220volt
Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!
Valós megrendelésen alapuló vélemény.
Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.
Nézd meg a 220volt legnépszerűbb termékeit!
Teljesen meg vagyok elégedve mind az ügyfelszolgálattal mind a gyorsasággal.
Délután rendeltem meg a termékeket és masnap reggel vidéken átvehető volt.
Jó árak,több terméknél a legolcsóbbak.
Ajánlom mindenkinek.
Tegnap jártam a boltjukban és egyedüli vevőként egy Canon fényképezőgép iránt érdeklődtem. Az 1. vevőpult fiatal női előadójának munkahelyi magatartása viszont annyira kelletlen és üzletellenes volt, hogy sarkon fordultam. A régebbi kiváló vevőbarát alkalmazottjaik után most nagyot csalódtam.
A cégként vásárolt (fitness terem) de használhatatlan WIWE eszközt 24 órán belül visszavittem, de arra hivatkozva, hogy a cég nem fogyasztó, visszavételét megtagadták. Gusztustalan és felháborító üzletpolitika.
Használtan apróhirdetési oldalról vásároltam egy garanciás, tehát papírokkal rendelkező powercolor rx 5700 xt videokártyát , ami sajnos idővel meghibásodott.
Garanciális javításra elküldtem a 220volt Magyarország kft-hez , akiktől azt a választ kaptam ,hogy a terméket a beszállító partnerük egyenesen a gyártóhoz küldte vissza, ahol a javíthatatlanság ténye lett megállapítva.
Sajnos azonban kiderült ez az állítás hamis ,mivel én megérdeklődtem a gyártónál és azt válaszolták a kérdéses termék sosem járt náluk!
Továbbá ez a cég többszöri felszólításra sem tudott semmilyen szerviz dokumentumot vagy bevizsgálási jegyzőkönyvet felmutatni arról ,hogy a kártyám szervizelve lett volna , még azt sem lehetett megtudni mi a termék hibája...
Ezért érhető módon szerettem volna a kártyámat visszakapni és javíttatni , mivel erre a fogyasztóvédelmi szabályozás lehetőséget biztosít.
Ennek következtében fordultam a Budapesti Békéltető Testülethez , másrészt meg azért is, mert ez a cég semmilyen termékcserét nem volt hajlandó biztosítani számomra, csak a számlán szereplő vételár visszatérítését. Ezzel az a probléma ,hogy a globális chip hiány és bitcoin bányászat miatt ezeknek a kártyáknak a használt ára akkoriban kb a háromszorosára emelkedett (kb 300-350000Ft) , sőt már én is jóval magasabb összegért 220000Ft-ért vásároltam, tehát jóval többet ér mint a számlán szereplő összeg (134990 Ft), és igen el lehet adni ennyiért!
Több hónap várakozás után eljött a meghallgatás napja ahol a cég képviselője nehezményezte az eredeti tulajdonostól származó adásvételi vagy meghatalmazás hiányát , ezért az eljáró tanács az ügyet hibásan elutasította, holott ez helyett hiánypótlásra kellett volna felszólítani.
A testület tanácsának eleget téve beszereztem az eredeti tulajtól a meghatalmazást ,majd újra benyújtottam az ügyet immár egy vidéki békéltető testületnél.
Ám itt sajnos 220volt Magyarország kft -től senki sem jelent meg, mivel hivatkoztak arra ,hogy már volt egy eljárás az ügyben aminek persze szintén ők tettek keresztbe!!!
Ezt követően e-mailben panaszt tettem a cégnél amire 2 hónap elteltével sem jött válasz , újra érdeklődve náluk azt a választ kaptam ,hogy állítólag nem kaptak meg , pedig három e-mail címükre is elküldtem , ÉRDEKES ...
Mivel a kérésemnek továbbra sem tettek eleget ,hogy a videokártyámat visszaküldjék, fogyasztóvédelemhez fordultam és kértem az eljárásuk lefolytatását..
Az eljárás megindulásának hírére végre annyit sikerült megtudni tőlük ,hogy a kártyát állítólag Compusale Hungary Zrt részére küldték vissza ,valamint tudomásuk szerint az árukészletüket lefoglalták nyomozati eljárás keretében. Persze erről semmilyen átvételi elismervényt nem tudtak küldeni...
Továbbá ,hogy ezt a céget többször felszólításra sem tudják elérni.
5 perc internetes keresés után sikerült felvennem a kapcsolatot a Compusale Hungary Zrt-vel, válaszuk szerint ők is egy beszállító partnerhez küldték vissza a videokártyát ,sajnos arra a kérdésre ,hogy hová nem kaptam választ.
Arról tájékoztattak ,hogy én nem állok velük szerződéses jogviszonyban csak a 220volt Magyarország Kft követelheti tőlük vissza a terméket ,ami érthető.. Erről tájékoztattam a céget!
Ebből is látszik 220volt Magyarország kft valótlan állított azzal miszerint a beszállító partnerünk közvetlenül a gyártóhoz küldte vissza terméket!!
Ezt követően a 220 volt ismételten az ügyvédjük segítségével megakadályozta a fogyasztóvédelmi eljárás korrekt lefolytatását .
Megint jött a békéltető testület esetében használt trükk, miszerint az eljárás egyik megszüntetésének oka az volt ,hogy a cég azt állítja nem rendelkeznek meghatalmazással, ugyanis én a cégnek már többször jeleztem ,hogy igenis rendelkezek meghatalmazással ,de ezt egyszer sem kérték be tőlem, ezt egyszer sem nehezményezték , sem az állítólagos szervizeléshez , sem pedig a vételár visszafizetéséhez , hiszen csak számlaszámot kértek !
Úgy tudom ilyen esetben ezt a cégnek kell bekérni és tájékoztatni arról a vásárlót milyen dokumentumok szükségesek az ügy korrekt lebonyolításához ,de ezt egyszer sem tették meg!
A másik ok egy szövegkörnyezetből kiragadott direkt tévesen értelmezett részlet, miszerint én munkámhoz is használom a terméket, ezért nem minősülök fogyasztónak.
Nos ez a megállapítás is téves, hiszen a terméket magánszemélyként vásároltam , semmilyen gazdasági tevékenységet nem végzek, nincs cégem, semmilyen vállalkozásom, így ha akarnám sem tudnám nem fogyasztóként használni.
Mivel az ügyet sajnos lezárták a 220 volt ismét nem volt hajlandó tovább intézkedni. Érdeklődésemre ,hogy sikerült-e már végre felvenniük a kapcsolatot a Compusale Hungary Zrt-vel nem jött válasz.
Ismét jött tőlük a szokásos trükk az időhúzás , 3 hétig többszöri megkeresésemre sem voltak hajlandóak reagálni , gondolom ismét "nem kapták" a nekik küldött rengeteg e-mailem....
Ezt követően nagy nehezen reagáltak ,de ugyan azt írták amit én jeleztem nekik pár hete ,hogy a partnerük is egy beszállító partnerhez küldte vissza és ,hogy nem tudják vissza adni.
Tehát hiába kértem ismét semmit sem intéztek , a kártyát eltűnésével kapcsolatban feljelentést nem tettek !
Összefoglalva a lényeget:
1. vállalkozás semmilyen dokumentumot vagy bevizsgálási munkalapot többszöri felszólításra sem tud felmutatni a termék javításának igazolása érdekében.Ezáltal a szavatossági szabályozás első lépcsőfoka sem teljesül ami a termék javítása vagy cseréje volna.
2. hamisan többször is azt állították ,hogy termék a gyártói szervizbe került volna visszaküldésre , mivel a gyártó tájékoztatása egyértelmű a termék sosem járt náluk... maga a termék gyártója is kereste náluk a terméket eredménytelenül .
3. a terméket nem kaphattam vissza , holott még az a saját tulajdonomat képezte.
Arra ,hogy a nekem okozott többszöri jogsértést ,hogyan kívánják orvosolni szintén nem kaptam választ!
A kérdéses videokártya sajnos még 1 év elteltével sem került elő, nagy logika nem kell hozzá sejtsük mi történt , véleményem szerint a kártya itthoni zug szervizben javításra került ,majd a számlán szereplő jóval magasabb értéke miatt az ebben részt vevő személyek haszonszerzés céljából értékesítették...
Nekem pedig jött a visszajelzés ,hogy javíthatatlan ,hiszen a kártya akkori használt piaci értékéből ami 350000Ft volt röhögve kifizetik nekem a számlán szereplő 134990 Ft összeget!
Sajnos meg kell állapítanom ,hogy ennek a cégnek csak a stiklik és a kibúvók keresése a lényeg , ha bármi probléma merül fel szaladnak az ügyvédjükhöz, aki aztán mosdatja őket , hiszen többszöri felszólításomra sem tisztázták magukat!
Szégyelljék magukat ,hogy ilyen simlis és kétes ügyleteken részt vesznek eltüntetik / lenyúlják a rájuk bízott szervizelésre elküldött terméket!!
Nyugodtan mondhatom ,hogy rengeteget vásárolok az internetem , külföldről is (ebay , aliexpressz) ,de messze kijelenthetem amit a 220volt Magyarország kft művelt ez ügyben az mindennek legalja volt , soha sem fogok vásárolni tőlük semmit sem , én mindenkinek azt javaslom messziről kerülje ezt a céget, kímélje meg magát a fentebb leírtaktól!
Nagyon klassz a weboldaluk, könnyű eligazodni rajta még egy kevésbé hozzáértőnek is! A leírások is segítik a vásárlót, kimondottan elégedett vagyok.
Minden rendben zajlott, nagyon tetszik az oldaluk!
Soha többet, pedig az elsők között volt vásárlást tekintve. Kb fél éves okosórát kellett garanciáztatni.Volt még rajta 1,5 év garancia. Kb 3 hét után közölték(többszöri telefonálás után) , hogy az óra bontott és ugrott a garancia. Képet is mellékeltek. A probléma csak az volt, hogy belül hiányzott egy csavar, a külső burkolat érintetlen volt, ( minek piszkálni ha garis? Ki az a .... aki egy garanciás terméket hiányosan visszaküld?Választ a kérdésre nem kaptam) . Órát visszaküldték, azóta sokkal jobban merül érdekes módon.Telefonra értelmes válasz nem érkezett. Lehet venni másikat, na de biztos nem innen.
Fogyasztóvédelemnek lett írva, bár az annyit is ér, de hátha később másnak segíthet.
Minden rendben volt.
Gyors visszaigazolás minden mozzanatról, szuper termékek, kiváló áron, jó weboldal, Ajánlom!
Igazán ügyfélcentrikus bolt, jó termékekkel, szuper és informatív leírásokkal, ajánlom!
Nagyon elégedett voltam a webáruház munkatársaival. Segítőkészek. Gyors levélváltás után az árut megrendeltem, s 72 órán belül megkaptam.
Jótállási jegy, számla mellékelve.
Értesítettek, amikor átadták a szállító cégnek.
Közel egy hétig parkoltatták a majdnem 200 ezer forintom, hogy kitalálják ja mègse tudják teljesíteni a rendelésem.
Rendelésem két hét elteltével sem érkezett meg. Hívtam őket...."visszahívnak,csak megnézik hol tart a megrendelés".... Egy nappal később még mindig semmi infó a termékről! Lemondtam a rendelés.
TV készüléket rendeltem, és 1 nap alatt megérkezett a szükséges dokumentumokkal egyutt. Minden tökéletesen működött, meg az ügyfélszolgálat is. Csak ajánlom a Webáruházat a tapasztalatom alapján.
oké
Minőségi kínálat és az ügyfélszolgálaton dolgozó hölgy nagyon kedves volt, plusz pont.
Jó árak, megfelelő raktárkészletét, elégedett lettem volna ha a kiszolgálás nem ennyire kritikán aluli.
Jó árak, jó termékek, elégedett voltam a webshoppal.
Kiváló termékek, kiváló honlap, nagyon szeretem, hogy mindenről részletes leírás van, rendkívüli profizmusra vall, a laikus vásárló pedig könnyen tud dönteni. Minden elismerésem!
Rendben volt.
Nagyon jók a termékleírások, sikerült megkönnyíteni a döntést, áskor is megfordulok itt.
Mindennel elégedett voltam, a rendelt termék minősége és a bolt munkája is kimagasló.
Maximális pontszámot adok.
Kitűnő webáruház, csakis ajánlom!
Elégedett vagyok, jó webshop, átlátható felület, gyors visszaigazolás, gyors szállítás.
Megbízható bolt, ajánlom!
Minden információ a vásárló rendelkezésére áll, hogy megkönnyítsék a döntést. Igazán odafigyelnek a vásárlókra, csakis ajánlom.
Nagyon szeretek ebben a webáruházban vásárolni, még sohasem csalódtam bennük.
ok
Évek óta vásárolok tőlük, csalódás még nem ért és most extrán gyorsan érekezett meg a csomagom, köszönöm a munkájukat!
Üzletünk:
220volt - Ady (Bemutatóterem)
1191 Budapest, Ady Endre út 28-30. (bejárat a Szalay utca felől)
Telefonszámaink:
Központi telefonszám: 06 1 236 3040
220foto fotóelőhívás: 06 20 376 22 76
Email: info@220volt.hu
Fotóelőhívás a www.220foto.hu oldalon.
Nem szeretne vásárolni, csak fotós szakmai segítséget kérne? Akkor is forduljon hozzánk bizalommal a fenti elérhetőségeken.
www.220volt.hu
Üzletek
-
1191
Budapest XIX. kerület,
Ady Endre út 28.
Telefon: +36 1 236 3040Nyitva tartás: Hétfő-szombat: 9-19 óráig Vasárnap: 10-18 óráigMegközelíthetőség: Tömegközlekedés: M3 metró, 50-es villamos, 66, 66B, 66E, 142E buszok 300m belül. Autó: Az üzlethelyiséget a 1191 Bp., Ady Endre út 28-30. cím alatt találjátok, de ingyenes privát parkolónk a Szalay utca felől közelíthető meg.
- Interneten keresztül
- E-mailen keresztül
- Telefonon
- Személyesen
- A vásárló adatai mindig titkosak
- Ügyfélszolgálat
- Rendelés-nyomonkövető rendszer
- Internetes bevásárlókocsi
- Titkosított rendelés és fizetés (SSL)
- A webáruház kereshető
- A vásárlás regisztrációhoz kötött
- Garantált biztonság
- Személyes átvétel
- Futárszolgálat
- Pick pack pont
- Foxpost
- Bankkártyás fizetés
- EuroCard / Mastercard
- Visa
- Fizetés banki átutalással
- Fizetés utánvéttel
- Készpénzes fizetés
- Vásárlás hitelre