B-Tel Webáruház


Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Refurbished (felújított) telefont új áráért! A B-Tel használt telefont adott el újként!
2024. 08. 10. rendeltem tőlük egy új samsung telefont, amiről kibontás után derült ki, hogy használt ( felújított).. jól álcázták, a doboz eredetinek tűnt a Samsung papírszallag ragasztást én téptem fel.. csak hát a képernyőfólia hiányzott, a 2023- bán gyártott telefonon pedig a 2024 szoftverek vannak.. írtam emailt, nem válaszoltak eddig, a telefonszámuk pedig nem él. Vigyázzatok!

Pár hónap után hibás antennával küldtem vissza garanciális javításra egy náluk vásárolt telefont. Azon kívül hogy nem talált térerőt, semmi gondja nem volt, tökéletesen működött. Ők sikeresen összetörték a kijelzőt, majd rámfogták és erre hivatkozva tagadták meg a garanciális javítást, helyette volt képük 170e Ft-ot kérni a kijelző cseréjéért. Senkinek nem ajánlom, hacsak nem akarják hogyha javítani kell a vásárolt készüléket tönkretegyék és még nekik álljon feljebb.

Sajnos csak addig vagy ügyfél amíg vásárolsz,ha garanciális javításra van szükség a náluk vásárolt telefonkészulékre azt alapból elutasítják és a készüléket is csak a harmadik levél után küldték vissza. Első és utolsó vásárlás volt.

Gyenge ügyfélkezeles, hosszú várakozási idő.
A rendelés leadása után semmiféle kapcsolat felvétel nem történt. Nagy nehezen elértem őket, de persze szerettek volna lerázni. Amikor megemlítettem, hogy megyek a rendőrségre akkor persze megváltozott a hozzáállás és másnap kézhez kaptuk a telefont.
Senkinek nem ajánlom, hogy innen rendeljen.

B-tel-től vettem egy Cat s60-as strapatelefont ami ugye ütésálló is. De csak elvileg, mert 80-90 cm-ről leejtve pedig ugyanúgy törik mint bármelyik. Visszaküldtem, bőven jótállási időn belül, azt válaszolták, hogy nem garanciális a javítása mert külső mechanikai hatás érte és 80.000Ft lenne a javítás. Valakinek érthető, hogy akkor tulajdonképpen mit takar az ütésállóság? Egyébként a telefont 34 nap múlva kaptam vissza. Korrektség van, de csak addig amig mekaparintják a pénzedet. Jól gondold meg ha náluk akarnál vásárolni. Természetesen bevonom a Fogyasztóvédelmet. (Ja, és letiltották az e-mailcímemet, hogy ne írhassak ide. De van másik, most ezzel próbálom)

Ma megkatam b-teltől az általam egy hónappal ezelőtt garanciális javításra leküldött telefonomat. Amikor a telefont leküldtem annyi hibája volt, hogy a kijelző sötét volt. Hívásttudtam vele fogadni, az alkalmazások hang jeleit hallottam. Ma visszakaptam a telefont a sarka meg van sérüve nem lehet tölteni a kijelző nem működik. Szerintük vízkáros a telefon. Egy vízcsepp sem érte a telefont. Garanciában nem javítják. A hozzá értő szervíz nagyobb kárt tett a telfonban mint amennyi hibája volt. Mindenki jól gondolja meg, hogy vásárol-e ettől a cégtől. Személy szerint megbántam ,mert a 130 ezres telefon így 180 ezerben lesz alaphangon. Aki esetleh így járz ketessen meg és forduljon ő is a fogyasztó védelmi hatósághoz.

A b-telnél vásárolt fél éves telefonom kijelzője elsötétült, de a telefon működött. Hívásokat tudtam fogadni. A telefont leküldtem a b- tel szervízbe,ahol egy hónap után megállapították, hogy vízkáros a telefon nincs garancia. A telefont egy vízcsepp sem érte. Utána kegyesen felajánlották,hogy a szerelésre adnak árajánlatot. Aki jót akar ne vegyen itt telefont,mert olyan hibát állapítanak meg ha leküldöd amire nincs garancia Az általuk készített szervíz jegyzőkönyv egy vicc. Az egésszel a fogyasztó védelmi hatósághoz fogok fordulni. Aki hasonlóan járt kérem forduljon ő is a hatósághoz, ne vegyenek minket hülyére a kerekedők és a saját szervizeik.

A vásárolt mobiltelefon töltőaljzata a gyári töltőbe ragadva kiszakadt, ami meglehetősen problémás egy Type-C kábel és aljzata esetén. A csatlakozót az aljzatba egyféle módon lehet csak bedugni. Nincs mit és nincs hol feszegetni, sem kitörni.
A B-Tel, mivel saját szervize, úgy tűnik igazából nincsen, egy 6. kerületi "független" mobilszervíz "szakvéleménye" alapján visszautasította a garanciális cserét, vagy javítást. Kár, hogy két másik készüléket is vettem tőlük időközben. Valószínűleg megszívom, ha azokkal is garanciális probléma lesz.

Gyors, korrekt, megbízható

Rendeltem új mobilt, nagyon szuperül működik és jó ára is volt.

Tetszik az oldaluk, jól átlátható, a rendelést gyorsan feldolgozzák!

Minden rendben volt.

Most érkezett meg a mobil, amit tőlük vásároltam, nagyon jó készülék, hibátlan és az árral is elégedett voltam.

A rendelést azonnal visszaigazolják, foglalkoznak a vevővel, hamarosan már szállítanak is.

Nagyon szuper üzlet!

Rendben ment.

Szuper ár-érték arány!

Vásárlóbarát mentalitás, gyors szállítás, jó áruk...

Minden rendben ment.

A legszínvonalasabb termékek és jó áron.

Korrekt üzlet, jó árakkal...

Elégedett vagyok a rendeléssel és a szállítással is.

Köszönöm

A legjobb márkák, a legjobb áron és az áruház is precíz, máskor is rendelek innen!

ok

Műszaki cikkek jó áron, gyorsan, ajánlom!

Jó minőség, jó áron!

Köszi

Szuper webshop, jó árakkal, gyorsak.

Maximálisan elégedett vagyok, korrekt tájékoztatást kaptam.
Elérhetőségeink:
Webáruház: 06-20/40-50-400
Szerviz: 06-20/40-50-555
www.b-tel.hu
info@b-tel.hu
Üzletek
-
1182
Budapest XVIII. kerület,
Üllői út 661
Telefon: 20/40-50-400Nyitva tartás: H-P 10:00-19:00Megközelíthetőség: Lőrinc Center
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Vásárló adatainak titkos kezelése kérés alapján
- Ügyfélszolgálat
- Internetes bevásárlókocsi
- A webáruház kereshető
- Garantált biztonság
- Postai úton
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés