltam addigra már a GLS volt a hibás mert hogy nem dolgoznak, aha persze természetesen azért máshonnan tudnak csomagot elhozni. 3-án azt mondták feladták a terméket. Hát rohadtul nem . Akinek Karácsonyra szántam Január 6-án hazautazott én meg Január 11-én kaptam meg a csomagot. Többször telefonáltam szóltam h igyekezzenek de semmi. Akkor miért írták ki hogy mikorra várható???????
Az életben nem rendelek többet erről a szar helyről.

12.03-án rendeltem egy babakonyhát. Nagyon sokat vártam rá, mikor nem kaptam meg a csomagomat a kiszállítási határidőig, felhívtam őket...össze vissza beszélt a nő. Másnap megérkezett a csomag egy teljesen más futárszolgálattal, ajándéknak szántam nem szerettem volna kibontani de nagyon jól tettem hogy kibontottam! Minden elem hibás, felvettem a kapcsolatot ismét az ügyfélszolgálattal, mondta hogy töltsem ki a reklamációs űrlapot, visszafizetik az összes pénzt, fel is vettem egyszer visszaírtak hogy 30%-át visszautalják, természetesen nem fogadtam el, azóta semmi! Nagyon mérges vagyok, nagyon nagyot csalódtam! Ha tehetitek ne rendeljetek innen!

Januàrba rendeltem. Hol vaaan? Nem èrkezik meg...

Látom nem csak nekem van túl jó véleményem... Előre fizetéssel senki ne vásároljon itt, mert próbálják elsunnyogni.... Én rendeltem egy játék tároló komódot.. kifizettem az online felületen. Másnap küldtek sms-t és emailt is, hogy feladták a posta futárnak, és 3 napon belül érkezik. A posta nem küldött értesítést, ami fura volt mert mindig szoktak jelezni. Négy nap múlva írtam a banabynak, hogy, mégis hol a csomagom és remélem megfogom kapni hisz már ki is fizettem. Azt írták vissza, hogy utánajárnak, hol akadhatott el a csomag. Este kapom az értesítőt a postától, hogy aznap 17:58kor csomagot adtak fel nekem... Elakadt a csomagom? Fel sem adták... madárnak nézik az embert

Soha, senkinek nem ajánlanám ezt az oldalt.
Korábban gördülékenyen vásároltam tőlük, viszont 2020.06.01. napján előre utalással vásároltam egy 90*200 cm fenyő ágykeretet ágynemű tartóval, valamint leesés gátlóval. Ezen a napon utaltam 82.000,- Ft vételár+szállítási költség. 1,5 hónapig telefonálgattam a termék után, miután 2020.07.15. napja körül kiszállítottak 2 kis dobozt. A doboz nem tartalmazta a leesés gátlót, és az ágynemű tartót. Nem is bontottuk tovább a csomagot, hívtam az ügyfélszolgálatot és kértem, hogy szállítsák vissza az ágyat, ugyanis korábban nem tájékoztattak róla, hogy nem az általam rendelt terméket fogják kiszállítani. Jelenleg 2020.07.21. napja van. Ma hívott a GLS futár, hogy megérkezett az ágyért, 1 db csomagra adtak le visszaküldési megrendelést, és Debrecenben felveszi az ágyat. Mi Rakamazon lakunk, tehát fizikai képtelenség lenne Debrecenbe felvenni...
Több szempontból is folyamatosan hibázik a webáruház:
- az előre utaláskor 82.000,- Ft-ot utaltam el. Az ágy értéke: 50.000,- Ft. Egy szót sem szóltak mind a mai napig a különbözet visszautalásáról.
- 1,5 hónap telt el, mire egy terméket kaptam.
- mikor megkaptam, akkor szembesültem vele, hogy nem az általam rendelt termék, sőt kb. köze sincs hozzá
- jelenleg emiatt a webáruház miatt a 2,5 éves kisfiam már 1,5 hónapja a földön, egy matracon alszik
Egy ilyen cégnek ilyen magatartást nem lenne szabad tanúsítania, mert egyszerűen rugalmatlanok.
Semmi tekintettel nincsenek a vásárlóra, és a megoldó képességük is 0.
Vezetőséget panasz tétel miatt elérni lehetetlenség
Kérek szépen mindenkit, aki csak teheti, ne vásároljon erről az oldalról, mert így még én sem jártam soha, és szeretnék másokon segíteni ezzel a véleménnyel.

Sajnos csak csatlakozni tudok a negatív véleményekhez. Ugyanaz történt a mi megrendelésünk utalásával is, egyszerűen eltünt. 1 hóbapig futottunk a pénzünk után, semmi segítőkészséget nem tapasztaltunk, közben pedig törölték a rendelésünket. Miután kiderült, hogy a hiba a Banaby-nál történt (emberek vagyunk, tévedhetünk) egy
" elnézés kérés " sokat javított volna a megítélésükön, de nem így történt. Érdemes lenne a rendszer működését és működtetőit is kicsit megvizsgálni....... A megrendelt ágy végül megérkezett.

Nagyon negatív tapasztalatom van. A megrendelt árút kifizettem, viszont a cég azt állítja, hogy nem érkezett meg az utalás. A banki utalási bizonylat ellenére sem ismerik el, hogy az utalás elment. Ők nem találják az utalást. Mekkora lehet a káosz a cégnél, ha egy utalást nem találnak meg. Gyakorlatilag futhatok a pénzem után, nincs normális ügyfélszolgálat, lassú a kommunikáció és nem ügyfélbarát a cég. Senkinek sem ajánlom a Banabyt, az ilyen cégeknek kell kikopniuk.

Meg vagyok elégedve a céggel.
Hibátlan állapotban az a termék érkezett, amit rendeltem.
Segítőkészek voltak.
Gyorsan megkaptam.
Csak ajánlani tudom.
Szép a kiságy.

Tökéletes gyerekágy tulajdonosai lettünk. Szép kidolgozás masszív szerkezet. Imádjuk!!!

Annak ellenére, hogy e-mailben pontosan leegyeztettük, hogy pontosan melyik babaágyat szeretnénk megrendelni, sajnos nem azt kaptuk. Semmilyen értesítést nem kaptunk arról, hogy már nincs ez a termék,de a rendelés után már nem volt látható a honlapjukon, így egyértelmû, hogy nem elneztek, hanem egyszerûen úgy gondolták, hogy jó lesz ezeknek ez is...Ezen kívül az ágy több helyen karcos volt, és a matractartò csak az egyik oldalon volt lefestve.... A termék elôre ki lett fizetve. Az idô szükössége miatt már nem tudtunk semmit tenni, és persze az sem mellékes, hogy nekünk került volna plusz költségbe az ô figyelmetlenségük... Szóval nem túl jó szájízzel tudom ajánlani ôket!
Üzletek
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Éjjel-nappal elérhető
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- Futárszolgálat
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel